Toissa päivänä oli mökkitiellä kahden Suomalaisen veljeksen pahoinpitely.
Huhun mukaan tk vastaanotolla oli toinen hakattu mies.Toinen jatkoi lapsilla seinäjokeen.
Oliko asia niin kuten huhuttiin.
Juurakonko vuokraamalla mökillä asuu nyt Virolaisia.
Oliko se sama mökki jossa se Ähtärissä harmia tuootanut Jutila oli vuokralla.Nyt Virolaisia.
Huhu puhuu Juurakon kuilussa ähtärissä olis jopa Virosta tuotu kokki.
Mitä ne viron asukit taas Juurakon mökillä touhuaa.
Ei nyt oikeen vaikuta huhut perussuomalaisten touhuilta....
Juurakkohan on korviaan.myören niissä Ähtärin kiulu bisneksissäkin..
Audin kaahaavat viron väki huhun mukaan olikin päässeet Suomen valtion kyydillä Seinäjoelle.. ainakin hetkeksi levähtää...Valtion kyyti on hyvää ja ilmastoitua...
Ilkka ei kirjoita kunnkoronasta ja kultuurista
Miksi lehti ei julkaise, lopetan Ilkan
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Veljekset Suomen kansalaisia valtaväestöä
- Anonyymi
Oliko virolainen auto Audi..tumma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065