Olin mulkku ja kadun sitä

Anonyymi

Olen kohta 14, eli olen menossa 8-luokalle. Ala-asteella jotkut kiusasi ja syrji mua koska erosin lähes kaikista muista ja olin nolo, ja perheeni oli riidellyt ja vanhempani meinasi erota. Olin todella surullinen ja masentunut, kun tulin 7-luokalle kokonaan uusien ihmisten keskelle, jolloin idioottina kiroilin ja käyttäydyin ilkeästi.
Kadun superpaljon sitä, koska luokkalaiseni ei tunnu pitävän minusta ja pitää mua oikeasti ilkeänä ihmisenä, vaikka oon sisimmässäni murtunut kuten kaikki muut kiusaajat. :'(
En tunne, että mulla ei ole enään kavereita, koska parhaimmat kaverit meni eri kouluun kuin minä, ja ne on saattanut kuulla mun omilta luokkalaisiltani että kiroilen minkä kautta alkanut säälimään mua.
Haluan päästä tilanteesta eroon ja ihmisten pitävän musta, toisaalta oon masentunut elämään ja makaan kotona päivät pelaamassa tai katsomassa jotain ohjelmaa enkä sinänsä niin haluaisi ihmisten koko ajan vetkuvan ja olla mun kanssa, oon tottunut olemaan yksin ja tykkään toisaalta siitä, mutta en halua että ihmiset vihaa mua. :(
En tiedä, miten voisi päästä tilanteesta eroon, kertokaa jotain keinoja miten saan ihmiset pitämään musta ja löytämään mun kaltaisia ihmisiä. :(

2

78

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turus?

• Anonyymi

Oulu :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kesäloman loppuminen ahdistaa

Töihin paluu huomenna ahdistaa ihan helkutisti vaikka olen etätöissä. Työskentelen insinöörinä ja työt on välillä todella vaikeita ja joutuu tekemään
      Ahdistus
      47
      2182
    2. Mitä ja miksi suomalaiset jännittää?

Taas nähtiin osoitus siitä tuolla Tokiossa kun meidän ukko jännitti kisansa pipariksi. Eihän muut jännitä mitään. He vaan roiski haulikolla naama peru
      Maailman menoa
      165
      2103
    3. Olipa hyvä sarja Sofian salaisuudet

Sofian ulosanti niin miellyttävää kuunneltavaa, toista kuin Maran öö, öö, tota, tota, mmmm, mmmmm. Ja Stefun äitikin oli mukana miesystävänsä kanssa,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1903
    4. En kaipaa enää "kaivattuani"

Tai siis kaipaan, mutta en voisi kuvitellakaan enää meitä mihinkään suhteeseen. En toivo häneltä yhteydenottoja, enkä myöskään mielellään haluaisi en
      Ikävä
      109
      1713
    5. Sofia naureskelee Nikolle avoimesti

Ilkeä akka https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/23a3e901-b255-4986-acc4-287acedfded6
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1487
    6. Kiitos Seiskalle Sofian nolaamisesta!

Pitkän aikaa Seiska selkeästi mielisteli pellepariskuntaa. Ei pienintäkään juttua esimerkiksi pellepariskunnan vapun sekoilu- ja riitelybileistä Levi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1384
    7. Miksi Martina oli niin kamala Sofialle?

Eron tullessa kuitenkin Martina oli kiitollinen, siunattu, onnellinen. Onhan tuo ihan tavanomaista että kaverin mieheen voi rakastua . Rakastuihan Mar
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1291
    8. Analysoi teidän kohtaamisianne

Mikä niissä vaikuttaa siltä että tunne on molemminpuolinen?
      Ikävä
      82
      1205
    9. Mara Taas kiitollinen

Mä en kestä😂.. Mara Taas kiitollisena istuu rannalla, eikö se vois keksiä jo jotain muuta tekstiä. Monta kuvaa taas missä MINÄ, MINÄ. Ja taas mennään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1189
    Aihe