Eksyttäjän Harhat (osa 11) Raamatun Sanojen vääristelyä!

Anonyymi

Eksyttäjän Harhat (osa 11) Raamatun Sanojen vääristelyä!

Tämä on osa 11, koskien tunnetun Eksyttäjän vääristelyitä Raamatun Sanasta.

Väärät profeetat Jumalan totuuden likaajina!
----------------------------------------------------

Kuten jokainen hengellinen ihminen, Raamattua tunteva tietää, on olemassa selkeä ja ehdoton ero Jumalan lähettämien ja valtuuttamien palvelijoiden ja paholaisen valheagenttien välillä! Joskus ”väärä raha” on niin erehdyttävän oikean näköinen, että tunnistaminen vaatii tarkkuutta!
Herramme Jeesus otti tiukkaa kantaa ”vääriin profeettoihin” lopunaikoja koskevassa puheessaan. ( Matteus 24., Markus 13, ja Luukas 21 luvut!) Kannattaa huolella lukea!! Em:n puheen 1. lause oli
• ”Katsokaa ettei kukaan teitä eksytä...”

On näet kaikkein kavalinta eksytystä se, että siteeraa Raamatun jakeitakin, mutta sotkee sekaan ”villejä visioita” korviensä välistä, ja jopa sairauden asteisia harhoja ja paholaisen annoksia!

Väärä Profeetta – Eksyttäjä!
---------------------------------------

Mitä tulee tämän julkisen Eksyttäjän tapaukseen, on todettava hänet (hänen omien julkisten kirjoitustensa todisteilla!) Raamatan Sanan vastaiseksi Eksyttäjäksi. Nimeä ei edes tarvitse enää mainita? Jumalan hylkäämä eksyttäjä? Joka Omin Sanoin on Luopunut Kristuksen Opista?
• 26.04.2021 19:23
” Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.”


Kun Jumala hylkää sellaisen, joka ei TOTTELE eikä kunnioita Hänen Sanaansa, hänet kirjoitetaan ”tomuun”. Ja ”Tomussa” nimi katoaa.. ( Jeremia 17:13)
• ”Kaikki, jotka sinut hylkäävät, joutuvat häpeään.
• "Jotka minusta luopuvat, ne kirjoitetaan tomuun.
• Sillä he ovat hyljänneet elävän veden lähteen, Herran."

Eksyttäjän saasteiset ”annokset” ovat niin ”överiä” lajia, että jälleen kerran totean tämän
- En ole KOSKAAN liki 50 vuoden uskontielläni, seuratessani (laajasti!) kristillisiä kuvioita - - - en ole törmännyt niin hirvittäviin RIENAUKSIIN; joita tämä Eksyttäjä oksentaa julkisuuteen!

Hän vääntää härskisti kieroon Raamatun opetuksia. Sitten jankuttaa (lähes joka päivä) samoja ikivanhoja kokemuksiaaan, hapatusta siit! Ja sen nojalla koettaa uskotella, että on ”valittu”, Jumalan ”Erikoislähettiläs”. No, oma todistus itsestä ei alkuukaan ole pätevä ja legaali. (2 Kor 10:17-18)
• ”Mutta joka kerskaa, hänen kerskauksenaan olkoon Herra.
• ”Sillä ei se ole koetuksen kestävä, joka itse itseään suosittelee, vaan se, jota Herra suosittelee.”

Eksyttäjä on itse itsensä ”vääräksi profeetaksi” - julkisesti todistanut!

JUMALAN profeetta ei näet ryhdy
• valheisiin
• aviorikokseen
• Raamatun Sanan mitätöimiseen
• Jeesuksen Ristin työn häpäisemiseen
• Jeesuksen Pyhän sovintoveren pilkkaamiseen
• Saatanan korottamiseen (joka taholla)
• Riitelyyn ja rienaukseen (julkisesti)
• Jeesuksen opetusten mitätöimiseen
• Raamatun henkilöiden (Paavali, Pietari, jne) pilkkaamiseen
• Kaikkia kristittyjä (maailmanlaajuisestikin) koskevaan herjaukseen ja pilkkaan (portoiksi herjaamiseen)
• Juutalaisia koskeviin, rasistisiin teksteihin ( = antisemitismi)

Kaikkiin em:n synteihin ja hapatuksiin on Eksyttäjä itse ”todistuksensa” antanut. Julkisissa kirjoituksissaan. Ei tarvitse tutustua kaikkiin, liki 40 000 osumaan, joita Eksyttäjä mainostaa mm. Suomi24 sivuilla olevan! Kursorinen katsaus riittää. ”Sydämen kyllyydestä suu puhuu” muistutti Herramme Jeesus!

Eksyttäjän persoona näyttää olevan niin totaalisesti joka lajin pahuuden läpitunkema, ettei sieltä nouse Valoa, ei Kristuksen Rakkautta, ei puhdasta Totuutta, ei laupeutta, ei mitään hyvää! Pahuus ja paholainen on saanut täydellisen otteen miehestä. Jos hän joskus Jumalan valossa pyrähtikin? - hän ilmeisesti sortui samoihin synteihin, joissa oli ollut jopa 40 vuotta! Kaikkein suurin ongelma näyttää olevan
• VIHA!
• Vihaaminen!
• Vihamielisyys!

(Aloitus jatkuu)

65

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      (aloitus jatkuu..)

      Vihan ja vihaamisen vanki! ( osa 11)
      --------------------------------

      Siitä traumasta Eksyttäjä ei näytä päässeen vapauteen. Viime aikojen nettitekstit nimittäin tihkuvat niin karmeaa (saatanallista) vihaa, että KAIKKI voivat sen todeta! Jos siis joskus kauan sitten, jokin Jumalan hyvä lähestyminen tapahtui? - on tapahtunut lankeemus, suistuminen Totuuden Tieltä!

      On ilmeistä, että hän katkeroitui evl kirkon kokemuksiinsa (kertoo niistä). Viha sai uuden otteen.

      Se kauna, katkeruus, anteeksiantamattomuus, ja krooninen VIHA nimittäin näkyy Eksyttäjän kirjoituksissa yhä uudelleen ja uudelleen!

      Hän solvaa ja sättii ihmisiä. Katkeruuden orjana hän jankuttaa yhä uudelleen kauan sitten tapahtuneita konflikteja! Hän on jäänyt pahuuden ja vihan vangiksi. Kun ei ole Sanan mukaan antanut anteeksi! Näin on saatana saanut hänet lopullisiin koukkuihinsa? Tapahtui tämä:

      ”Heille on tapahtunut, mitä tosi sananlasku sanoo: "Koira palaa oksennukselleen", ja: "Pesty sika rypee rapakossa." ( 2 Piet 2:22)


      YHTEENVETOA, Osa 11

      Eksyttäjän omat sanat ja tekstit ”tuomitsevat” hänen tekonsa!

      VIHA, vihaaminen: 25.04.2021 13:14
      • ”Samana kesänä, aloin vihata Jumalaa olin Ylämaan seurakunnan poika leirillä.”

      VALEHTELU:
      • ”Kun Ruukissa tutustuimme uusiin ihmisiin, heille piti valehdella, että vanhempani olivat kuolleet.”

      RAAMATUN henkilöiden pilkkaaminen:
      • ”Varsinkin, kun Pojan tappamisen jälkeen, Jumala heitti kaikki Moosekset ja Aaronit käärmeen valtakuntaan, ja sen johdatettavaksi, niin saivat kaikki uuden maailman ihmiset uuden Mooseksen, Paavalin ja uuden Aaronin, Pietarin, johdattamaan ihmisiä erämassa.”

      JEESUKSEN opetusten mitätöiminen, tottelemattomuus:
      • ” Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.” ( 26.04.2021 19:23)


      JEESUKSEEN uskovien pilkkaaminen:
      • ”Jumala ei ole yhdessäkään noissa ihmisten rakentamissa uskonlahkoissa, eikä niihin tule vaikka he huutaisivat aamusta alkaen hänen nimeään.” 23.04.2020 17:47

      AVIORIKOS (tahallinen)
      • = omat todistukset netissä…

      ANTISEMITISMI, juutalaisviha, rasistisuus:
      • ”Ei se ole pilkkaa, vaan totuus, koska tässäkään maassa ei ole edes yhtä uskonlahkoa, joka ei paapoisi Saatanalle heitettyjä juutalaisia. Samasa Rajussa eksytyksessä on koko ihmiskunta:
      ( 25.06.2021 21:12)


      Noihin kaikkiin kauheuksiin Eksyttäjä itse ”todistaa” ryhtyneensä, julkisissa teksteissä! Tässä koosteessa oli vain pieni murto-osa niitä ”todisteita” joissa hän itse itsensä asettaa syypääksi.
      ”Sanojesi mukaan sinut tuomitaan” - sanoi Herramme Jeesus.

      • Anonyymi

        ”Uskon kautta sai Saarakin voimaa suvun perustamiseen, vieläpä yli-ikäisenä, koska hän piti luotettavana sen, joka oli antanut lupauksen.”


      • Anonyymi

        Juurikin noinikkäästeen!


      • Anonyymi

        Melkoinen herjaaja tuo Teuvo!


      • Anonyymi

        Viiltävää analyysia. Hienoa!


      • Anonyymi

        Viha onkin tuon eksyttäjän tunnusomainen piirre. Hedelmistä me tunnemme heidät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viiltävää analyysia. Hienoa!

        Jep


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep

        Nasakasti sanottu!


      • Anonyymi

        Ja minä kuulin suuren äänen taivaassa sanovan: "Nyt on tullut pelastus ja voima ja meidän Jumalamme valtakunta ja hänen Voideltunsa valta, sillä meidän veljiemme syyttäjä, joka yöt ja päivät syytti heitä meidän Jumalamme edessä, on heitetty ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep

        Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.

        Valtava voitto!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Uskon kautta sai Saarakin voimaa suvun perustamiseen, vieläpä yli-ikäisenä, koska hän piti luotettavana sen, joka oli antanut lupauksen.”

        Sara Arva on löytynyt ruumiina ja Sara taas on lesbo ja toinen sara näyttää tissejä lehdissä rahasta. Sara heitti ismailin itään kun Isak syntyi siitä tuli Jeesus. Mutta nämä on taas maallisia lisääntymistä Jeesuksen syntymä oli synnitön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä kuulin suuren äänen taivaassa sanovan: "Nyt on tullut pelastus ja voima ja meidän Jumalamme valtakunta ja hänen Voideltunsa valta, sillä meidän veljiemme syyttäjä, joka yöt ja päivät syytti heitä meidän Jumalamme edessä, on heitetty ulos.

        Veljemme syyttäjä toimii hyvin lestoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtava voitto!

        No hyvä jos joku iloitsee noin sen ajan apostolien voitoista sillä heillä olikin kovat oltavat Jeesuksen todistajina.


      • Anonyymi

        Vapaakirkko on ja hellareihin kuuluvia riivaajia pilkkaajia on oikeasti lähiöissä eikä se ole pientä se PILKKAAMINEN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Uskon kautta sai Saarakin voimaa suvun perustamiseen, vieläpä yli-ikäisenä, koska hän piti luotettavana sen, joka oli antanut lupauksen.”

        Juutalainen pilkkaa ei voi uskoa eikä kadu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viiltävää analyysia. Hienoa!

        Varastelee muiden tavaroita puhuu uahvesta. Hyi. Älä varasta Mooses.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoinen herjaaja tuo Teuvo!

        Sillä kiivaus sinun huoneesi puolesta on minut kuluttanut, ja niiden herjaukset, jotka sinua herjaavat, ovat sattuneet minuun.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Viha onkin tuon eksyttäjän tunnusomainen piirre. Hedelmistä me tunnemme heidät.

        Niinmuodoin ne, jotka perustautuvat uskoon, siunataan uskovan Aabrahamin kanssa.


    • Anonyymi

      Ikävä kyllä näin sen kaikki voivat nähdä..

    • Anonyymi

      Viha on tunnusomaista Teuvolle!

      • Anonyymi

        Hänen toimintavoimansa näkyy hänen teksteissään. Se on VIHA, vihaaminen, jonka hän itse kertoo. Hän alkoi vihata Jumalaa 8-vuotiaana. Ja vaikka hän väittää että olisi kokenut jonkun hurmoksen, jossa pääsi vihasta? Niin hänen tekstinsä näinä aikoina TODISTAVAT, että hän on personoitunut vihalähettiläs! Ilmeisesti 40 vuotta kestänyt vihan varasto ei tyhjentynytkään?
        Ja paholainen sai siitä UUDEN otteen! Ja vie kuin pässiä narusssa...


      • Anonyymi

        Surullista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen toimintavoimansa näkyy hänen teksteissään. Se on VIHA, vihaaminen, jonka hän itse kertoo. Hän alkoi vihata Jumalaa 8-vuotiaana. Ja vaikka hän väittää että olisi kokenut jonkun hurmoksen, jossa pääsi vihasta? Niin hänen tekstinsä näinä aikoina TODISTAVAT, että hän on personoitunut vihalähettiläs! Ilmeisesti 40 vuotta kestänyt vihan varasto ei tyhjentynytkään?
        Ja paholainen sai siitä UUDEN otteen! Ja vie kuin pässiä narusssa...

        Viha kaikkea kohtaan vaan jatkuu TS:lla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viha kaikkea kohtaan vaan jatkuu TS:lla.

        Ikävä kyllä.


    • Anonyymi

      Teuvo Suni, jos kuka on väännellyt Raamatun sanoja ja lisäksi ottanut omasta päästään Jumalan sanan tilalle omia päähänpistojaan.

    • Anonyymi

      Nykyisin Raamatun sanoma puhtaimmillaan on tullut tärkeäksi. Vääristelijöitä ja selkeällä sanomalla kikkailijoita, on ilmestynyt käsittämättömän paljon. Koeteltu uskova ei tietenkään lennä ansaan, vaan näkee saatanan ovelan työn monen asian todistamana. Negatiivinen asenne, kiroilu, ruma nimittely, Raamatun vääristely jne.. Heidän kirjoituksista ei hengi Jeesuksen ihana asenne , joka tuottaa rauhaa, iloa ja hyvää hedelmää lukijalleen.

    • Anonyymi

      Eksyttäjä eksyttää ensisijaisesti itsensä, mutta jossain määrin myös muita.

      • Anonyymi

        Huono Paimen keritsee munakarvansa ja vie karitsan häihinsä. Vaimo liekaan syömään ruohoa
        "ei en MÄÄ lammas ole" - sanoo tuleva vaimo!

        MIÄMätiMiä, aina valehtelee Luterilaien karitsa siä
        kaikki ne niin sanoo -sanoo töhöpaimen

        Lisään edelliseeni.

        Kun paimen tulee kotia ruokarukoukseen ja huutaa vaimoaan
        "missä vaimo"
        - MÄÄ!


    • Anonyymi

      Eksyttäjä alkoi jumaloida omia ajatuksiaan ja hylkäsi Jumalan sanan totuuden.

      • Anonyymi

        Niin siinä kävi ja kehnosti kävikin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siinä kävi ja kehnosti kävikin!

        Onko mennyt ohi armon jo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siinä kävi ja kehnosti kävikin!

        Jep


    • Anonyymi

      Teuvo Suni on oikea profeetta, siksi häntä vihataan.

      • Anonyymi

        Teuvo on kirjoittanut hyvän kirjankin omasta kääntymyksestään: Älä heitä pelkää!

        Kannattaa lukea.


      • Anonyymi

        No ne vihaajat nyt on, mitä on...


      • Anonyymi

        Osaat sinä itseäsi kehua.


    • Anonyymi

      Teuvo Suni täyttää Jeesuksen määritelmän oikeista profeetoista, kuinka heitä kohdellaan. Heitä ei oteta vastaan avosylin eikä palvota suurina "evakelistoina".

      Matt. 23:34

      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

      • Anonyymi

        Matteus 23' selviää kenestä puhutaan tässä sanasta SYNAGOGA


    • Anonyymi

      Totta!

    • Anonyymi

      Aamen!

    • Anonyymi

      Juuri niin!

    • Anonyymi

      Jeesus sanoi heille: "Ettekö te siitä syystä eksy, kun ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa?”

      • Anonyymi

        Hurmoslahkoissa ihmisiä viskoo nurin epäpyhät voimat ja energiat, joita he pitävät Jumalan voimina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hurmoslahkoissa ihmisiä viskoo nurin epäpyhät voimat ja energiat, joita he pitävät Jumalan voimina.

        Vai niin. Enpä ole huomannut. 😊


      • Anonyymi

        Kenelle Jeesus sen sanoi.


    • Anonyymi

      Kyllä näin on!

    • Anonyymi

      Hengellinen musiikki ei ole kovinkaan suosiossa tänäpäivänä. Varsinkin kun sottaavat niin paljon. Suviseuroillakin. Mutta mikäs keissi tää maksettujen viulujen miesjäsenen pedofilia rikos on? Saako kristityt laulajat maata kehdossa niinkuin aikuisen kanssa, ja tehdä rahaa musiikilla?

    • Anonyymi

      Pääeksyttäjä on kuitenkin vanha vainolainen.

    • Anonyymi

      Olisiko minulle mieleen jumalattoman kuolema, sanoo Herra, Herra; eikö se, että hän kääntyy pois teiltänsä ja elää?

    • Anonyymi

      Teuvon käsialaa:

      ”Ristillä ja Jeesuksesta vuodattamalla verellä Saatana on sitonut kaikki syntiset ikuisesti omakseen.”
      • ”Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Jeesusta Saatanan hänestä vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos:”

      USKOMATTOMAN TÖRKEÄÄ!!!

    • Anonyymi

      ”Kun Saatana Golgatalla näki Jeesuksen kuolleen, Hän hyppäsi kiireesti Golgatalta Jerusalemin temppelin harjalle ja sieltä alas temppeliin, repi väliverhon, koska hän oli nyt sen uusi omistaja, kirjoitusten mukaan.” ( Teuvo Suni )

      • Anonyymi

        Hei Teuvo !

        Mitä ajattelet tästä jakeesta : matt 5:44 : "Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihamiehiänne ja rukoilkaa vainoojienne puolesta, "

        Oletko tehnyt tämän Jeesuksen käskyn mukaan ?>>

        Ja Teuvo vastasi näin:

        <<TeuvoSuni
        26.04.2021 19:23
        UUSI

        Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.>>


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Teuvo !

        Mitä ajattelet tästä jakeesta : matt 5:44 : "Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihamiehiänne ja rukoilkaa vainoojienne puolesta, "

        Oletko tehnyt tämän Jeesuksen käskyn mukaan ?>>

        Ja Teuvo vastasi näin:

        <<TeuvoSuni
        26.04.2021 19:23
        UUSI

        Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.>>

        Ei vihamiehiä pidä alkaa rakastamaan ja heidän kanssa veljeilemään, vaan heitä pitää vastustaa.

        Jaak. 4:7

        Taipukaa siis Jumalan alaisuuteen, mutta vastustakaa Paholaista, niin se lakkaa ahdistamasta teitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vihamiehiä pidä alkaa rakastamaan ja heidän kanssa veljeilemään, vaan heitä pitää vastustaa.

        Jaak. 4:7

        Taipukaa siis Jumalan alaisuuteen, mutta vastustakaa Paholaista, niin se lakkaa ahdistamasta teitä.

        Tit. 3:10

        Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ojentanut häntä kerran tai kahdesti.
        11 Sinähän tiedät, että tuollainen ihminen on kieroutunut ja tekee syntiä. Hän tuomitsee itse itsensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tit. 3:10

        Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ojentanut häntä kerran tai kahdesti.
        11 Sinähän tiedät, että tuollainen ihminen on kieroutunut ja tekee syntiä. Hän tuomitsee itse itsensä.

        Teuvo !

        Mitä ajattelet tästä jakeesta : matt 5:44 : "Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihamiehiänne ja rukoilkaa vainoojienne puolesta, "

        Oletko tehnyt tämän Jeesuksen käskyn mukaan ?>>

        Ja Teuvo vastasi näin:

        <<TeuvoSuni
        26.04.2021 19:23
        UUSI

        Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.>>


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo !

        Mitä ajattelet tästä jakeesta : matt 5:44 : "Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihamiehiänne ja rukoilkaa vainoojienne puolesta, "

        Oletko tehnyt tämän Jeesuksen käskyn mukaan ?>>

        Ja Teuvo vastasi näin:

        <<TeuvoSuni
        26.04.2021 19:23
        UUSI

        Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.>>

        Mieletön asenne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Teuvo !

        Mitä ajattelet tästä jakeesta : matt 5:44 : "Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihamiehiänne ja rukoilkaa vainoojienne puolesta, "

        Oletko tehnyt tämän Jeesuksen käskyn mukaan ?>>

        Ja Teuvo vastasi näin:

        <<TeuvoSuni
        26.04.2021 19:23
        UUSI

        Minulle hän ei ole tuota käskyä antanut, koska lähes kaikki hänen opetuksensa menettivät merkityksen, kun Temppelin väliverho repesi, ja papit heitettiin Saatanalle.>>

        Synagogaa ja helluntaista. Onpa vapaakirkossakin arkki lahko venäläisiä jotka pilkkaa.


    • Anonyymi

      Teuvo vääristelee hirvittävän paljon, mutta turhaan. Myllynkivi on valmiina.

    • Anonyymi

      Jollakin on ainakin ollut pakkomielle Sunista, kun näitä analysointiketjuja on pitänyt tehdä 11 kappaletta! Vai liekö näitä vielä lisää varastossa..

      • Anonyymi

        Eiköhän tuon jokainen palstaa pidemmän aikaa seurannut tiedä kenellä se pakkomielle on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuon jokainen palstaa pidemmän aikaa seurannut tiedä kenellä se pakkomielle on.

        No itse olen kurkkinut tänne vuosien aikana aina silloin tällöin ja yleensä jään muutamiksi päiviksi roikkumaan kerrallaan. Muistan vain jotain noita Sunin hämäriä ja vihaisen kuuloisia opetuksia sieltä täältä. Ihmettelin että miksi miehestä on pitänyt tehdä tällainen määrä ketjua, tuskin häntä tiedetään palstan ulkopuolella edes kristillisissä piireissä.


    • Anonyymi

      Minä en peitä sinun vanhurskauttasi omaan sydämeeni, vaan puhun sinun uskollisuudestasi ja avustasi; minä en salaa sinun armoasi ja totuuttasi suurelta seurakunnalta.

    • Anonyymi

      Ja taivaat ylistävät sinun ihmeitäsi, Herra, ja pyhäin seurakunta sinun uskollisuuttasi.

      • Anonyymi

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18370430/kristinuskon-verinen-historia--risti-ja-hakaristi-
        Lyhytkin tutkimus maailmanhistoriasta osoittaa, että kristillinen risti on voittanut törkeät inhimilliset vääryydet, aiheuttanut tuskaa, kärsimystä, kuolemaa ja kulttuurista kansanmurhaa miljoonille viattomille ihmisille ja kulttuureille eri puolilla maapalloa. Jos et tiedä, mistä aloittaa, aloita kirkon roomalaistamisesta ja kaikkien muiden uskontojen kitkemisestä valtakunnassa. Jopa muita varhaiskristittyjen ryhmiä, joilla oli Rooman kirkosta poikkeava usko, ei säästetty. Esim: Vuonna 1209 paavi Innocentius III käynnisti aseellisen ristiretken Etelä-Ranskassa asuvia albiinikristittyjä vastaan. Kun piiritetty Beziersin kaupunki kaatui, sotilaat kysyivät tiettävästi paavin neuvonantajalta, miten he voisivat erottaa uskovaiset ja vääräuskoiset vangittujen joukosta. Hän käski: "Tappakaa heidät kaikki. Jumala tunnistaa omansa." Lähes 20 000 teurastettiin - monet ensin sokeutettiin, silvottiin, raahattiin hevosten perässä tai käytettiin maalitauluna.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe