Olen kohta 14, eli olen menossa 8-luokalle. Ala-asteella jotkut kiusasi ja syrji mua koska erosin lähes kaikista muista ja olin nolo, ja perheeni oli riidellyt ja vanhempani meinasi erota. Olin todella surullinen ja masentunut, kun tulin 7-luokalle kokonaan uusien ihmisten keskelle, jolloin idioottina kiroilin ja käyttäydyin ilkeästi.
Kadun superpaljon sitä, koska luokkalaiseni ei tunnu pitävän minusta ja pitää mua oikeasti ilkeänä ihmisenä, vaikka oon sisimmässäni murtunut kuten kaikki muut kiusaajat. :'(
En tunne, että mulla ei ole enään kavereita, koska parhaimmat kaverit meni eri kouluun kuin minä, ja ne on saattanut kuulla mun omilta luokkalaisiltani että kiroilen minkä kautta alkanut säälimään mua.
Haluan päästä tilanteesta eroon ja ihmisten pitävän musta, toisaalta oon masentunut elämään ja makaan kotona päivät pelaamassa tai katsomassa jotain ohjelmaa enkä sinänsä niin haluaisi ihmisten koko ajan vetkuvan ja olla mun kanssa, oon tottunut olemaan yksin ja tykkään toisaalta siitä, mutta en halua että ihmiset vihaa mua. :(
En tiedä, miten voisi päästä tilanteesta eroon, kertokaa jotain keinoja miten saan ihmiset pitämään musta ja löytämään mun kaltaisia ihmisiä. :(
Olin mulkku ja kadun sitä
Anonyymi
2
112
Vastaukset
Turus?
- Anonyymi
Oulu :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m644041Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163845Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993649Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o863471Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363209Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582698- 502685
- 1212562
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142219Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182219