Sinkkuuden etu.

Tässä tuli pidettyä rairaita railakkaasti viime yönä, mutta eipä oo mitään väliä.

Oli hauskaa ja nyt suoranaisesti loiventelen ihan öllötellen.

Ei mee samoin pariutuneilla...

Eilen parilla tyypillä hirmu viestittely toiselle.... 😳

Eipä käy kateeksi.

178

1029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinkulla ei ple kuin yksi tylsä , parisuhtees elävillä on kaksi tylsää . Kumpiko onhelpompaa hallita ?

      • Elämäkö?

        Karseeta oos jos pitäis tehdä toisen elämästä vähemmän tylsä....


    • Päivänokoset! ☝️

      • Ne on parhaita hallita. 😉


      • Lauruska kirjoitti:

        Ne on parhaita hallita. 😉

        Loikoilin tertsillä riippukeinussa nokoset... parempi vaan, etten nukkunut liikaa. Jaksaa yölläkin nukkuu. 😁


    • Yks viestittelee yhtä, toinen toista, ja kolmas aivan muuta. Mä vetelin viime yönä sen sijaan hirsiä. 😆

      • Ilmeisesti menee siis hyvin? 😀👌


      • interlocutrice kirjoitti:

        Ilmeisesti menee siis hyvin? 😀👌

        Siinähän tuo meni. Univelkaa toissa yöltä, ja varmaan piikin aiheuttamaa väsymystä lisäksi. Vielä sentään sai kuumuudelta nukuttua. Saa nähdä miten käy seuraavina öinä. 🥱


      • Lauruska kirjoitti:

        Siinähän tuo meni. Univelkaa toissa yöltä, ja varmaan piikin aiheuttamaa väsymystä lisäksi. Vielä sentään sai kuumuudelta nukuttua. Saa nähdä miten käy seuraavina öinä. 🥱

        No mutta se on nättii kun voi nukkuu. Ja huomaa jo kirjoituksestas, että on tehnyt terää. 😀👌


      • interlocutrice kirjoitti:

        No mutta se on nättii kun voi nukkuu. Ja huomaa jo kirjoituksestas, että on tehnyt terää. 😀👌

        Joo olin vielä eilen aika puhki siitä toissa päiväisestä kaupunkireissusta, kun tosiaan jäi liian lyhyiksi yöunet seuraavana yönä. Fiilis on taas paljon parempi mitä alkuviikosta, ja kivut on hieman helpottaneet. Se merkkaa jo paljon jaksamisen suhteen. 😁

        Et kyl täs taas jaksaa.. Varsinkin kun vielä otan pari seuraavaa päivää iisisti, niin sit pystyy oleen koiran kanssa kahdestaan kolme päivää, kun porukat on joka kesäisellä reissullaan yhden ystäväpariskunnan kanssa. Se taas on heille tärkeä asia heidän jaksamisen suhteen, ja sillä pyrinkin sen heille suomaan. Tosin en vaan oo huomannut vielä kysyä heidän tän vuotista kohdettaan. 😂


      • Lauruska kirjoitti:

        Joo olin vielä eilen aika puhki siitä toissa päiväisestä kaupunkireissusta, kun tosiaan jäi liian lyhyiksi yöunet seuraavana yönä. Fiilis on taas paljon parempi mitä alkuviikosta, ja kivut on hieman helpottaneet. Se merkkaa jo paljon jaksamisen suhteen. 😁

        Et kyl täs taas jaksaa.. Varsinkin kun vielä otan pari seuraavaa päivää iisisti, niin sit pystyy oleen koiran kanssa kahdestaan kolme päivää, kun porukat on joka kesäisellä reissullaan yhden ystäväpariskunnan kanssa. Se taas on heille tärkeä asia heidän jaksamisen suhteen, ja sillä pyrinkin sen heille suomaan. Tosin en vaan oo huomannut vielä kysyä heidän tän vuotista kohdettaan. 😂

        Kivalta kuullostaa tuo sun ilo. 😊👌


    • Meillä päällikkö lähtee issekseen yhtenä tulevana viikonloppuna reissuun kotipuoleen. Kännäämään. Myö muut jäähään kotiin. Se on ihan hyvä homma.

      En meinannu viestitellä perään, sen verran et on turvallisesti päässy perille.

      • No oikein.

        Mun siskon kaverin mies on liituillut 2 viikkoa pohjoisessa. Ja nyt lähtee tää kaveri matkaan siskon kaa. Liian paljon yhdessäolokin aiheuttaa tarvetta olla yksin jossain. 😊


      • interlocutrice kirjoitti:

        No oikein.

        Mun siskon kaverin mies on liituillut 2 viikkoa pohjoisessa. Ja nyt lähtee tää kaveri matkaan siskon kaa. Liian paljon yhdessäolokin aiheuttaa tarvetta olla yksin jossain. 😊

        Toiseen on hyvä joskus saada ikäväkin aikaan. 😊


      • Anonyymi

        Sillon kun vielä parisuhteessa olin, niin exä kävi aina välillä vrljiensä ja"muiden poikien" kanssa mökkireissuilla. Viikko tai reilu jossain missä lienee rai rai rai. Siis ihan tosiaan harvemmin tiesin ko. mökin sen tarkempaa osotetta. Noi. suurinpiirtein, että missä päin Suomea oli ja se riitti mainiosti. Ei tosiaan käyny mielessäkäön soitella perään. Mä nautin rauhasta ja siitä, että sain olla itekseni. Vaan kun se toinen osapuoli ei osannu olla soittelemati, samperi. Aina tuli jotain kännipuheluita ja tilityksiä. 😅


      • interlocutrice kirjoitti:

        No oikein.

        Mun siskon kaverin mies on liituillut 2 viikkoa pohjoisessa. Ja nyt lähtee tää kaveri matkaan siskon kaa. Liian paljon yhdessäolokin aiheuttaa tarvetta olla yksin jossain. 😊

        Kyllä. Me on oltu liikaa yhdessä. Kun on liikaa yhdessä kaikki alkaa tuntuu tasapaksulta puurolta ja joskus pitää tulla ikäväkin. Olla erossa niin, että ehtii kaivata.

        Pyysi kyllä mukaansa, mutta sanoin että tekee hyvää mennä välillä ominpäinkin. Mennää mekin yökylään, mutta maalle. :)

        Hanna Pakarinen on siitä laulanutkin.

        https://youtu.be/f_uq2hRhCZk


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sillon kun vielä parisuhteessa olin, niin exä kävi aina välillä vrljiensä ja"muiden poikien" kanssa mökkireissuilla. Viikko tai reilu jossain missä lienee rai rai rai. Siis ihan tosiaan harvemmin tiesin ko. mökin sen tarkempaa osotetta. Noi. suurinpiirtein, että missä päin Suomea oli ja se riitti mainiosti. Ei tosiaan käyny mielessäkäön soitella perään. Mä nautin rauhasta ja siitä, että sain olla itekseni. Vaan kun se toinen osapuoli ei osannu olla soittelemati, samperi. Aina tuli jotain kännipuheluita ja tilityksiä. 😅

        Juu, minäkin olen ihan happy, kun välillä "erotaankin", sitten on kiva taas nähdä kun on vähän kaipaillutkin. :)

        Oma rauha, mulla on muksut aina seurana näin lomalla kun ovat, mutta joku päivä vien heidätkin isovanhemmille ja käytän ominpäin päivän missä tykkään. Käyn uimassa tai kaupungilla, hengailen vaan vailla suunnitelmia. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sillon kun vielä parisuhteessa olin, niin exä kävi aina välillä vrljiensä ja"muiden poikien" kanssa mökkireissuilla. Viikko tai reilu jossain missä lienee rai rai rai. Siis ihan tosiaan harvemmin tiesin ko. mökin sen tarkempaa osotetta. Noi. suurinpiirtein, että missä päin Suomea oli ja se riitti mainiosti. Ei tosiaan käyny mielessäkäön soitella perään. Mä nautin rauhasta ja siitä, että sain olla itekseni. Vaan kun se toinen osapuoli ei osannu olla soittelemati, samperi. Aina tuli jotain kännipuheluita ja tilityksiä. 😅

        No pitäis myös osata ottaa se aikansa. 😄👌


      • interlocutrice kirjoitti:

        No pitäis myös osata ottaa se aikansa. 😄👌

        Osaisin kun oppisin.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Osaisin kun oppisin.

        Opettelematta ei opi.

        Joskus on tehtävä vaan itselleen aikaa. Ja pysyä siinä. 😊


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Juu, minäkin olen ihan happy, kun välillä "erotaankin", sitten on kiva taas nähdä kun on vähän kaipaillutkin. :)

        Oma rauha, mulla on muksut aina seurana näin lomalla kun ovat, mutta joku päivä vien heidätkin isovanhemmille ja käytän ominpäin päivän missä tykkään. Käyn uimassa tai kaupungilla, hengailen vaan vailla suunnitelmia. :)

        No se luo muuten mahdollisuuksiakin kaikkeen ja tuulettaa arkea. 😊👌


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Kyllä. Me on oltu liikaa yhdessä. Kun on liikaa yhdessä kaikki alkaa tuntuu tasapaksulta puurolta ja joskus pitää tulla ikäväkin. Olla erossa niin, että ehtii kaivata.

        Pyysi kyllä mukaansa, mutta sanoin että tekee hyvää mennä välillä ominpäinkin. Mennää mekin yökylään, mutta maalle. :)

        Hanna Pakarinen on siitä laulanutkin.

        https://youtu.be/f_uq2hRhCZk

        Hyvä huomata itse se ja tehdä asialle jotain. 😊👌

        Ilmsn yötä päivä ei tunnu samalta ja hei!!!! Tää kesä! Mitä tää ois jos ei marraskuussa satais räntää korvaan! 😜


      • interlocutrice kirjoitti:

        Opettelematta ei opi.

        Joskus on tehtävä vaan itselleen aikaa. Ja pysyä siinä. 😊

        Kyllä mun on vähän pakko opetella. Ei tuu luonnostaan, itseni etusijalle laittaminen. 🙄


      • interlocutrice kirjoitti:

        Hyvä huomata itse se ja tehdä asialle jotain. 😊👌

        Ilmsn yötä päivä ei tunnu samalta ja hei!!!! Tää kesä! Mitä tää ois jos ei marraskuussa satais räntää korvaan! 😜

        Itse joo. Ei mitään usko, jos joku muu sanoo, mut kun itse. 😅

        Niinpä. Kiva kesä. Uimassakin käytiin ja väsyttää söpösti. 😄


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Kyllä mun on vähän pakko opetella. Ei tuu luonnostaan, itseni etusijalle laittaminen. 🙄

        Ja sen pitäminen ihan säännöllisesti on tärkeää....muillekin. Usos vaan mua. 😊


      • interlocutrice kirjoitti:

        Ja sen pitäminen ihan säännöllisesti on tärkeää....muillekin. Usos vaan mua. 😊

        Yritänhän mä uskoa, mutta kun se aina unohtuu matkalla. 😅


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Itse joo. Ei mitään usko, jos joku muu sanoo, mut kun itse. 😅

        Niinpä. Kiva kesä. Uimassakin käytiin ja väsyttää söpösti. 😄

        Hyvä että väsyttää ja sänky oikeen kutsuu viekotellen. 😄


      • interlocutrice kirjoitti:

        Hyvä että väsyttää ja sänky oikeen kutsuu viekotellen. 😄

        Nytkin pötköttelen sängyllä, toinen silmä kiinni ja toinen auki. Aivotkin on säästöliekillä. Jutuista saattaa huomata. 😄


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Nytkin pötköttelen sängyllä, toinen silmä kiinni ja toinen auki. Aivotkin on säästöliekillä. Jutuista saattaa huomata. 😄

        No pikkuisen väsyttäis ihteenikin, mutta jos nyt urvahdan, niin pomppuuttaa neljältä ylös. 😁



      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Musiikkia? Pysyy hereillä? 😂

        https://youtu.be/hRGIrrjuLYA

        Pomppuutas nyt.. Tään tahtiin.

        https://youtu.be/o9YhjBvo37M

        No mulla Spotify luukuttaa kivasti kaikkea, ei jaksa vaihtaa noihin linkkeihin, pitää näpyttää takas ja hirmu show. 😄

        Laiska öllöttelyolo. 😁


      • interlocutrice kirjoitti:

        No mulla Spotify luukuttaa kivasti kaikkea, ei jaksa vaihtaa noihin linkkeihin, pitää näpyttää takas ja hirmu show. 😄

        Laiska öllöttelyolo. 😁

        Höh. Olis ollu niin hyvä biisi se toka. 🥴👍

        Kai mun on pakko vetää tirsat, vartti ees. Äly lähtee. 😴


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Höh. Olis ollu niin hyvä biisi se toka. 🥴👍

        Kai mun on pakko vetää tirsat, vartti ees. Äly lähtee. 😴

        No johan nyt vois lähtee yöunillekin? 😊

        Mä tunnin ainakin sinnittelen. 😄



      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillon kun vielä parisuhteessa olin, niin exä kävi aina välillä vrljiensä ja"muiden poikien" kanssa mökkireissuilla. Viikko tai reilu jossain missä lienee rai rai rai. Siis ihan tosiaan harvemmin tiesin ko. mökin sen tarkempaa osotetta. Noi. suurinpiirtein, että missä päin Suomea oli ja se riitti mainiosti. Ei tosiaan käyny mielessäkäön soitella perään. Mä nautin rauhasta ja siitä, että sain olla itekseni. Vaan kun se toinen osapuoli ei osannu olla soittelemati, samperi. Aina tuli jotain kännipuheluita ja tilityksiä. 😅

        Ihanahan tuo olisi, kun soittelisi.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Kyllä. Me on oltu liikaa yhdessä. Kun on liikaa yhdessä kaikki alkaa tuntuu tasapaksulta puurolta ja joskus pitää tulla ikäväkin. Olla erossa niin, että ehtii kaivata.

        Pyysi kyllä mukaansa, mutta sanoin että tekee hyvää mennä välillä ominpäinkin. Mennää mekin yökylään, mutta maalle. :)

        Hanna Pakarinen on siitä laulanutkin.

        https://youtu.be/f_uq2hRhCZk

        MCMLXXVI: "Me on oltu liikaa yhdessä. Kun on liikaa yhdessä kaikki alkaa tuntuu tasapaksulta puurolta ja joskus pitää tulla ikäväkin. Olla erossa niin, että ehtii kaivata."

        Kaveri ajattelin vähän samoin 10 vuotta sitten - sanoi, että hän ja hänen vaimonsa ovat olleet vähän niin kuin "paita ja peppu" liian paljon yhdessä. Hetken erossa oleminen teki vain hyvää.

        "Disselle" hyviä nukkumisia! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanahan tuo olisi, kun soittelisi.

        No ei todellakaan ollut. Mulla ei ole minkäänlaista mielenkiintoa kuunnella känniläisen solkotuksia ja rakkaudentunnustuksia. Niihin puheluihin ei tehny koskaan mieli edes vastata, mutta sanomistahan siitä olis tullu, jos olis jättäny vastaamatta.


    • Anonyymi

      Höpö höpö. Ihan hyvin pystyy kesällä elämään niin kuin pellossa kun parin valinta on oikein tehty.

      • Näköjään harvassa suhteessa voi mennä kun haluaa...🙄


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Näköjään harvassa suhteessa voi mennä kun haluaa...🙄

        Lapseton elämä, ja muijalle on tehty heti suhteen alussa selväksi että silloin kun minä menen niin minä menen, siihen ei ole hänellä sanomista, ja hän voi tehdä ihan vastaavasti.

        Viikkoon en ole muijaa nähnyt eikä vielä viikkoon ole tarkoitus nähdäkään :) Minä poika lomailen ja kalastelen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lapseton elämä, ja muijalle on tehty heti suhteen alussa selväksi että silloin kun minä menen niin minä menen, siihen ei ole hänellä sanomista, ja hän voi tehdä ihan vastaavasti.

        Viikkoon en ole muijaa nähnyt eikä vielä viikkoon ole tarkoitus nähdäkään :) Minä poika lomailen ja kalastelen.

        No taitaa olla rajat selvät kummalekin. Ihan jees..


    • Anonyymi

      Etu on siinä, että voi lähteä viihteelle ja huomaa olleensa poissa kotoa vuorokauden eikä ole nukkunut yhtään 🙄

      Samalla tajuaa, että reissun jälkeen ei enään olekaan sinkku 😁

      Näin toteutui viinamiehen puheet, miten saadaan parisuhde aikaiseksi. Poistukaa kodistanne, niin voitte oikeasti tavata jonkun 👍

      T. Pirkanmaan likka

      • No mulle ulkona käyminen oli ihan muuta kuin naisiin tutustumista. Pidin jätkien kaa hauskaa, enkä edes miettinyt naisia koko iltana. Naiset olivat vain henkilöitä joiden kanssa höpöttelin peleistä lähinnä. 😁

        Mutta tapaahan ihmisiä kun liikkuu. 😊👌

        Selvinpäinkin ja fiksumpi silloin. 😊


    • En oikein ymmärrä tuota kumppanin ahdistelua.

      Siis viestitelläänkö/soitellaanko perään jos toinen menee kaverin/kavereiden kanssa pelaamaan, shoppaamaan, remontoimaan what ever ...

      .. ikäänkuin toinen jäisi osattomaksi tai jotain?

      Tai, siis, mistä oikein kumpuaa että just kun toinen on lärväämässä kavereiden kanssa alkaa se puhelinkiusaaminen? Miksei anneta toisen olla rauhassa? Onko se jotenkin isompi paha kun tietää että alko on mukana? Jos toinen vaikka hukkuu sinne ämpäriin?

      • Kyse on minusta omasta luottamuksesta, jota toinen ei voi rakentaa. Pitää olla varma itsestään että se toinen kyllä tulee sieltä takas. 😊

        Kun mietin näitä mun pelikavereita, niin kukaan ei kiehnää toisten naisten kanssa ja tärkeintä on se yhteinen hauska, eli kyllä kyse on ihan muusta...

        Ja mä sanoisin heikosta itsetuntemuksesta/luotosta itseen. 🤔


      • interlocutrice kirjoitti:

        Kyse on minusta omasta luottamuksesta, jota toinen ei voi rakentaa. Pitää olla varma itsestään että se toinen kyllä tulee sieltä takas. 😊

        Kun mietin näitä mun pelikavereita, niin kukaan ei kiehnää toisten naisten kanssa ja tärkeintä on se yhteinen hauska, eli kyllä kyse on ihan muusta...

        Ja mä sanoisin heikosta itsetuntemuksesta/luotosta itseen. 🤔

        Okei, siis automaattinen lähtökohta on se, kun kumppanus lähtee lärväämään se on samalla valmis hyppäämään toisen mekkoon heti kun silmä välttää?

        Itsetunto, -tuntemus, -luotto. No joo.

        Tai sitten kaveri ei ole luotettava. Mutta nämähän takaa sen, että saa kytätä loppuelämän toisen menoja. Tekeekö sellainen elämä onnelliseksi?

        Ainahan kaverille voi laittaa remmin kaulaan ja hihnaan. Siinä se sitten kivasti ja kiltisti tallustelee palvoen vain ja ainoastaan minua. Kunhan muistaa syöttää ja hoivata sitä oikein.

        Tää on just se, miksi parisuhteet ei kestä. Kun toiseen ei luoteta, tähän ei uskota, puuttuu toisen kunnioitus ja arvostus.


      • elisakettu kirjoitti:

        Okei, siis automaattinen lähtökohta on se, kun kumppanus lähtee lärväämään se on samalla valmis hyppäämään toisen mekkoon heti kun silmä välttää?

        Itsetunto, -tuntemus, -luotto. No joo.

        Tai sitten kaveri ei ole luotettava. Mutta nämähän takaa sen, että saa kytätä loppuelämän toisen menoja. Tekeekö sellainen elämä onnelliseksi?

        Ainahan kaverille voi laittaa remmin kaulaan ja hihnaan. Siinä se sitten kivasti ja kiltisti tallustelee palvoen vain ja ainoastaan minua. Kunhan muistaa syöttää ja hoivata sitä oikein.

        Tää on just se, miksi parisuhteet ei kestä. Kun toiseen ei luoteta, tähän ei uskota, puuttuu toisen kunnioitus ja arvostus.

        No joksinrn ihminen on rnemmän tai vähemmän rikkinäinen. Jos pahimpia tunteitaan ei opi ottamaan vastaan tulee suhteesta vankila.

        Ja kuka tykkää olla posessa?


      • interlocutrice kirjoitti:

        No joksinrn ihminen on rnemmän tai vähemmän rikkinäinen. Jos pahimpia tunteitaan ei opi ottamaan vastaan tulee suhteesta vankila.

        Ja kuka tykkää olla posessa?

        Ei kukaan. Mutta ei mustasukkavankilassakaan ole kivaa elää. Siinä ei ikinä voi satasella toiseen luottaa, aina epäilee, arvelee, luulee, kuvittelee. Ja pelkää.

        Pitäisi kohdata se oma mustasukkansa. Miksi on niin tärkeää omistaa toinen omaan tahtoon?


      • elisakettu kirjoitti:

        Ei kukaan. Mutta ei mustasukkavankilassakaan ole kivaa elää. Siinä ei ikinä voi satasella toiseen luottaa, aina epäilee, arvelee, luulee, kuvittelee. Ja pelkää.

        Pitäisi kohdata se oma mustasukkansa. Miksi on niin tärkeää omistaa toinen omaan tahtoon?

        Jos ei usko itseensä, siihen hyvään mitä on ja mikä on sen toisen tuonut jo siihen viereen, ei sitä kyllä mikään tuo kuin sen itse huomaaminen, keksiminen ja oivaltaminen.

        Omien tunteiden kohtaaminen, kokeminen ja hyväksyminen on ainoa tie. Se toinen elää parhaimmillaan just niinkuin elää. Senhän pitäisi olla tärkein juttu, jos toista rakastaa?


      • interlocutrice kirjoitti:

        Jos ei usko itseensä, siihen hyvään mitä on ja mikä on sen toisen tuonut jo siihen viereen, ei sitä kyllä mikään tuo kuin sen itse huomaaminen, keksiminen ja oivaltaminen.

        Omien tunteiden kohtaaminen, kokeminen ja hyväksyminen on ainoa tie. Se toinen elää parhaimmillaan just niinkuin elää. Senhän pitäisi olla tärkein juttu, jos toista rakastaa?

        Oikeassa olet veikkoseni.

        Jo mun kumppanus nyt menisi ja alkaisi sähläämään jonkun toisen mekon kanssa, niin siinäpä sitten sählää. Hän tietää kyllä täsmälleen, mitä tekee. Ja siksi luotankin häneen.

        Jos haluamme olevamme aurinkoja, ei kuuta pidä yrittää kesyttämän.

        Asia toiseen, löysin muuten parhaan pizzapaikan ikinä (joo, en kerro minkä ja mistä).

        Saamari miten rapsakkaa punasipulia. Slurps.


      • elisakettu kirjoitti:

        Oikeassa olet veikkoseni.

        Jo mun kumppanus nyt menisi ja alkaisi sähläämään jonkun toisen mekon kanssa, niin siinäpä sitten sählää. Hän tietää kyllä täsmälleen, mitä tekee. Ja siksi luotankin häneen.

        Jos haluamme olevamme aurinkoja, ei kuuta pidä yrittää kesyttämän.

        Asia toiseen, löysin muuten parhaan pizzapaikan ikinä (joo, en kerro minkä ja mistä).

        Saamari miten rapsakkaa punasipulia. Slurps.

        Niin. Ihminen ei vaaranna hyvää juttua. Tai sit se ei oo hyvä... joskus se kävis jos kävis kuitenkin...

        Mä saatan arvata...
        Yliopiston mesta? 😀


      • interlocutrice kirjoitti:

        Niin. Ihminen ei vaaranna hyvää juttua. Tai sit se ei oo hyvä... joskus se kävis jos kävis kuitenkin...

        Mä saatan arvata...
        Yliopiston mesta? 😀

        Kysäisitkö muuten niiltä kavereiltasi, miksi ne tekee sellaista? Tai heidän kumppaninsa?

        On muuten moukkamaista pilata myös sen kumppaninen kaverien ilta. Kyllä mua ärsyttäis, jos joku olis vahtaamassa koko ajan siinä. Tuli mieleen yks muijakaverin seurustelukumppani, joka seurasi saunaankin perässä. Olipa kiva rupatella siinä kuulumisia. Taisin haukkua pataluhaksi koko äijän.

        Aa, tiedät sen mestan? *hymiö* Joo, mut en meinannut sitä. Tää on kylällä, ei kaupungissa.

        Lava-auto muuten bongattu.


      • elisakettu kirjoitti:

        Kysäisitkö muuten niiltä kavereiltasi, miksi ne tekee sellaista? Tai heidän kumppaninsa?

        On muuten moukkamaista pilata myös sen kumppaninen kaverien ilta. Kyllä mua ärsyttäis, jos joku olis vahtaamassa koko ajan siinä. Tuli mieleen yks muijakaverin seurustelukumppani, joka seurasi saunaankin perässä. Olipa kiva rupatella siinä kuulumisia. Taisin haukkua pataluhaksi koko äijän.

        Aa, tiedät sen mestan? *hymiö* Joo, mut en meinannut sitä. Tää on kylällä, ei kaupungissa.

        Lava-auto muuten bongattu.

        No ne oli ymmällään. Ja toisaalta hiton kyllästyneitä. Yks oli ihan poissaoleva koko illan ja tais tulla aika pahaa tekstiä...
        mä luulen, että tuohon vaan luisuu...🤔

        Yhdelle sanoin, että jätä se luuri helkattiin. Ilmoita vaan, että nyt mennään js hei hei muru. Nähdään joskus huomenna. 😀

        Joo, oon käynyt. 😁

        Okei, sellainen mesta...😀

        Eiks oo hiano rassi? 😁


      • interlocutrice kirjoitti:

        No ne oli ymmällään. Ja toisaalta hiton kyllästyneitä. Yks oli ihan poissaoleva koko illan ja tais tulla aika pahaa tekstiä...
        mä luulen, että tuohon vaan luisuu...🤔

        Yhdelle sanoin, että jätä se luuri helkattiin. Ilmoita vaan, että nyt mennään js hei hei muru. Nähdään joskus huomenna. 😀

        Joo, oon käynyt. 😁

        Okei, sellainen mesta...😀

        Eiks oo hiano rassi? 😁

        Tökeröä yrittää pilata toisen/toisten ilta. Voi vattu näiden "enkö ole tärkeämpi"-ihmisten kanssa.

        Juu, se on kans hyvä. En muuten ole käynyt.... aikoihin. Mun pitää viedä tuo yksi sinne syömään. Meinasin yllättää tämän yhdellä huipulla standby-esiintyjällä, mutta onkin näköjään peruttu koko esiintyminen. Pahkeinen.

        Oli se siisti. Upee väri :)


      • elisakettu kirjoitti:

        Tökeröä yrittää pilata toisen/toisten ilta. Voi vattu näiden "enkö ole tärkeämpi"-ihmisten kanssa.

