Anopin mökki

Anonyymi

Appivanhemmilla on kesämökki, jolla en ole hirveästi koskaan viihtynyt. Nuorempana olisi ollut joskus kiva mennä esim. juhannuksen viettoon kaveripariskunnan kanssa, mutta se ei koskaan isovanhemmille sopinut. Joskus lasten ollessa pieniä olisi voinut mennä lasten ja oman äitini kanssa uimaan päiväseltään, mutta sitäkään ei katsottu hyvällä.
Mökillä olo tarkoittaa ainaista raatamista ja on työleiri kuten anoppi aina naureskelee. Itse vihaan joka vuotista polttipuiden tekoa ja nykyisin puut tulee tehdä myös appivanhempien vakituiseen kotiin.
Mies teki remppaa mökillä ja uurastettiin kesä pihan kanssa, mutta siitä tuli nyt sitten vaan vittuilua jälkeenpäin. Anoppi juoksi kälätti perässä valittamassa niin, että pakenin lopulta autoon. Mies ei suostu sen kälättämistä kuuntelemaan. Ei olla tosiaan anopin kanssa missään sellaisissa väleissä, että suostun vastaanottamaan sen ”avautumisia”, jotka tuntuu nyt vanhemmiten lisääntyvän. Saa vapaasti urputtaa lapsilleen ja en suostu enää siinä välissä olemaan. Mökillä käynti on ollut usein lähinnä rasite ja kun anoppi nyt halusi korostaa minulle kuinka omistaa koppinsa ja perintöä ei ole jaettu niin saa minusta sen pitääkin niin kuin lystää. Anoppi käy mökillä kyyditettynä ehkä kuusi kertaa vuodessa. Kun itse pitäisi tuon kopperon eteen lähinnä raataa ja saan vittuilut päälle niin en sinne halua mennä. Mies taas haluaisi viettää kaiken vapaa-aikansa mökillä puuhaillen.
Onko vastaavia kokemuksi? En ole tosiaan mökkiä ollut anopilta varastamassa kuten viimeksi antoi ymmärtää, kun en mökillä edes viihdy. Minusta saisi käsitellä mökkiasiat lastensa kanssa eikä avautua niistä minulle.

1

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mökin arvo saattaa olla sen 10miljoonaa ervoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      93
      3970
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      97
      3337
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      130
      2654
    4. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      215
      2063
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      89
      1826
    6. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      21
      1809
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      99
      1780
    8. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      114
      1607
    9. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1311
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      57
      1222
    Aihe