Välttäkää Lidliä!

Pelkästään ruokaa paksukais...

Lidlin ruoat on pelkästään paksukaisille ja jos haluaette pysyä hoikkina, pysykää pois sieltä! Kävin eilen siellä, kun kaikki kehuu kuinka halvalla sieltä saa ruokaa.. noh, saahan sieltä halvalla, mutta valikoima on pelkästään valmisruokia, jotka lihottaa ihan sairaasti! Siellä sanaa kevyt ei tunneta! Ja sitten vielä, kun sinne menee alkaa tekeen mieli kaikkea.. vaikka ei oli nälkäkään alkaa suunnitella, että kun menen kotiin voisin syödä tuon ja tuon ja tuon ja tuon!!

Käykää isoissa tavarataloissa ruoka ostoksilla, siellä terveelliset ruoat on laitettu houkuttelevasti esille ja niitä tekee mieli ostaa ja syödä!

Laihdutus ja terve elämä on kiinni pienistäkin valinnoista!

78

5058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perehtynyt

      Ja kaikki missä on sana "kevyt" sisältää niin paljon lisäaineita, että juokse jo...

    • painava

      Olen 181cm. Ennen painoin 72kg. Lidlin tulon jälkeen painoni nousi kolmessa kuukaudessa 148 kiloon. Kyllä nyt kaduttaa!

      • ei enää koskaan Lidlistä

        Minä painoin ennen Lidlin tuloa 64kg. Nyt, rasvaimun jälkeenkin, painan 117 kg. Ei kannata ostaa mitään Lidlistä, paino nousee heti räjähdysmäisesti!


      • Kohtalotoveri
        ei enää koskaan Lidlistä kirjoitti:

        Minä painoin ennen Lidlin tuloa 64kg. Nyt, rasvaimun jälkeenkin, painan 117 kg. Ei kannata ostaa mitään Lidlistä, paino nousee heti räjähdysmäisesti!

        Kumma kyllä, minulla on myös samantapaisia kokemuksia. Viime joulukuussa ostin Lidlistä pussillisen sipsejä. Painoni nousi heti 11 kg. Kerroin asiasta vaimolleni, ja hänen painonsa nousi välittömästi 4 kg. Kyllä Lidlin sapuskoissa on jotain pahasti vialla.


      • Pullukka
        Kohtalotoveri kirjoitti:

        Kumma kyllä, minulla on myös samantapaisia kokemuksia. Viime joulukuussa ostin Lidlistä pussillisen sipsejä. Painoni nousi heti 11 kg. Kerroin asiasta vaimolleni, ja hänen painonsa nousi välittömästi 4 kg. Kyllä Lidlin sapuskoissa on jotain pahasti vialla.

        Luulin jo että minussa olisi jokin vika mutta osoitan syyttävällä sormella Lidliä!

        Pyöräilen sen ohi joka päivä työmatkalla ja pelkästään sen vuoksi painoni on noussut alle 2kk lähes 30kg..

        Tämä tosin voi olla ihan hyvä koska ennen painoin 19kg ja kun käännyin sivuttain kaikki luulivat minun jo menneen kotiin! :))


    • wan dam

      jos sinä p---le lihoat niin on kaupan syy.ihme juttu.

    • HMMM

      Olisiko sinun huonosta itsekurista kiinni ne mieliteot ja mahd. lihominen. Haen lidlistä he-vi osaston tuoteet, kevytsiiderin ja luonnon jogurttia aina kun silmä välttää. Sipsejä, keksejä ja karkkeja ei tarvitse ostaa, jos niitä ei halua.
      Ja valikoimassa on paljonkin tuore sekä kevyttuotteita, itse tarkistan aina tuoteselosteen ostoksilla käydessä.
      Kyllä minun tekee mieli syödä terveellisesti ilman että muut siihen vaikuttavat...

      • kuules

        tottakai siellä myydään hedelmiäkin, mutta suurin osa on rasvaista paskaa ja arvaa mitä ylipainoiseksi itsensä syöneen ihmisen tekee mieli? Tekeekö mieli niitä hedelmiä, jotka on ladottu ruman näköisesti ekalle hyllylle heti ovi aukon vieressä, vai tekeekö mieli niitä tajuttomia määriä halpoja jädejä, suklaata, sipsejä, hamppareita tms. jotka on pakattu värikkäisiin ja herkullisen näköisiin pakkauksiin, kumpaa veikkaat?

        Lidl on ansa laihduttajalle, älä mene sinne, ennen kuin olet varma, että pystyt pitämään mielihalusi ja ostamaan herkkujen joukosta ne terveelliset hedelmät ja salaatin lehdet!!


      • Minä
        kuules kirjoitti:

        tottakai siellä myydään hedelmiäkin, mutta suurin osa on rasvaista paskaa ja arvaa mitä ylipainoiseksi itsensä syöneen ihmisen tekee mieli? Tekeekö mieli niitä hedelmiä, jotka on ladottu ruman näköisesti ekalle hyllylle heti ovi aukon vieressä, vai tekeekö mieli niitä tajuttomia määriä halpoja jädejä, suklaata, sipsejä, hamppareita tms. jotka on pakattu värikkäisiin ja herkullisen näköisiin pakkauksiin, kumpaa veikkaat?

        Lidl on ansa laihduttajalle, älä mene sinne, ennen kuin olet varma, että pystyt pitämään mielihalusi ja ostamaan herkkujen joukosta ne terveelliset hedelmät ja salaatin lehdet!!

        Ole sen pullukan ongelma silloin. On kyllä hirveää jos sillä tavalla ruoka elämää hallitsee ettei uskalla kauoassa käydä kun meetwurstit ja sipsit ja jäätelöt valuu ovella kainaloista:

        En oikeasti usko tuohon.
        Aikuisella ihmisellä pelaa järki ei ruokia pakkauksen mukaan osteta. Vai päästäänkä taas siihen lihavien loputtomaan tyhmyyteen. Siihenkään en usko.


    • Minä

      ...kasviksia ja hedelmiä! Joskus sieltä saa tosi paljon halvemmalla kuin muista kaupoista! Helposti siellä kyllä sortuu herkkuihin, joten kyllä mäkin sitä välttelen useinmiten!

      • Anonyymi

        Ei kai se ole kaupan vika jos joku syö itsensä ylipainoiseksi , joskus olen käynyt kyseisessä kaupassa , ja mielestäni tavarat siellä ovat ihan samanlaisia kun muuallakin .
        Ainoastaan ehkä eri firmoista tilattuna.
        Kyllä se on ihan oma vika jos lihoo, ei mitenkään kaupan syy.


    • tuoteselosteet?

      1) Älä mene kauppaan nälkäisenä
      2) Tee kauppalista ennen lähtöäsi, mitä sinun pitää ostaa
      3) Opettele lukemaan tuoteselosteet, niissä kerrotaan ravintoaineet (rasva ei aina ole haitallista, kunhan se on oikeantyyppistä, juu nou)
      4) Vältä runsashiilihydraattisia (niitä nopeita, ne lihottavat)
      5) Osta peruselintarvikkeita, älä valmiita eineksiä
      Eiköhän tällä ohjeella pärjää jo pitkälle, osti ruokansa sitten mistä kaupasta tahansa! :)

    • ....

      Kyllä niitä herkkuja on ihan melkeinpä joka kaupassa... Itse asiassa joka kaupassa. Ei tarvitse mennä kauppaan nälkäisenä!

      • oma valinta

        mitä kaupasta ostaa, menipä sitten Lidliin tai mihin tahansa muuhun kauppaan!
        Ja ei se esillä oleminen mitään ratkaise, eivät lihavat niin tyhmiä ole, etteivät löydä valmiseineksiä ja rasvaisia tuotteita isommista kaupoista yhtälailla kuin pienemmästäkin.

        Näillä jutuillasi vain vahvistat joidenkin mielipiteitä siitä, että lihavat ovat aivan helvetin tyhmiä, jos ruokansa valitsevat sen perusteella, millaisessa pakkauksessa tai kuinka monennella hyllyllä ne ovat!


    • Np,just joo

      kaupan vika kun ihmiset ovat lihavia. No, kunhan ei itse tarvitse olla vastuussa omasta terveydestä. Aina voi vierittää vastuun jonkun toisen, kuten tässä tapauksessa kaupan harteille.

    • kauppoja riittää

      Pahasti vaikuttaa siltä, että sinulla on ongelma. Uskallatko yleensäkään mennä mihinkään kauppaan, ettei sieltä tarttuisi mukaan kaikenlaista "herkkua"? Kieltämättä Lidlistä löytyy aika rasvaisia ruokia, saksalaiseen malliin. Mutta, ostajallahan on valinnanvapaus - ei ne sapuskat sieltä koriin hypi itsekseen. Jos tuntee vetovoimaa liiankin kanssa, ei siis kannata mennä ko. kauppaan, ei varsinkaan nälkäisenä. ja kuten tuolla ylhäällä neuvottiin, tuoteselosteethan voi lukea, ettei tulisi ostettua vääränlaista tuotetta. Älä ystävä hyvä mene enää Lidliin, jos se tuntuu vaikealta! Varsinkin jos tunnet itsesi paksukaiseksi, joka ei voi vastustaa houkutuksia. Itse ostan Lidlistä hyvää pakasteseitiä ja puna-ahventa - aivan mahtavia tuotteita muunmuassa. Tsemppiä sinulle ostoksissasi!! :)

    • ihmisten neuvoja!

      Menkää Lidliin.

    • pikkupullero

      Ah, ostin ihania herkkuja Lidlistä torstaina. Myslipatukoita (pisteitä ehkä kolmannes suklaapatukan pistemäärästä), valmiiksi maustettuja ja kypsennettyjä broilerin rintafileitä (helpottaa, kun nälkäisenä töistä/koulusta tullessa tietää, että kotona on nopeaa ruokaa... ei sorru matkalla pikaruokaan) sekä hedelmiä. Namnam! Vielä ei ole kevät saanut minua valtaansa, mutta seuraavalla kerralla varmaan ostan niitä kevyitä jäätelötikkuja joihin jo viime kerralla iskin silmäni.

      • Kalorinlaskija

        Mitkä muka ovat kevyitä jäätelöpuikkoja??? Eihän niissä missään ole sanottu kaloreita.

