Pyöreämmät naiset nauttii enemmän.

Anonyymi

Olen huomannut pyöreäpien naisten nauttivan seksistä enemmän.. Tai ne ainakin ilmaisee sen paremmin.? Pillu on yhtä tiukka ja sitä on ihana naida..

11

792

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joskus taannoin. Oli oma muija hoikka ja timmi. Kävin kuitenkin panemassa 1-2krt viikossa, paljon tukevamman naisen kanssa.. Erillaisuus on upeeta. Hänelle oli ok, että seurustelen samalla.. Kunhan paneminen ei loppuisi..

• Anonyymi

Sai ilmeisesti ekan kerran kunnon pillun nuolennan.. Sen mustis exä kävi panemassa kortsun kanssa. Minä sain vetää paljaallakin ja mielellään exän jälkeen samana tai seuraavana päivänä... Minulle kävi myös tälläinen järjestely. Exä kävi kylässä ja joskus kerkes kyseinen muija nopeen suihkun ottaa välissä. Ja sitten tulin minä yöksi.. Sitten pantiin 3-4krt(unohtu exä mielestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sai ilmeisesti ekan kerran kunnon pillun nuolennan.. Sen mustis exä kävi panemassa kortsun kanssa. Minä sain vetää paljaallakin ja mielellään exän jälkeen samana tai seuraavana päivänä... Minulle kävi myös tälläinen järjestely. Exä kävi kylässä ja joskus kerkes kyseinen muija nopeen suihkun ottaa välissä. Ja sitten tulin minä yöksi.. Sitten pantiin 3-4krt(unohtu exä mielestä

Onhan se kiva kysastä naiselta.. Kyselikö/epäilikö se exä taas jotain!? Ja jotainhan se lähes aina oli epäillyt ja mollannut kyseistä daami.... Ai että sen tiedon jälkeen kun pääsi paukuttaa.! Ja nainen voihkiiiiiiii niin että naapurit kuulee.... Sängyn pääty hakkas seinään.. Mut ei kuulema väliii..

• Anonyymi

Nauttivat myös ruuasta? Epätoivoinen yrittää miellyttää kaikin tavoin että saa miehen koukkuunsa. Ei ole suosittu?

• Anonyymi

Naitinto on pyöreän naisen juttu

• Anonyymi

Kurvikkaat naiset on ihania, varsinkin jos on silikonit. Jos on pienet tissit niin ei kiinnosta.

• Anonyymi

Kurvikkaat haluaa kunnon paukutusta👌

• Anonyymi

Kurvikkaan voin sanoa, että riippuu tapauksesta.

• Anonyymi

Mä oon läski nainen ja en todellakaan nauti seksistä! 😡

• Anonyymi

Ja minä taas olen huomannut lyhyempien miesten olevan parempia sängyssä kuin pitkien. Selvästi ja ovat todella taitavia, kun taas pitkät ovat useinmiten kompeloita ja täynnä itseään.

• Anonyymi

Jos puhutaan ylipainoisista, niin mies ei ainakaan nauti seksistä niiden kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      638
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      580
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      537
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      62
      495
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68