Tuntuu hyvältä naida riidan päätteeksi! Siis ihanaa kun mieheni jyystää mua oikeen olan takaa ensin riideltyämme! Muilla samoja kokemuksia?
Sovintoseksi kiihkeää
15
1901
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa.en välitä seksistä
- Anonyymi
Kyllä kunnon rajupanot riidan jälkeen on parhaat! Kiihkeetä ja intohimoista uh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kunnon rajupanot riidan jälkeen on parhaat! Kiihkeetä ja intohimoista uh
Joo täytyy kokeilla nyt kavereiden kanssa kun palstalla näin kirjoitti joku
- Anonyymi
On kokemusta ja kohta tulee enemmän kokemuksia muiden kanssa intohimoisia hetkiä että toisin sanoen sain juuri luvan mennä nussii lottaa. Tämä palsta ei mitenkään voi olla syyllinen siihen että nämä viestit ovat tälläistä ja koska välttämättä halusit olla palstalla siitäkin huolimatta että kielsin jyrkästi edes käydä lukemassa tätä palstaa mutta sinun mielestäsi kukaan täällä ei voi vaikuttaa negatiivisesti meidän väleihin niin älä sitten toimi tunnelmissa kun minä olen Lotan kanssa
- Anonyymi
Nyt just panettaa
- Anonyymi
Niin siis pointtihan siinä on se, että kun toiseen tulee riittävä etäisyys siitä vittuuntumisesta, niin sen normihempeilyn voi jättää väliin ja panna tunteettomammin. Niin kuin yhden illan suhteessa. Se läheisyys vie sen tietyn terän kuitenki pois.
- Anonyymi
Sovintoseksiä oli meilläkin joskus riidan päätteeksi nuorina, en tiedä mikä saa haluamaan.
- Anonyymi
aiemmin toimi kun nainen tuli hakemaan seksiä nyt ei edes tee aloitetta silloinkaan.
ennen oli erimielisyys erilaista nyt on kunnon viikkovtutusta jota kohta enää jaksa sopia edes seksillä - Anonyymi
Jaa. Taidat sitten haastaa riitaa joka päivä?
- Anonyymi
Ei ole minkäänlaista kokemusta sovinto seksistä. Yleensä vaan halaillaan ja suukotellaan. Ei tunnu jotenkin kiihottavalta varsinkin jos on itkenyt niin alkaa seksiä harrastamaan ensin täytyy olla hyvä mieli.
- Anonyymi
Ei tulisi mieleenkään alkaa rakastella riitelevää naista.
- Anonyymi
Siinä on rakasteluvälineet tuli linjalla jos puree tai potkii.
- Anonyymi
Olan takaa eli takaa päin.
- Anonyymi
Joo, on kokemusta seksistä miehesi kanssa
- Anonyymi
Karvaseen kainaloonko se sua nussii?
Sylkäsee liukasteeksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup292798Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1212662Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua362231Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592053Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4141624- 601133
- 541057
- 2591049
- 151966
- 45938