        Olen todella pettynyt Lidlin tuotevalikoimaan. Ei löydy oikein mitään kevyttuotteita, joten joudun aina Lidlin jälkeen menemään kotiin toisen marketin kautta, jotta saisin edes perustarvikkeet. Ainut, mitä Lidlistä voi ostaa, on kasvikset, sulatejuusto ja rasvaton maito. Ainoaan oikeasti kevyeeseen jugurttiin (aspartaamilla maustettu hedelmä mix) olen jo aikoja sitten kyllästynyt, kun muuta siellä ei ole tarjolla. Edes leipää ei voi ostaa, kun missään ei ole alle 200 kcal toisin kuin Kaurareteissä ja Realissa, joita ei myydä Lidlissä. Kevytleikkelettä ei voi ostaa, koska kevyimmässäkin on yli 100 kcal, kun taas marketeista saa kalkkunaleikkelettä, jossa on 80 kcal. Kevyttä lihaa ei myydä (esim, 7% paistijauhelihaa) eikä kanatuotteissa ole kaloritietoja toisin kuin Atrian tuotteissa nykyisin. Monissa tuotteissa ei ole mainittu kaloreita, joten niitä ei voi ostaa.


      • pikkupullero
        Kalorinlaskija kirjoitti:

        Mitkä muka ovat kevyitä jäätelöpuikkoja??? Eihän niissä missään ole sanottu kaloreita.

        Olen todella pettynyt Lidlin tuotevalikoimaan. Ei löydy oikein mitään kevyttuotteita, joten joudun aina Lidlin jälkeen menemään kotiin toisen marketin kautta, jotta saisin edes perustarvikkeet. Ainut, mitä Lidlistä voi ostaa, on kasvikset, sulatejuusto ja rasvaton maito. Ainoaan oikeasti kevyeeseen jugurttiin (aspartaamilla maustettu hedelmä mix) olen jo aikoja sitten kyllästynyt, kun muuta siellä ei ole tarjolla. Edes leipää ei voi ostaa, kun missään ei ole alle 200 kcal toisin kuin Kaurareteissä ja Realissa, joita ei myydä Lidlissä. Kevytleikkelettä ei voi ostaa, koska kevyimmässäkin on yli 100 kcal, kun taas marketeista saa kalkkunaleikkelettä, jossa on 80 kcal. Kevyttä lihaa ei myydä (esim, 7% paistijauhelihaa) eikä kanatuotteissa ole kaloritietoja toisin kuin Atrian tuotteissa nykyisin. Monissa tuotteissa ei ole mainittu kaloreita, joten niitä ei voi ostaa.

        Melkoisen outoa =) Oli nimittäin joka ikisessä käteen sattuneessa jäätelöpaketissa kalorit merkitty! Ne kevyet jäätelöt oli jotain hedelmäsysteemikuorrutettuja puikkoja... eihän nekään tietysti superkevyitä ole, mutta parempi vaihtoehto triplasuklaapuikoille.

        7% paistijauhelihaa ei löytynyt, mutta 10% paistijauhelihaa löytyi. Halpaa oli. Nuo minun ostamani broilerin rintafileet sisältävät tarkat merkinnät ravintosisällöstä, kalorit ja rasvat ja kaikki löytyy.

        Kevyimmässä Edamissa oli 11% rasvaa. Myös ostamissani myslipatukoissa oli kaikki vaadittavat merkinnät (kcal, rasva jne). Leikkeitä en katsellut. Leipää en myöskään ole kyseisessä putiikissa tarkastellut. Kevyt-maitorahkaa löytyi, mutta tarkkaa tietoa se keveydestä on tiedä, koska en ostanut tuotetta joten en tarkistanut energiasisältöäkään.


    • Lidli lihottaa?

      Olen kyllä samaa mieltä. Tänään kävin viimeksi Lidlissä ja totesin taas saman. Muutaman kerran olen maistanut esim. juustoa (kinkku-sulateviipaleet) ja ilman että luin tuotetietoja, voin todeta että rasvaa oli!

      Myös makkarat, joita olen maistanut, olivat tosi rasvaisen ja etovan makuisia, joten ei tee kyllä edes ostaa. Nämä ns. herkut, ovat ihan jotain muuta kuin hyviä, joten turhaan niistäkin rasvaa itselleen haalia.

      Kyllä suomalaisia tuotteita kannattaa tässäkin asiassa suosia, ainakin tuotteet ovat laadukkaita ja tuotetiedot luotettavia!

      • maiskis

        En ymmärrä juustonsa makkaralla pilaavia makkaranmussuttajia, eikö mikään muu kelpaa, esim vihannekset, salaatit jne. Yhtään makkaraa en ole koskaan ko kaupasta ostanut, kun ne ällöttää, muita tuotteita paljonkin. Tuoteselosteesta se keveys selviää, ei tarvitse kotona ihmetellä rasva suupielistä tursuten:)


    • Hyvähän se on sanoa...

      että lukekaa ne, mutta kun niitä ei ole. Missään ikinä syömässäni lidlin tuotteessa ei ole ollut: Pakastepatongeissa, mehussa, passiorahkassa, muistaakseni maidossakaan ei ole (mutta sen energiasisältö nyt ei vaihtele merkin mukaan), olen ostanut sieltä monenlaisia karkkeja aikaa myöten ja missään ei lukenut, pistaasipähkinöissä ei lukenut, puolisen vuotta sitten söin lidlin jotain saksanpähkinäjäätelöä eikä lukenut.

      ilmeisesti tulee liian kalliiksi tutkia ne sisällöt.

      en kyllä muutenkaan enää käy siellä. kuvottaa koko kauppa. se on niin saastainen ja nuhjuinen - puhumattakaan suomalaisten ja ulkomaisten työoloista! Enkä oikein luota niiden sapuskojen hygieniatasoonkaan, sieltä ostetuista ruuista kun on löytynyt kaikenlaista mm. ihokarvoja. eipä sen jälkeen tehnyt mieli enää valkosipulipatonkia.

