Stop jo koronalle!

Anonyymi

Aina korona tulee joka paikkaan! Meidän pitää pysäyttää se jo. Oootteko huomanneet et ihmiset eivät käytää enää nii paljon maskia? mä oon ainakin huomannu. Kuulkaa tälleen ei voi enää jatkaa tai muute tulee lisää enemmän korona-aaltoja! Korona on vaarallinen joillekki ja te jotka ootte teinejä/nuoria nii meette vaa hengailee kauppoihin. Olkaa varovaisempia nyt pyydän.🙏

15

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Entä sitten

      • Anonyymi

        Miks sanot vaa entä sitten? Etkö sä tajuu et koronaan on kuollu tosi monta IHMISTÄ?
        Mun mummi kuoli siihen tänä vuonna!😭 En haluu menettää enää ketään:(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks sanot vaa entä sitten? Etkö sä tajuu et koronaan on kuollu tosi monta IHMISTÄ?
        Mun mummi kuoli siihen tänä vuonna!😭 En haluu menettää enää ketään:(

        Ei nuoret välitä, ei edes omasta mummistaan. Tärkeintä on notkua porukassa, varsinkin kun psykologit kertoo kuinka raskasta se on kun nuoret ei voi tavata toisiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nuoret välitä, ei edes omasta mummistaan. Tärkeintä on notkua porukassa, varsinkin kun psykologit kertoo kuinka raskasta se on kun nuoret ei voi tavata toisiaan.

        Kyllä jotkut nuoret välittää! Esim mä! Mun mummi on ollut todella rakas mulle! Eikä tärkeintä oo notkuu porukassa. Ajattele jos joku sun porukasta sairastuu siihen koronaan ja kuolee siihe! Onko sit tärkeää?! Kyllä kaverit on tärkeitä mut ei aina voi olla niitten kaa hyvä ihminen! Mulla ei ees oo mitää kaveri porukoita, mul on vaa pari hyvää kaveria... Joten välitän kaikista! Kuule ihminen, jos sä haluut tavata kavereitas, siitä vaan, jos haluut koronan. (En tarkoita pelkästään sua.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nuoret välitä, ei edes omasta mummistaan. Tärkeintä on notkua porukassa, varsinkin kun psykologit kertoo kuinka raskasta se on kun nuoret ei voi tavata toisiaan.

        Eivät todellakaan välitä edes omasta mummistaan! Miten välittäisivätkään, kun eivät välitä edes omasta itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät todellakaan välitä edes omasta mummistaan! Miten välittäisivätkään, kun eivät välitä edes omasta itsestään.

        Sä taidat olla ateisti, jos pystyt sanoo noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nuoret välitä, ei edes omasta mummistaan. Tärkeintä on notkua porukassa, varsinkin kun psykologit kertoo kuinka raskasta se on kun nuoret ei voi tavata toisiaan.

        Mikä ongelma teillä nuorilla oikeesti on?! Oon ite nuori 16-vuotias tyttö ja en käyttäydy noin huonosti. Siis teillä on varmaan se ikä, jolloin käyttäydytte huonosti, kiroilette ja notkutte porukoissa, jossa saatte koronan! Siis täähä on ihan epäreilua!❌


    • Anonyymi

      maski on sama kuin aikuinen käyttäis vaippaa p****ssä.

      • Anonyymi

        BRUH! Te ette haluu suojata itseenne ja muita!


      • Anonyymi

        Maskeista on tullut uusin nolouden tunnus ja sen vuoksi nuoret eivät voi käyttää niitä koska kaverit pilkkaa.


    • Anonyymi

      Se joka joutuu käyttämään aikuisiällä vaippoja todennäköisesti on riskiryhmään. Hänen pitää käyttää myös naamassa maski. Helppoa , eikö totta ?

      • Anonyymi

        Senkö takia et voi käyttää maskia?


    • Suomessa koronatilanne näytti jo ihan hyvältä, näytti normaalilta kesältä - sitten alettiin hölmöillä. Futisfanit päästettiin Venäjälle hakemaan Suomeen se pahin variantti, delta. Nyt korona leviää Suomessa taas. Kesä on pilalla.

      • Anonyymi

        Lähdin karkuun Helsingistä kun luvut alkoi nousta. Kiertelen Suomea alueilla jotka ovat perusvaiheessa. Varsinais-Suomesta oli lähdettävä ennen kuin niistä kiihtymisvaiheeseen nostetuista kaupungeista tulisi ihmisiä maaseudulle lomanviettoon.


      • Anonyymi

        Jep


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      639
      4774
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3670
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      119
      3653
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3051
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2662
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2424
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2311
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2180
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2097
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      50
      2069
    Aihe