Huomasin että tapailemani mies ei ole sittenkään kovin kiinnostunut

Anonyymi

Luulin miehen pitävän musta. Mut heti kun uskalsin vähän ulos kuorestani niin se alkoi hiipua pikku hiljaa. Kyllä sen tietää, kun miestä ei enää kiinnosta tosissaan. Kyllä nuo tapailut on nyt tapailtu, parempi olla vaan yksin niin eipähän tarvi tällasia miettiä.

32

2186

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro lisää!
      Mä nimittäin pelkään, että minulla ja hänellä on joku tän tyylinen tilanne meneillään, että kumpikin rupesi ujostelemaan.

      Tai sitten, hän menetti kiinnostuksen..

      Tai sitten….häntä ei koskaan kiinnostanutkaan.

      • Anonyymi

        Noinpa juuri on asianlaita mullakin. Jotain tämmöstä aavistelin ja vetäydyin mutta niinhän se sitten meni että erehdyin vielä kokeileen voisko täs olla jotaan. Mut aika nopeesti vaistosin et no niin, en mä ookaan sit enää kiinnostava. Näihin pätee tämä sanonta ”Se mikä laulaen tulee, se viheltäen menee”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinpa juuri on asianlaita mullakin. Jotain tämmöstä aavistelin ja vetäydyin mutta niinhän se sitten meni että erehdyin vielä kokeileen voisko täs olla jotaan. Mut aika nopeesti vaistosin et no niin, en mä ookaan sit enää kiinnostava. Näihin pätee tämä sanonta ”Se mikä laulaen tulee, se viheltäen menee”.

        Musta ei voi viheltelystä päätellä mitään!

        Ja sanotaanhan sitä myös, että: ”Ei savua ilman tulta”!


    • Anonyymi

      Ei kun uutta matoa koukkuun.

      • Anonyymi

        Mene omies luo, äläkä esitä muuta, se ei pitemmän päälle onnista..... Valehtelu.....


    • Anonyymi

      Ei miestä kiinnosta nainen joka on itse kiinnostunut. Ne haluaa vaikeesti tavoiteltavan naisen. Kunnes saa sen. Sit se ei oo enää joten uusi kierros alkakoon.

      • Anonyymi

        Pffft!
        Multa menee heti moti, jos näen, että naista ei kiinnosta!
        Jos ei kiinnosta, ei kiinnosta.
        Mä olen rakastunut, ja jos huomaan, että että hän on viileä minua kohtaan, en halua aiheuttaa hänelle ahdistusta! Haaveilen siitä, että molemmat haluaisivat toisiaan.


    • Anonyymi

      Raamatussa puhutaan lopun ajoista. Ihmiset ovat itsekkäitä. Merkki.

    • Anonyymi

      Sitä alko varmaan hirvittään että meinaat sä nyt sen niskaan koko elämäs kaataa, ja otti takapakkia, ehkä välttelevä kiintymyssuhdemalliltaan.

      • Anonyymi

        Ei alkanut. Kyllä se sittenkin musta tykkää.


    • Anonyymi

      Voisi sitä sen verran toistakin ajatella, että sanoisi jos ei kiinnosta. Itsekästä ja julmaa jättää epätietoisuuteen.

      • Anonyymi

        Se on totta. Onneksi tässä kävi niin, että olin skitsoillut omiani ja kaikki onkin kunnossa. Hitto että oon ollu sekasin. Kaikki olikin PMS-oireista johtunutta sekoilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta. Onneksi tässä kävi niin, että olin skitsoillut omiani ja kaikki onkin kunnossa. Hitto että oon ollu sekasin. Kaikki olikin PMS-oireista johtunutta sekoilua.

        Älä heitä tuollaista juttua hukkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta. Onneksi tässä kävi niin, että olin skitsoillut omiani ja kaikki onkin kunnossa. Hitto että oon ollu sekasin. Kaikki olikin PMS-oireista johtunutta sekoilua.

        Et voi naista esittäessäsi olla tosissasi, että kaikki meidän mielialojen vaihtelut selittyy pms:llä. Et selvästi tiedä aiheesta mitään.


    • Anonyymi

      Se mies on todella kiinnostunut susta. Sun pitäisi uskaltaa luottaa vähän siihen, eikä uskoa jokaisesta asiasta, että hän haluaa lähteä sun elämästä. Ei hän sellaista halua. Hän tykkää susta todella paljon.

