Mitä minun tulisi ajatella. Olen tutustunut erääseen naiseen, joka vaikutti olevan hyvinkin samanhenkinen ja tulimme hyvin juttuun. Sitten kesken puhelun häntä alkoi vaivaamaan jokin ja lopetimme puhelun. En saanut tuohon selitystä. Sitten hän nyt vaikuttaa pyrkivän katoamaan mitään sanomatta ja on poistanut minut sometilien yhteystiedoista. Miksi ihmiset eivät voisi osata puhua asioista? Tietenkään en kenenkään elämään halua tuppautua, mutta voisi sanoa, ettei kiinnosta, kun kuitenkin alku oli lupaava.
Katoaminen
Anonyymi
6
744
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki ihmiset eivät osaa puhua asioista.
- Anonyymi
Teit jotin väärin? Mieti, mitä.
- Anonyymi
Vaivaa varmaan omat ennenäyt, et sinä.
- Anonyymi
Joo tavallaan. Taisin saada selville, mistä on kyse ja pyrin tekemään voitavani, jotta tilanne menisi kaikkien kannalta hyvin.
- Anonyymi
Mistä tiedät että on poistanut?
- Anonyymi
Sanoit varmaan jotakin mistä hän ei pitänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694919KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923850- 1903647
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783299Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241971
- 1871857
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981406