Seksi mieheni kanssa ällöttää minua vitusti. Välttelen kaikin tavoin tilanteita, jotka saattavat johtaa sen harrastamiseen. Jo pelkkä hellä kosketus saa minut vetäytymään omiin oloihini. Haluaisin nauttia läheisyydestä ja seksistä, mutta ne tuntuvat vastenmielisiltä ällötyksiltä. Mieheni takia suostun kuitenkin seksiin silloin tällöin, vaikka koko touhu inhottaa ja tuntuu likaiselta paskalta. Seksin jälkeen tunnen oloni hyväksikäytetyksi ja häpäistyksi. Tunteeni ahdistavat minua suuresti, ja minua pelottaa että, mitä parisuhteellemme tapahtuu, jos tilanteemme jatkuu tällaisena.
Seksi vituttaa!
8
1478
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tossa tilanteessa pitäis erota.
- Anonyymi
Onko tämä provo? Jos ei, niin asia tuntuu huolestuttavalta, mielestäni. Ehkä pitäisi miettiä syitä tuntemuksiin. Onko mies antanut aihetta? Kyllästymistä? Oletko itse elämän käännekohdassa, tuntuuko että elämä on jo nähty ja kaipaat jotain muuta?
- Anonyymi
Kirjoitustyylistä voi varmaan jotain päätellä…eli on
- Anonyymi
Kyllä suhde on kuollut jos seksi loppuu, ja tuntuu vastenmieliseltä... Syitä kannattaisi miettiä.
- Anonyymi
Samassa veneessä itsekin. Rakastan seksiä ja mulla on haluja vaikka kuinka, mutten halua miestäni. Mietin vakavasti eroa, sillä ei tämä ole reilua hänellekään.
- Anonyymi
katsokaas!valtiattaret herää pikku hiljaa!!ja valtiattaret tarvii oman salaisen orjapoju rakastelemaan valtiatarti!!
- Anonyymi
valtiatarta!!!
Tuohon nyt on varsin yksinkertainen ratkaisu. OTA ERO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83643923Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2523091Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy672523Kuka lääketeollisuuden lahjoma "professori" on tämän takana
Lääkäri Ari Miettinen on otettu kiinni poliisin toimesta. Ari on avoimesti tuonut esiin lääketeollisuuden bisneksen vast41805Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1821570Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har251570Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään661513Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j161129- 611032
- 94988