Millainen sun unelmien mies on

Anonyymi

Kerro nainen! I need to know

26

2865

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hän on unelmieni mies.

    • Anonyymi

      Se joka luuli olevansa, mutta sillä meni pupu pöksyyn.

    • Anonyymi

      Mikko Leppilampi 🤤

    • Anonyymi

      Rehellinen ja rehti sekä luotettava. Sitoutuu ja aidosti rakastaa. Ei tahdo vahingoittaa eikä halua suihinottoa naiselta eikä peppukivaa. Hänelle riittää arki ja yhteiselo elämän loppuun saakka. Tykkää pussata ja helliä. Huomioi naisensa. Ei ole väkivaltainen eikä päihde tai peli riippuvainen tai maksuhäiriöinen.

      • Anonyymi

        Yleensä normaali ja kaunis nainen saa hyvän miehen sekä lapsia.
        Tämä huomio mieheltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä normaali ja kaunis nainen saa hyvän miehen sekä lapsia.
        Tämä huomio mieheltä.

        Pitkässä suhteessa voi toinen muuttua kovin paljonkin. Joskus ikävään suuntaankin ja liitto päättyä, kun asioita ei saa korjattua. Tekeekö se naisesta huonon?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä normaali ja kaunis nainen saa hyvän miehen sekä lapsia.
        Tämä huomio mieheltä.

        Sanoisin, että on mahdollisuus saada. Moni valitsee väärin.


      • Anonyymi

        Hyvin kiteytetty! Ja seksiinpainostajat kuuseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä normaali ja kaunis nainen saa hyvän miehen sekä lapsia.
        Tämä huomio mieheltä.

        Voi kun niin olisikin. Ihmisen luonne tulee esiin vasta parisuhteen kehittyessä. Alussa mies voi feikata paljonkin. Ulospäin näitä ei välttämättä näytetä.


    • Anonyymi

      Huumorintajuinen.
      Luotettava.
      Yms.... 🙂tykkäis viettää mun kans aikaa eikä heti luiki pakoon.

    • Anonyymi

      Ehkä sinä olet se unelmien mies.

    • Anonyymi

      Onhan se hyvinkin selkeää.
      Hyvä lähteä pelkästään sillä että ihmisen kanssa voi olla keskusteluyhteydessä ilman että oletus on se, että olen jotain vailla.

    • Anonyymi

      Eräs mies keneen tutustuin täällä.

      • Anonyymi

        Hän on rauhallinen, kiltti ja söpö. Tykkään hänen silmistä, katse on ystävällinen. Turvallista olla hänen seurassa. Oi vitsi..


    • Pidempi kuin minä (olen 153,5), 25-35 v, lappilainen ( olen itsekkin lapista kotoisin), urheilullinen. Kiharat hiukset plussaa, mutta ei välttämättömyys. :3 Ruskeat silmät vielä jos olis niin vau. Semmonen mies kyllä veis jalat alta. Sellaset oikein tumman ruskeat. :3

    • Anonyymi
    • Esim. Tämä. Tykkään hänen tyylistään. Hän tosin siirtyi taivaan orkesteriin jo vuonna 1995.
      https://www.youtube.com/watch?v=3GvQ5gNKsQ4

    • Anonyymi

      Unelmien mies on tietysti kaikin puolin unelma. Vaan jos nyt ensiksi niitä oikeasti tärkeitä juttuja ...

      Samantyyppinen maailmankatsomus ja maailmankuva kuin itselläni. Päihteetön ja savuton, alkoa saa käyttää hyvin maltillisesti. Väkivallaton ja myös riehumaton ja huutamamaton ihminen, joka ei yritä pomottaa eikä komennella. Samantyyppinen huumori kuin itselläni. Fiksu, ajatteleva ja rakastava tyyppi, jonka kanssa löytyis yhteistä tekemistäkin.

      Sitten tietysti kun unelmasta puhutaan niin pitää myös vähän unelmoida. Luova ja ehkä jopa taiteellinen ja musikaalinen, tykkää lähteä mun kanssa taidenäyttelyihin ja museoihin ja kierrellä katselemassa arkkitehtuuria. Tykkäis myös luonnosta ja luonnossa liikkumisesta. Viihtyis kuitenkin hyvin myöskin kotona, eikä aina tarvitsisi menoa johonkin. Tekisi mielellään osan kotitöistä. Hyvännäköinen (siis minun makuuni hyvännäköinen) eli ristiverinen, ei turhan voimakaspiirteinen, keskipitkä ja suht hoikka. Tykkää lapsista (omiakin saa olla), mutta ei halua ainakaan enää enempää. Tykkää myös eläimistä. Jos nyt noilla alkuun.

    • Perus lappilaisen näköinen mies jolla on tummanruskeat silmät ja hiukset ja ainaki 177cm pitkä. Esko Hukkasessa yhdistyy kaikki minun mielestä viehättävät ominaisuudet niin hänen näköisen miehen, kun jostain löytäisin niin onnellinen olisin. Komean ulkonäön lisäksi toivoisin miehen olevan luonteeltaan rauhallinen ja sitoutuvaa sorttia.

    • Anonyymi

      Sama maailmankatsomus, uskollinen, rehellinen, huumorintajuinen, pitää huolta hygieniastaan.

    • Anonyymi

      aivan älyttömän iso ja komea parta

    • Anonyymi

      Turkoosit tai siniset silmät. Hiukset voi olla tummat tai vaaleat. Ei liian pitkä käytännön syistä. Normipituus jees. Huomaavainen, mielellään korkeakoulutettu ja pitää tietenkin olla minulle rakas, kuten minä hänelle. Pärjätään asioiden kanssa tuli mitä tuli.

      • Anonyymi

        Niinkun sä

        Huomaavaisuudella kuorrutettu

        Hunnutettu luonteella, jota näyttelit

        Hellyydellä silattu


    • Anonyymi

      Lihannemies. Mun lihana. Hih hih hih hiiih ih

    • Anonyymi

      Aloitetaan ihan vaikka tuosta arvostelukyvystä.

    • Anonyymi

      Niin kuin Keanu Reeves....kaikinpuolin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1476
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1265
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1194
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe