Olen tuossa meinannut että kun mökille taas menen ja helteillä mökki tosi kuuma yölläkin kun siellä ei viilennyslaitetta. Nukkuisinkin farmari autossani (avensis) siinä sää takapenkit lattian myötäisiksi ja 2metrinen patja mahtuu sisään. Ilmastoinnilla puhaltaisi auton kylmäksi illalla varjoiseen paikkaan toki parkkeerattu. Sitten auto sammuksiin ja pää tyynyyn. Tuleeko hengitysilmaa jostain vai pitääkö ikkuna jättää vähän auki? Kylmä siinä vähän kyllä karkaisi ja itikat... No hyttysverkko voisi kyllä teipata palasen. Mutta tuo happi??
Autossa nukkuminen ilmastointi
14
7105
Vastaukset
- Anonyymi
Olen nukkunut autossa. Kyllä happi riittää, ei se niin tiivis ole.
- Anonyymi
Tesla Model 3:sella pystyy pitämään ilmastointia päällä koko yön. Onnistuu helteillä ja paukkupakkasilla, kummassakin tapauksessa mukava 21C sisällä.
- Anonyymi
Millä autolla ei pysty? Kunhan ilmastoitu auto kyseessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä autolla ei pysty? Kunhan ilmastoitu auto kyseessä
Siia polttomoottoria käyttämättä? Plugareissakkin tuo onnistuu pistämällä auto lataukseen ja ilmastointi päälle. Ovia ei kannata noissa lukita, koska liike lukitussa autossa pistää varashälytyksen päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siia polttomoottoria käyttämättä? Plugareissakkin tuo onnistuu pistämällä auto lataukseen ja ilmastointi päälle. Ovia ei kannata noissa lukita, koska liike lukitussa autossa pistää varashälytyksen päälle.
Kone käyntiin ja Johan ilmastoituu auto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköautossa ei voi käyttää polttomoottoria, kun sitä ei ole. Mutta ei se sähköautonkaan ilmastointi pyhällä hengellä toimi, siellä "poltetaan" sähköä jolla kompressori pyörii.
Kun se teslatti maksaa 2 x enemmän kuin normi perheauto niin kyllä sitä bensalla käyttää ilmastointia 10 vuotta ennen kuin alkaa maksaa yhtä paljon kuin se teslan hankintahinta.
- Anonyymi
Ei tarvitse ilmastointia kun lämpötila on matala yöllä, ikkunat pidän raollaan. Tulee ilmaa
- Anonyymi
Voi laittaa virrat päälle, jolloin puhaltimen voi asettaa pienelle teholle, niin ilma vaihtuu hyvin. Itse pidän radion myös päällä yöllä pienellä voimakkuudella.
Jos pelkää akun hyytyvän, niin voi samalla laittaa älylaturin lataamaan.- Anonyymi
Radiota kannattaa soitella hiljakseen läpi yön niin nukkuu paremmin eikä luonnon äänet häiritse. Kyllä se ilma vaihtuu vaikka ei käytä puhallinta.
Tosiaan älylaturilla voi paikata mahdollisen energiahäviön ja ladata samalla puhelimen valmiiksi seuraavaksi päiväksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Radiota kannattaa soitella hiljakseen läpi yön niin nukkuu paremmin eikä luonnon äänet häiritse. Kyllä se ilma vaihtuu vaikka ei käytä puhallinta.
Tosiaan älylaturilla voi paikata mahdollisen energiahäviön ja ladata samalla puhelimen valmiiksi seuraavaksi päiväksi.Luonnonsuojelualueen parkissa täytyy pitää radiotakin yöllä vähän kovella niin ei häiritse metsän puita halailevien vihreiden jatkuva tuulipukujen kahina ja aarnimetsästä hurmioituneen puheen sorina.
- Anonyymi
Itse laitan vielä valot päälle, että muut näkee missä ollaan. Hyvä myös tosiaan pitää sisävalotkin päällä niin löytää puhelimen pimeessä. Aamulla sitten hyvä alkaa soitteleen apuvirtaa paikalle.
- Anonyymi
Jos mökille tulee sähköt niin miksei ostaisi ilmastointilaitteen, parinsadan laite jaksaa pitää hyvin viileänä. Kerrostalossa pidin päällä vain muutamana kuumimpana päivänä, yöksi voi samuttaa. Voi käyttää myös pelkkänä tuulettimena, paljon tehokkaampi kuin pienet pöytätuulettimet.
- Anonyymi
Jos sinulla on itselataava hybridi-Tojota, niin mitään ongelmia ei ole. Laitat vain autoon nukkumaan käydessäsi virran päälle, niin kaikki on kunnossa. Hybridi-Tojotassa on sähkökäyttöinen ilmastoinnin kompressori, joka pitää lämpötilan asetetussa arvossa läpi yön. Mikäli akkujännite menee liian alhaiseksi, niin auton tietokone käynnistää automaattisesti polttomoottorin ja lataa akkua hetken. Siten polttomoottori sammu automaattisesti, mutta ilmastointi toimii edelleen normaalisti.
- Anonyymi
Onko VW jäänyt tästä kehityksestä valovuoden päähän ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911671
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1911283- 771283
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9844- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799