Tällä hetkellä vain odotan milloin voin taas purkaa tämän sopivaan kohteeseen. Eka mies joka erehtyy koettelemaan hermojani, saa katua! Minua ei kiinnosta muu kuin että pääsen tästä vihasta eroon. Tulkoot mitä seurauksia vaan. Ihan sama. Nyt se on menoa!
Vastaukset 9
- Anonyymi
Naapurin rouva aina joka päivä huutaa miehelleen kuin palosireeni. Ei ole mikään kaunis ääni sillä rouvalla.
- Anonyymi
Jos purkaisit sen vihan itseesi, yrität ottaa sellaista miestä joka on selvästi sinun ulottumattomissasi... Tälläiset miehet vain käyttävät hyväksi hetken ja jatkavat matkaa heti kun parempi tiedossa.
Jos haluat kunnon miehen, tee aloite itse. Saat juuri sen mitä haluat, ei me enää mitään lapsia olla että ilkutaan... Vaan jos toinen ei kiinnosta, niin siitä sanotaan suoraan ettei ole kiinnostusta. - Anonyymi
Suomalaisnaiset ovat tunnetusti testosteronipommeja.
- Anonyymi
Estrogeeni pommeja naiset, testosteroni pommeja on miehet!
- Anonyymi
Testoa täynnä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Estrogeeni pommeja naiset, testosteroni pommeja on miehet!
Aloittajalla sitä estrogeenia ei ole juuri jäljellä, jos on paljon ollutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajalla sitä estrogeenia ei ole juuri jäljellä, jos on paljon ollutkaan.
Ja hän on hahmona niin uskottava, että tätä hänen raivoaan saamme nyt porukalla päivitellä. Tämä on sitten sarkasmia.
- Anonyymi
Täällä sama toisin päin, toivottavasti nähdään jossain pian niin voidaan tehdä toistemme koko loppuelämästä systemaattisesti maanpäällistä helvettiä
- Anonyymi
Tuolla vihalla jota haudot sisälläsi, haavoitat ja vioitat VAIN itseäsi!
Sattaa olla etä onnistut mukiloimaan jonkun miehen, mutta mitä iloa siitä saa. Kenties hetken tyydytyksen, jotain sairasta iloa. Mutta mitä sen jälkeen?
Tapettuasi jonkun saat yksinäisen, ilmisen asunnon ja ruoan pitkäksi aikaa. Onko tuo sittenkään mitä sinä loppujen lopuksi haluat?
Olisiko paljon parempi vaihtiehto jutelle jonkun, sinua täysin tuntemattoman, kanssa jolle voit purkaa ja availla aivojesi solmuja. Jotain sinulla on tiukasti solmussa, niitä et ilmeisesti kykene omin voimin availemaan.
Nuo solmut saattavat tuhota sinut. Tai/ja läheisesi.
Ja taas on yksi kallisarvoinen elämä menetetty!
Tee jotain konkreettista ja sinua itseäsi auttavaa nyt heti ennenkuin se on liian myohäistä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.135785Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48642- 70619
- 81571
- 39529
- 46510
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä36475- 21468
- 94462
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja261449Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko36401Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25397Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.86396Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80395- 13385
- 21382
Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U32376- 29374
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24366