Olen huomannut pyöreäpien naisten nauttivan seksistä enemmän.. Tai ne ainakin ilmaisee sen paremmin.? Pillu on yhtä tiukka ja sitä on ihana naida..
Pyöreämmät naiset nauttii enemmän.
11
774
Vastaukset
- Anonyymi
Joskus taannoin. Oli oma muija hoikka ja timmi. Kävin kuitenkin panemassa 1-2krt viikossa, paljon tukevamman naisen kanssa.. Erillaisuus on upeeta. Hänelle oli ok, että seurustelen samalla.. Kunhan paneminen ei loppuisi..
- Anonyymi
Sai ilmeisesti ekan kerran kunnon pillun nuolennan.. Sen mustis exä kävi panemassa kortsun kanssa. Minä sain vetää paljaallakin ja mielellään exän jälkeen samana tai seuraavana päivänä... Minulle kävi myös tälläinen järjestely. Exä kävi kylässä ja joskus kerkes kyseinen muija nopeen suihkun ottaa välissä. Ja sitten tulin minä yöksi.. Sitten pantiin 3-4krt(unohtu exä mielestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sai ilmeisesti ekan kerran kunnon pillun nuolennan.. Sen mustis exä kävi panemassa kortsun kanssa. Minä sain vetää paljaallakin ja mielellään exän jälkeen samana tai seuraavana päivänä... Minulle kävi myös tälläinen järjestely. Exä kävi kylässä ja joskus kerkes kyseinen muija nopeen suihkun ottaa välissä. Ja sitten tulin minä yöksi.. Sitten pantiin 3-4krt(unohtu exä mielestä
Onhan se kiva kysastä naiselta.. Kyselikö/epäilikö se exä taas jotain!? Ja jotainhan se lähes aina oli epäillyt ja mollannut kyseistä daami.... Ai että sen tiedon jälkeen kun pääsi paukuttaa.! Ja nainen voihkiiiiiiii niin että naapurit kuulee.... Sängyn pääty hakkas seinään.. Mut ei kuulema väliii..
- Anonyymi
Nauttivat myös ruuasta? Epätoivoinen yrittää miellyttää kaikin tavoin että saa miehen koukkuunsa. Ei ole suosittu?
- Anonyymi
Naitinto on pyöreän naisen juttu
- Anonyymi
Kurvikkaat naiset on ihania, varsinkin jos on silikonit. Jos on pienet tissit niin ei kiinnosta.
- Anonyymi
Kurvikkaat haluaa kunnon paukutusta👌
- Anonyymi
Kurvikkaan voin sanoa, että riippuu tapauksesta.
- Anonyymi
Mä oon läski nainen ja en todellakaan nauti seksistä! 😡
- Anonyymi
Ja minä taas olen huomannut lyhyempien miesten olevan parempia sängyssä kuin pitkien. Selvästi ja ovat todella taitavia, kun taas pitkät ovat useinmiten kompeloita ja täynnä itseään.
- Anonyymi
Jos puhutaan ylipainoisista, niin mies ei ainakaan nauti seksistä niiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit845994KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3105006Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202638Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462578Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852741784Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1021649Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171511- 1051407
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331373seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1181356