Sanokaapa mitä ajattelette tämmöisestä.
Mun miehellä on naisia Facebook kavereina ja hänen mielestään mulla ei saa olla muuta kuin sukulaisia ja tuttuja. Eli ketään vierasta en saisi kysyä. Hänellä itsellään on muutama vieras nainen Facebook kavereina.
Että tämmöistä
13
80
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuo nyt ihan oikein oo!
Ota rohkeasti asia esille, ja jutelkaa!
Tekopyhää väittää että on vain facebookkikaveri.
Kyll se pitemmälle johtaa, ja se on miehesi tarkoitus.
Tottakai sinulla saa ja pitää olla kavereita!
Onko siellä joku yhdistys, tai ryhmä minne voisit mennä? - Anonyymi
Ei ole oikein, ennenpitkää huomaat että miehellä alkaa olemaan selittämättömiä menoja ja sinä istut kotona.
- Anonyymi
Ei ole sellaisesta kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sellaisesta kyse.
Et voi tietää etukäteen. Meillä oli tilanne sellainen että minä en olisi saanut työn lisäksi käydä missään kodin ulkopuolella, edes lapsen kanssa. Ukko omasta mielestään sai käydä missä halusi ja luulin että ukko käy viikonlopulla kalalla työkaverinsa kanssa, mutta viimein paljastui ihan muuta ja pistin kierrätykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi tietää etukäteen. Meillä oli tilanne sellainen että minä en olisi saanut työn lisäksi käydä missään kodin ulkopuolella, edes lapsen kanssa. Ukko omasta mielestään sai käydä missä halusi ja luulin että ukko käy viikonlopulla kalalla työkaverinsa kanssa, mutta viimein paljastui ihan muuta ja pistin kierrätykseen.
Tässä tapauksessa ei niin ole.
- Anonyymi
Epäluuloinen ja kaksoisstandardillinen niin ei jatkoon
- Anonyymi
Tämä mies kuulostaa samanlaiselta kuin oma ex aikoinaan. Hänellä sai olla naisystäviä, mutta minulla ei saanut olla. Hän tanssi naisystävänsä kanssa, ja minulle tokaisi, etten osaa mukamas tanssia. Ja tokaisi vielä suhteen alussa, että minun miesystävät ovat haluamassa minua, mutta ei toki hänen. Mies jopa rajoitti tekemisiäni niin, että en saanut lähestulkoon tavata edes omia naisystäviä viikonloppuna, mutta hän sai mennä. Se johtaa vain huonoon parisuhteeseen. Ja lähdin kyllä kävelemään pois suhteesta, jos mies sanelee milloin, ketä tavata, ja minne, mutta samat säännöt eivät päde häneen. Onneksi jätin hänet. Ja nyt elämä paljon helpompaa, että jos joku mies ikinä sanelee minulle, että mitä teen ja ketä tapaan? Ei kiitos.
Kuullostaa taas erittäin terveeltä parisuhteelta. En tiedä ketään jonka suhde olisi kestänyt paria vuotta kauempaa tuollaisen kumppanin kanssa. Mustasukkaisuus muuttuu vainoharhaisuudeksi ja sen jälkeen toista syytetään pettämisestä koko tienoon kanssa. Kannattaa puhua miehesi kanssa tästä, sillä kun se menee tietyn pisteen yli niin ei sitä korjaa enää mikään. Kertoo pitkälti siitä ettei mies luota sinuun.
- Anonyymi
Hän saa "rellua" muilta! Parempi uskoa! Oletko lihava/ruma/haiseva rellu? Edellä mainitut asiat hekentät sinun arvoa parisuhteessa.
- Anonyymi
Joo, ne on niitä FWB-kamuja, hieman outoo ettei sulla sitte saa vastaavasti olla omia. Teidän pitää istua pöydän ääreen ja tehdä pelisäännöt selviks tossa teidän suhteessa.
- Anonyymi
Kontrolloi sua luultavasti myös muilla elämän osa-alueilla. Veikkaan että sulla ei saa olla vastakkaista sukupuolta olevia kavereita ja jos joskus pääset viihteelle, niin se on tarkoin määriteltyä kenen kanssa ja milloin ja jos et vastaa heti puhelimeen oot pettämässä tms. Tuntemattomille miehille ei saa puhua ja edes työkavereita ei saa nähdä vapaa-ajalla, ellei ne oo naisia. Ehkä jopa säätelee sun pukeutumista. Liian paljastava kaula-aukko on ehdoton nou nou ja voit vaan haaveilla mökkireissuista tai ulkomaanmatkoista ilman miestä.
- Anonyymi
En käy baareissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En käy baareissa.
Mieheni ei ole mustasukkainen ei minulla ole mies puolisia kavereita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124180MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822121Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331058Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848