    • Anonyymi

      Tapailemasi mies jaksaa tukea sinua, kun huomaa, että sinulla on vaikeaa luottaa siihen, että hän todella on sinusta kiinnostunut. Puhu hänen kanssaan. Se on nyt tässä tilanteessa erittäin tärkeää. Hänellä saattaa elämässään olla vaikeaa aivan muiden asioiden vuoksi, kuin sinun suhteesi. Tällöin hän toivoisi, että nainen, josta hän on halunnut elämänkumppanin, pysyisi hänen tukenaan. Muista, että haasteellisia asioita elämässä voi olla paljon ja ne kaikki eivät suoranaisesti liity teidän kahden välisiin asioihin.

      • Anonyymi

        Kiitos viestistä ja pitää puhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos viestistä ja pitää puhua.

        No mä en oo kirjottanut tota mutta sanon itekin et kiitos kun jaksat tällasta vähän pimeetä muijaa katsoo ja oon pahoillaan et oon näin sekasin oleva ihminen mut sanon tänki vielä täällä: Tykkään susta…Ja vielä sen haluan sanoa että oot ihana mies. Ja et oot älykäs, komee ja mukava ja vaiks mitä kaikkee. Puhuisin sun kaa koko yön mut nyt pitää malttaa molempien nukkuukin <3 palataan huomenna :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä en oo kirjottanut tota mutta sanon itekin et kiitos kun jaksat tällasta vähän pimeetä muijaa katsoo ja oon pahoillaan et oon näin sekasin oleva ihminen mut sanon tänki vielä täällä: Tykkään susta…Ja vielä sen haluan sanoa että oot ihana mies. Ja et oot älykäs, komee ja mukava ja vaiks mitä kaikkee. Puhuisin sun kaa koko yön mut nyt pitää malttaa molempien nukkuukin <3 palataan huomenna :)

        No asioista kannattaa puhua, kuten olet varmaan huomannut. Siten ne selviävät ja ei jää väärinkäsityksiä hiertämään. Mä olen sitoutunut olemaan sun kanssa, joten en mä säikähdä näitä juttuja, mitä tässä on ollut. Sä oot mahtava tyyppi ja ihana kaunis ja älykäs nainen, kenen kanssa haluan rakentaa hyvän suhteen, joka kestää loppuelämämme <3 Mä tykkään susta hyvin paljon. Palataan illalla työpäiväsi jälkeen :)


    • Anonyymi

      Ehkä kaikki ihmiset eivät välttämättä halua kuula toisen pakkosyottämää oman navan sisällystä.

      Miksi et keskittäydy jutustelemaan oman napasi ulkopuolella tapahtuvista asioista. Maailmalla tapahtuu koko ajan niin hirveän paljon aisioita. Niistä saa keskustelua tunneikisi, vuosiksi eteenpäni!

      Kuuntele kuinka hän suhtautuu noihin miljooniin , ulkopuolella tapahtuviin , asioihin. Niistä automaattisesti tulee esille toisen katsontakannat, suhtautumiset muihin ihmisiin, sinuunkin.
      Tuon perusteella sinä olet paljon tietopuolisempi päättämään onko toinen sinun oman elämäkertasi kertomisen arvoinen.

      • Anonyymi

        Tuo oli hyvin sanottu : tietopuolisempi ...... ja toinen on tunnepuolisempi ..... silloin eivät oikein kohtaa.


    • Anonyymi

      No terppa trolliseni, onneksi meillä naisilla riittää vaihtoehtoja ja aina on seuraava jonossa tulossa kutemaan, toisin kuin teillä miehillä joiden pitää yrittää nöyryyttää naisia esiintymällä huonosti sellaisena

    • Anonyymi

      Ei tämä trolli ole. Aloittajana on nainen, joka on todella ihana, herkkä ja tahtoo levittää hyvää ympärilleen. Hän ansaitsee miehen, joka arvostaa häntä ja on kiltti, hyväntahtoinen ja huomaavainen. Aloittaja toivottavasti ymmärtää, että hänen elämässään on jo tuo mies. Mies joka rakastaa, välittää ja tahtoo vain hyvää ja joka todella pitää aloittajasta sellaisena kuin tämä on.

      On ymmärrettävää, että voi olla kovin vaikeaa päästää ihmistä lähelle. Kuitenkin se voi olla todellakin sen arvoista, ettei tilaisuutta kannata heittää hukkaan.

      • Anonyymi

        Puhuu itselleen tämä mies trolli, joka ei ole koskaan edes puhunut tämän "ihanan miehen kaa" skitsofrenia ei ole nyt tasapainossa. Elää mielikuvituksissaan! Tää mies!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuu itselleen tämä mies trolli, joka ei ole koskaan edes puhunut tämän "ihanan miehen kaa" skitsofrenia ei ole nyt tasapainossa. Elää mielikuvituksissaan! Tää mies!!

        Sulla taitaa olla aika mielenkiintoinen elämä, kun jaksat toisten asioita pohtia näin paljon.


      • Anonyymi

        Herkkä nainen on toivoton tapaus. Naisethan ovat tilastollisestikin hieman miehiä melankolisempia. Tämä huomattiin lääketieteessä jo 1600-luvulla ja sama ilmiö on havaittavissa masennustilastoista 2000-luvulta lähtien. Antiikista asti on melankolia kuitenkin mielletty älykkäiden sekä luovien miesten ominaisuudeksi. Melankolian historia on nimenomaan miesten historiaa. Herkkä mies on melankolikko. Herkkä nainen on hysteerikko. Melankolinen mies on taiteilija sekä nero. Hysteerinen nainen sen sijaan hullu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herkkä nainen on toivoton tapaus. Naisethan ovat tilastollisestikin hieman miehiä melankolisempia. Tämä huomattiin lääketieteessä jo 1600-luvulla ja sama ilmiö on havaittavissa masennustilastoista 2000-luvulta lähtien. Antiikista asti on melankolia kuitenkin mielletty älykkäiden sekä luovien miesten ominaisuudeksi. Melankolian historia on nimenomaan miesten historiaa. Herkkä mies on melankolikko. Herkkä nainen on hysteerikko. Melankolinen mies on taiteilija sekä nero. Hysteerinen nainen sen sijaan hullu.

        Kylläpäs sinä tässä hienosti yleistät. Oma naiseni on herkkä ja hyväntahtoinen ihminen. Meillä hänen kanssaan on haasteemme, mutta niistä huolimatta olen todella rakastunut häneen ja haluan hänen kanssaan rakentaa yhteisen tulevaisuuden. Ei herkkyys ole huono asia. Jokaisella ihmisellä on menneisyytensä. niin minulla ja tällä naisellanikin. Kuitenkin jos tuo eletty elämä tuo joitain haasteita, niistä selvitään yhdessä eteenpäin. Nyt on hetki, jolloin suhteessamme on haasteita, mutta itse olen täysin varma siitä, että tuo nainen on minulle juuri oikea ja tahdon hänen kanssaan rakentaa yhteisen tulevaisuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpäs sinä tässä hienosti yleistät. Oma naiseni on herkkä ja hyväntahtoinen ihminen. Meillä hänen kanssaan on haasteemme, mutta niistä huolimatta olen todella rakastunut häneen ja haluan hänen kanssaan rakentaa yhteisen tulevaisuuden. Ei herkkyys ole huono asia. Jokaisella ihmisellä on menneisyytensä. niin minulla ja tällä naisellanikin. Kuitenkin jos tuo eletty elämä tuo joitain haasteita, niistä selvitään yhdessä eteenpäin. Nyt on hetki, jolloin suhteessamme on haasteita, mutta itse olen täysin varma siitä, että tuo nainen on minulle juuri oikea ja tahdon hänen kanssaan rakentaa yhteisen tulevaisuuden.

        Herkkä nainen rikkoutuu jo pelkästä kosketuksesta. Lopulta jäljellä on enää pelkät rikkoutuneen vaasin palaset. Tämä kokonaisuus on hajanainen. Vain luoja pystyy eheyttämään ja korjaamaan herkän, rikkoutuneen naisen. Kun tilanne käy sietämättömäksi. herkkä nainen tilaa eropaperit ja pakkaa tavaransa muuttoautoon. Pelastus on lähellä, lue Raamattua, yhdessä naisen kanssa. Menkää kirkkoon. Tunnustakaa syntinne.


      • Anonyymi

        Oot ihana <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuu itselleen tämä mies trolli, joka ei ole koskaan edes puhunut tämän "ihanan miehen kaa" skitsofrenia ei ole nyt tasapainossa. Elää mielikuvituksissaan! Tää mies!!

        Ei oo mikään itselleen puhuva trolli, kumpikaan meistä. Me ollaan me, ja sekös joitakin näköjään hämmästyttää. Mutta maailma on täynnä ihmeellisiä asioita :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo mikään itselleen puhuva trolli, kumpikaan meistä. Me ollaan me, ja sekös joitakin näköjään hämmästyttää. Mutta maailma on täynnä ihmeellisiä asioita :)

        Me ollaan me. Kauniisti sanottu, rakkaani.


    • Anonyymi

      Kyllä tämä mies edelleen haluaa olla sinun ja on tukenasi kaikkina hetkinäsi. Hän tykkää sinusta juuri sellaisena kuin olet, etkä ole häntä säikyttänyt mitenkään pois. Hän vain luuli, että sinulla on kiireinen päivä ja hänelläkin on ollut paljon tänään kaikkea, niin hän ei ole sinulle paljon viestitellyt tänään. Hän kuitenkin tykkää sinusta ja haluaa olla sinun <3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5993
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3645
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1935
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1929
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1748
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1601
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1522
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1418
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1416
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe