Kaverilla naisten 8den. nilkkasukat

Anonyymi

Eilen kaverini tuli käymään kahvilla, huomasin että hän ei olekkaan ilman sukkia vaikka ekaksi niin katoin, Kysyin mitkä sul on jalassa? Kaveri vasstasi että 8den nilkkasukat. Kysyin, onks noi naisten sukat,eihän miehille tollasia ole? Kaveri vastasi, no tavallaan on mut miks ei mieskin tälläsiä voisi käyttää, ei hierrä kengät ja ovat ohuet niin ei sula jalat kenkiin. Sanoin, niin no joo,miksei vaikka aika outoa että miehellä tollaset jalassa. Kaverii tähän, kyl ite ennemmin näit käytän ku et on jalat hiestä märkänä.
Kysymys kuuluu, onko muita miehiä ketkä tollasia sukkia käyttää?

12

812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikähän seuraavaksi askarruttaa mieltä?

• Anonyymi

Miehen lakatut varpaankynnet.

• Anonyymi

aikaa homoo settiä

• Anonyymi

Kyllä miehellä varpaan kynnet voi olla lakatut.
      Itse harrastan lakkausta ympäri vuoden eikä kukaan ole sanonut mitään vaikka on nähnyt kynnet lakattuna.

• Anonyymi

Nii just. Kamalaa pitää paljast jalkaa kengäs tai vaiks sandaaleis
      hiostaa, mut ohut sukka vaikka sitte naisten, pelastaa senkin.

• Anonyymi

Käytän sandaalien/sandalettien kanssa ohuita nilkka sukkia.

• Anonyymi

Kaveri käytti naisten pipoa talvella. Oltii vähä hämmästyneitä. Yksi kundi käytti naisten tumppuja kans talvella. Oltii tosi ihmeissää et kui se ny tollee kehtaa.

• Anonyymi

Meilpäi yks ajo naisten fillarilla....

• Anonyymi

Oon kyllä käyttäny nailonisia nilkkasukkia, mutta en noin ohuita. Kun oon toimistohommissa, niin 30 den nilkkasukat on talvellakin hyvät jalassa. Ei jalat hikoile työpäivän aikana.

• Anonyymi

No en noin ohuita , mutta 15-60 den . Norlynilla on sellaisia pitsikuviollisia, ohuet ja hengittää

• Anonyymi

Miksei sitten voi pitää kokonaa vaikka 6 denin sukkahousuja ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 530
      8418
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3632
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1975
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1123
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      756
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      702
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      28
      653
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      60
      650
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      617
    10. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      34
      588
    Aihe