Etsin uusia ystäviä!

Moikka
Olen 22.vuotias nainen Itä-Helsingistä.
Oon sosiaalinen ja pidän uusiin ihmisiin tutustumisesta, Etsin kavereita/ystäviä kenen kanssa käydä terassilla, rannalla, shoppailemassa, lenkeillä ja ihan vaan hengailla yhdessä.Minusta voi saada ihanan ystävän.
Etsin uusia kavereita Helsinki/Vantaa/Espoo alueelta. Naisia,kemia on tärkein. 🙂 Olen varasto alalla töissä.
Tykkään kyllä myös hassutella ja nauraa huonoille jutuille. Ystävien ikä voisi olla 18-29.v

Ota ihmeessä yhteyttä jos vähänkään kiinnostaa.

Mulle voi laittaa viestiä Snäppissä: katsuig ja voi laittaa viestiä ig:hin Katariina.Vilo

0

322

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Bile-Sanna vai pääministeri-Marin? Lue Ukkolan kolumni

Bile Dani on saanut haastajan Bile Sanna. Seiska ja Iltalehti uutisoivat alkoholin huuruisista julkkisjuhlista, jollaisia pääministerimme Sanna Marin
        Maailman menoa
        490
        7833
      2. Mikko Kuustonen paljastaa Hanna-rakkaan yllättävän teon kriisin keskellä: "Ne on rankkoja..."

Mikko Kuustonen ja Hanna Brotherus on kyllä mielenkiintoinen pari. Rakastuneet kypsissä kymmenissä ja uusioperhettä pukkaa: https://www.suomi24.fi/vii
        Kotimaiset julkkisjuorut
        16
        2555
      3. Kepulaiset arvioivat Marinin ruumiinrakennetta

Keskustan pää-äänenkannattajalehti Suomenmaa teki arvioita Marinin terveydentilasta muun muassa hänen siivousintonsa, ruumiinrakenteen ja juoksuharras
        Maailman menoa
        160
        2523
      4. Uuh! Mediapersoona Janni Hussi yllättää kuumana narubikineissä ilkamoiden: "Yritin sihdata tota..."

Janni Hussi viettää Kreetalla kuumaa lomaa kihlattunsa Joel Harkimon kanssa. Tämä kuva on saanut eniten tykkäyksiä Instassa, eikä ihme! https://www.su
        Kotimaiset julkkisjuorut
        11
        1629
      5. Et halua mitään väärinkäsityksiä

ja että siksi käännät selkäsi mulle. Älä tee omia johtopäätöksiä. Joohan ihana?
        Ikävä
        83
        724
      6. Nyt tiedän, meidän pitäisi nainen

harrastaa seksiä niin ei kumpaakaan ujostuttaisi.
        Ikävä
        41
        671
      7. Rokottamattomat ovat tehneet itse itsestään panttivankeja

Olisiko nyt pikkuhiljaa aika luopua rokotevastaisuudesta ja hakea se rokote? "Presidentti ei esimerkiksi puhu siitä, että koronarokotetut olisivat ro
        Kokkola
        83
        651
      8. Matematiikkaa

Mitä tiukemmat vaatimukset puolison tai seksikumppanin suhteen, sitä pienempi valinnanvara. Pätee molempiin sukupuoliin. Monilla on niin suuret vaatim
        Sinkut
        150
        616
      9. Miettinyt tässä sun älynlahjojasi

Kun on tässä tullut seurattua sun tekemisiäsi jonkin aikaa, niin kiinnittänyt huomiota pään käyttöön yleisemmin. Naisesta kyse. Yksinkertaisuus ei ole
        Tunteet
        125
        585
      Aihe