        Juu, se on kans hyvä. En muuten ole käynyt.... aikoihin. Mun pitää viedä tuo yksi sinne syömään. Meinasin yllättää tämän yhdellä huipulla standby-esiintyjällä, mutta onkin näköjään peruttu koko esiintyminen. Pahkeinen.

        Oli se siisti. Upee väri :)

        No eivät ole oppineet kokemaan huonoja fiiliksiä oikein. Siihenkin toisaalta pitäis antaa mahkut... pitäis osata kauniisti osata ottaa se oma aika. 🤔
        Pitäis muistaa, että se on tunne joka sattuu oikeasti. Mutta ei se saa estää elämistäkään. 😊

        Stand up esitys? Joo, onneks meidän viikonlopun karkelot saatiin pitää. 😊👌

        Joo, se on mun japsineitonen. Karski mut toimii nätisti. 😀👌


      • interlocutrice kirjoitti:

        No eivät ole oppineet kokemaan huonoja fiiliksiä oikein. Siihenkin toisaalta pitäis antaa mahkut... pitäis osata kauniisti osata ottaa se oma aika. 🤔
        Pitäis muistaa, että se on tunne joka sattuu oikeasti. Mutta ei se saa estää elämistäkään. 😊

        Stand up esitys? Joo, onneks meidän viikonlopun karkelot saatiin pitää. 😊👌

        Joo, se on mun japsineitonen. Karski mut toimii nätisti. 😀👌

        StandBy? Voi vattu mä olen väsynyt :-D

        En yleensä käy tässä kaupungissa tilaisuuksissa. Miksiköhän? No sinä saatat arvata.

        Hki on ihan ookoo paikka. Eikä tule joka hetki tuttuja vastaan. Mut mä en vaan jaksa oikein ravata missään karkeloissa enää. Tää pitkin Suomea ramppaaminen nyt viime aikoina parinkin viikon välein ottaa voimille. Hyvä kun jaksaa töihin raahautua siinä välillä. Siinä yksi syy, miksi en ole juuri kirjoitellut tänne. Tai pitänyt yhteyttä, kehenkään. Eli terveiset sulle, YyBeelle ja muille mukaville. Mulla oli myös yksi yleareenan tuijotuskisa. No se loppui, vihdoin ja päästään taas muihin hommiin.


      • elisakettu kirjoitti:

        StandBy? Voi vattu mä olen väsynyt :-D

        En yleensä käy tässä kaupungissa tilaisuuksissa. Miksiköhän? No sinä saatat arvata.

        Hki on ihan ookoo paikka. Eikä tule joka hetki tuttuja vastaan. Mut mä en vaan jaksa oikein ravata missään karkeloissa enää. Tää pitkin Suomea ramppaaminen nyt viime aikoina parinkin viikon välein ottaa voimille. Hyvä kun jaksaa töihin raahautua siinä välillä. Siinä yksi syy, miksi en ole juuri kirjoitellut tänne. Tai pitänyt yhteyttä, kehenkään. Eli terveiset sulle, YyBeelle ja muille mukaville. Mulla oli myös yksi yleareenan tuijotuskisa. No se loppui, vihdoin ja päästään taas muihin hommiin.

        Heh... ymmärsin kyllä. 😄

        No korona arvaten? 🙄

        No mun ramppailut on ramppailtu... jo tää autonvaihto sinetöi sen. Vaikka toi lava-auto on tässä kätevä, se ei tod. Ole matka-auto. 🤔 Eikä moottoripyöräkään kovin kätevä ole. Nyt pysytään lähihuudeilla. 😀


      • elisakettu kirjoitti:

        StandBy? Voi vattu mä olen väsynyt :-D

        En yleensä käy tässä kaupungissa tilaisuuksissa. Miksiköhän? No sinä saatat arvata.

        Hki on ihan ookoo paikka. Eikä tule joka hetki tuttuja vastaan. Mut mä en vaan jaksa oikein ravata missään karkeloissa enää. Tää pitkin Suomea ramppaaminen nyt viime aikoina parinkin viikon välein ottaa voimille. Hyvä kun jaksaa töihin raahautua siinä välillä. Siinä yksi syy, miksi en ole juuri kirjoitellut tänne. Tai pitänyt yhteyttä, kehenkään. Eli terveiset sulle, YyBeelle ja muille mukaville. Mulla oli myös yksi yleareenan tuijotuskisa. No se loppui, vihdoin ja päästään taas muihin hommiin.

        Niin ja mä aattelinkin, että kiireitä pitelee sulla. 😊


      • interlocutrice kirjoitti:

        Heh... ymmärsin kyllä. 😄

        No korona arvaten? 🙄

        No mun ramppailut on ramppailtu... jo tää autonvaihto sinetöi sen. Vaikka toi lava-auto on tässä kätevä, se ei tod. Ole matka-auto. 🤔 Eikä moottoripyöräkään kovin kätevä ole. Nyt pysytään lähihuudeilla. 😀

        Eiku Amerikka. Leikola siis.

        Eikun siis minä? Mä tykkään tunnistamattomuudesta. Siksi.

        Nyt tuossa Lahden nurkalla on alkanut ravata niin paljon naapureita käymässä, että alan väsyä. Huomaa, että sosiaalinen minä alkaa kupruilla. Olen välillä ihan poikki. Eikä työ auta asiaa, ellen sitten ole koppihoidossa (minä ja mikrofoni :-D)

        Mä olen niinkuin addiktoitunut ongelmiin. Jos en saa itselleni työuupumusta aikaan töitä tekemällä, niin hommaan sen silti tavalla tai toisella.

        Olen rajaton tapaus :-D Jännä on se, että olen melkos sosiaalinen. Mutta nautin erakkoelämästäni. Ei hitto, tulisin hulluksi, jos mua pommiteltaisi jollain tekstiviesteillä, kun olen kavereiden kanssa.


      • elisakettu kirjoitti:

        Eiku Amerikka. Leikola siis.

        Eikun siis minä? Mä tykkään tunnistamattomuudesta. Siksi.

        Nyt tuossa Lahden nurkalla on alkanut ravata niin paljon naapureita käymässä, että alan väsyä. Huomaa, että sosiaalinen minä alkaa kupruilla. Olen välillä ihan poikki. Eikä työ auta asiaa, ellen sitten ole koppihoidossa (minä ja mikrofoni :-D)

        Mä olen niinkuin addiktoitunut ongelmiin. Jos en saa itselleni työuupumusta aikaan töitä tekemällä, niin hommaan sen silti tavalla tai toisella.

        Olen rajaton tapaus :-D Jännä on se, että olen melkos sosiaalinen. Mutta nautin erakkoelämästäni. Ei hitto, tulisin hulluksi, jos mua pommiteltaisi jollain tekstiviesteillä, kun olen kavereiden kanssa.

        Hei, mutta mites sun puuhommien sitten käy?


      • elisakettu kirjoitti:

        Eiku Amerikka. Leikola siis.

        Eikun siis minä? Mä tykkään tunnistamattomuudesta. Siksi.

        Nyt tuossa Lahden nurkalla on alkanut ravata niin paljon naapureita käymässä, että alan väsyä. Huomaa, että sosiaalinen minä alkaa kupruilla. Olen välillä ihan poikki. Eikä työ auta asiaa, ellen sitten ole koppihoidossa (minä ja mikrofoni :-D)

        Mä olen niinkuin addiktoitunut ongelmiin. Jos en saa itselleni työuupumusta aikaan töitä tekemällä, niin hommaan sen silti tavalla tai toisella.

        Olen rajaton tapaus :-D Jännä on se, että olen melkos sosiaalinen. Mutta nautin erakkoelämästäni. Ei hitto, tulisin hulluksi, jos mua pommiteltaisi jollain tekstiviesteillä, kun olen kavereiden kanssa.

        Sama mikä jokaisella on oikeus pitää, on oma tila ja aika..olitpa bilettää tai Lahdessa. Joskus voi sanoa, että ei tänään, tänäään olen yksin. 😊

        Yksi ongelman puoli on mahdollistaminen. Joku ei osaa pitää rajojaan. 🤔

        Niin sulla on työ sellaista, että välttelet tunnistamista.... mutta toisaalta siinäkin pakenee vaan tuota yllämainittua raja-konfliktia. Sinäkin saat elää. Ei sinun tartte välittää mitä muut siitä miettii. 😊


      • elisakettu kirjoitti:

        Hei, mutta mites sun puuhommien sitten käy?

        No siis rihän ne oo kaukana. 😁

        Tarkoitin, etten lähde ihan satojen kilsojen päähän päähänpälkähdyksestä painattaa. 😄


      • interlocutrice kirjoitti:

        No siis rihän ne oo kaukana. 😁

        Tarkoitin, etten lähde ihan satojen kilsojen päähän päähänpälkähdyksestä painattaa. 😄

        Ai niin kuin villeinä nuoruusvuosina? :-D

        Tuli mieleen sun palstan alkuajat. Ja mun. Miten kauan me ollaan jo sählätty täällä? Liian. Tai no mie ainakin. Ei ole edes kipristellyt pitää taukoa, joskus vaan miettii, mitä niille muille hullutuksille kuuluu (ja toivoo, että hyvää).

        Rajat, aivan. Illan teema.

        Ja siitä kannattaa pitää kiinni. Meen nukkuu.Huomenna sika-aikainen herätys. Etten nukahtaisi työpöytään kiinni.

        *nati nati, bro-*


      • elisakettu kirjoitti:

        Ai niin kuin villeinä nuoruusvuosina? :-D

        Tuli mieleen sun palstan alkuajat. Ja mun. Miten kauan me ollaan jo sählätty täällä? Liian. Tai no mie ainakin. Ei ole edes kipristellyt pitää taukoa, joskus vaan miettii, mitä niille muille hullutuksille kuuluu (ja toivoo, että hyvää).

        Rajat, aivan. Illan teema.

        Ja siitä kannattaa pitää kiinni. Meen nukkuu.Huomenna sika-aikainen herätys. Etten nukahtaisi työpöytään kiinni.

        *nati nati, bro-*

        Samma häär! Aikainen herätys ja lidäksi tasoitellut päivän.. että huomenna arki palaa karkeasti, tosin hitokseen huigeen vapaan jälkeen. Ois kiva hymyillä yövuorolle ja toivottaa hyviä unia. 😊


      • elisakettu kirjoitti:

        Oikeassa olet veikkoseni.

        Jo mun kumppanus nyt menisi ja alkaisi sähläämään jonkun toisen mekon kanssa, niin siinäpä sitten sählää. Hän tietää kyllä täsmälleen, mitä tekee. Ja siksi luotankin häneen.

        Jos haluamme olevamme aurinkoja, ei kuuta pidä yrittää kesyttämän.

        Asia toiseen, löysin muuten parhaan pizzapaikan ikinä (joo, en kerro minkä ja mistä).

        Saamari miten rapsakkaa punasipulia. Slurps.

        elisakettu: "Jos haluamme olevamme aurinkoja, ei kuuta pidä yrittää kesyttämän."

        Tuo oli mielenkiintoisesti sanottu ja ehkä totta. Kiva kun sinua näkyy täällä. Roomalaisten kirjaimien 1976:n kanssa tässä kaipailtiinkin sinua palstalle. Mukavaa, kun ilmestyit uudelleen! :)

        "Asia toiseen, löysin muuten parhaan pizzapaikan ikinä (joo, en kerro minkä ja mistä)."

        Kaverit kävivät eilen Pizza Masterista ja yksi heistä kehui sen pizzoja tänään. En tiedä miten paljon levinnyt ketju on kyseessä. Ainakin Joensuussa on sellainen. Itse taisin syödä parasta pizzaa Venetsiassa. Se oli ihan aito italialainen pizza. Taisin tilata "neljä vuodenaikaa" pizzan. Suomessa paras suomalainen pizza on Kotipizzan "Berlusconi": New Yorkissa joskus 2000-luvulla maailman parhaaksi valittu pizza: savuporoa, kotimaista kantarellia ja sipulia runsaskuituisella pizzapohjalla. Nam.

        Se on hyvä, vaikka en kauheasti pidä yleensä Kotipizzan pizzoista. Hyvää heinäkuuta! :)


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Okei, siis automaattinen lähtökohta on se, kun kumppanus lähtee lärväämään se on samalla valmis hyppäämään toisen mekkoon heti kun silmä välttää?

        Itsetunto, -tuntemus, -luotto. No joo.

        Tai sitten kaveri ei ole luotettava. Mutta nämähän takaa sen, että saa kytätä loppuelämän toisen menoja. Tekeekö sellainen elämä onnelliseksi?

        Ainahan kaverille voi laittaa remmin kaulaan ja hihnaan. Siinä se sitten kivasti ja kiltisti tallustelee palvoen vain ja ainoastaan minua. Kunhan muistaa syöttää ja hoivata sitä oikein.

        Tää on just se, miksi parisuhteet ei kestä. Kun toiseen ei luoteta, tähän ei uskota, puuttuu toisen kunnioitus ja arvostus.

        "Tai sitten kaveri ei ole luotettava. Mutta nämähän takaa sen, että saa kytätä loppuelämän toisen menoja. Tekeekö sellainen elämä onnelliseksi?"

        Ei todellakaan tee onnelliseksi; Kyllä se on parempi panna petollinen kumppani saman tien maantielle.
        En mä ainakaan ala kyttäämään sen kumppanin edesottamuksia, varmuuden vuoksi.

        Ei mitään mieltä päästää mielikuvitustaan valloille mustasukkaisuudesta ja elää ainaisessa piinassa; ... pettääkö se mies vai ei?
        Kokemuksesta mä tiedän ett käry käy, jossain vaiheessa ilman kyttäämistäkin.
        Se romanssi oli sitten siinä, ei jatkoon.

