Tehnyt sinuun järkyttävän vaikutuksen?
Kuka palstalainen on
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Anonyymi
- Anonyymi
Disse ja jan. Kumpikaan ei ole koskaan väärässä.
Narsistin elkeet.Monet kerrat olen sanonut olleeni väärässä ja ymmärtäneeni väärin jotain, en ehkä just sulle mutta joillekin.
MCMLXXVI kirjoitti:
Monet kerrat olen sanonut olleeni väärässä ja ymmärtäneeni väärin jotain, en ehkä just sulle mutta joillekin.
Voin kyllä vannoa, että olen ihan liian hyväsydäminen narsistiksi.
MCMLXXVI kirjoitti:
Monet kerrat olen sanonut olleeni väärässä ja ymmärtäneeni väärin jotain, en ehkä just sulle mutta joillekin.
MCMLXXVI: "Monet kerrat olen sanonut olleeni väärässä ja ymmärtäneeni väärin jotain, en ehkä just sulle mutta joillekin."
Todistetaan - olet sanonut joskus olleesi väärässä tai ymmärtäneesi väärin. En jaksa kaivella vanhoja tekstejä, mutta minä muistelen myös niin.Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
MCMLXXVI: "Monet kerrat olen sanonut olleeni väärässä ja ymmärtäneeni väärin jotain, en ehkä just sulle mutta joillekin."
Todistetaan - olet sanonut joskus olleesi väärässä tai ymmärtäneesi väärin. En jaksa kaivella vanhoja tekstejä, mutta minä muistelen myös niin.Juu, kyllä mä pystyn myöntämään jos olen väärässä, mutta en minä mielipiteistäni tingi jonkun pakotteesta. :)
Jos olen eri mieltä, niin olen.- Anonyymi
MCMLXXVI kirjoitti:
Sinä teet vaikutuksen silloin kun olet hiljaa.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä teet vaikutuksen silloin kun olet hiljaa.
Mä en ole täällä tekemässä vaikutusta, vaan keskustelemassa. Saa toki vaikuttua, jos haluaa mutta se ei ole tavoitteeni. Ja teksti ei pidä ääntä. Eikä sitä ole mikään pakko lukea, jos se ahdistaa.
Palstalainen? Vaikutuksen? Kuulkaa nyt. Minuun tekee vaikutuksen (tosin harvoin) vain sellainen henkilö, jonka oikeasti näen, ja jonka kanssa juttelen.
- Anonyymi
Minä itse. Vaikutuin kovasti, kun katsoin peiliin. Suutelin heti valtavaa hauistani ja ihailin jumalaista kroppaani.
Ihmettelin myös, että mikä naisia vaivaa, koska olen eronnut? - Anonyymi
Allu ehdottomasti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726293- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32879Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97856Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5809Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41759