Avaruusolioon?
-flowersreally-
Miten suhtaudut
8
<50
Vastaukset
Näillä spekseillä ja todistemassalla aivan samoin kuin saunatonttuun. ; )
- Anonyymi
Kaadoin muuten juuri äsken saunatontun suuhun hyvää ja paksua mallasjuomaa. Sihisi onnessaan.
-flowersreally-
Samoin kun Floweriin. Sitä ei ole olemassa, kunnes törmään siihen nenätysten.
- Anonyymi
On niitä prime väki on avaruusolioita
- Anonyymi
Englanniksi avaruusolio on alien. mutta se voidaan kääntää myös ulkomaalaiseksi.
Itselläni on ollut alien todistus joten pidän itseäni vieläkin ulkoa tulleena, omituisena.
Hei kaikki maan asukkaat, miten teillä menee?
AsianVierestä- Anonyymi
Oletko prime kansaa kun prime väki on avaruusolioita
En ole nähnyt, mutta ufon olen. Tai kaikkihan me avaruusolioita ollaan..
..kun oikein silmiin katsotaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1836622- 1511841
- 1131608
- 511330
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481059Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41991Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41849