      • Selvä peli

        "kuvottaa koko kauppa. se on niin saastainen ja nuhjuinen - puhumattakaan suomalaisten ja ulkomaisten työoloista!"

        Miten niin saastainen? Lidlissä työskentelevänä voin kyllä kertoa että meillä ainakin joka ilta siivotaan lattiat ja aina kun tuotteita laitetaan esille niin samalla tarkistetaan hyllyjen yms. siisteys. Ja tuotteethan on pakattu rasioihin tms. jos kaupan yleinen siisteys epäilyttää...

        Ja mikäs työoloissa on vikana? Parempaa palkkaa saadaan kuin monet muut kaupan alan työehtosopimukseen kuuluvat!! Ei mulla ainakaan oo mitään valittamista työoloistani!!

        Vielä tuotteiden alkuperistä... Suuri osa lihatuotteista on suomalaisia!! Esim. jauheliha, monet makkarat. Yleensä jos on tuotemerkillä Kartanon niin ne on tehty suomessa. Ja on muissakin kaupoissa ulkomailla tehtyjä tuotteita. Eikä se että se on suomessa valmistettu vielä takaa sitä että se on suomalaisista raaka-aineista tehty!!

        Mikähän siinä Lidlissä on että sitä ollaan joko puolesta tai vastaan?!


      • Anonyymi
        Selvä peli kirjoitti:

        "kuvottaa koko kauppa. se on niin saastainen ja nuhjuinen - puhumattakaan suomalaisten ja ulkomaisten työoloista!"

        Miten niin saastainen? Lidlissä työskentelevänä voin kyllä kertoa että meillä ainakin joka ilta siivotaan lattiat ja aina kun tuotteita laitetaan esille niin samalla tarkistetaan hyllyjen yms. siisteys. Ja tuotteethan on pakattu rasioihin tms. jos kaupan yleinen siisteys epäilyttää...

        Ja mikäs työoloissa on vikana? Parempaa palkkaa saadaan kuin monet muut kaupan alan työehtosopimukseen kuuluvat!! Ei mulla ainakaan oo mitään valittamista työoloistani!!

        Vielä tuotteiden alkuperistä... Suuri osa lihatuotteista on suomalaisia!! Esim. jauheliha, monet makkarat. Yleensä jos on tuotemerkillä Kartanon niin ne on tehty suomessa. Ja on muissakin kaupoissa ulkomailla tehtyjä tuotteita. Eikä se että se on suomessa valmistettu vielä takaa sitä että se on suomalaisista raaka-aineista tehty!!

        Mikähän siinä Lidlissä on että sitä ollaan joko puolesta tai vastaan?!

        Kyllä ihmetyttää ihmisten negatiivisuus. Käytän aina Lidliä, jos mahdollista. Broilerin lihaa olen ostanut. Makkaroita en muutenkaan enää suosi. Vihannekset, perunat , hedelmät Lidlistä. Sitten siellä on ollut ihanaa naturel jogurttia, 2 %. Ei Lidlissä ole vikaa.


    • lampaanpihvit

      Lidlistä saa sairaan hyviä lampaanpihvejä. Vähän kaloreita, paljon proteiinia, vähän hiilareita ja rasvaa. Namnam, hyviä ovat paistettujen kasvisten kanssa. Jos ne ovat epäterveellisiä, niin sun maailman kuvas on vääristynyt

    • hyviä

      täysin puhtaista raaka-aineista, pakasteena, suosittelen. voi sitten ihan itse maustaa ja laittaa millaiseen lillinkiin lystää! jos mainitsemasi "paksukaiset" näistä tykkää, niin ei haittaa. mitähän sinulla ihan oikeasti on ko. kauppaa vastaan? menee varmaankin psyyken puolelle? no, en minäkään nyt tykkää siitä, miten työntekijöitä kohdellaan - mutta ei siellä sentään lapsityövoimaa käytetä...tietääkseni.

      • IsaBella

        Aivan! Haurjan edullisesti saa ison pussillisen seiti-fileitä (ilman leivityksiä). Superterveellistä! Pakastealtaasta löytyy myös vihanneksia, säilykepuolella tonnikala on edullista eikä kuulu mielestäni lihottaviin herkkuihin. Raejuuston suurkuluttajana ostan raikkarini Lidlistä, jossa sen hinta on huomattavan edullinen.


    • *perhonen*

      lihavia, kun ette edes Lidliin voi mennä! Enpä ole minä lihonut, vaikka tuon turmiolliselta kuulostavan kaupan vieressä asunkin! Se on kuule itsestä kiinni tuo lihominen -ei kaupasta! Ei ihminen liho, jos ravinnossa on hieman enemmän kaloreita, silloin täytyy vain syödä vähemmän!! En kylläkään usko, että Lidlin safkoissa on edes suurempia energiasisällöllisiä eroja tavallisten kauppojen tuotteisiin verrattuna! ÄLÄ SINÄ PULLUKKA SANO ETTÄ "LIDLIN RUUAT ON PELKÄSTÄÄN PAKSUKAISILLE", minä olen alipainoinen ja käyn siellä säännöllisesti! ..KYLLÄPÄ LIHAVA IHMINEN ON TYHMÄ!!

      • oot

        tosikko ja tyhmä. Miten eksyit "Laihduttajien tukiryhmä" -palstalle?


      • *perhonen*
        oot kirjoitti:

        tosikko ja tyhmä. Miten eksyit "Laihduttajien tukiryhmä" -palstalle?

        musta on hauskaa lukea näitä juttuja täällä! Rakastan jauhaa laiduttamisesta ja ulkonäöstä loputtomiin! :)Kaikki näitä sivuja lukevat eivät siis taistele läskiröykkiöiden poistamisessa...


    • VarmaTieto

      Einekset ovat kyllä energia- ja rasvasisällöltään aika rajuja. Et silti saa syyttää siitä kauppaa, ettet itse lue selostetta.

      Jos ostat Lidlistä vaikka valmiin spagettikastike-eineksen, lue tuoteseloste. Mikäli tuossa eväässä on vaikka 600 kcal/100 grammaa ja tarkoituksesi on nauttia 350 kcal lounas, niin syöt vain 50 grammaa tuota pastaa (2 ruokalusikallista). Ei tarvitse vetää lapiokaupalla naamaan.

      Jos jää nälän tunne, niin pari tomaattia, paprikaa ja reilu pala tuoretta kurkkua päälle; saat vitamiineja, kuituja ja hyvän olon.

      -VT

      (Einekset sisältävät suurin piirtein samassa suhteessa energiaa ja rasvaa, kuin valmiit pikaruoat. Liikaa syötynä erittäin lihottavaa, mutta jokainen kai osaa lukea???

      Esimerkiksi norjalaiset Grandiosa-pakastepizzat ovat järjestään 1500 kcal ja ylikin kappale... mutta siitä voi syödä vain viidenneksen, jos on pakko tuollaista paskaa syödä. Loput koiralle tai roskiin.)

      • veijovaankysyytaas

        VarmaTieto

        Ymmärrätkö että elät luulojen varassa????


    • Bertta

      Kävin tänään ensimmäistä kertaa elämässäni lidlissä ihan vain tämän kirjoituksen innoittamana! Olen normaali painoinen nainen ja huomaan kyllä mitä tarkoitat! En aio mennä sinne enää koskaa ja kiellän lapsiani menemästä sinne!

      • Vanne

        Päätäsi, tunnetko olosi ahdistuneeksi, pettääkö kontrolli hetkenä minä hyvänsä?


      • kökködööö
        Vanne kirjoitti:

        Päätäsi, tunnetko olosi ahdistuneeksi, pettääkö kontrolli hetkenä minä hyvänsä?

        Mistä arvasit ? Kontrolli pettää ja kiristää kun pipo on jäänyt pieneksi : (((( Lidlissä ei voi käydä kun suklaapatukat pomppii suuhun...varsinkin ne pähkinäpatukat * röyyyhh..*


    • skinnybody90

      Hei täähän on aivan naurettavaa koska voit laihtua oikeastaan pelkällä snickerssillä ja kahvilla, syömällä alle päivän kulutuksen ja liikkumalla vielä jtn pois, mutta onko se terveellinen laihdutus se on sitten toinen kysymys. Oli se Alepa, Prisma S-market K-kauppa taikka Lidl sillä ei oo mitään väliä jokasesta saa terveellistä että ei niin terveellistä ruokaa. Opettele laskemaan kaloreita ja mittaamaan ruokaa 😊

    • VaiKui

      Terveiset Lidelistä! Tuli iso kärry halpaa ja hyvää ruokaa!
      Cottage cheeseä, kananmunia,kreikkalaista yoghurttia, Hätälän lohta, sitruunaa, omenaa, oliiveja iso purkki, nescafe, finncrisp, suussa sulavaa kaalia, selleriä, avocadoa, broccolia, parsaa, tomaattia, avokadoa ja siellä oli uutta satoa vaikka kuinka. Kaikenväristä hedelmää ja kasvista. Mutta annan Lidelin toimia jääkaappinani. :-D

      Chien kasvojenhoitotuotteet ovat tehokkaita ja kauneudenhoitoonkin löytyy.
      Paljon värikästä tossua juoksupyrähdyksille murto-osalla rahassa muualta.
      Vaatetta löytyy liikuntaan ja kotioloihin pikkurahalla.
      Saan Lidelistä ravitsevaa laihduntaan vuoden ympäri ja uutta, puhdasta, iloisen väristä vaatekappaletta päästä varpaisiin liikuntaan.
      Jopa harrastuksiin löytyy lelua ja kapinetta, niin ettei se syöminen ole elämisen päätarkoitus! ;-D

    • veijeiibotti

      "Siellä sanaa kevyt ei tunneta!"

      Valmeutuneita nuo saksalaiset. kevyttuotteista ei koskaan ole näytetty mitään terveyshyötyä mutta ainahan aloittajan tyyppisiä rasvanpelkoisia idiootteja voi jymäyttä.

    • piereskellen

      Lidl on hyvä ja erittäin edullinen kauppa. Hyvää ruokaa löytyy moneen makuun. Paksukaisetkin löytävät sieltä omat pakkomiellemättönsä edulliseti. Voivat sitten nämä ihrakasarouvat veikeästi piereskellä hikisiin legginseihinsä.

