Näin isket miehen 90% varmasti

Anonyymi

Tämä toimii lähes kaikkiin miehiin, on niitä erikoistapauksia joihin tämä ei toimi.

Eli jos halaut iskeä miehen kuin miehen, niin se on helppoa. Anna huomiota, kehu miestä sanomalla sitä komeaksi. Miesten kiinnostus herää heti sellaiseen naiseen joka kehuu niitä... Miehet rakastavat huomiota naisilta. Jos mies rupee kiinnittämään nyt huomiota sinuun sen jälkeen kun olet kehunut häntä, esim olemalla sinun seurassasi jatkuvasti. Niin voit olla lähes 100% varma että mies on koukussasi.

Jos kuitenkin kehumisen jälkeen mies ei näytä hirveästi olevan kiinnostunut sinusta, niin se vahva merkki siitä ettei mies ole oikeasti kiinnostunut sinusta... Voit kuitenkin yrittää siinä kohtaa juottaa miehen todella känniin, niin eiköhän jo kiinnostus herää.

6

2175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen istuskellut terasseilla, mut miehet ei uskalla... mun kaveria uskaltavat lähestyä, jopa suukotti, mut häipyi kun saavuin paikalle... jos katson jotakuta niin ei... lähtee pois, oisko varattu... nuoren miehen olisin saanut mut nyt rohkeus petti mulla ja onneksi niin... nyt oli terassilla "ei niin hyvää miesainesta"... jämäsakkia... kesä alkaa olla ohi eikä ole tärpännyt... mun ikäsiä ei näy bilettämässä, kyllä mua yks haki tanssimaan mut hän häipyi... pitäis löytää mies joka jaksais ehkä myös rakastella... en halua asumaan kanssani mut muuten täyttämään päiviäni ja tarjoamaan läheisyyttä...

    • Anonyymi

      Ei noin mene. Kun kehut miestä aiheettomasti,hänen ego paisuu niin että ei ovista enään mahdu. Yrität olla kohtelias ja kiltti ja huomioida,eli tuottaa hyvää mieltä. Mutta ukkopas alkaa paisuun kun olis lottovoiton saanut ja uskoo jopa itse omaan erinomaisuuteensa vaikka sohvalla makais. Kyllä kehut täytyy ansaita. Kiltteyttään ei kannata alkaa kehumaan. Itse oppinut kantapään kautta tämän. Turha on helmiä sioille heitellä🤩

      • Anonyymi

        Päiväsaikaan on ikäisiäni miehiä liikkeellä, mut ei mitään kontaktia... ujosti katsoo ja tervehtii mut siinä se sitten on... tai vaan katsoo.. tää on niin tätä, pelkäävät lähikontaktia vaikka ei tarttis


    • Anonyymi

      No ei... ei noin... vain bimbot epätoivoiset toimii kuten epätoivoinen bimbo... haloo, järki mukana vaikka oisitkin pienessä pierussa... pitää olla rankaa kysyä ensin onko varattu... sitten että kiinnostaisiko seura... jatka siitä...

    • Anonyymi

      Minähän haistaisin sinusta heti mielistelyn, känniin juottaminenkaan ei onnstuisi kun olen ollut jo pidempään raittiina - ja viimeksi kun eräs nainen yritti tuota känniin juottamista niin siitähän homma viimeistään meni vituiksi.

      Tyttö... Sirkustemput toimivat lapsiin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe