Seksi mieheni kanssa ällöttää minua vitusti. Välttelen kaikin tavoin tilanteita, jotka saattavat johtaa sen harrastamiseen. Jo pelkkä hellä kosketus saa minut vetäytymään omiin oloihini. Haluaisin nauttia läheisyydestä ja seksistä, mutta ne tuntuvat vastenmielisiltä ällötyksiltä. Mieheni takia suostun kuitenkin seksiin silloin tällöin, vaikka koko touhu inhottaa ja tuntuu likaiselta paskalta. Seksin jälkeen tunnen oloni hyväksikäytetyksi ja häpäistyksi. Tunteeni ahdistavat minua suuresti, ja minua pelottaa että, mitä parisuhteellemme tapahtuu, jos tilanteemme jatkuu tällaisena.
Seksi vituttaa!
8
1528
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tossa tilanteessa pitäis erota.
- Anonyymi
Onko tämä provo? Jos ei, niin asia tuntuu huolestuttavalta, mielestäni. Ehkä pitäisi miettiä syitä tuntemuksiin. Onko mies antanut aihetta? Kyllästymistä? Oletko itse elämän käännekohdassa, tuntuuko että elämä on jo nähty ja kaipaat jotain muuta?
- Anonyymi
Kirjoitustyylistä voi varmaan jotain päätellä…eli on
- Anonyymi
Kyllä suhde on kuollut jos seksi loppuu, ja tuntuu vastenmieliseltä... Syitä kannattaisi miettiä.
- Anonyymi
Samassa veneessä itsekin. Rakastan seksiä ja mulla on haluja vaikka kuinka, mutten halua miestäni. Mietin vakavasti eroa, sillä ei tämä ole reilua hänellekään.
- Anonyymi
katsokaas!valtiattaret herää pikku hiljaa!!ja valtiattaret tarvii oman salaisen orjapoju rakastelemaan valtiatarti!!
- Anonyymi
valtiatarta!!!
Tuohon nyt on varsin yksinkertainen ratkaisu. OTA ERO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473