Eilen kaverini tuli käymään kahvilla, huomasin että hän ei olekkaan ilman sukkia vaikka ekaksi niin katoin, Kysyin mitkä sul on jalassa? Kaveri vasstasi että 8den nilkkasukat. Kysyin, onks noi naisten sukat,eihän miehille tollasia ole? Kaveri vastasi, no tavallaan on mut miks ei mieskin tälläsiä voisi käyttää, ei hierrä kengät ja ovat ohuet niin ei sula jalat kenkiin. Sanoin, niin no joo,miksei vaikka aika outoa että miehellä tollaset jalassa. Kaverii tähän, kyl ite ennemmin näit käytän ku et on jalat hiestä märkänä.
Kysymys kuuluu, onko muita miehiä ketkä tollasia sukkia käyttää?
Kaverilla naisten 8den. nilkkasukat
12
796
Vastaukset
- Anonyymi
Mikähän seuraavaksi askarruttaa mieltä?
- Anonyymi
Miehen lakatut varpaankynnet.
- Anonyymi
aikaa homoo settiä
- Anonyymi
Kyllä miehellä varpaan kynnet voi olla lakatut.
Itse harrastan lakkausta ympäri vuoden eikä kukaan ole sanonut mitään vaikka on nähnyt kynnet lakattuna. - Anonyymi
Nii just. Kamalaa pitää paljast jalkaa kengäs tai vaiks sandaaleis
hiostaa, mut ohut sukka vaikka sitte naisten, pelastaa senkin. - Anonyymi
Käytän sandaalien/sandalettien kanssa ohuita nilkka sukkia.
- Anonyymi
Kaveri käytti naisten pipoa talvella. Oltii vähä hämmästyneitä. Yksi kundi käytti naisten tumppuja kans talvella. Oltii tosi ihmeissää et kui se ny tollee kehtaa.
- Anonyymi
Meilpäi yks ajo naisten fillarilla....
- Anonyymi
Oon kyllä käyttäny nailonisia nilkkasukkia, mutta en noin ohuita. Kun oon toimistohommissa, niin 30 den nilkkasukat on talvellakin hyvät jalassa. Ei jalat hikoile työpäivän aikana.
- Anonyymi
No en noin ohuita , mutta 15-60 den . Norlynilla on sellaisia pitsikuviollisia, ohuet ja hengittää
- Anonyymi
Miksei sitten voi pitää kokonaa vaikka 6 denin sukkahousuja ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279