Lauri tähkällä olematonta musaa

Anonyymi

Nyt hoilottanut puolen tuntia eikä yhtään hyvää taisi lauri pojan parhaat olla elonkerjuun kanssa mut nyt on olematonta mut aikaa vielä muuttua

19

632

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai Lauri Tähkä on nyt Savonlinnassa keikalla?

      • Anonyymi

        Ei kun porissa nyt on festarit loppu olen täällä iskelmä areenalla ja väki tekee lähtöä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun porissa nyt on festarit loppu olen täällä iskelmä areenalla ja väki tekee lähtöä

        Mutta sinhähän asut Savonlinnassa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun porissa nyt on festarit loppu olen täällä iskelmä areenalla ja väki tekee lähtöä

        Se ei ole muuten mikään Iskelmä-areena vaan Delta-areena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole muuten mikään Iskelmä-areena vaan Delta-areena.

        Nii ja sieltä voi saada sen Koronan delta-variantin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sinhähän asut Savonlinnassa..

        Niin asun mutta tulin lomailemaan poriin kun sitä kaikkialla hehkutetaan niin päätin että tulen katsomaan millainen on pori no olis täytynyt mennä massojen mukana olen eksynyt ylitin puusillan mutta kun tulin ei ollut mitään puusiltoja tääl on joku koulu ja kerrostaloja täytyy soittaa taksi mut mihin käsken taksin tulla onkin sitten eri juttu tai palaan takaisin ja meen sinne mihin muutkin lähti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin asun mutta tulin lomailemaan poriin kun sitä kaikkialla hehkutetaan niin päätin että tulen katsomaan millainen on pori no olis täytynyt mennä massojen mukana olen eksynyt ylitin puusillan mutta kun tulin ei ollut mitään puusiltoja tääl on joku koulu ja kerrostaloja täytyy soittaa taksi mut mihin käsken taksin tulla onkin sitten eri juttu tai palaan takaisin ja meen sinne mihin muutkin lähti

        No oikeesti kyllä asut Porissa. Minne sää sieltä Porkan puolelta taksin meinaat soittaa? Meet takas vaa Kaarisillan yli ja sit käännyt vasuriin ja katso, jossain vaiheessa Taavi tulee vastaan. Voi kyl tul Raumasiltaki 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin asun mutta tulin lomailemaan poriin kun sitä kaikkialla hehkutetaan niin päätin että tulen katsomaan millainen on pori no olis täytynyt mennä massojen mukana olen eksynyt ylitin puusillan mutta kun tulin ei ollut mitään puusiltoja tääl on joku koulu ja kerrostaloja täytyy soittaa taksi mut mihin käsken taksin tulla onkin sitten eri juttu tai palaan takaisin ja meen sinne mihin muutkin lähti

        Ole määki Areenal eksynyt sillo ko siel soitti Metallica..Mut sillo siel oliki 70000 ihmistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oikeesti kyllä asut Porissa. Minne sää sieltä Porkan puolelta taksin meinaat soittaa? Meet takas vaa Kaarisillan yli ja sit käännyt vasuriin ja katso, jossain vaiheessa Taavi tulee vastaan. Voi kyl tul Raumasiltaki 🤔

        No löysin taksin ja sanoin johonkin pitseriaan ja tilasin mukaan oli torilla ja yyterin campingiin toinen olis ollu reposaaren camping mut valitsin yyterin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No löysin taksin ja sanoin johonkin pitseriaan ja tilasin mukaan oli torilla ja yyterin campingiin toinen olis ollu reposaaren camping mut valitsin yyterin

        Anteeks mut miten muka meinaat saada mistään Campingistä majoitusta keskellä yötä??

        No mut kato ku voit oikeasti mennä ihan omaan sänkyysi tutimaan. Se saattaa olla jopa samassa huoneessa kuin missä olet nyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeks mut miten muka meinaat saada mistään Campingistä majoitusta keskellä yötä??

        No mut kato ku voit oikeasti mennä ihan omaan sänkyysi tutimaan. Se saattaa olla jopa samassa huoneessa kuin missä olet nyt!

        Kuule olen ollut siellä jo torstaista lähtien ja varasin maanantaihin asti ja kysyin voiko jatkaa jos haluan ja sanoi totta kai mut nyt olen maksanut jo maanantaihin asti ja taksilla tullut keskustaan ja nyt täytyy mietti että olisko kauemmin vai lähdenkö maanantaina pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule olen ollut siellä jo torstaista lähtien ja varasin maanantaihin asti ja kysyin voiko jatkaa jos haluan ja sanoi totta kai mut nyt olen maksanut jo maanantaihin asti ja taksilla tullut keskustaan ja nyt täytyy mietti että olisko kauemmin vai lähdenkö maanantaina pois

        Massimiehiä olet ku tolleen on varaa ajella ees taas keskustasta Yyteriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Massimiehiä olet ku tolleen on varaa ajella ees taas keskustasta Yyteriin.

        Makso mitä tykkää firman piikkiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makso mitä tykkää firman piikkiin

        Mut nyt täytyy lopetella ollaan perillä ja rupean syömään kebabbia on kyllä nälkäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut nyt täytyy lopetella ollaan perillä ja rupean syömään kebabbia on kyllä nälkäkin

        Mites se pizza kebabiks muuttui??


    • Anonyymi

      Naisille suunnattua musiikkia. Yleisinhimillinen meininki olisi kaikin puolin parempaa.

      • Anonyymi

        Mää ole naine ja mää e Tähkää kuuntel!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mää ole naine ja mää e Tähkää kuuntel!

        Soon oikein!


    • Anonyymi

      Mistä tietää, että Tähkän esiintymislava on vinossa? Kun Tähkän naama on suorassa 🙃

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe