Eli juttu on se että en oikeastaan osaa tehdä kulmia tai no en ainakaan tee :D en myöskään käytä paljoa meikkiä mutta ripsiväri on yksi pakollinen. Ongelmahan on se että kun käytän ripsiväriä niin mun kulmat näyttää melkeen siltä kun niitä ei olisi sillä ne on vaaleat ja nyt on mustat ripset niin ne näyttää vielä vaaleanmilta. En tiedä miten saisin kulmiani edes vähän sieltä esiin, voiko niihin laittaa vähän jotain ripsiväriä ja harjalla koittaa saada se väri hyvin kulmiin vai mitä kun en uskalla itse värjätä ettei tule liian tummat
Vaaleat kulmakarvat D:
6
916
Vastaukset
- Anonyymi
niin ja voiko joku ripsi/kulma geeli auttaa siihen? tai ei se kai niitä kulmia mitenkään tummenna D:
- Anonyymi
Ei
- Anonyymi
Voit aivan hyvin ruskeaa ripsiväriä sutia kulmakarvoihin, tai värjätä itse/värjäyttää ne ruskeaksi vaikka kampaamossa. Ruskeat ovat luonnollisemman väriset kuin mustat.
Pari päiväähän ne kulmat ovat melko tummat vaikka ruskealla värjää, joka johtuu siitä, kun se väri tarttuu myös ihoon. Sieltä se pesuissa lähtee, joten paniikkiin ei ole syytä. Taitava värjääjä osaa myös värjäämisen jälkeen nyppiä ne sopivan mallisiksi.
Itse värjään omat värittömät kulmani ruskealla n. kolmen viikon välein.- Anonyymi
näyttääkö ruskea ripsiväri ihan ok lta sitte ripsissä? Ja jos värjään niin kotona aattelin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näyttääkö ruskea ripsiväri ihan ok lta sitte ripsissä? Ja jos värjään niin kotona aattelin :)
Miksei ruskea sopisi myös ripsiin, jos nekin ovat ihan vaaleat? Tai käytä mustaa ripsissä edelleen. Pointti kuitenkin on, että kulmissa ruskea ei ole niin luonnoton vaalealla ihmisellä.
Olen joskus kestovärjännyt sekä ripset, että kulmat mustalla, mutta ei ollut kivan näköinen. Onneksi se haalistui reilussa parissa viikossa.
Mikäli hankit ruskean kestovärin, niin värjää toki molemmat samalla kertaa. Pääset helpommalla ripsien laitolla :)
Itse tykkään tehdä vaalealla kulmakynällä niin on luonnollisen eikä liian kovan näköinen lopputulos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654450Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553493Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073207Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972144Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361793Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201751- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446