Olet Vanhentunut melko

Anonyymi

Paljon! Älä siis yritä olla nuorekas, kun ET sellainen ole!

38

937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä ohje palstan naisille.

      • Anonyymi

        Aloitus on miehelle


    • Anonyymi

      Hih hih....😜

    • Anonyymi

      Yhyy, olen katkera incel ja luulen vaikuttavani jonkun tunteisiin näillä aloituksilla. T. Ap

      • Anonyymi

        ÄLÄ sekaannu mun aloitukseen! KIITOS!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ÄLÄ sekaannu mun aloitukseen! KIITOS!

        Mutta onko se, mitä tuossa edellä joku kirjoitti totta, oletko sinä incelhenkinen ihminen?


    • Anonyymi

      Hyvin epäsosiaalinen typerä ote kirjoituksessasi.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Joo joo. Minähän olen muuten vain komea ja hyväkuntoinen. Nuorekkuus on niin out.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Olen viisissäkymmenissä oleva pyylevä nainen jolla selässä näyttävä tatuointi arvot suvaitsevaiset

    • Anonyymi

      Menis korniksi, jos mä rupeisin esittämään nuorempaa kuin olenkaan. Mä olen jo vanha, ei sitä mikään muuksi muuta. Näytän jopa ikäistäni vanhemmalta jo, pitäis kohta antaa periksi ja lopettaa tukan värjäämiset, olen harmaantunut jo alle 40v., mitä sitä enää peittelis.

    • Anonyymi

      Mummot mummoina

      • Anonyymi

        No näin just. Ei muuta ku liukkarit kehiin ja menoksi.

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Tukka hyvin näkyyks kello. 🤭

    • Anonyymi

      yleensä muiden arvostelijat ovat itse jotain rumia alkoholisteja, jotka haluavat vetää muutkin sontaan itsensä kanssa.

      • Anonyymi

        Sama tuli mieleen, että taidettu taas juopotella viikonloppuna ja nyt v..uillaan laskuissa.

        Ompa kiva kumppani alkoholisti joka pinna kireällä ilkeilee siihen suuntaan mihin helpointa.


    • Anonyymi

      Klonkku (nainen)

      • Mieluummin Arwen, tai Tauriel, ehkä Eowyn voisi olla parempi. Galadriel sopii myös. Eikä Merri tai Pippinkään ole paha. Kyllähän Smeagolkin käy, siis ennen sormusta.


    • Anonyymi

      Tätä et voinut tietää; mnää kuolin pitkäaikaisen alkoholin käytön seurauksiin tänään klo 18.11 koronerin mukaan.
      Taivahan pankolla tätä naputtelen. Iloa ja taivaallista shamppanjata...tralalaa...

      • Anonyymi

        Älä viitsi tehdä pilkkaa vakavasta aiheesta😡😡


      • Anonyymi

        No sullahan ei ole sitten laskuhumalaa mistä selvitä


    • Anonyymi

      Jos oikein vanhaksi tulee voi löytää uuden rakkauden vaikka autosta.
      Tuli mieleeni kenelle mahtuvat vielä samat vaatteet päälle mitä 25 vuotiaana, tunnustakaa rehellisesti jos olette pienentyneet:)
      Löysin kaapista tosi vähän käytetyt urheiluhousut ja kappas vaan, oli juuri sopiva koko.
      Onneksi on kiristettävällä vyötäröllä kun ei nuo sixpackit enää ole niin pinnassa. Tuossa olisikin kesäksi tavoitetta, saada vyötärö samaan mittaan mitä oli silloin kun housut ostin.

      https://www.youtube.com/watch?v=cPkkOCxXkmo

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Samat menee mitä 19 kesäisenäkin. Eikä ole tarvinnut kuminauhoja löysäillä tai kiristää tässä vuosikymmenten saatossa. Fyysiset mitat on muutaman kilon sisään pysyneet samoina.

        Kun kolmas vuosikymmen samoilla mitoilla tulee täyteen, nostan itselleni hattua.

        -keinovaginamies-


      • Autosta?
        Tuota tuota vois luulla ex pyörtyvän kun sinut näkee.


    • Anonyymi

      Olen ikinuori mies. En tästä vanhene ja käännän yhä naisten kutsuvia katseita puoleeni. Totta ainakin toinen puoli. m>n

    • Anonyymi

      Aivot on tosi mainiot elimet vaan.

    • Anonyymi

      Jaa, voisko joku kertoo, mitä pitää laittaa päälle ku haluaa näyttää siltä ettei pyri olemaan nuorekas? Navettatakki ja huivi päässä leuan alta sidottunako?

      • Koukkunenästä puhumattakaan... 😉


    • Anonyymi

      Jaa, mutta silloinhan sitä on nuorekas, kun yrittää olla sitä. Ihminen tulee siksi mitä tekee, nuorekkuus nuorentaa.

    • Olen kuin pulleat pikkupojat polvihousuissa, sillä erotuksella että en syljeskele ja kerjää isiltä rahaa. :)

    • Anonyymi

      Sitä on paremman näköinen ennen pahannäkösyyttä🤭

    • Anonyymi

      Enpä yritäkään olla. Pyrin olemaan oma itseni. 🙂

    • Anonyymi

      Joka vuosi olen vuodella vanhentunut.

      • Anonyymi

        Se on tämmöinen meininki juuri. Myös aloittaja vanhenee kokoajan.


    • Anonyymi

      Miehet vanhenee samalla tavalla kuin naisetkin. Vanheneminen on luonnollinen asia, turha sitä on yrittää valehdella itsellensä ja muille.

    • Anonyymi

      Heheh

      • Anonyymi

        Eläytyjäeino löysi taas ”haluamansa” eikä saa päihin saamisesta tarpeekseen,


    • Anonyymi

      Tottakai pitää pyrkiä olla nuorekas, mutta luontevasti. Vanhukseksi jotku alkaa jo 50-vuotiaina. Elät paremman elämän, mikäli säilytät nuorekkuutesi. Uusia harrastuksia opettelemaan jne. Kiinnostus elämään säilyy.

    • Anonyymi

      Jokainen saa olla juuri sellainen kuin on ja yrittää mitä haluaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe