Leikkautin tukan lyhyeksi ja värjäsin hennalla punaiseksi. Selkään otin näyttävän tatuoinnin. Arvoiltani olen suvaitsevainen ja filantrooppinen - ihminen on ihmiselle ihminen. Mitä pidät uudesta tyylistäni??! Entä ajatusmaailmastani?!
Säväytän räväkällä tyylilläni!!!
8
81
Vastaukset
- Anonyymi
Hiukset on ihan ok. Nehän saa muutettua, jos joskus tekee mieli olla vähemmän räväkkä. Pisteet myös hennalla värjäämisestä. Teit siinä kompromissin, kun sellaista shokkipunaista ei oikein hennalla saa aikaan. Tatuointi vähän mietityttää ihan vaan tyylin takia ja räväkkyyden osottamisen takia otettuna. Sinuna olisin aluksi kokeillu jollain siirtokuvalla, että jaksaako sitä tatuointia ite sietää kuinka kauan. No mutta, menet sitten laaseroimaan sen, jos alkaa joskus ahistaa.
- Anonyymi
Ongelmat on!
- Anonyymi
Aivan varmasti tatskat lähtee ja kyllä olen itsekin samaa mieltä siitä että Henna on paras mahdollinen toisin kuin lindeal että aika moni muukin on todennut että villeet vedet hiuksiin kun laittaa niin hiukset eivät kasva normaalisti ja lyhenee Jo ekan kerran jälkeen
- Anonyymi
Tyylisi on sellainen suvakki tantta tyyli
- Anonyymi
Vaihdoit tukan!
- Anonyymi
Kui?
- Anonyymi
Mitkä kaikki mielenterveysdiagnoosit olet saanut?
- Anonyymi
Näppärää rätkytystä abstraktille palstahenkilölle, koitahan jaksella. Provokin tuo on, mutta sehän on teille pääasia, että jollekin oletetulle pääsette märisemään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956798- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551208Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991035Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41899