      • VaiKui

        Kieltämättä Lidelin asiakkaat koostuvat enimmäkseen köyhästä, masentuneesta, elämäänsä kyllästyneestä, sakista.
        Köyhä-eläkeläisenä minäkin siellä käyn, enkä niillä vaatteilla kaupunkiin tai kylään menisi! Mutta arkipäivän tarpeeni Lidelin tuotteet täyttävät hyvin!
        Ei tee edes mieli ravintoloihin ja katukahvikoihin roikkumaan iltaisin.
        Kaupunkiin teen oman pienen eväslaukun mukaan vesipullosta, hedelmistä, vahvasta kahvista, pähkinöistä, kylmäsalaatista...ja nautin puistoista.
        Iltaisin voi tehdä pitkän kävelyn legginsissä, puserossa, tukivaatteissa ja uusissa tossuissa, jotka vauhdittavat välillä juoksuun. Täällä kyläteillä.


    • veijoeimaksaliikaa

      VaiKui

      Rahan käyttö vaatii järkeä. Miksi maksaa liikaa samanarvoisesta tuotteesta. Lidli on tärkeä tekijä suomalaisessa elintarvikekaupassa. Kilpailijoita on liian vähän ja hinnat katossa monessa paikassa.

    • ff222

      Lidistä saa edullista ja hyvää ruokaa.Itse ostan sieltä melkein kaikki ruokani.Siellä on paremman makuisia herkkuja kuin muissa kaupoissa edulliseen hintaan.Niitä kannattaa syödä vain vähän,muuten lihoo varmasti.Syön aamuin illoin pienen palan lidin leivoksia kahvin kanssa,enkä ole lihava.Huomasin että siellä tosiaan on hyvin paljon sairaalloisen lihavia asiakkaita.

      Isokalorista 400-600 kal ruokaa pitää syödä vain hyvin vähän ja 20-70 kal niin paljon kuin jaksaa eikä silti liho.

    • veijotodistaa

      Ei ole olemassa mitään järkevää syytä vältellä Lidliä.

    • VaiKui

      Minunkin tekee mieli välillä makeaa vahvan kahvin kanssa.
      2dl lasiin 20g kauraa 50g vaniljajäätelöä 1rkl pähkinää banaanisiivua.
      Lidelin vaniljapähkinäjäätelö parasta! Pieni määrä vie mieliteon!
      Sen jälkeen jaksaa tunnin reippaalle kävelylle pyrähdellen välillä.
      En jaksa olman 1dl vahvaa kahvia lähteä aamutuimaan.
      Yleensä pari näkkiä lastattuna kesokananmunalla/lohta/tomaattia.
      Saahan sitä joskus herkutella?

    • jeeskaikinpuolin

      Kyllä saa herkutella. Lidl on hyvä kauppa. Hinnat edulliset, ei tarvitse esitellä jäsenetukortteja. En enää vuosiin ole käynyt muualla ruokaostoksilla. Lidl tuntee kuluttajan tarpeet. Palvelukin on mukavaa kun on nuorta porukkaa töissä.

      • VaiKui

        Niin on! Ripeästi poistavat vihanneksista ja hedelmistä "väsyneen" näköiset yksilöt ja pistävät puumerkkinsä asiakkaiden hähtäväksi.
        Puhdasta ja järjestyksellistä, vaikka asiakkaat möyrivät laareissa ;-D


      • nopeaa_palvelua

        Asiakkaan ei tarvitse itse punnita kurkkuja , perunoita,porkkanoita. Kassalinjalla homma toimii ripeästi.


    • delta00

      Minkähänlainen valikoima sinulle pitää olla, että osaisit itse valmistaa ruokasi ja pysyä hoikkana.
      Eiköhän tuo hoikkuus ole kiinni korvien välistä ja jollei LIdlistäkin löydy aineksia ruokiin, joita ei tarvitse mättää kaksin käsin valmisannoksina, niin eipä niitä löydy muualtakaan.

    • ää118

      Osta lidistä vaikkapa kaalia ja tee siitä herkullista kaalipataa ja syö maha täyteen niin paljon kuin jaksat ,ei varmasti liho.Ja jälkiruuaksi aivan pieni pala piirakkaa.

    • VaiMiten

      Luin tänään hauskan uutisen: Heidi Klum Lidl=totta!
      Mitä se tarkoitti? Tämä keski-ikäinen, hoikka, kaunis, monen lapsen äiti
      on alkanut yhteistyön Lidelin kanssa - saksalaisia kun ovat! :-)
      Heidi pitää tärkeänä kauniiden ja käytännöllisten vaatteiden saantia kohtuuhintaan.
      No, mikä kelpaa Heidille, se kelpaa minullekin!

    • kk22

      Minä ostan ainakin sieltä tarjouksesta herkkuja edulliseen hintaan koko pakastimen täyteen koska niitä ei saa koko ajan.

      En ole lihava,niitä pitää syödä vain vähän vaikka ne ovat siellä halpoja,muuten lihoo varmasti.

    • lasiöljy

      Ostin Lidlestä 5litran muovikanisterin viiniä . Loma meni mukavasti hönötellessä,tapahtui Portugalissa 2000. Vieläkin olen elossa

    • Anonyymi

      Tämähän on taas ollut (huom OLLUT) täysi provo vuonna 2005. Mutta en voi vastustaa kiusausta ja vaan todeta: jos syöt enemmän, kuin kulutat = lihoat.
      Perehtyneen kommenttiin lisään sen, että tosiaan mm. kevytpoppareissa on enemmän hiilareita, kuin normi voin makuisissa.

