Seksi mieheni kanssa ällöttää minua vitusti. Välttelen kaikin tavoin tilanteita, jotka saattavat johtaa sen harrastamiseen. Jo pelkkä hellä kosketus saa minut vetäytymään omiin oloihini. Haluaisin nauttia läheisyydestä ja seksistä, mutta ne tuntuvat vastenmielisiltä ällötyksiltä. Mieheni takia suostun kuitenkin seksiin silloin tällöin, vaikka koko touhu inhottaa ja tuntuu likaiselta paskalta. Seksin jälkeen tunnen oloni hyväksikäytetyksi ja häpäistyksi. Tunteeni ahdistavat minua suuresti, ja minua pelottaa että, mitä parisuhteellemme tapahtuu, jos tilanteemme jatkuu tällaisena.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Kyllä tossa tilanteessa pitäis erota.
- Anonyymi
Onko tämä provo? Jos ei, niin asia tuntuu huolestuttavalta, mielestäni. Ehkä pitäisi miettiä syitä tuntemuksiin. Onko mies antanut aihetta? Kyllästymistä? Oletko itse elämän käännekohdassa, tuntuuko että elämä on jo nähty ja kaipaat jotain muuta?
- Anonyymi
Kirjoitustyylistä voi varmaan jotain päätellä…eli on
- Anonyymi
Kyllä suhde on kuollut jos seksi loppuu, ja tuntuu vastenmieliseltä... Syitä kannattaisi miettiä.
- Anonyymi
Samassa veneessä itsekin. Rakastan seksiä ja mulla on haluja vaikka kuinka, mutten halua miestäni. Mietin vakavasti eroa, sillä ei tämä ole reilua hänellekään.
- Anonyymi
katsokaas!valtiattaret herää pikku hiljaa!!ja valtiattaret tarvii oman salaisen orjapoju rakastelemaan valtiatarti!!
- Anonyymi
valtiatarta!!!
Tuohon nyt on varsin yksinkertainen ratkaisu. OTA ERO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri481241- 83899
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44737Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40720Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus242624- 48543
- 43499
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,176498" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied59486jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204483