        Tosin mä katsoin ett minullakin oli oikeus olla petollinen hänelle; hänen kanssaan.
        Otin vahingon takaisin, korvauksineen.... mulla on nyt tytär, eikä miehellä ole mitään oikeuksia olemassa Mimmin suhteen. Kunhan pysyy kaukana meistä, tai saa maksaa rahallisesti ruhtinaallisesti... mihin hänellä ei tule olemaan varaa.
        Siinä menisi hänen työsuhteensakin varmasti, tajusi taatusti mun viestini!
        trollikka


    • Anonyymi

      Eikös se ole sääntö ettei perään soitella kun iltaa mennään istumaan? Soittajat olivat unohtaneet säännön, jos et luota, älä käytä?

      AsianVierestä

      • Sääntöjähän voi olla, mutta perustelut niille lienee tärkeimpiä?


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Sääntöjähän voi olla, mutta perustelut niille lienee tärkeimpiä?

        No, miksi pitäisi keskustella jotain parisuhteesta kun on pitämässä hauskaa ystävien kanssa? Kerkeehän sitä varmasti arkipäivässä tehdä, vai johtuuko soittelut siitä kun ei luonnistu:)
        Tykkään naisesta joka omalla käyttäytymisellään osoittaa sen että tee mitä vaan, oma valinta.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, miksi pitäisi keskustella jotain parisuhteesta kun on pitämässä hauskaa ystävien kanssa? Kerkeehän sitä varmasti arkipäivässä tehdä, vai johtuuko soittelut siitä kun ei luonnistu:)
        Tykkään naisesta joka omalla käyttäytymisellään osoittaa sen että tee mitä vaan, oma valinta.

        AsianVierestä

        Ymmärrän, jos joku on epävarma. Joistain tuntuu pahalta kun toinen pitää hauskaa. Mutta sekin tunne pitää oppia ottamaan vastaan. Halaus, sanoo, että kurjaa, että harmittaa ja on paha olo, mutta että rakastan ja tulen takas kyllä.

        Joidenkin pitää oppia kokemaan tuo tunne rakkaudella. Sekin on oikeasti mahdollisuus, vaikka saattaa olla vaikea lähtevänä pitää sitten se oma tila ja taas jäävänä pysyä kipuilussaan aloillaan. 🤔


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Ymmärrän, jos joku on epävarma. Joistain tuntuu pahalta kun toinen pitää hauskaa. Mutta sekin tunne pitää oppia ottamaan vastaan. Halaus, sanoo, että kurjaa, että harmittaa ja on paha olo, mutta että rakastan ja tulen takas kyllä.

        Joidenkin pitää oppia kokemaan tuo tunne rakkaudella. Sekin on oikeasti mahdollisuus, vaikka saattaa olla vaikea lähtevänä pitää sitten se oma tila ja taas jäävänä pysyä kipuilussaan aloillaan. 🤔

        Soittajat ovat mieletään sairaita vaikka eivät sitä ehkä vielä itse edes ymmärrä, voi mies poloisia millaisten naisten kanssa ovat alkaneet olemaan, vieläpä vakavissaan.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Soittajat ovat mieletään sairaita vaikka eivät sitä ehkä vielä itse edes ymmärrä, voi mies poloisia millaisten naisten kanssa ovat alkaneet olemaan, vieläpä vakavissaan.

        AsianVierestä

        Suostuvat ja mahdollistavat itsensä nöyryytyksen....


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Suostuvat ja mahdollistavat itsensä nöyryytyksen....

        Juu, itsekin tuon kokeneena ei enää koskaan kiitos. Yksikään nainen ei tule olemaan niin tärkeä jotta sekoittaisi pääni turhilla epäilyillään. Jatkoon menevät vain ne joilla on riittävästi itsetuntoa kohdata se jota itse ovat olleet rakentamassa.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, itsekin tuon kokeneena ei enää koskaan kiitos. Yksikään nainen ei tule olemaan niin tärkeä jotta sekoittaisi pääni turhilla epäilyillään. Jatkoon menevät vain ne joilla on riittävästi itsetuntoa kohdata se jota itse ovat olleet rakentamassa.

        AsianVierestä

        No kuinka vaan....

        Jotkut ei sano mitään, nieleksii ja sit jossain tulee ilmi, että eipä ole ollutkaan aitoa iloa mun menoista... eli ehkä ennemmin jopa koliikkitapaus kuin maton alle lakaisija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, miksi pitäisi keskustella jotain parisuhteesta kun on pitämässä hauskaa ystävien kanssa? Kerkeehän sitä varmasti arkipäivässä tehdä, vai johtuuko soittelut siitä kun ei luonnistu:)
        Tykkään naisesta joka omalla käyttäytymisellään osoittaa sen että tee mitä vaan, oma valinta.

        AsianVierestä

        Naisena komppaan tekstisi.

        En ole koskaan miehen perään soitellut, kun mies ollut ukkojen kanssa reissussa. Olen kuulemma niitä harvinaisia naisia, joka jopa hakee ukkonsa reissulta kotiin, ilman mäkätystä.

        Suhteessa pitäisi olla aikuinen ja vastata elämästään aikuisena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisena komppaan tekstisi.

        En ole koskaan miehen perään soitellut, kun mies ollut ukkojen kanssa reissussa. Olen kuulemma niitä harvinaisia naisia, joka jopa hakee ukkonsa reissulta kotiin, ilman mäkätystä.

        Suhteessa pitäisi olla aikuinen ja vastata elämästään aikuisena.

        Terveellä itsetunnolla varustettu ihminen toimiikin noin.

        Eikä tarvitse mäkättää, mutta toisaalta jos joku ei mene oikein, voi senkin sitten ajallaan sanoa, eikä nieleksiä ja ainakaan kostaa.

        Mutta tosiaan mitä noita sällejä, jotka olivat suhteissa kahteli, niin ei oikein ollut kaikilla helppoa se ulos lähteminen... ei käy kateeksi... Itse voi kuitenkin pyöriä kuin Ellun kanat miten satttuu. :oD


    • Anonyymi

      Nimiä ja kysymyksiä... Einari-IInes Eilinen olisi myös luvallinen nimi.

    • Anonyymi

      Teemu Tumputtaja, sekin täysin hyväksyttävä nimi.

      • Meisseli


    • Anonyymi

      Reija Rokote olisi kanssa hyvä nimi. Teuvo Tuntematon.

      Mutta niin tiedän missä asuu aika hassuja ja kauniita tyttöjä, vähän kuin tuo joku joka laittaa välillä kysymyksiä.

    • Anonyymi

      Eikä tomppelilla tullut mieleen että ehkä ne oli ne heput jotka aloitti viestittelyn?

      -harmiseikirj-

      • No kun kaatui olutta koneeseen ja musiikki soi, sekä sauns lämpes, jäi puhelimet unholaan. Tänä aamuna oli joillain ollut kotona jäkätystä. 😀


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No kun kaatui olutta koneeseen ja musiikki soi, sekä sauns lämpes, jäi puhelimet unholaan. Tänä aamuna oli joillain ollut kotona jäkätystä. 😀

        Teillä on tainnut olla siellä oikein homoeroottiset iltamat, ilmankos on vaimoihmiset olleet huolissaan :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teillä on tainnut olla siellä oikein homoeroottiset iltamat, ilmankos on vaimoihmiset olleet huolissaan :D

        -harmiseikirj-

        No onhan se jumankauta kaunista kun keski-ikäiset miehet kulkee pyyhe päällä pitkin tonttia. Tosi heterollakin värähtää. 🤣


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No onhan se jumankauta kaunista kun keski-ikäiset miehet kulkee pyyhe päällä pitkin tonttia. Tosi heterollakin värähtää. 🤣

        Leikki leikkinä, mutta ihan vakavissaan niin voisiko muuten olla niin että nämä mahdottomat sateenkaarirummutukset oikeastikin voisi lisätä jo valmiiksi omasta viehätysvoimastaan vähän epävarmojen naisten huolta kun mies lähtee saunailtaan? jotenkin kun tosiaan tuntuu että jos siellä ihan oikeasti on emännät olleet täpinöissään viestittelemässä jatkuvasti että on vähän ylimitoiteuttua. Olisiko vielä muutama vuosi sitten olleet yhtä huolissaan?

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Leikki leikkinä, mutta ihan vakavissaan niin voisiko muuten olla niin että nämä mahdottomat sateenkaarirummutukset oikeastikin voisi lisätä jo valmiiksi omasta viehätysvoimastaan vähän epävarmojen naisten huolta kun mies lähtee saunailtaan? jotenkin kun tosiaan tuntuu että jos siellä ihan oikeasti on emännät olleet täpinöissään viestittelemässä jatkuvasti että on vähän ylimitoiteuttua. Olisiko vielä muutama vuosi sitten olleet yhtä huolissaan?

        -harmiseikirj-

        Tuskin edes ovat ukonrähjien seksuaalisesta viriiliydystä huolissaan.
        Jokin vaillejäämisen tunne? 🤔


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Tuskin edes ovat ukonrähjien seksuaalisesta viriiliydystä huolissaan.
        Jokin vaillejäämisen tunne? 🤔

        Sitäkin on paha ulkopuolisena sanoa, että mitä on sovittu, kun on lähdetty ja onko niihin sopimisiin ollut kenties jotain syitäkin.

        nimim. Joskus itsekin kysellyt ukon perään, jonka pitu olla jo useita tunteja aikasemmin kotona ja aamulla aikasin auton ratissa

        p.s. Itseäni ei sinällään saunaillat häiritse, mutta mikään ei ole raivostuttavampaa kuin lupailla ja itse sanoa tekevänsä muuta kuin kuitenkin tekee. Saa mut taatusti näkemään punasta ja lujaa. Sitä kun vois olla rehellinen ja realistinenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitäkin on paha ulkopuolisena sanoa, että mitä on sovittu, kun on lähdetty ja onko niihin sopimisiin ollut kenties jotain syitäkin.

        nimim. Joskus itsekin kysellyt ukon perään, jonka pitu olla jo useita tunteja aikasemmin kotona ja aamulla aikasin auton ratissa

        p.s. Itseäni ei sinällään saunaillat häiritse, mutta mikään ei ole raivostuttavampaa kuin lupailla ja itse sanoa tekevänsä muuta kuin kuitenkin tekee. Saa mut taatusti näkemään punasta ja lujaa. Sitä kun vois olla rehellinen ja realistinenkin.

        No jotkut rakentaa jostain syystä itselleen rajat, jotka eivät ole realistisia....

        Myötäilyä ja jopa toisen reaktion pelkoa...

        ”Jos en sano juovanii vain 6 kpl 0.33 cl oluita, en saa lähteä-tyyliin...”

        Lähtijälkin voi olla epävarmuutta itsestään ja oikeudestaan elää...


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No jotkut rakentaa jostain syystä itselleen rajat, jotka eivät ole realistisia....

        Myötäilyä ja jopa toisen reaktion pelkoa...

        ”Jos en sano juovanii vain 6 kpl 0.33 cl oluita, en saa lähteä-tyyliin...”

        Lähtijälkin voi olla epävarmuutta itsestään ja oikeudestaan elää...

        Itselleni ne syytovat on täysin yhdentekeviä. Mikään ei oikeesti saa mua näkemään parisuhteessa niin lujaa punasta, kun tollanen toiminta. Mitä luultavimmin mä naurasin räkäsesti jos kuulisin jotain persepanoja saunaillassa harrastetun. Vaan toi mitä kuvasin yllä on nykyään jo dealbreaker. Mä en vaan jaksais katella miestä, jonka sanaan ei vois luottaa. Vielä pahempi se, jos mut pakotetaan kyselemään aikusen miehen perään, joka ei osaa ihan ite itestään ilmotella. Selkäydinreaktio, että pysyköön vittu siellä sitte ja takasin ei tarvii tulla. 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itselleni ne syytovat on täysin yhdentekeviä. Mikään ei oikeesti saa mua näkemään parisuhteessa niin lujaa punasta, kun tollanen toiminta. Mitä luultavimmin mä naurasin räkäsesti jos kuulisin jotain persepanoja saunaillassa harrastetun. Vaan toi mitä kuvasin yllä on nykyään jo dealbreaker. Mä en vaan jaksais katella miestä, jonka sanaan ei vois luottaa. Vielä pahempi se, jos mut pakotetaan kyselemään aikusen miehen perään, joka ei osaa ihan ite itestään ilmotella. Selkäydinreaktio, että pysyköön vittu siellä sitte ja takasin ei tarvii tulla. 😅

        No itse jos lähden jonnekin saunailtaan suhteen aikana, laitan puhelimen pois ja katson sitä jos muistan....ja hyvissäajoin vaikka ilmoitan hyvät yöt ja siinä se. Enkä varsinaisia aikoja edes sopisi. Ei sitä aina tiedä mitä hiprakassa keksii... Aamulla sitten laittaa viestiä, jos on hengissä.

        Eipä sitä toista tarvitse tarkoituksella pimennossa pitää, mutta parempi kummallekin, ettei mitään känniörvellyksiä pistä tai muutenkaan koita mitään erikoisempaa suhdekoukeroa miettiä tillintallin ollessaan.

        Ja yksi näissä kekkereitten järjestämisessä suhteen aikaan on se, että ilmoittaa ja oikeen kysyy, että oliko meillä silloin mitä, että sitten ois tälläiset, silloin toinenkin saattaa hommata itselleen siihen jotain kivaa. Huomioonottaminen ja arvostus....se on tärkeää suhteessa. :o)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Leikki leikkinä, mutta ihan vakavissaan niin voisiko muuten olla niin että nämä mahdottomat sateenkaarirummutukset oikeastikin voisi lisätä jo valmiiksi omasta viehätysvoimastaan vähän epävarmojen naisten huolta kun mies lähtee saunailtaan? jotenkin kun tosiaan tuntuu että jos siellä ihan oikeasti on emännät olleet täpinöissään viestittelemässä jatkuvasti että on vähän ylimitoiteuttua. Olisiko vielä muutama vuosi sitten olleet yhtä huolissaan?

        -harmiseikirj-

        Miten sulla tuli edes tollainen mieleen, että joku hetero olisi huolissaan hetero miehestään? Yleensä heterot elää laput silmillä eikä edes älyä ajatella tuota vaihtoehtoa, joten herää Harmis taas epäilys sinunkin seksuaalisesta suuntautumisestasi. :D


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Miten sulla tuli edes tollainen mieleen, että joku hetero olisi huolissaan hetero miehestään? Yleensä heterot elää laput silmillä eikä edes älyä ajatella tuota vaihtoehtoa, joten herää Harmis taas epäilys sinunkin seksuaalisesta suuntautumisestasi. :D

        Se mistä ne naiset voi olla huolissaan, että pojat menee kapakkaan ja siellä iskee vieraita naisia tai on jotain sutinaa jonkun vieraan kanssa. Noi homosteluhommat ei tule mieleen, kuin siihen taipuvaisilla. :D


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Se mistä ne naiset voi olla huolissaan, että pojat menee kapakkaan ja siellä iskee vieraita naisia tai on jotain sutinaa jonkun vieraan kanssa. Noi homosteluhommat ei tule mieleen, kuin siihen taipuvaisilla. :D

        MCMLXXVI: "Se mistä ne naiset voi olla huolissaan, että pojat menee kapakkaan ja siellä iskee vieraita naisia tai on jotain sutinaa jonkun vieraan kanssa. Noi homosteluhommat ei tule mieleen, kuin siihen taipuvaisilla. :D "

        Serkkupoika vietti serkkutapaamista ravintolassa aamuyöhön. Vaimo oli huolissaan, kun miestä ei kuulunut sovittuun aikaan kotiin. Jo sellaiset raflayöt ilman vieraita naisia voi tuoda huolen ja rasittaa suhdetta. Liika viina on pahasta?

        Tänään taitaa teilläkin mennä 30 astetta rikki? Onko suunnitelmia käydä uimassa? Itse kävin jo aamusuihkussa.


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        MCMLXXVI: "Se mistä ne naiset voi olla huolissaan, että pojat menee kapakkaan ja siellä iskee vieraita naisia tai on jotain sutinaa jonkun vieraan kanssa. Noi homosteluhommat ei tule mieleen, kuin siihen taipuvaisilla. :D "

        Serkkupoika vietti serkkutapaamista ravintolassa aamuyöhön. Vaimo oli huolissaan, kun miestä ei kuulunut sovittuun aikaan kotiin. Jo sellaiset raflayöt ilman vieraita naisia voi tuoda huolen ja rasittaa suhdetta. Liika viina on pahasta?

        Tänään taitaa teilläkin mennä 30 astetta rikki? Onko suunnitelmia käydä uimassa? Itse kävin jo aamusuihkussa.

        Tokihan huoli humaltuneen terveydentilasta ja kunnostakin tulee mieleen. Itsellä tulee pikkujoulujen aikaan, kun puoliskoni käy viihteellä työporukassa, mieleen myös mahdolliset erimielisyydet. Jotkut muuttuu räyhääjiksi humalassa ja aloittaa riehumisen.

        Päissään voi myös olla niin tolkku pois, että eksyy ties minne jos kukaan ei katso perään.

        Kyllä mäkin alkuun olin huolissani, kun en tiennyt millainen viinapää ja ihminen hän humalassa on. Mutta on osoittautunut olevan ihan tolkuissaan humaltuneenakin, ei vaikuta ajattelukykyyn eikä käytökseen humaltuminen. :)

        Kotona vaan.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Tokihan huoli humaltuneen terveydentilasta ja kunnostakin tulee mieleen. Itsellä tulee pikkujoulujen aikaan, kun puoliskoni käy viihteellä työporukassa, mieleen myös mahdolliset erimielisyydet. Jotkut muuttuu räyhääjiksi humalassa ja aloittaa riehumisen.

        Päissään voi myös olla niin tolkku pois, että eksyy ties minne jos kukaan ei katso perään.

        Kyllä mäkin alkuun olin huolissani, kun en tiennyt millainen viinapää ja ihminen hän humalassa on. Mutta on osoittautunut olevan ihan tolkuissaan humaltuneenakin, ei vaikuta ajattelukykyyn eikä käytökseen humaltuminen. :)

        Kotona vaan.

        Et vaikka luotan kumppaniin täysin, niin vieraisiin ihmisiin en niinkään. Että kohtelevat hyvin tai ottavat mahdollisen avun tarpeen huomioon. Jolloin itsellä on huoli puolison turvallisuudesta ja hyvinvoinnista.

        Etenkin kun tietää, että porukassa on myös räyhähenkiä ja älyttömiä tyyppejä, joilta katoaa kontrolli päästä humalan mukana.

        Et en kyllä kyttäämisen vuoksi soita, jos soitan tai txt. Ihan vaan varmistuakseni, että puolisolla on kaikki ok. Jos ei olis tai ilmestyis kotiin sovitusti. Lähtisin etsimään, mikäli yhtään aihetta epäillä että voisi olla avun tarpeessa.

        Lähinnä sellaista huolta hyvinvoinnista, ei epäilyä ja kyttäämistä mulla, jos perään kyselen.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Et vaikka luotan kumppaniin täysin, niin vieraisiin ihmisiin en niinkään. Että kohtelevat hyvin tai ottavat mahdollisen avun tarpeen huomioon. Jolloin itsellä on huoli puolison turvallisuudesta ja hyvinvoinnista.

        Etenkin kun tietää, että porukassa on myös räyhähenkiä ja älyttömiä tyyppejä, joilta katoaa kontrolli päästä humalan mukana.

        Et en kyllä kyttäämisen vuoksi soita, jos soitan tai txt. Ihan vaan varmistuakseni, että puolisolla on kaikki ok. Jos ei olis tai ilmestyis kotiin sovitusti. Lähtisin etsimään, mikäli yhtään aihetta epäillä että voisi olla avun tarpeessa.

        Lähinnä sellaista huolta hyvinvoinnista, ei epäilyä ja kyttäämistä mulla, jos perään kyselen.

        Kyllähän niitä ihmisiä sitten välillä löytyy heitteille jätettynä, sammuneena hankeen tms. Piestynä, kuolleena, hukkuneena, yli ajettuna jne. Kun kukaan ei puutu tai auta, kysele perään.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Kyllähän niitä ihmisiä sitten välillä löytyy heitteille jätettynä, sammuneena hankeen tms. Piestynä, kuolleena, hukkuneena, yli ajettuna jne. Kun kukaan ei puutu tai auta, kysele perään.

        Joskus on kyllä tykätty huonoakin, kun olen perään kysellyt. Ei nykyinen, mutta joku muu. Eikä ole auttanut sanoa, että en kysy kytätäkseni sua, vaan välittäessäni susta ja sun hyvinvoinnistas.

        Suuttuja onkin sitten ollut pettämisreissulla, mikä on jälkeenpäin selvinnyt. Ja siksi käärmeissään, kun olen kysynyt onks kaikki ok siellä?


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Joskus on kyllä tykätty huonoakin, kun olen perään kysellyt. Ei nykyinen, mutta joku muu. Eikä ole auttanut sanoa, että en kysy kytätäkseni sua, vaan välittäessäni susta ja sun hyvinvoinnistas.

        Suuttuja onkin sitten ollut pettämisreissulla, mikä on jälkeenpäin selvinnyt. Ja siksi käärmeissään, kun olen kysynyt onks kaikki ok siellä?

        Sen verran tästä sivusta tuumaan, että minusta on ihan hyvä, jos pikkuisen jollekin selostaa missä on menossa ja mitä tuusaa, olipa sinkku tai ei...

        Mullakin sisko ja äiti vähän kyselee missä oon ja mitä teen. Esimerkiksi jos lähden yksin moottoripyöräilemään, kerron heille vaikka missä meen ja minne aion mennä. Tietää ainakin joku missäpäin oon menossa, jos jotain sattuu...

        Että ihan fiksua se on...


      • interlocutrice kirjoitti:

        Sen verran tästä sivusta tuumaan, että minusta on ihan hyvä, jos pikkuisen jollekin selostaa missä on menossa ja mitä tuusaa, olipa sinkku tai ei...

        Mullakin sisko ja äiti vähän kyselee missä oon ja mitä teen. Esimerkiksi jos lähden yksin moottoripyöräilemään, kerron heille vaikka missä meen ja minne aion mennä. Tietää ainakin joku missäpäin oon menossa, jos jotain sattuu...

        Että ihan fiksua se on...

        Justiinsa tämä on se perimmäinen syy. Kyllä, että joku edes tietää mihin päin ja missä porukassa olet menossa, jos sitten käykin niin että sattuu se onnettomuus tai jokin välikohtaus mihin tietysti kukaan ei halua tai edes ajattele joutuvansa.

        Niin edes joku on tietoinen suunnitelmistasi ja osaa vähän huolestuakin, jos sinusta ei ala kuulumaan mitään. Se on vaan ainakin mulla pelkkää välittämistä, kun tosiaan kyselen. Ei luottamuspulaa tai vahtimista. :)

        Mitä pikemmin reakoi, jos toisella onkin sitten oikeasti joku hätä tai on pulassa, sen todennäköisemmin saa apua ajoissa tai edes aletaan toimenpiteisiin löytämiseksi. Siksi ei haittaa, jos vaikka itsekin ilmoittaa välillä, että täällä kaikki kunnossa, morjes. :)

        Jos se toisen perään kysely ahdistaa. Onhan se sitten toinen asia kokonaan jos koko ilta menee puhelimeen jauhaessa ja tekstaillessa, joo joo kaikki on taaskin hyvin. Överitkin voi vetää.


        Toki sitä kellonlyömää on vaikea ennustaa, kun sitten se joku onnettomuus sattuu.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Justiinsa tämä on se perimmäinen syy. Kyllä, että joku edes tietää mihin päin ja missä porukassa olet menossa, jos sitten käykin niin että sattuu se onnettomuus tai jokin välikohtaus mihin tietysti kukaan ei halua tai edes ajattele joutuvansa.

        Niin edes joku on tietoinen suunnitelmistasi ja osaa vähän huolestuakin, jos sinusta ei ala kuulumaan mitään. Se on vaan ainakin mulla pelkkää välittämistä, kun tosiaan kyselen. Ei luottamuspulaa tai vahtimista. :)

        Mitä pikemmin reakoi, jos toisella onkin sitten oikeasti joku hätä tai on pulassa, sen todennäköisemmin saa apua ajoissa tai edes aletaan toimenpiteisiin löytämiseksi. Siksi ei haittaa, jos vaikka itsekin ilmoittaa välillä, että täällä kaikki kunnossa, morjes. :)

        Jos se toisen perään kysely ahdistaa. Onhan se sitten toinen asia kokonaan jos koko ilta menee puhelimeen jauhaessa ja tekstaillessa, joo joo kaikki on taaskin hyvin. Överitkin voi vetää.


        Toki sitä kellonlyömää on vaikea ennustaa, kun sitten se joku onnettomuus sattuu.

        Lähtökohtaisestihan me tietysti kaikki aikalailla ajatellaan, että aikuisen ihmisen tulisi selvitä ja pärjätä ominpäin. Mutta kuten uutisista saa joskus kuulla ja lukea, niin ei aina ole. Että on selvitty Aurajokeen ja kellutaan kuolleena siellä tai muuta vastaavaa.

        Sikäli vaikka ymmärrän kiusallisuuden perään soittelussakin, niin ymmärrän myös tämän toisenkin puolen ja huolen rakkaimmista.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Tokihan huoli humaltuneen terveydentilasta ja kunnostakin tulee mieleen. Itsellä tulee pikkujoulujen aikaan, kun puoliskoni käy viihteellä työporukassa, mieleen myös mahdolliset erimielisyydet. Jotkut muuttuu räyhääjiksi humalassa ja aloittaa riehumisen.

        Päissään voi myös olla niin tolkku pois, että eksyy ties minne jos kukaan ei katso perään.

        Kyllä mäkin alkuun olin huolissani, kun en tiennyt millainen viinapää ja ihminen hän humalassa on. Mutta on osoittautunut olevan ihan tolkuissaan humaltuneenakin, ei vaikuta ajattelukykyyn eikä käytökseen humaltuminen. :)

        Kotona vaan.

        Hyvä, jos puolisollasi on tolkun viinapää. Joten saat olla melko rauhassa, eikä tarvitse olla huolissaan.

        Itse taas huomenna lähden takaisin Joensuuhun, sillä en saa kunnolla nukuttua faijan luona. Uni on katkonaista ja tulee herättyä kello 5 aikoihin aamulla. Oma koti kullan kallis - Joensuussa.


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Hyvä, jos puolisollasi on tolkun viinapää. Joten saat olla melko rauhassa, eikä tarvitse olla huolissaan.

        Itse taas huomenna lähden takaisin Joensuuhun, sillä en saa kunnolla nukuttua faijan luona. Uni on katkonaista ja tulee herättyä kello 5 aikoihin aamulla. Oma koti kullan kallis - Joensuussa.

        Joo, en mä hänen käytöksestään tai kunnostaan ole huolissaan. Osaa olla ihmisiksi ja käyttäytyy asiallisesti. Lähinnä ne muut tilanteet voi joskus käväistä mielssä, jossa joku muu omalla käytöksellään tai touhuillaan vaarantaa muidenkin terveyden ja hyvinvoinnin.


