Anopin mökki

Anonyymi

Appivanhemmilla on kesämökki, jolla en ole hirveästi koskaan viihtynyt. Nuorempana olisi ollut joskus kiva mennä esim. juhannuksen viettoon kaveripariskunnan kanssa, mutta se ei koskaan isovanhemmille sopinut. Joskus lasten ollessa pieniä olisi voinut mennä lasten ja oman äitini kanssa uimaan päiväseltään, mutta sitäkään ei katsottu hyvällä.
Mökillä olo tarkoittaa ainaista raatamista ja on työleiri kuten anoppi aina naureskelee. Itse vihaan joka vuotista polttipuiden tekoa ja nykyisin puut tulee tehdä myös appivanhempien vakituiseen kotiin.
Mies teki remppaa mökillä ja uurastettiin kesä pihan kanssa, mutta siitä tuli nyt sitten vaan vittuilua jälkeenpäin. Anoppi juoksi kälätti perässä valittamassa niin, että pakenin lopulta autoon. Mies ei suostu sen kälättämistä kuuntelemaan. Ei olla tosiaan anopin kanssa missään sellaisissa väleissä, että suostun vastaanottamaan sen ”avautumisia”, jotka tuntuu nyt vanhemmiten lisääntyvän. Saa vapaasti urputtaa lapsilleen ja en suostu enää siinä välissä olemaan. Mökillä käynti on ollut usein lähinnä rasite ja kun anoppi nyt halusi korostaa minulle kuinka omistaa koppinsa ja perintöä ei ole jaettu niin saa minusta sen pitääkin niin kuin lystää. Anoppi käy mökillä kyyditettynä ehkä kuusi kertaa vuodessa. Kun itse pitäisi tuon kopperon eteen lähinnä raataa ja saan vittuilut päälle niin en sinne halua mennä. Mies taas haluaisi viettää kaiken vapaa-aikansa mökillä puuhaillen.
Onko vastaavia kokemuksi? En ole tosiaan mökkiä ollut anopilta varastamassa kuten viimeksi antoi ymmärtää, kun en mökillä edes viihdy. Minusta saisi käsitellä mökkiasiat lastensa kanssa eikä avautua niistä minulle.

1

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mökin arvo saattaa olla sen 10miljoonaa ervoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe