Että tämmöistä

Anonyymi

Sanokaapa mitä ajattelette tämmöisestä.
Mun miehellä on naisia Facebook kavereina ja hänen mielestään mulla ei saa olla muuta kuin sukulaisia ja tuttuja. Eli ketään vierasta en saisi kysyä. Hänellä itsellään on muutama vieras nainen Facebook kavereina.

13

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tuo nyt ihan oikein oo!

      Ota rohkeasti asia esille, ja jutelkaa!
      Tekopyhää väittää että on vain facebookkikaveri.
      Kyll se pitemmälle johtaa, ja se on miehesi tarkoitus.

      Tottakai sinulla saa ja pitää olla kavereita!
      Onko siellä joku yhdistys, tai ryhmä minne voisit mennä?

    • Anonyymi

      Ei ole oikein, ennenpitkää huomaat että miehellä alkaa olemaan selittämättömiä menoja ja sinä istut kotona.

      • Anonyymi

        Ei ole sellaisesta kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sellaisesta kyse.

        Et voi tietää etukäteen. Meillä oli tilanne sellainen että minä en olisi saanut työn lisäksi käydä missään kodin ulkopuolella, edes lapsen kanssa. Ukko omasta mielestään sai käydä missä halusi ja luulin että ukko käy viikonlopulla kalalla työkaverinsa kanssa, mutta viimein paljastui ihan muuta ja pistin kierrätykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi tietää etukäteen. Meillä oli tilanne sellainen että minä en olisi saanut työn lisäksi käydä missään kodin ulkopuolella, edes lapsen kanssa. Ukko omasta mielestään sai käydä missä halusi ja luulin että ukko käy viikonlopulla kalalla työkaverinsa kanssa, mutta viimein paljastui ihan muuta ja pistin kierrätykseen.

        Tässä tapauksessa ei niin ole.


    • Anonyymi

      Epäluuloinen ja kaksoisstandardillinen niin ei jatkoon

    • Anonyymi

      Tämä mies kuulostaa samanlaiselta kuin oma ex aikoinaan. Hänellä sai olla naisystäviä, mutta minulla ei saanut olla. Hän tanssi naisystävänsä kanssa, ja minulle tokaisi, etten osaa mukamas tanssia. Ja tokaisi vielä suhteen alussa, että minun miesystävät ovat haluamassa minua, mutta ei toki hänen. Mies jopa rajoitti tekemisiäni niin, että en saanut lähestulkoon tavata edes omia naisystäviä viikonloppuna, mutta hän sai mennä. Se johtaa vain huonoon parisuhteeseen. Ja lähdin kyllä kävelemään pois suhteesta, jos mies sanelee milloin, ketä tavata, ja minne, mutta samat säännöt eivät päde häneen. Onneksi jätin hänet. Ja nyt elämä paljon helpompaa, että jos joku mies ikinä sanelee minulle, että mitä teen ja ketä tapaan? Ei kiitos.

    • Kuullostaa taas erittäin terveeltä parisuhteelta. En tiedä ketään jonka suhde olisi kestänyt paria vuotta kauempaa tuollaisen kumppanin kanssa. Mustasukkaisuus muuttuu vainoharhaisuudeksi ja sen jälkeen toista syytetään pettämisestä koko tienoon kanssa. Kannattaa puhua miehesi kanssa tästä, sillä kun se menee tietyn pisteen yli niin ei sitä korjaa enää mikään. Kertoo pitkälti siitä ettei mies luota sinuun.

    • Anonyymi

      Hän saa "rellua" muilta! Parempi uskoa! Oletko lihava/ruma/haiseva rellu? Edellä mainitut asiat hekentät sinun arvoa parisuhteessa.

    • Anonyymi

      Joo, ne on niitä FWB-kamuja, hieman outoo ettei sulla sitte saa vastaavasti olla omia. Teidän pitää istua pöydän ääreen ja tehdä pelisäännöt selviks tossa teidän suhteessa.

    • Anonyymi

      Kontrolloi sua luultavasti myös muilla elämän osa-alueilla. Veikkaan että sulla ei saa olla vastakkaista sukupuolta olevia kavereita ja jos joskus pääset viihteelle, niin se on tarkoin määriteltyä kenen kanssa ja milloin ja jos et vastaa heti puhelimeen oot pettämässä tms. Tuntemattomille miehille ei saa puhua ja edes työkavereita ei saa nähdä vapaa-ajalla, ellei ne oo naisia. Ehkä jopa säätelee sun pukeutumista. Liian paljastava kaula-aukko on ehdoton nou nou ja voit vaan haaveilla mökkireissuista tai ulkomaanmatkoista ilman miestä.

      • Anonyymi

        En käy baareissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käy baareissa.

        Mieheni ei ole mustasukkainen ei minulla ole mies puolisia kavereita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4856
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3066
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1461
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1203
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1167
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1167
    Aihe