Seksi mieheni kanssa ällöttää minua vitusti. Välttelen kaikin tavoin tilanteita, jotka saattavat johtaa sen harrastamiseen. Jo pelkkä hellä kosketus saa minut vetäytymään omiin oloihini. Haluaisin nauttia läheisyydestä ja seksistä, mutta ne tuntuvat vastenmielisiltä ällötyksiltä. Mieheni takia suostun kuitenkin seksiin silloin tällöin, vaikka koko touhu inhottaa ja tuntuu likaiselta paskalta. Seksin jälkeen tunnen oloni hyväksikäytetyksi ja häpäistyksi. Tunteeni ahdistavat minua suuresti, ja minua pelottaa että, mitä parisuhteellemme tapahtuu, jos tilanteemme jatkuu tällaisena.
Seksi vituttaa!
8
1464
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tossa tilanteessa pitäis erota.
- Anonyymi
Onko tämä provo? Jos ei, niin asia tuntuu huolestuttavalta, mielestäni. Ehkä pitäisi miettiä syitä tuntemuksiin. Onko mies antanut aihetta? Kyllästymistä? Oletko itse elämän käännekohdassa, tuntuuko että elämä on jo nähty ja kaipaat jotain muuta?
- Anonyymi
Kirjoitustyylistä voi varmaan jotain päätellä…eli on
- Anonyymi
Kyllä suhde on kuollut jos seksi loppuu, ja tuntuu vastenmieliseltä... Syitä kannattaisi miettiä.
- Anonyymi
Samassa veneessä itsekin. Rakastan seksiä ja mulla on haluja vaikka kuinka, mutten halua miestäni. Mietin vakavasti eroa, sillä ei tämä ole reilua hänellekään.
- Anonyymi
katsokaas!valtiattaret herää pikku hiljaa!!ja valtiattaret tarvii oman salaisen orjapoju rakastelemaan valtiatarti!!
- Anonyymi
valtiatarta!!!
Tuohon nyt on varsin yksinkertainen ratkaisu. OTA ERO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1892704Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061132- 94989
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait241826Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka288791Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies90785Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22718