Miksi pitää tuhlata rahat ja olla niin sekasin,ettei keskustelusta tule mitään ja se on muka niin mahtava fiilis kun saa välillä nollata pään ja olla jätkien kans. Todellisuudessa nuokkua kun muut juttelee.Itse tykkään ottaa vähän ruuan kanssa,vähänki enempi, vaan ahistaa ja väsyttää.Onneksi tää ei oo kovin yleistä,mutta ärsyttää aina yhtä paljon.
Mikä pään nollaus
8
172
Vastaukset
- Anonyymi
Enemmän tuossa on kyse mielenterveydestä. Paljon vaatisi, että onnellinen ilman viinaa olisi.
Ei auta että ihmettelet, ei muutenkaan sinun juttu. - Anonyymi
Jännää... ajattelin aloittaa saman naisenlogiikassa mutta tämä iski silmille ensin.
kun sinua ahdistaa etkä saa rauhaa kyseilistä asioilta olet väärässä suhteessa.
Jos taas olet sitä mieltä että tämä on silkkaa miesten logiikkaa,
sinä harjoitat misandriaa.
Mikään elämän muoto ei puhtaaksi muutu sillä että haukut sen pataluhaksi
täällä.
Juttele.- Anonyymi
olen mies ja minun exäni jätti minut puhumatta sanaakaan. kun jälkeenpäin mietin niin hän on varmaan käynyt läpi monia asioita sanomatta sanaakaan.
siinä jää mies tyhjänpäälle jos jossain.
silkkaa psykologista väkivaltaa.
Ja se koskee montakymmentä vuotta.
siitä ei naisia laiteta linnaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen mies ja minun exäni jätti minut puhumatta sanaakaan. kun jälkeenpäin mietin niin hän on varmaan käynyt läpi monia asioita sanomatta sanaakaan.
siitä ei naisia laiteta linnaan.kun ihminen on selvinpäin.
minkä päätöksen teetkään niin älä tee sitä ykskak yllättäin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kun ihminen on selvinpäin.
minkä päätöksen teetkään niin älä tee sitä ykskak yllättäin.se koskee liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siitä ei naisia laiteta linnaan.No eihän tuo millään tavoin oikein tai reilusti tehty. Aina puhutaan siitä, että pitäis osata jutella. Mut ei ketään kohtaan nosteta syytettä siitä tai muutoinkaan auteta ihmistä jota vahingoitettu näin. Tekisi hyvää, että tuon loukkaamisen vaikutuksista edes puhuttaisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän tuo millään tavoin oikein tai reilusti tehty. Aina puhutaan siitä, että pitäis osata jutella. Mut ei ketään kohtaan nosteta syytettä siitä tai muutoinkaan auteta ihmistä jota vahingoitettu näin. Tekisi hyvää, että tuon loukkaamisen vaikutuksista edes puhuttaisiin.
Ja voimia ja lämpimät halit, jos kukaan muu läheisistäsi tätä tiennyt ja huomannut.
- Anonyymi
Siskonmiehellä oli tapana nollata viikko parilla pullolla kossua. Yhtenä työpäivänä noustessaan/laskeutuessaan kuorma-autosta sai sydänkohtauksen. Kolme suonta tukossa. Tiedä oliko onni, että sai heti apua vai ei. Suoraan pyörätuoliin pariksi vuodeksi ja sairaalakierre alkoi.
Taisi kuolla ennen 66 vuotta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263038
- 681487
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761073Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746