        Okei. Nyt on tosi kuumaa, ei edes ulos tee mieli mennä. Meillä on etelätontti, eikä varjoja yhtään pihalla, niin kärventyy tuolla pihalla.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Joo, en mä hänen käytöksestään tai kunnostaan ole huolissaan. Osaa olla ihmisiksi ja käyttäytyy asiallisesti. Lähinnä ne muut tilanteet voi joskus käväistä mielssä, jossa joku muu omalla käytöksellään tai touhuillaan vaarantaa muidenkin terveyden ja hyvinvoinnin.


        Okei. Nyt on tosi kuumaa, ei edes ulos tee mieli mennä. Meillä on etelätontti, eikä varjoja yhtään pihalla, niin kärventyy tuolla pihalla.

        MCMLXXVI: "Okei. Nyt on tosi kuumaa, ei edes ulos tee mieli mennä. Meillä on etelätontti, eikä varjoja yhtään pihalla, niin kärventyy tuolla pihalla."

        Joo, yöaikaan on vaikea nukkua, kun on niin valoisaa ja lämmintä. Itse menen pihalle tekemään tänään töitä. Viikatteella laitan kasveja kumoon.

        Hyvää päivänjatkoa, sillä lopettelen nyt tämän päivän osalta! Hyvää lämmintä heinäkuun jaksoa, joka vielä loppuu pian. Kohta kesä on jo ohi, ainakin puolessa välissä kesää ollaan. Harmi, jos teillä etelätontti ilman varjoja. :(


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No itse jos lähden jonnekin saunailtaan suhteen aikana, laitan puhelimen pois ja katson sitä jos muistan....ja hyvissäajoin vaikka ilmoitan hyvät yöt ja siinä se. Enkä varsinaisia aikoja edes sopisi. Ei sitä aina tiedä mitä hiprakassa keksii... Aamulla sitten laittaa viestiä, jos on hengissä.

        Eipä sitä toista tarvitse tarkoituksella pimennossa pitää, mutta parempi kummallekin, ettei mitään känniörvellyksiä pistä tai muutenkaan koita mitään erikoisempaa suhdekoukeroa miettiä tillintallin ollessaan.

        Ja yksi näissä kekkereitten järjestämisessä suhteen aikaan on se, että ilmoittaa ja oikeen kysyy, että oliko meillä silloin mitä, että sitten ois tälläiset, silloin toinenkin saattaa hommata itselleen siihen jotain kivaa. Huomioonottaminen ja arvostus....se on tärkeää suhteessa. :o)

        Noinhan sen kuuluis mennäkin. En taju ketä kiinnostaa kuunnella jonkun kännisiä rakkaudentunnustuksia tai lukea känniviestejä, joita ei edes saa mitään selvää (vaikka onhan ne joskus hyvin viihdyttäviä ne viestit).

        Pointtinihan kuitenkin olis, että ulkopuolinen ei voi tietää todellista syytä sen soittelun, viestittelyn tai kotona syntyvän draaman takana. Ihan jokainenhan sitä väittää, että toinen hyppii seinille syyttä suotta, vaikka todellisuus voi olla jotain ihan muuta ja hermostumisen täysin looginen ja normaali.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan sen kuuluis mennäkin. En taju ketä kiinnostaa kuunnella jonkun kännisiä rakkaudentunnustuksia tai lukea känniviestejä, joita ei edes saa mitään selvää (vaikka onhan ne joskus hyvin viihdyttäviä ne viestit).

        Pointtinihan kuitenkin olis, että ulkopuolinen ei voi tietää todellista syytä sen soittelun, viestittelyn tai kotona syntyvän draaman takana. Ihan jokainenhan sitä väittää, että toinen hyppii seinille syyttä suotta, vaikka todellisuus voi olla jotain ihan muuta ja hermostumisen täysin looginen ja normaali.

        No siis minusta tää mun pointti on siinä, että kovin moni ei tunnu vaan sopivan näitä(kään) suhteissa ja sit homma mättää....


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No siis minusta tää mun pointti on siinä, että kovin moni ei tunnu vaan sopivan näitä(kään) suhteissa ja sit homma mättää....

        Sopivat tai eivät, mutta et siltikään voi olla täysin varma syistä niiden soittojen tai viestien takana. Tiedän itse täysin varmaksi sen, että esim. exäni ystävillä oli täysin vääristynyt käsitys syistä minun soitojeni takana. Tuli juteltua muutamankin kanssa meidän eromme jälkeen ja oli varsin valaisevaa kuulla miten mies ne syyt oli kääntänyt.

        Eikä tämä nyt ole moite, vaan ihan vaan toteamus. Parisuhteen ulkopuolinen ei voi näitä varmaksi tietää, eikä oikein edes arvella, vaikka olisi kuinka hyvä ystävä toisen kanssa.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Justiinsa tämä on se perimmäinen syy. Kyllä, että joku edes tietää mihin päin ja missä porukassa olet menossa, jos sitten käykin niin että sattuu se onnettomuus tai jokin välikohtaus mihin tietysti kukaan ei halua tai edes ajattele joutuvansa.

        Niin edes joku on tietoinen suunnitelmistasi ja osaa vähän huolestuakin, jos sinusta ei ala kuulumaan mitään. Se on vaan ainakin mulla pelkkää välittämistä, kun tosiaan kyselen. Ei luottamuspulaa tai vahtimista. :)

        Mitä pikemmin reakoi, jos toisella onkin sitten oikeasti joku hätä tai on pulassa, sen todennäköisemmin saa apua ajoissa tai edes aletaan toimenpiteisiin löytämiseksi. Siksi ei haittaa, jos vaikka itsekin ilmoittaa välillä, että täällä kaikki kunnossa, morjes. :)

        Jos se toisen perään kysely ahdistaa. Onhan se sitten toinen asia kokonaan jos koko ilta menee puhelimeen jauhaessa ja tekstaillessa, joo joo kaikki on taaskin hyvin. Överitkin voi vetää.


        Toki sitä kellonlyömää on vaikea ennustaa, kun sitten se joku onnettomuus sattuu.

        No minusta voi sopia, että mä tästä meen sinne ja seuraavaksi ilmoitan siihen ja siihen mennessä vaikka jotain jne.
        Jokaisen pitäisi keskenään sopia tässäkin pelisäännöt. Mutta yllättävän monella tuntuu olevan vaikeaa...sitten on vielä niitä, jotka ei sitä "iltavapaata" edes saa.

        Mutta on se sinkkuna tässä mielessä helppoo....ei tarvii edes neuvotella ja sopia....menee vaan. :oD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sopivat tai eivät, mutta et siltikään voi olla täysin varma syistä niiden soittojen tai viestien takana. Tiedän itse täysin varmaksi sen, että esim. exäni ystävillä oli täysin vääristynyt käsitys syistä minun soitojeni takana. Tuli juteltua muutamankin kanssa meidän eromme jälkeen ja oli varsin valaisevaa kuulla miten mies ne syyt oli kääntänyt.

        Eikä tämä nyt ole moite, vaan ihan vaan toteamus. Parisuhteen ulkopuolinen ei voi näitä varmaksi tietää, eikä oikein edes arvella, vaikka olisi kuinka hyvä ystävä toisen kanssa.

        En voi tietääkään, mutta ei tarvitsekaan....ihan sama mikä syy onkaan, kun ainakaan näillä mun kavereilla ja aika monella muullakin tuntuu olevan asiat päin peetä sen paremman puoliskon kanssa... Mä en tuohon suostuis itse, miten noilla osalla on...


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        En voi tietääkään, mutta ei tarvitsekaan....ihan sama mikä syy onkaan, kun ainakaan näillä mun kavereilla ja aika monella muullakin tuntuu olevan asiat päin peetä sen paremman puoliskon kanssa... Mä en tuohon suostuis itse, miten noilla osalla on...

        Niinhän ne monilla ovat. Se vaan ei se sopiminenkaan auta, jos sovittuja ei kunnioiteta ja osata alunperin sopia vain mitä kykenee pitämään. Aika monilla on tapana lupailla ja kuvitella itsekin itsestään todellista parempaa. Ei tosiaan koske vain miehiä. Itse olen lempannut elämästäni ulos muutaman naispuolisenkin ystävän, joiden kanssa sai jatkuvasti pohtia, että pitääkö sovitut vai ei. Mulla ei enää nykyään ole mielenkiintoa katella sellasta yhtään. 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän ne monilla ovat. Se vaan ei se sopiminenkaan auta, jos sovittuja ei kunnioiteta ja osata alunperin sopia vain mitä kykenee pitämään. Aika monilla on tapana lupailla ja kuvitella itsekin itsestään todellista parempaa. Ei tosiaan koske vain miehiä. Itse olen lempannut elämästäni ulos muutaman naispuolisenkin ystävän, joiden kanssa sai jatkuvasti pohtia, että pitääkö sovitut vai ei. Mulla ei enää nykyään ole mielenkiintoa katella sellasta yhtään. 😅

        No tämäpä se on usein, että jos ei jossain pysytä, niin ilmoittaa vaikka sitten siitä. Ja en mä kanssa ala sopimusten rikkojien kanssa enää mitään säätelee...unohdetaan vaan sitten yhteiset hommat....näissä joukkuejutuissakin lemppaan oharityypit ohi....en kysele toiste.... :o)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän ne monilla ovat. Se vaan ei se sopiminenkaan auta, jos sovittuja ei kunnioiteta ja osata alunperin sopia vain mitä kykenee pitämään. Aika monilla on tapana lupailla ja kuvitella itsekin itsestään todellista parempaa. Ei tosiaan koske vain miehiä. Itse olen lempannut elämästäni ulos muutaman naispuolisenkin ystävän, joiden kanssa sai jatkuvasti pohtia, että pitääkö sovitut vai ei. Mulla ei enää nykyään ole mielenkiintoa katella sellasta yhtään. 😅

        Itse kannatan parisuhteessakin vapautta ja automaatiota, en niinkään sopimista. Rasittaa, jos kaikesta pitää jauhaa ja sopimusta vääntää. Parasta on sopia vain erittäin konkreettiset asiat, kuten tyyliin nähdään huomenna klo 12.

        - Sheena


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No minusta voi sopia, että mä tästä meen sinne ja seuraavaksi ilmoitan siihen ja siihen mennessä vaikka jotain jne.
        Jokaisen pitäisi keskenään sopia tässäkin pelisäännöt. Mutta yllättävän monella tuntuu olevan vaikeaa...sitten on vielä niitä, jotka ei sitä "iltavapaata" edes saa.

        Mutta on se sinkkuna tässä mielessä helppoo....ei tarvii edes neuvotella ja sopia....menee vaan. :oD

        Monet miehet haluavatkin rajoituksia 🙄. Ei ole mitään niin "hyvää" syytä kieltäytyä etenkään illanvietoista kuin sanoa, ettei vaimo tykkää/halua päästää/päästä rairaihin. Erityisen hyvä syy se onkin, jos miehellä on alkoholiongelman poikasta.

        - Sheena


      • interlocutrice kirjoitti:

        No minusta voi sopia, että mä tästä meen sinne ja seuraavaksi ilmoitan siihen ja siihen mennessä vaikka jotain jne.
        Jokaisen pitäisi keskenään sopia tässäkin pelisäännöt. Mutta yllättävän monella tuntuu olevan vaikeaa...sitten on vielä niitä, jotka ei sitä "iltavapaata" edes saa.

        Mutta on se sinkkuna tässä mielessä helppoo....ei tarvii edes neuvotella ja sopia....menee vaan. :oD

        Juu, se on ihan hyvä ja mukava käytäntö. Tuo sopiminen vaikka just, että pirautan, kun olen perillä.

        Eipä se pitkää maratoonipuhelua vaadi. :)


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Juu, se on ihan hyvä ja mukava käytäntö. Tuo sopiminen vaikka just, että pirautan, kun olen perillä.

        Eipä se pitkää maratoonipuhelua vaadi. :)

        Tiedän kyllä muutamissa tuttavissa, että mies kun emäntäkin käy kierroksilla, aina kun puoliso on jossain hummaamassa.

        Ehkä on tapahtunut jotain mikä on jättänyt epäluuloiseksi tai sitten voi olla tietty luonnekin epäluuloinen. Vaikkei ole mitään syytäkään ilmennyt moiseen.

        Se on rasittavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Monet miehet haluavatkin rajoituksia 🙄. Ei ole mitään niin "hyvää" syytä kieltäytyä etenkään illanvietoista kuin sanoa, ettei vaimo tykkää/halua päästää/päästä rairaihin. Erityisen hyvä syy se onkin, jos miehellä on alkoholiongelman poikasta.

        - Sheena

        No jos ei osaa itse vetää itselleen rajoja, kannattaisi sekin opetella...

        Jos tietää, ettei oikein osaa olla vaikka kunnolla ja vaan örveltää, niin itsehän sille pitäisi osata tehdä jotain, eikä siirtää kumppanin vastuulle sitä. :o)


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Juu, se on ihan hyvä ja mukava käytäntö. Tuo sopiminen vaikka just, että pirautan, kun olen perillä.

        Eipä se pitkää maratoonipuhelua vaadi. :)

        No itsellä ei ole ollut tässä parin naisen kanssa mitään ongelmia... Mutta exän kanssa oli sitäkin enemmän.. Ja sellaiseen koliikkitapaukseen en suostu ikinä enää. :oD


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No jos ei osaa itse vetää itselleen rajoja, kannattaisi sekin opetella...

        Jos tietää, ettei oikein osaa olla vaikka kunnolla ja vaan örveltää, niin itsehän sille pitäisi osata tehdä jotain, eikä siirtää kumppanin vastuulle sitä. :o)

        Mm, niin joo. Olisiko siten, että miesporukan kannattaisi myös opetella olemaan vähän rajoitetummin keskenään, pitää huolta toisista ja vähän kytätäkin toisten perään? Että hyväksyisi kaverin kieltäytymisen "emmä oikein viitsi tulla, kun multa menee aina överiksi ja elämä sekaisin - huomenna klo 8 lähdetään ajelemaan perheen kanssa *jonnekin*".Aina silloin tällöin olen huomannut, että miestä, jolla menee överiksi muutenkin, kaverit kannustavat siihen lisää, sen sijaan että auttaisivat överimiestä pitämään rajoja tai jopa kehottaisivat lähtemään kotiin/nukkumaan.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopivat tai eivät, mutta et siltikään voi olla täysin varma syistä niiden soittojen tai viestien takana. Tiedän itse täysin varmaksi sen, että esim. exäni ystävillä oli täysin vääristynyt käsitys syistä minun soitojeni takana. Tuli juteltua muutamankin kanssa meidän eromme jälkeen ja oli varsin valaisevaa kuulla miten mies ne syyt oli kääntänyt.

        Eikä tämä nyt ole moite, vaan ihan vaan toteamus. Parisuhteen ulkopuolinen ei voi näitä varmaksi tietää, eikä oikein edes arvella, vaikka olisi kuinka hyvä ystävä toisen kanssa.

        Juuri noinhan se menee. Ulkopuolinen voi vain arvailla soittojen ja viestien syitä. Todennäköisesti niihin on ihan ymmärrettäviä syitä.

        - Sheena


      • Anonyymi

        Tottahan tuo, hyvä biisi. Moni asia jäänyt selvittämättä ja luottamus palautumatta jos sitä on ollut ollenkaan, jatko on melko hankalaa. Kerran menetettyä luottamusta ei saa takaisin?

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan tuo, hyvä biisi. Moni asia jäänyt selvittämättä ja luottamus palautumatta jos sitä on ollut ollenkaan, jatko on melko hankalaa. Kerran menetettyä luottamusta ei saa takaisin?

        AsianVierestä

        No ehke ei tartte stripparia tai juoda firmaa konkkaan, että voi olla hauskaa.

        Eräs terveestä suhteesta oleva mies kertoi eilen saunassa ukkiudesta. Paljon huikeampaa kuin strippari. 😊


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No ehke ei tartte stripparia tai juoda firmaa konkkaan, että voi olla hauskaa.

        Eräs terveestä suhteesta oleva mies kertoi eilen saunassa ukkiudesta. Paljon huikeampaa kuin strippari. 😊

        Pistetään jotain kevyttä ja hauskaa.
        https://www.youtube.com/watch?v=gPiZKFNHDTc

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pistetään jotain kevyttä ja hauskaa.
        https://www.youtube.com/watch?v=gPiZKFNHDTc

        AsianVierestä

        Tänään en jaksa availla linkkejä...

        Spotify löysi kivan väylän ja nyt tulee hyvää settiä. 😄


    • Anonyymi

      Erittäin vihamielisin terveisin tiedoksiannon ilmoittaa....

      Taisto Yli-Tuonela.

      • Meisseli


    • Anonyymi

      Hyvää alkavaa viikkoa aloittajalle! Kuinka sinun kesä on mennyt? Lomat pidetty? Oletko käynyt ajelemassa ympäri Suomea tänä kesänä? Terveisin, palstaneitokainen

      • Kiitos. Samoin sinne. :o)

        Ei ole vielä lomat alkanut, täällä sitä paiskitaan töitä jo. Ja sanotaanko, että pikkuisen säikkynä. :oD Sellainen kuuri tuli tuossa poikain kanssa pidettyä, että nyt pitää ihan miettiä, kenenkä poika tässä on. :oD Mutta vielä naurattaa...

        Elokuussa ois tarkoitus pitää lomia, jos ne ei sit siirry... Ja oon miettinyt, että mihinkä sitä suuntais? En oo vielä keksinyt.... Mutta eiköhän tuo muodostu selväksi jossain vaiheessa? :o)

        Entäs siellä? Ootko kesätöissä taas?


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Kiitos. Samoin sinne. :o)

        Ei ole vielä lomat alkanut, täällä sitä paiskitaan töitä jo. Ja sanotaanko, että pikkuisen säikkynä. :oD Sellainen kuuri tuli tuossa poikain kanssa pidettyä, että nyt pitää ihan miettiä, kenenkä poika tässä on. :oD Mutta vielä naurattaa...

        Elokuussa ois tarkoitus pitää lomia, jos ne ei sit siirry... Ja oon miettinyt, että mihinkä sitä suuntais? En oo vielä keksinyt.... Mutta eiköhän tuo muodostu selväksi jossain vaiheessa? :o)

        Entäs siellä? Ootko kesätöissä taas?

        No, kuuma kesä kuuma täälläkin. Ilmoja pidellyt ja mielenkiintoisia ja hyvännäköisiäkin miehiä näkynyt! Olen töissä ja yritän tehdä vielä opintoja samaan aikaan. Kesäkuun keskityin pääosin töihin, nyt pitäisi sitten palata myös opintoihinkin. Tauko tekee hyvää välillä. Minulla on lomaa syksyllä tai ehkä lokakuun lopulla! Toivottavasti saan ne valmistujaisetkin sinne! ;) ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, kuuma kesä kuuma täälläkin. Ilmoja pidellyt ja mielenkiintoisia ja hyvännäköisiäkin miehiä näkynyt! Olen töissä ja yritän tehdä vielä opintoja samaan aikaan. Kesäkuun keskityin pääosin töihin, nyt pitäisi sitten palata myös opintoihinkin. Tauko tekee hyvää välillä. Minulla on lomaa syksyllä tai ehkä lokakuun lopulla! Toivottavasti saan ne valmistujaisetkin sinne! ;) ;)

        Vai että mehukkaita kolleja löhnii nurkilla? :oD

        No mulla menee tää sydänkesä töissä ja ajelen tässä lähinurkkia kurvaillen lähinnä vapailla. Eipä nyt ole ollut edes hinkua vetää ajokamoja näillä helteillä päälle. :oD

        Takarenkaan joiúduin yllättäen hommaamaan... olikin ihan teräsverkoilla keskeltä.. :oD


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Vai että mehukkaita kolleja löhnii nurkilla? :oD

        No mulla menee tää sydänkesä töissä ja ajelen tässä lähinurkkia kurvaillen lähinnä vapailla. Eipä nyt ole ollut edes hinkua vetää ajokamoja näillä helteillä päälle. :oD

        Takarenkaan joiúduin yllättäen hommaamaan... olikin ihan teräsverkoilla keskeltä.. :oD

        Positiivinen yllätys aina, jos mielenkiintoisia jössejä näkyy ympärillä. Olen pitänyt taukoa deittailusta. Olin treffeillä viimeksi reilu kaksi vuotta sitten. Siitä on aika kauan aikaa. En käytä nettideittejä enkä somea seuranhakuun, joten olen vähän ulkona parisuhdemarkkinoilta tällä hetkellä. Tuntuu, että kaikki on netissä. Pitää varmaan vähän ryhdistäytyä. En silti koe deittisovelluksia itselleni sopivana. Mieluummin sitä tutustuu ihmisiin siellä, missä kulkee ja vaikuttaa. Se on itselleni se sopivin tapa tutustua. Tietysti jos jo tuntee ihmisen ja pitää yhteyttä somen välityksellä, se on asia erikseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Positiivinen yllätys aina, jos mielenkiintoisia jössejä näkyy ympärillä. Olen pitänyt taukoa deittailusta. Olin treffeillä viimeksi reilu kaksi vuotta sitten. Siitä on aika kauan aikaa. En käytä nettideittejä enkä somea seuranhakuun, joten olen vähän ulkona parisuhdemarkkinoilta tällä hetkellä. Tuntuu, että kaikki on netissä. Pitää varmaan vähän ryhdistäytyä. En silti koe deittisovelluksia itselleni sopivana. Mieluummin sitä tutustuu ihmisiin siellä, missä kulkee ja vaikuttaa. Se on itselleni se sopivin tapa tutustua. Tietysti jos jo tuntee ihmisen ja pitää yhteyttä somen välityksellä, se on asia erikseen.

        No netti on tavallaan helppo, mutta älytönkin välillä... Vähän saattaa olla tuurista mitä sieltä löytyy...

        Mä just mietin tään kirjoituksen aikaan, että on se hitto vaan helppo olla sinkku. :oD Ei tarvia miettiä ja väännellä ei sitten niin mistään. :oD


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No netti on tavallaan helppo, mutta älytönkin välillä... Vähän saattaa olla tuurista mitä sieltä löytyy...

        Mä just mietin tään kirjoituksen aikaan, että on se hitto vaan helppo olla sinkku. :oD Ei tarvia miettiä ja väännellä ei sitten niin mistään. :oD

        En jaksa itse lähteä siihen nettideittailuun enkä etsimällä etsintään. Haussa on samankaltaisen arvomaailman omaava ja muutenkin mielenkiintoinen kokonaisuus. Pitää mennä sellaisiin paikkoihin, joissa sellaisia liikkuu, ja pitää muutenkin silmät ja korvat auki. Kiinnostus pitää myös ilmaista (mieluiten kasvokkain), jos kiinnostavan tapaa, että asiaa etenee.
        https://www.youtube.com/watch?v=W89maczyy6I


      • Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa itse lähteä siihen nettideittailuun enkä etsimällä etsintään. Haussa on samankaltaisen arvomaailman omaava ja muutenkin mielenkiintoinen kokonaisuus. Pitää mennä sellaisiin paikkoihin, joissa sellaisia liikkuu, ja pitää muutenkin silmät ja korvat auki. Kiinnostus pitää myös ilmaista (mieluiten kasvokkain), jos kiinnostavan tapaa, että asiaa etenee.
        https://www.youtube.com/watch?v=W89maczyy6I

        Joo, ei sitä hampaat irvessä jaksa enää, varsinkaan tässä iässä. :oD

        Tuolla katusäbässä tuli turistua muksien naisten kanssa jne. mutta kuitenkin pelit kiinnosti enempi.. Mutta lupasin mä viedä motukka-ajelulle sen naisen, joka vippas meidä illalla kylille. Se itse pelais säbää ja sillä on ihan mukavankuuloiset jutut.... ja senkin exä on aika rasittava tapaus.... :oD Ollaan samiksii. :oD

        Saahan nähdä mitä soppaa sitä keittelee vielä syksyyn mennessä, jospa saan siitä oman tarakkaharakan. :oD


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Joo, ei sitä hampaat irvessä jaksa enää, varsinkaan tässä iässä. :oD

        Tuolla katusäbässä tuli turistua muksien naisten kanssa jne. mutta kuitenkin pelit kiinnosti enempi.. Mutta lupasin mä viedä motukka-ajelulle sen naisen, joka vippas meidä illalla kylille. Se itse pelais säbää ja sillä on ihan mukavankuuloiset jutut.... ja senkin exä on aika rasittava tapaus.... :oD Ollaan samiksii. :oD

        Saahan nähdä mitä soppaa sitä keittelee vielä syksyyn mennessä, jospa saan siitä oman tarakkaharakan. :oD

        Oispa mukava, jos sinullekin löytyisi ihana typykkä sieltä kotipitäjästä. Mitäpä sitä merta edemmäksi kalaan, jos omassa järvessä kasvaa kiinnostavia vonkaleita. Sitähän sä sanoit? ;) ;D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oispa mukava, jos sinullekin löytyisi ihana typykkä sieltä kotipitäjästä. Mitäpä sitä merta edemmäksi kalaan, jos omassa järvessä kasvaa kiinnostavia vonkaleita. Sitähän sä sanoit? ;) ;D

        No oishan sellainen mukavan lupsakka ja nätti...niin ja tosihyvätapainen nainen mukava ja ihan omilta nurkilta kyllä, ettei tarttis minnekään huitsinnevadaan sahailla käymään. :oD


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No oishan sellainen mukavan lupsakka ja nätti...niin ja tosihyvätapainen nainen mukava ja ihan omilta nurkilta kyllä, ettei tarttis minnekään huitsinnevadaan sahailla käymään. :oD

        Joskus eksyminen "huitsinnevadaankin" kannattaa; nurkan takaa elämään voi kävellä oikein uhkea ja jämäkkä uros. Kyllä jämäkät ja jäntevät könsikkäät on sitten tämän neitokaisen mieleen. ;) ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus eksyminen "huitsinnevadaankin" kannattaa; nurkan takaa elämään voi kävellä oikein uhkea ja jämäkkä uros. Kyllä jämäkät ja jäntevät könsikkäät on sitten tämän neitokaisen mieleen. ;) ;D

        Minun silmää erityisesti mielyttää sellainen uhkea lihaksikkuus kera jämäkän maskuliinisuuden (ulkoisen siis). Aika vastustamaton yhdistelmä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joskus eksyminen "huitsinnevadaankin" kannattaa; nurkan takaa elämään voi kävellä oikein uhkea ja jämäkkä uros. Kyllä jämäkät ja jäntevät könsikkäät on sitten tämän neitokaisen mieleen. ;) ;D

        No jämäkkä pitää naisenkin olla, että on mun mieleen...ei tarvitse kropaltaan olla, mutta mieleltään.... Ei mikään säikky hissukka, vaan sellainen, joka ei pieniä säiky. :o)


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No jämäkkä pitää naisenkin olla, että on mun mieleen...ei tarvitse kropaltaan olla, mutta mieleltään.... Ei mikään säikky hissukka, vaan sellainen, joka ei pieniä säiky. :o)

        Naissoturi. Jotkut meistä on sellaisia. ;)
        https://www.youtube.com/watch?v=m3USW2-Kiuo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naissoturi. Jotkut meistä on sellaisia. ;)
        https://www.youtube.com/watch?v=m3USW2-Kiuo

        No en tiedä tartteeko ihan soturi olla, mutta sellainen joka ei käperry kuoreensa, jos joku vähän jotain sanoo. Tiedätkö sellaiset pikkumyyn tapaiset, jotka ei hätkähdä, vaikka mitä tulis...
        Mutta ei kuitenkaan niin äkäinen kun pikkumyy, kun sehän kumauttelee pannulla ja puree nilkkaa... :oD


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No en tiedä tartteeko ihan soturi olla, mutta sellainen joka ei käperry kuoreensa, jos joku vähän jotain sanoo. Tiedätkö sellaiset pikkumyyn tapaiset, jotka ei hätkähdä, vaikka mitä tulis...
        Mutta ei kuitenkaan niin äkäinen kun pikkumyy, kun sehän kumauttelee pannulla ja puree nilkkaa... :oD

        Se oli lähinnä vertauskuva, jolla viittasin luonteenlujuuteen. Tietysti asian voi ymmärtää eri tavalla tai laajemmin eri konteksteissa. Minulla roikkuu repussa sattuneesta syystä Pikku Myy. Olen silti enemmän naispuolinen Nuuskamuikkunen tai ehkä Pikku Myyn ja Nuuskamuikkusen yhdistelmä. ;) ;D
        https://www.youtube.com/watch?v=evuLujwZ1Ww


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se oli lähinnä vertauskuva, jolla viittasin luonteenlujuuteen. Tietysti asian voi ymmärtää eri tavalla tai laajemmin eri konteksteissa. Minulla roikkuu repussa sattuneesta syystä Pikku Myy. Olen silti enemmän naispuolinen Nuuskamuikkunen tai ehkä Pikku Myyn ja Nuuskamuikkusen yhdistelmä. ;) ;D
        https://www.youtube.com/watch?v=evuLujwZ1Ww

        No joo... Mulle tulee soturisanasta mieleen taistelija, eli sotaa käyvä immeinen. :oD

        Mutta nuuskiksen lupsakkuus ja myyn meininki on jees....

        Minusta muumimamma on huikein tyyppi muumipopulasta... Rento, eikä ota mistään paineita. :oD


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No joo... Mulle tulee soturisanasta mieleen taistelija, eli sotaa käyvä immeinen. :oD

        Mutta nuuskiksen lupsakkuus ja myyn meininki on jees....

        Minusta muumimamma on huikein tyyppi muumipopulasta... Rento, eikä ota mistään paineita. :oD

        Mamma on aina mamma! :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mamma on aina mamma! :)

        No minusta mamma oli huippu varsin siinä taikapilvi jaksossa. Naureskeli vaan ihastuksissaan kun penskat viipotti niillä sinne tänne. Pappa hätäili ja höösäs. 😁


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No minusta mamma oli huippu varsin siinä taikapilvi jaksossa. Naureskeli vaan ihastuksissaan kun penskat viipotti niillä sinne tänne. Pappa hätäili ja höösäs. 😁

        Muumimammasta tulee mieleen oma äiti; ajattelee aina muita ennen itseään ja tekee mainiota ruokaa. Lämmin, empaattinen, kärsivällinen ja avulias. Muistan taikapilvijakson.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muumimammasta tulee mieleen oma äiti; ajattelee aina muita ennen itseään ja tekee mainiota ruokaa. Lämmin, empaattinen, kärsivällinen ja avulias. Muistan taikapilvijakson.

        Ajattelihan se muitakin joo, mutta otti hän omaakin aikaa, kun muutkin rupesi kikkaamaan. Joku jakso hilppas nukkumaan muikkusen telttaan. 😀


      • interlocutrice kirjoitti:

        Ajattelihan se muitakin joo, mutta otti hän omaakin aikaa, kun muutkin rupesi kikkaamaan. Joku jakso hilppas nukkumaan muikkusen telttaan. 😀

        Mamma ei uhriutunut uhrautuvuudestaan. Mutta sai pokkana tekemästään hommasta muut vähän miettimään, että muidenkin pitää joskus tehdä jotain. Ja se vaan veteli hirsiä rauhassa. 😄


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Mamma ei uhriutunut uhrautuvuudestaan. Mutta sai pokkana tekemästään hommasta muut vähän miettimään, että muidenkin pitää joskus tehdä jotain. Ja se vaan veteli hirsiä rauhassa. 😄

        Semmosia ne "muumimammat" on. Sinusta minä kuitenkin ajattelen, että osaat olla aikamoinen höpönassukka! ;) :) ;D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Semmosia ne "muumimammat" on. Sinusta minä kuitenkin ajattelen, että osaat olla aikamoinen höpönassukka! ;) :) ;D

        No mene ja tiedä? Mutta ois kiva
        olla omana itsenään jollekin sellainen. 😀

        Mä en kyllä itseäni löytäis muumeista. Oon ehkä sit enempi Eemeli.... tais siis Eeeeemeliiiii! 😂


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No mene ja tiedä? Mutta ois kiva
        olla omana itsenään jollekin sellainen. 😀

        Mä en kyllä itseäni löytäis muumeista. Oon ehkä sit enempi Eemeli.... tais siis Eeeeemeliiiii! 😂

        Saisit sitten höpönassuilla päivät pitkät, mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan. ;D ;D :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saisit sitten höpönassuilla päivät pitkät, mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan. ;D ;D :D

        No sitä en tiedä etukäteen itsekkään mitä päähän pälkähtäis. 😂


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No sitä en tiedä etukäteen itsekkään mitä päähän pälkähtäis. 😂

        Höpönassuilu on elämänasenne. Erittäin hyvä sellainen! Höpönassuilu kunniaan! ;D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpönassuilu on elämänasenne. Erittäin hyvä sellainen! Höpönassuilu kunniaan! ;D

        Sellainen hassuttelu ja pieni lapsenmielinen pilke silmäkulmassa pitää ihmisen virkeänä, eikä aina jumita samoihin uomiinsa. :o)


    • Anonyymi

      edelleen tuntuu että tässä on koira haudattuna, mä luen rivien välejä ja huomaan kyllä mihin tartutaan

      • Täh?

        Mitähän kummaa oikein mahdat miettiä... Mummos tässä on haudattuna! :oD


    • Anonyymi

      Pääkallo on haudattuna.

      Mutta niin täällä kaupunki kaivaa ruumiita haudoistaan, tulee uusia rakennuksia ruumiiden päälle, voi löytyä kuolleiden jäämistöä eli luita silloin.

      Itse kun jälleen tarkastin säätilannetta ikkunasta päätäni pullauttaen: liian kuuma lähteä jollekin pitkälle pyöräilylenkille, ainakin hyvät eväät pitäisi olla mukana kun liittyy myös kohtuupitkä maantien pientareella ajeltava matka.

    • Anonyymi

      Sinkkuuden etu on miehillä seksin suuri lukumäärä verrattuna varattuihin pappoihin.

      • Anonyymi

        On tieteellisesti todistettua, että parisuhteessa on seksiä enemmän kuin sinkkuilla.


    • Anonyymi

      Riippuu aika tavalla omasta ja kumppanin luonteen laadusta tuollainen hirmu viestittely. Itselläni sellainen ei ole milloinkaan sopinut kuvioihin. Ihan automaattisesti ja vastavuoroisesti pitää antaa kumppanin olla rauhassa/rairaissa.

      - Sheena

      • No varmaan, mutta toisaalta voi siinä olla muutakin, mikä tekee vaikka epäileväks tms. ? Ja oikeasti olisi hyvä oppiakin pois sellaisesta liiallisesta marinasta....itsensäkin vuoksi...


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No varmaan, mutta toisaalta voi siinä olla muutakin, mikä tekee vaikka epäileväks tms. ? Ja oikeasti olisi hyvä oppiakin pois sellaisesta liiallisesta marinasta....itsensäkin vuoksi...

        Joo varmaan noinkin. Mutta myös täysin aiheellista epäluottamustakin voi olla taustalla. Menee överiksi illanvietot ja sitten kumppani saa kärsiä seuraavana päivinä seuraukset, ehkä lapsetkin.

        Yleisesti ottaen viestittely/soittelu kumppanille "jonnekin" johtuu joko täysin ennustettavista harmeista itselle tai/ja sitten omasta epävarmuudesta, peloista, huolesta. Aika harvoin varmaan kukaan ihan "ilokseen" soittelee/viestittelee.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo varmaan noinkin. Mutta myös täysin aiheellista epäluottamustakin voi olla taustalla. Menee överiksi illanvietot ja sitten kumppani saa kärsiä seuraavana päivinä seuraukset, ehkä lapsetkin.

        Yleisesti ottaen viestittely/soittelu kumppanille "jonnekin" johtuu joko täysin ennustettavista harmeista itselle tai/ja sitten omasta epävarmuudesta, peloista, huolesta. Aika harvoin varmaan kukaan ihan "ilokseen" soittelee/viestittelee.

        - Sheena

        No harmeja mä haistelinkin, mistä tään aloituksen tein.... Ei oo jotkut asiat joillain kohdallaan... olipahan nyt sitten mistä kummasta tahaansa homma kiinni...itse en tykkäis että menee hommat jonkun kummallisuuden takia ihan suhaamiseks...


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No harmeja mä haistelinkin, mistä tään aloituksen tein.... Ei oo jotkut asiat joillain kohdallaan... olipahan nyt sitten mistä kummasta tahaansa homma kiinni...itse en tykkäis että menee hommat jonkun kummallisuuden takia ihan suhaamiseks...

        Lähtökohtaisesti ihmiset ovat varsin kummallisia 🤷‍♀️🤔 Välillä oikein huvittaa, mutta välillä taas ei.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähtökohtaisesti ihmiset ovat varsin kummallisia 🤷‍♀️🤔 Välillä oikein huvittaa, mutta välillä taas ei.

        - Sheena

        No joo. Oletus kaikenlaiseen outouteen pistää silmään.

        Yhdelle miehelle sanoin, että sä kun kyttäät sitä luurias ja hyväksyt tuollasen kiusaamisen, niin sehän tottuu sille se toinen.... saa huomiota ja itelläs menee hermo. Mitä järkee? Kuulemma saattaa tehdä jotain hölmöö... ja mitä lie mussutti... sit itse unohti puhelimensa, niin eipä tuo mitään hölmöö ollut tehnyt, vaikka ei vastannut tunteihin mitään...

        Oli ollut vähän pahoillaan aamulla... mutta tää äijä oli sit krapulassaan äkäillyt.... siis just tälläistä joutavaa kääntöövääntöö...🙄


    • Anonyymi

      Lentäviä otököitä tunkeutuu luvattomasti asuntoihin, kun varattomia kuningatar-perhosia tai teemuja väkivalloin rakkauta hakiessaan.

    • Yksin asumisessa on se hyvä puoli, että voi syödä sellaista ruokaa kuin mieli tekee. Ei tartte kysyä keneltäkään, että sopiiko nyt, että syödään vaikka kahtena tai jopa kolmena päivänä peräkkäin perunamuussia ja sen kanssa vaikka jotain pataruokaa tai kastiketta tai vaikka kasvispihvejä. Voi kuunnella musiikkia siinä laajuudessa kuin kuuntelee (itselläni todella laaja musiikkimaku) ja voi myös kuunnella saman artistin tai bändin musiikkia päivätolkulla ilman että toinen ärsyyntyy (ja jos ei soita musiikkia nupit kaakossa, niin ei ees naapurit ärsyynny). Voi mennä ja tulla minne menee eikä kukaan soita perään. Jos haluan joskus juoda oluen, ei tartte kysyä keneltäkään sopiiko se. Ylipäätään voi vaan tehä niin kuin oma mieli sanoo.

      Huonoja puolia on sitten esim. se, että kaikki kustannukset on maksettava itse, laskut, ruoka, jos vuokralla, niin vuokra jne. Tosin mulla aika pienet menot muutenkin. Ja enpähän vielä ole ainakaan nälkään kuollut, kun täälläkin jaksan kirjotella, että enköhän jotenkin tässä eteenpäin kitkuttele =D

      • Anonyymi

        Kuka mies on sellaisessa parisuhteessa, että pitää tiedustella sopisiko nyt juoda olut, kun olutta haluttaa?

        Ihmettelen jos nainenkaan ajattelee noin, saati kysyisi minulta lupaa?!

        -keinovaginamies-


      • No mä en samassa taloudessa ihan pian kenenkään kanssa oliskaan, että noi ei tule mieleen, mutta lasten kohdalla toi ruoka osaa jo olla ongelma. Kun ei itse keksi ja kun kysyt, niin vastaus on ihan sama. Tosin jos grillaat läskiä, vaan leivät häviää ja kaikki pakastevarat. 😂


    • Anonyymi

      Kävin illalla Prismassa, kun pahin kuumuus alkoi hellttämään.
      Kaksi sisäänkäyntiä prismassa on, toisen sisäänkäynnin olivat mopojonnet valloittaneet, siellä kesäiltaa viettivät.
      Toinen sisäänkäynti, jota muutenkin käytän oli rauhallisempi.
      Siinä istuskeli yksin mies ja kaljaa joi ja kun tulin kaupasta, niin seuraan oli liittynyt toinen viiksekäs ätmin tyylinen mies, joka oli tullut toisen ätmin näköisen seuraksi kolmirattaisella polkupyörällä ja mukana oli sellainen kannettava kaiutin, jolla voi soittaa musiikkia kännykän kautta.
      Diskobiisi siinä jumputti ja hieno oli tunnelta, kyllä!

      • Oikein hurja meininki Prisman eessä =D


    • Anonyymi

      Minusta tuntuu, että sinä villihdet niitä muita 😁🤪😜

      • No saatan mä vähän... :oD

        Mutta en mihinkään älyttömään, vaan ihan hauskanpitoon. :o)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe