Mitenköhän voisin saada mun 150cc mini crossin hiljaisemmaks? Oon ajellu mökillä mutta mökki naapurit ei oikein pidä kun siitä lähtee niin kova ääni. Oon vaihtanut äänenvaimennin villat mutta ei oo auttanu.
Miten saisin krossin hiljaisemmaks?
8
59
Vastaukset
- Anonyymi
Osta sähkökrossi tai aja maastofillarilla niin kuntokin paranee?
Kysy naapurilta onko parempi jos lopetat ajot ja keikkaat hänen päihteensä aloittaaksesi ryyppy harrastuksen :-)
Toki voit myös laajentaa reviiriä eli käyt vähän kauempana ajelemassa niin ei kuulu äänet niin kauaa.- Anonyymi
Laita pakoputkeen muutama metri puutarhaletkua jatkoksi?
Joskus näin kun autotallissa olleeseen moottoriin oli laitettu puutarhaletku johtamaan pakokaasut ulos. Oli hiljainen :) - Anonyymi
Uusi hiljasempi vaimennin tai jos löydät niin "db-killer" nykyiseen änkkään.
- Anonyymi
Älä välitä. Ihmiset menee maalle siinä toivossa että on hiljaista. Ääntä maalla on oikeasti kuin suurkaupungissa ja kuuluukin olla kun koneet huutaa yötä päivää kun isännät ajelee stigoilla nurmikkoa umpikännissä.
- Anonyymi
Änenvaimentimen tilavuutta kasvattamalla. Helpoiten se tapahtuu jatkamalla. Toki toisen voit laittaa jatkoksi.
- Anonyymi
Itseäsi päähän ampumalla tai puuta päin ajamalla. En toki kannusta tähän, mutta yksi mahdollinen ratkaisu se on.
- Anonyymi
Ehdottaisin että vedät ittes narun jatkeeks ja tämä on täysi kannustus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1649720Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513159Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja432917- 612689
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012095- 1132023
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251923Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä571495Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121296- 281261