Kysely!!!!

Anonyymi

Oletko pinnallinen materialisti? Pelkkä ulkokuoriko sinulle on tärkeintä? 🤔

4

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En usko, että olen kovin pinnallinen.

• En mä liioin ole materialisti, mutta tykkään toimivasta elämän helpotuksesta ja sen sellaisesta. Moottoripyörä ei oo tarpeellinen, mutta pitää sitä jotain jännääkin olla. Ehkä ens kesänä jos luoja suo, hommaan vesijetinkin. Jos sais autoon sellaisen kiskoramppissäkän tekaistua, missä sitä vois kuskata. Ois pähee näillä keleillä. 😄👌

• Anonyymi

Kunhan naisella on uhkeat utareet 👅

• Anonyymi

Olen ollut, varsinkin pinnallinen. Teininä olin hyvinkin ulkonäkökeskeinen, mutta sen annan itselleni anteeksi koska teini on henkisesti ja fyysisesti raakile, eikä voi edellyttää kypsää ajattelua.
      Materialistinen en voi sanoa olleeni koskaan. Minulle ei omistaminen ja raha ole merkinnyt muuta kuin sen että jokapäiväinen leipä on pitänyt pöytään tulla ilman suuria huolia ja kärsimyksiä, samoin katto pään päälle.
      Teininä poikakavereilta vaadittiin että ei silmälaseja (!) ei finnejä, ei ylipainoa, hiusten väri piti olla joku tietty mieluiten jne. Pojan piti myös olla sellainen jota toisetkin olisivat havitelleet.
      Kotini ei ollut köyhä enkä koskaan jänyt vaille mitään. silti en ole oppinut vaatimaan ja edellyttämään. Esim. shoppaile en koskaan. Jos jotain ostan, niin hyvää ja laadukasta ja saa maksaa hieman enenmmän. Näin ei ole tarvetta joka viikko raahata jotain halpiskamaa kotiin joka ensimmäisen pesun jälkeen venyy ja paukkuu. Käyttökelvotonta.
      Viimeisen kuluneen vuoden aikana olen ostanut kahdet kengät, sandaalit ja kesämekon. Ei ole ollut tarvetta koska laadukas vaate kestää.
      En näe vitsiä tuhlata turhaan, mieluummin sitten säästän.
      On kiva kun voi toteuttaa jonkun isomman toiveen ja asian, kuten kolme vuotta sitten ostin asunnon. Nyt kaavailen matkaa kauas, kunhan vain tilanne maailmalla sen sallii. Oma asunto ei mielestäni ole materialismia ja elämyksellisen matkan suominen itselleen on itsestään huolehtimista.
      Olen myös pysyvä lahjoittaja kahdelle eläinten turvakodille sekä lahjoitan myös sitten muille eläinsuojelu- ja luonnonsuojelukohteille.
      Ihmisessä en katso ulkokuorta. Minulle sisin on erittäin tärkeä, sillä olen törmännyt joihinkin kakkuihin päältä kauniisiin ja myrkkyä sisältä. Ei ole mitään järkeä valita kauniin pakkauksen perusteella jos sisus on roskaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      233
      5392
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      35
      3191
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      133
      2427
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      210
      1993
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      63
      1530
    6. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      917
    7. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      53
      784
    8. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      8
      771
    9. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      122
      767
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      9
      706
    Aihe