Vaaleat kulmakarvat D:

Anonyymi

Eli juttu on se että en oikeastaan osaa tehdä kulmia tai no en ainakaan tee :D en myöskään käytä paljoa meikkiä mutta ripsiväri on yksi pakollinen. Ongelmahan on se että kun käytän ripsiväriä niin mun kulmat näyttää melkeen siltä kun niitä ei olisi sillä ne on vaaleat ja nyt on mustat ripset niin ne näyttää vielä vaaleanmilta. En tiedä miten saisin kulmiani edes vähän sieltä esiin, voiko niihin laittaa vähän jotain ripsiväriä ja harjalla koittaa saada se väri hyvin kulmiin vai mitä kun en uskalla itse värjätä ettei tule liian tummat

6

855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      niin ja voiko joku ripsi/kulma geeli auttaa siihen? tai ei se kai niitä kulmia mitenkään tummenna D:

      • Anonyymi

        Ei


    • Anonyymi

      Voit aivan hyvin ruskeaa ripsiväriä sutia kulmakarvoihin, tai värjätä itse/värjäyttää ne ruskeaksi vaikka kampaamossa. Ruskeat ovat luonnollisemman väriset kuin mustat.
      Pari päiväähän ne kulmat ovat melko tummat vaikka ruskealla värjää, joka johtuu siitä, kun se väri tarttuu myös ihoon. Sieltä se pesuissa lähtee, joten paniikkiin ei ole syytä. Taitava värjääjä osaa myös värjäämisen jälkeen nyppiä ne sopivan mallisiksi.
      Itse värjään omat värittömät kulmani ruskealla n. kolmen viikon välein.

      • Anonyymi

        näyttääkö ruskea ripsiväri ihan ok lta sitte ripsissä? Ja jos värjään niin kotona aattelin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näyttääkö ruskea ripsiväri ihan ok lta sitte ripsissä? Ja jos värjään niin kotona aattelin :)

        Miksei ruskea sopisi myös ripsiin, jos nekin ovat ihan vaaleat? Tai käytä mustaa ripsissä edelleen. Pointti kuitenkin on, että kulmissa ruskea ei ole niin luonnoton vaalealla ihmisellä.
        Olen joskus kestovärjännyt sekä ripset, että kulmat mustalla, mutta ei ollut kivan näköinen. Onneksi se haalistui reilussa parissa viikossa.
        Mikäli hankit ruskean kestovärin, niin värjää toki molemmat samalla kertaa. Pääset helpommalla ripsien laitolla :)


    • Itse tykkään tehdä vaalealla kulmakynällä niin on luonnollisen eikä liian kovan näköinen lopputulos :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe