Oletetaan että on eka kerta kun menet hänen kaa sänkyyn

Anonyymi

Mistä nainen sinä et pidä? Olen itse nainen ja oma vastaukseni on: En pidä kourimisesta, liian kovasta puristelusta, huonosta esileikistä, joka ei tunnu missään.

11

1982

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liian pitkä jyystäminen altistaa naiset herkästi virtsaputken tulehduksille. Exälläni oli tarve hinkata itseään mua vasten pitkään, ja vaikka kuinka yritin opetella tykkäämään siitä, niin ei onnistu. Ex jopa kehuskeli sillä, kuinka hänen naisystäville aina tulee jossain vaiheessa tulehdus kun hän kestää niin pitkään. Sanoin lopulta suoraan, etten nauti seksistä hänen kanssa vaan se on tylsää. Nykyinen mieheni kestää maksimissaan 10–15 minuuttia, ja se on sopiva aika. Tällöin tuntee itsensä aidosti halutuksi, kun miehen on vaikeaa pidättää itseään.

    • Anonyymi

      Seksi kumppanin kanssa on ihanaa ja intiimiä, mutta sitten mies laukeaa. Hekuman huipun jälkeen hän ei enää haluakkaan suukotella tai jutella vaan kääntää kylkeään tai kaivaa älypuhelimensa esille. Pahimmassa tapauksessa hän nousee ja jatkaa matkaansa.

      • Anonyymi

        Sehän on selvä, että laukeamisen jälkeen miehen kiinnostus naista kohtaan loppuu kuin seinään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on selvä, että laukeamisen jälkeen miehen kiinnostus naista kohtaan loppuu kuin seinään.

        Huonoa käytöstä. herrasmies huomio naista, pitää kainalossa, juteelee ja kehuaa naista kauniiksi j a hyväksi kumppaniksi.


    • Anonyymi

      Seksi mieheni kanssa ällöttää minua vitusti. Välttelen kaikin tavoin tilanteita, jotka saattavat johtaa sen harrastamiseen. Jo pelkkä hellä kosketus saa minut vetäytymään omiin oloihini. Haluaisin nauttia läheisyydestä ja seksistä, mutta ne tuntuvat vastenmielisiltä ällötyksiltä. Mieheni takia suostun kuitenkin seksiin silloin tällöin, vaikka koko touhu inhottaa ja tuntuu likaiselta paskalta. Seksin jälkeen tunnen oloni hyväksikäytetyksi ja häpäistyksi. Tunteeni ahdistavat minua suuresti, ja minua pelottaa että, mitä parisuhteellemme tapahtuu, jos tilanteemme jatkuu tällaisena.

    • Anonyymi

      Hiuksista vetämisestä. Niskaan sattuu sillon, eikä pysty liikkumaan niin kuin luonnolliselta tuntuisi

    • Anonyymi

      En kerro mitään täällä. Jutellaan asioista sitte kahdenkesken kun sopiva parisuhde-ehdokas löytyy. Nyt ei ole vielä ketään.

    • Anonyymi

      sekä ujosteleva varovaisuus että intohimoinen antautuminen tilanteelle kumpikin ihan okei. tylyn asenteen kyllä erottaa jälkimmäisestä. sitä teknistä puolta osaa kyllä korjata ihan sanattomin vihjeinkin. toisen opetteluahan se on. en pidä siitä että toinen ei ole kiinnostunut minun nautinnostani. siksi en välitä pikapanoista.

    • Anonyymi

      Oli minulla sellainen kuka teki ihan kaikki oikein. Harmitti kun katosi, hänet olisin pitänyt vaikka ilman rakkautta 😅

    • Anonyymi

      Sellaisesta yli-itsevarmasta asenteesta. Siitä, että ei ole herkällä korvalla selvittämässä mistä toinen pitää, vaan kuvittelee jo tietävänsä sen ja tekee intensiivisesti jotain, josta ehkä joku toinen on pitänyt (tai josta kuvittelee jonkun pitäneen). Kaikkinainen vääntely ja kääntely, jossa ei oteta huomioon mitä toinen tahtoo, inhottaa mua. Se inhottaa mua siinä määrin, että homma lakkaa kiinnostamasta lainkaan. Mä olen jopa joskus ilmoittanut, että nyt riitti ja annetaan olla.

    • Anonyymi

      Rakkaudesta sitä tehdään

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2058
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1962
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      149
      1563
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1217
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1184
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe