Moi. Oisko ideoita mitä voi tehä kaverin kaa. Ku siis mun vanhojen tuttujen kans katotaan vaan aina tiktokkii yhes mut luulen et uusien tuttujen kans pitäs tehä jotain. Ku ekaa kertaa menisin näkeen mun kaverii mut ei kummallakaan ideoita mitä tehtäis
Mitä voi tehdä kaverin kanssa
7
554
Vastaukset
- Anonyymi
Jos on talvi:
- Menkää laskettelemaan, niinkun vaikka pulkalla tai suksilla yms.
- Luistelkaa
- Hiihtäkää
- Tehkää lumesta jotain.
- Keittäkää kaakaota ja jutelkaan mukavia asioita.
- Menkää kirjastoon, ottakaa hyvät kirjat ja lukekaa niitä.
Jos on kesä:
- Menkää kirjastoon, ottakaa hyvät kirjat ja lukekaa niitä.
- Käykää uimassa.
- Käykää lenkkeilemässä.
- Käykää huvipuistossa.
- Käykää jäätelöllä/muussa kahvilassa.
Tai sitten etsikää yhteinen kiva harrastus!;) - Anonyymi
Mitä Afrikkalaiset tai Intialaiset lapset tekee, keillä ei ole kännykkää?
- Anonyymi
Kansallisuudet kirjoitetaan pienellä, aina. Maat isolla.
Hän on intialainen. Hän on Intiasta.
Ja vastaus kysymykseesi: kärsivät jossain paskaisessa slummissa todennäköisesti.
- Anonyymi
Jos olette eri sukupuolia, niin voisitte vaikka naida. Molemmat tykkäisitte siitä!
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Joillakin ei ole mitään muuta mielessä kuin nainti 24/7
Mikäs sen mukavampaa!
Kerran pukille päässyt, 80 v.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3405741- 765209
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484276- 523911
- 473609
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1553338Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003144Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky312875- 432259
- 492185