Seksi mieheni kanssa ällöttää minua vitusti. Välttelen kaikin tavoin tilanteita, jotka saattavat johtaa sen harrastamiseen. Jo pelkkä hellä kosketus saa minut vetäytymään omiin oloihini. Haluaisin nauttia läheisyydestä ja seksistä, mutta ne tuntuvat vastenmielisiltä ällötyksiltä. Mieheni takia suostun kuitenkin seksiin silloin tällöin, vaikka koko touhu inhottaa ja tuntuu likaiselta paskalta. Seksin jälkeen tunnen oloni hyväksikäytetyksi ja häpäistyksi. Tunteeni ahdistavat minua suuresti, ja minua pelottaa että, mitä parisuhteellemme tapahtuu, jos tilanteemme jatkuu tällaisena.
Seksi vituttaa!
8
1418
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tossa tilanteessa pitäis erota.
- Anonyymi
Onko tämä provo? Jos ei, niin asia tuntuu huolestuttavalta, mielestäni. Ehkä pitäisi miettiä syitä tuntemuksiin. Onko mies antanut aihetta? Kyllästymistä? Oletko itse elämän käännekohdassa, tuntuuko että elämä on jo nähty ja kaipaat jotain muuta?
- Anonyymi
Kirjoitustyylistä voi varmaan jotain päätellä…eli on
- Anonyymi
Kyllä suhde on kuollut jos seksi loppuu, ja tuntuu vastenmieliseltä... Syitä kannattaisi miettiä.
- Anonyymi
Samassa veneessä itsekin. Rakastan seksiä ja mulla on haluja vaikka kuinka, mutten halua miestäni. Mietin vakavasti eroa, sillä ei tämä ole reilua hänellekään.
- Anonyymi
katsokaas!valtiattaret herää pikku hiljaa!!ja valtiattaret tarvii oman salaisen orjapoju rakastelemaan valtiatarti!!
- Anonyymi
valtiatarta!!!
Tuohon nyt on varsin yksinkertainen ratkaisu. OTA ERO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p575805Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "773063Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella222278No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402025- 191908
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621833Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61579Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83120281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191191Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah761031