Eilen kaverini tuli käymään kahvilla, huomasin että hän ei olekkaan ilman sukkia vaikka ekaksi niin katoin, Kysyin mitkä sul on jalassa? Kaveri vasstasi että 8den nilkkasukat. Kysyin, onks noi naisten sukat,eihän miehille tollasia ole? Kaveri vastasi, no tavallaan on mut miks ei mieskin tälläsiä voisi käyttää, ei hierrä kengät ja ovat ohuet niin ei sula jalat kenkiin. Sanoin, niin no joo,miksei vaikka aika outoa että miehellä tollaset jalassa. Kaverii tähän, kyl ite ennemmin näit käytän ku et on jalat hiestä märkänä.
Kysymys kuuluu, onko muita miehiä ketkä tollasia sukkia käyttää?
Kaverilla naisten 8den. nilkkasukat
12
839
Vastaukset
- Anonyymi
Mikähän seuraavaksi askarruttaa mieltä?
- Anonyymi
Miehen lakatut varpaankynnet.
- Anonyymi
aikaa homoo settiä
- Anonyymi
Kyllä miehellä varpaan kynnet voi olla lakatut.
Itse harrastan lakkausta ympäri vuoden eikä kukaan ole sanonut mitään vaikka on nähnyt kynnet lakattuna. - Anonyymi
Nii just. Kamalaa pitää paljast jalkaa kengäs tai vaiks sandaaleis
hiostaa, mut ohut sukka vaikka sitte naisten, pelastaa senkin. - Anonyymi
Käytän sandaalien/sandalettien kanssa ohuita nilkka sukkia.
- Anonyymi
Kaveri käytti naisten pipoa talvella. Oltii vähä hämmästyneitä. Yksi kundi käytti naisten tumppuja kans talvella. Oltii tosi ihmeissää et kui se ny tollee kehtaa.
- Anonyymi
Meilpäi yks ajo naisten fillarilla....
- Anonyymi
Oon kyllä käyttäny nailonisia nilkkasukkia, mutta en noin ohuita. Kun oon toimistohommissa, niin 30 den nilkkasukat on talvellakin hyvät jalassa. Ei jalat hikoile työpäivän aikana.
- Anonyymi
No en noin ohuita , mutta 15-60 den . Norlynilla on sellaisia pitsikuviollisia, ohuet ja hengittää
- Anonyymi
Miksei sitten voi pitää kokonaa vaikka 6 denin sukkahousuja ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1433129- 81727
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221384Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701201- 441181
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918