    • Anonyymi

      Tein tänään ~5h aktiivisesti lumitöitä, kolaamalla.
      En tiedä paljonko kulutin, mutta ainakaan en syönyt kulutukseni yli.

    • Anonyymi

      Lidlin ja muiden kauppojen tarjoukset ovat big paha. Myös jos saatte paljon bonusta, se on indikaatio mässäilystä.

    • Anonyymi

      Ajankohtainen asia niille, jotka syövät ja käyvät Liiterissä.
      Jos isojen tavaratalojen valmiit ruoat ovat asetettu huokuttelevasti esille, niin mite heidän valmisruokansa ovat parempia? Vähemmän kcal? Parempaa laatua?

      Itse en ole kymmeniin vuosiin ostanut mitään eineksiä, hyvin harvoin lihaa,
      makkaroita, leikkeleitä, kahvi/leipää, sooseja, majoneesia, limuja, kakkuja, karkkeja,
      mutta kanaa mielellään nahan kanssa, että saa nahasta kuumetta vastaan keittoa, joskus Hätälän ihania lohivalmisteita, kotimaisia vihanneksia ja hedelmiä, rahkaa, kauramaitoa, vahvoja juustoja, näkkiä, Valion herkullisia tuotteita...
      Jos ostaisin smat asiat naapurin hienosta tavaratalosta, saisin maksaa samasta 0% enemmän!
      Entä ne kaikki Liiterin kotitalosuvälineet, ajankohtaiset arkiast, puutarhatuotteet...
      Minä olen Liiterin vakioasiakas ja tulen olemaan jatkossakin!

      • Se on oikein. en tiedä mutta aina kun ostan vihanneksia juureksia ja joitain hedelmiä liiteristä niin halpaa on ja maukasta ja terveellistä. Eli suosin liiteriä ja toivon mukaan joskus muutan saksaan tästä taantuvasta suomislaavilasta.


      • Anonyymi

        30% enemmän sama tavara hienosta tavaratalosta!
        3 putosi Liiteri-vihaajien iloksi!;-D


      • Anonyymi
        P.ervokki kirjoitti:

        Se on oikein. en tiedä mutta aina kun ostan vihanneksia juureksia ja joitain hedelmiä liiteristä niin halpaa on ja maukasta ja terveellistä. Eli suosin liiteriä ja toivon mukaan joskus muutan saksaan tästä taantuvasta suomislaavilasta.

        saksa tulee ottamaan vahvemman eli johtavan aseman EU:ssa.
        Alkakaa lukemaan saksan charmikasta kieltä ja
        harjoittelemaan saksalaisia, käytännöllisiä kykyjä!


      • Ei eineksissä ole mitään vikaa. Syön keskimäärin 3-4 kertaa viikossa Lidlin eineksiä. Halpoja ja parempia kuin työpaikkaruokalan ruuat.

        Kasvikset ja hedelmät ovat Lidlissä halvempia ja parempilaatuisia kuin muissa kaupoissa. Valikoima on myös järkevämpi kuin muissa kaupoissa.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Ei eineksissä ole mitään vikaa. Syön keskimäärin 3-4 kertaa viikossa Lidlin eineksiä. Halpoja ja parempia kuin työpaikkaruokalan ruuat.

        Kasvikset ja hedelmät ovat Lidlissä halvempia ja parempilaatuisia kuin muissa kaupoissa. Valikoima on myös järkevämpi kuin muissa kaupoissa.

        hvp27 on sanonut painavan sanansa ja hän tapaa tutkia aiheita!

        Älkää menkö nälkäisinä Liiteriin täyttämään kärryjänne sokerilla,
        vaan valitkaa sieltä terveellistä ja maittavaa ravintoa.

        Rahanne riittävät silloin Liiterin halpoihin ja käytännöllisiin urheilu
        vaatteisiin vuodenajalle sopivasti valittuina erikoistarjouksin
        ja teistä tulee hoikkia ja notkeita rantaleijonia kesäksi! GRRR!!!


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Ei eineksissä ole mitään vikaa. Syön keskimäärin 3-4 kertaa viikossa Lidlin eineksiä. Halpoja ja parempia kuin työpaikkaruokalan ruuat.

        Kasvikset ja hedelmät ovat Lidlissä halvempia ja parempilaatuisia kuin muissa kaupoissa. Valikoima on myös järkevämpi kuin muissa kaupoissa.

        Mitä Lidlin eineksiä käytät? Kaalikääryleitä? Makaronilaatikkoa?


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Ei eineksissä ole mitään vikaa. Syön keskimäärin 3-4 kertaa viikossa Lidlin eineksiä. Halpoja ja parempia kuin työpaikkaruokalan ruuat.

        Kasvikset ja hedelmät ovat Lidlissä halvempia ja parempilaatuisia kuin muissa kaupoissa. Valikoima on myös järkevämpi kuin muissa kaupoissa.

        Ne on tosiaan parempia ja halvempia kuin muissa kaupoissa.Itse ostan lähikaupassa vain jotain pientä ja Lidlistä melkein kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on tosiaan parempia ja halvempia kuin muissa kaupoissa.Itse ostan lähikaupassa vain jotain pientä ja Lidlistä melkein kaiken.

        Parempia? Ei siis samoja, samanlaisia tai vastaavia, vaan parempia.

        Painavasti höpötetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempia? Ei siis samoja, samanlaisia tai vastaavia, vaan parempia.

        Painavasti höpötetty.

        Lidlin mieto Herttua-sinappi on hyvää. Samantyyppisessä tuubissa kuin Turun sinappikin. Ostin kerran vahingossa jälkimmäistä. Kyllä oli pahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lidlin mieto Herttua-sinappi on hyvää. Samantyyppisessä tuubissa kuin Turun sinappikin. Ostin kerran vahingossa jälkimmäistä. Kyllä oli pahaa.

        Olipa tuossa vaatimaton höpö-kommentti, oleellinen painoarvo sinapilla. Suomalainen kuluttaa sinappia noin 500 g vuodessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa tuossa vaatimaton höpö-kommentti, oleellinen painoarvo sinapilla. Suomalainen kuluttaa sinappia noin 500 g vuodessa.

        Ketsuppia kuluu Suomessa yli kolme kiloa vuodessa per capita.

        Pippuria kuluu alle 100 grammaa.

        Lidlin pippuri on todella hyvä eines.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa tuossa vaatimaton höpö-kommentti, oleellinen painoarvo sinapilla. Suomalainen kuluttaa sinappia noin 500 g vuodessa.

        Tajuat kai itsekin, että on yleisen elämänkokemuksen perusteella äärimmäisen epätodennäköistä, että jokainen suomalaisen söisi vuoden aikana saman verran sinappia eli 500 g?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä Lidlin eineksiä käytät? Kaalikääryleitä? Makaronilaatikkoa?

        En ihan kaikkia mutta chili Con Carne on yleisin. Laatu ja terveysvaikutukset noilla ovat pitkälti samat kuin einehtimöissä.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Ei eineksissä ole mitään vikaa. Syön keskimäärin 3-4 kertaa viikossa Lidlin eineksiä. Halpoja ja parempia kuin työpaikkaruokalan ruuat.

        Kasvikset ja hedelmät ovat Lidlissä halvempia ja parempilaatuisia kuin muissa kaupoissa. Valikoima on myös järkevämpi kuin muissa kaupoissa.

        "Halpoja ja parempia kuin työpaikkaruokalan ruuat."

        Mitä työmaaruokalassa tarjotaan kun ovat huonoja? Meillä on aivan loistava buffe töissä, on Fresco-ravintola.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajuat kai itsekin, että on yleisen elämänkokemuksen perusteella äärimmäisen epätodennäköistä, että jokainen suomalaisen söisi vuoden aikana saman verran sinappia eli 500 g?

        Tähän ei saa kirjoittaa 499 g sinappia, tai mediaani-sanaa tai keskiarvoa.

        Jos Suomessa juodaan 7 kiloa kahvi-einestä, voiko kukaan jättää juomatta vai onko pakko juoda?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Halpoja ja parempia kuin työpaikkaruokalan ruuat."

        Mitä työmaaruokalassa tarjotaan kun ovat huonoja? Meillä on aivan loistava buffe töissä, on Fresco-ravintola.

        Lähinnä suurkeittiöeineksiä ja broileria on paljon.


    • Anonyymi

      Lidlin paistopiste on opettanut että pulla ja munkki kuuluu jokapäivään.

      • Anonyymi

        Tässä juodaan kahvikupponen samalla tehden listaa Liiteriin!
        Jos söisin kahvileipää, niin ostaisin varmasti paistopisteestä.
        Herkullinen tuoksu heti, kun kauppaan astuu!
        Hylly pusseja "eilistä leipää" ja vihanneksia varten.
        Tapaan poimia vihanneskassin ja ohutta näkkiä.

        Tänään ostetaan tarjouksesta kananfilettä, kermaa, sardiineja,
        rahkaa, juustoa, pähkinöitä, omenaa, kaalia, sipulia, selleriä, kahvia.
        Raakasalaattia kanan kanssa ja iltapäivällä salaattiin sardiineja.
        Kuulun "Terveydenvartijoihin"!

        Lapsille ja aikuisille kivoja vaatteita vielä lähinnä sisäkäyttöön.
        Mutta kevät tulee keikkuen ja pian saa uutta ulkoiluunkin!


    • Anonyymi

      > Lidlin ruoat on pelkästään paksukaisille ja jos haluaette pysyä hoikkina, pysykää pois sieltä!

      Totta. Sen näkee kun asiakaskuntaa seuraa.

      • Anonyymi

        Missä kaupassa näet hoikkia asiakkaita?
        Minä en ole löytänyt "hoikkien asiakkaiden" kauppaa.
        Liiterissä käyvät köyhät, maahanmuuttajat...
        Se on yksi todiste Liiterin edullisuudesta!


    • Anonyymi

      kyl oon pysyny normipainoisena kun vuosikauvet rampannu lidlissä. Asiakaspalvelu ei lidlissä samaa luokkaa kuin K-kaupassa. Se on yksi lidlin ongelma mut en sanois että tuotteiden niukkuus olisi ongelmakohta koska miten voi niin pieneltä tilalta odottaakaan isompaa valikoimaa, koska ei siellä voi olla valikoimaa niin paljoa yhtä suurta kuin esim K-kaupassa tai S-marketissa koska kaupan koko asettaa jo ne rajoitukset siihen niin ois minusta vähemmän fiksua moittia lidliä siitä että valikoimaa voisi lisätä. On siellä ainakin monipuolinen valikoima lidlissä mistä plussaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe