Tehnyt sinuun järkyttävän vaikutuksen?
Vastaukset 11
- Anonyymi
Anonyymi
- Anonyymi
Disse ja jan. Kumpikaan ei ole koskaan väärässä.
Narsistin elkeet.Monet kerrat olen sanonut olleeni väärässä ja ymmärtäneeni väärin jotain, en ehkä just sulle mutta joillekin.
MCMLXXVI kirjoitti:
Monet kerrat olen sanonut olleeni väärässä ja ymmärtäneeni väärin jotain, en ehkä just sulle mutta joillekin.
Voin kyllä vannoa, että olen ihan liian hyväsydäminen narsistiksi.
MCMLXXVI kirjoitti:
Monet kerrat olen sanonut olleeni väärässä ja ymmärtäneeni väärin jotain, en ehkä just sulle mutta joillekin.
MCMLXXVI: "Monet kerrat olen sanonut olleeni väärässä ja ymmärtäneeni väärin jotain, en ehkä just sulle mutta joillekin."
Todistetaan - olet sanonut joskus olleesi väärässä tai ymmärtäneesi väärin. En jaksa kaivella vanhoja tekstejä, mutta minä muistelen myös niin.Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
MCMLXXVI: "Monet kerrat olen sanonut olleeni väärässä ja ymmärtäneeni väärin jotain, en ehkä just sulle mutta joillekin."
Todistetaan - olet sanonut joskus olleesi väärässä tai ymmärtäneesi väärin. En jaksa kaivella vanhoja tekstejä, mutta minä muistelen myös niin.Juu, kyllä mä pystyn myöntämään jos olen väärässä, mutta en minä mielipiteistäni tingi jonkun pakotteesta. :)
Jos olen eri mieltä, niin olen.- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Sinä teet vaikutuksen silloin kun olet hiljaa.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä teet vaikutuksen silloin kun olet hiljaa.
Mä en ole täällä tekemässä vaikutusta, vaan keskustelemassa. Saa toki vaikuttua, jos haluaa mutta se ei ole tavoitteeni. Ja teksti ei pidä ääntä. Eikä sitä ole mikään pakko lukea, jos se ahdistaa.
Palstalainen? Vaikutuksen? Kuulkaa nyt. Minuun tekee vaikutuksen (tosin harvoin) vain sellainen henkilö, jonka oikeasti näen, ja jonka kanssa juttelen.
- Anonyymi
Minä itse. Vaikutuin kovasti, kun katsoin peiliin. Suutelin heti valtavaa hauistani ja ihailin jumalaista kroppaani.
Ihmettelin myös, että mikä naisia vaivaa, koska olen eronnut? - Anonyymi
Allu ehdottomasti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei201304Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331221- 641200
- 1001148
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671029- 109989
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94947Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182913- 80821
- 43814
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66781Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50666- 43646
- 58643
- 70636
- 98618
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087588- 52554
- 60534
Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi300531