Kuin nopeesti miehen lapset ovat

alkaneet sanomaat sua äidiksi? Meillä ei varmaan ikinä, ollaan ny 2 kk seukattu eikä viel sano, vaikka on tosi pienii, puvuvat kyllä ja yritän kovasti sanoa olevan äiti, mutta ei sano. Olen muutaman kerran jo tavannut heidät, mutta ongelmia tulee olemaan paljon, sen näkee jo nyt.
onglemalapsia, kun mikään ei suju. Aattelin että lähdenlätkimään kun ei äidiksi kelpaa mutta jos nyt jätän niin he eivät opi mitään, en voi tehdä sitä heille. He tarvii mua ja ksvatustani, joten pakko jäädä. Miehen eksä repee kyllä kun tietää et miehellä on uusi raksas ja lapsillaan uusi äiti. mutta ei kuulu sille, eikä tule meille kylään. Lapset kyllä osaan kasvattaa kunhan ensin onglemansa korjataan.
2126
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Sinä se vain jaksat aina, viikosta viikkoon, kksta kkeen, vuodesta toiseen jauhaa ja jauhaa jauhaaja ... aina tuota samaa!
Mikset hanki omaa elämää jo vihdoin?

Äänestä

Muista ottaa lääkkeesi , nyt on jo montakin jäänyt väliin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

alkaneet sanomaat sua äidiksi? Meillä ei varmaan ikinä, ollaan ny 2 kk seukattu eikä viel sano, vaikka on tosi pienii, puvuvat kyllä ja yritän kovasti sanoa olevan äiti, mutta ei sano. Olen muutaman kerran jo tavannut heidät, mutta ongelmia tulee olemaan paljon, sen näkee jo nyt.
onglemalapsia, kun mikään ei suju. Aattelin että lähdenlätkimään kun ei äidiksi kelpaa mutta jos nyt jätän niin he eivät opi mitään, en voi tehdä sitä heille. He tarvii mua ja ksvatustani, joten pakko jäädä. Miehen eksä repee kyllä kun tietää et miehellä on uusi raksas ja lapsillaan uusi äiti. mutta ei kuulu sille, eikä tule meille kylään. Lapset kyllä osaan kasvattaa kunhan ensin onglemansa korjataan.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu