Eilen kaverini tuli käymään kahvilla, huomasin että hän ei olekkaan ilman sukkia vaikka ekaksi niin katoin, Kysyin mitkä sul on jalassa? Kaveri vasstasi että 8den nilkkasukat. Kysyin, onks noi naisten sukat,eihän miehille tollasia ole? Kaveri vastasi, no tavallaan on mut miks ei mieskin tälläsiä voisi käyttää, ei hierrä kengät ja ovat ohuet niin ei sula jalat kenkiin. Sanoin, niin no joo,miksei vaikka aika outoa että miehellä tollaset jalassa. Kaverii tähän, kyl ite ennemmin näit käytän ku et on jalat hiestä märkänä.
Kysymys kuuluu, onko muita miehiä ketkä tollasia sukkia käyttää?
Kaverilla naisten 8den. nilkkasukat
12
889
Vastaukset
- Anonyymi
Mikähän seuraavaksi askarruttaa mieltä?
- Anonyymi
Miehen lakatut varpaankynnet.
- Anonyymi
aikaa homoo settiä
- Anonyymi
Kyllä miehellä varpaan kynnet voi olla lakatut.
Itse harrastan lakkausta ympäri vuoden eikä kukaan ole sanonut mitään vaikka on nähnyt kynnet lakattuna. - Anonyymi
Nii just. Kamalaa pitää paljast jalkaa kengäs tai vaiks sandaaleis
hiostaa, mut ohut sukka vaikka sitte naisten, pelastaa senkin. - Anonyymi
Käytän sandaalien/sandalettien kanssa ohuita nilkka sukkia.
- Anonyymi
Kaveri käytti naisten pipoa talvella. Oltii vähä hämmästyneitä. Yksi kundi käytti naisten tumppuja kans talvella. Oltii tosi ihmeissää et kui se ny tollee kehtaa.
- Anonyymi
Meilpäi yks ajo naisten fillarilla....
- Anonyymi
Oon kyllä käyttäny nailonisia nilkkasukkia, mutta en noin ohuita. Kun oon toimistohommissa, niin 30 den nilkkasukat on talvellakin hyvät jalassa. Ei jalat hikoile työpäivän aikana.
- Anonyymi
No en noin ohuita , mutta 15-60 den . Norlynilla on sellaisia pitsikuviollisia, ohuet ja hengittää
- Anonyymi
Miksei sitten voi pitää kokonaa vaikka 6 denin sukkahousuja ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432776Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 581351
- 931245
- 471129
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121128