Nyt porrasnousua ja herkut pois,NYT RASVA PALAA

Anonyymi

Tällainenkin tehokas liikuntamuoto on kuin porrasnousu.Vasta ensimmäistä kertaa elämässäni nyt kokeilin.Toimi huomattavasti paremmin nyt näin kesällä kuin pyöräily.
Portaat noustaan juosten ylös niin että syke nousee korkealle,ja sitten kävellen tai juosten alas portaitten vierestä.2-3 men tunnin reeniin pitää varata vettä mukaan 2-3 litraa näin helteillä
Käytän porrasreenin lisäksi myös pyöräilyä.Kalorit nyt vain 1500 ja kaikki herkut pois.

https://www.poikienaidit.fi/2019/06/10/mun-tehokas-ja-nopea-porrastreeni/

Tähän tulee varmasti se SAMA lihava homo kommentoimaan joka on täällä häiriköinyt nyt puoli vuotta.

15

988

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Unohdin että parhaat portaat on KELLARIN portaat kun nousee ja laskee portaita ensin karkkia itseltä piilottamaan ja sitten joka välissä hakemaan.Lidlin hedelmätoffee vaatii AINAKIN 5den kerran nousun laskun ja pari kertaa yöllä kun on viileämpää mutta kyllä LAIHTUU ja jis karkkipussit on raskaita,pitää ostaa isoja eriä kerralla niin ne laihduttaa VIELÄ enemmän.Minulls vain 48ksan kilon karkkisäkkejä niin kyllä on kovareeni.Ne tyhjenee välillä mutta hae uusi säkki kaupasta heti ja se tukee HALVAKSI ja on HYVÄÄ niin LAIHTUU.

    • Anonyymi

      Ja lutkuttava pelleilijä teki taas uuden avauksen.Avausta en tehnyt minä ja tietojani ja taitojani vain käytetään törkeällä tavalla hyväksi.Häpeäisit edes.

    • Anonyymi

      Nousin kellarin portaat tänään kun etsin karkkipiiloani. Sain SYDÄNKOHTAUKSEN.

      • Anonyymi

        Sydänkohtaus on vain tekosyy maata sohvalla ja laiskotella senkin ajan kun voi juosta portaita ja POLTTAA RASVAA.Se ärsyttää minua.Olen tänä yönä juossut portaita jo 5den tunnin ajan ja polttanut RASVAA ja pihtimitta pieneni kello 1.25.04 jä 0.12ksi sentti metriä. Kello 2.45.31 oli pihtimitta pienentynyt jo 0.15iisi sentti metriä.Ja söin yöllä vain 587mäm krammaa hedelmätoffeeta ja join kahdet täytekakkukahvit.Herkkuja saa syödä vaikka LAIHDUTTAA,minä syön koko ajan halpaa TOFFEETA joka on klukoposisiirappia mutta en yhtään RASVAA.Rasva poistuu kun syö paljon hedelmätoffeeta ja LAIHTUU.Kannattaa juosta koko ajan portaita kun SYÖ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sydänkohtaus on vain tekosyy maata sohvalla ja laiskotella senkin ajan kun voi juosta portaita ja POLTTAA RASVAA.Se ärsyttää minua.Olen tänä yönä juossut portaita jo 5den tunnin ajan ja polttanut RASVAA ja pihtimitta pieneni kello 1.25.04 jä 0.12ksi sentti metriä. Kello 2.45.31 oli pihtimitta pienentynyt jo 0.15iisi sentti metriä.Ja söin yöllä vain 587mäm krammaa hedelmätoffeeta ja join kahdet täytekakkukahvit.Herkkuja saa syödä vaikka LAIHDUTTAA,minä syön koko ajan halpaa TOFFEETA joka on klukoposisiirappia mutta en yhtään RASVAA.Rasva poistuu kun syö paljon hedelmätoffeeta ja LAIHTUU.Kannattaa juosta koko ajan portaita kun SYÖ.

        Tällaisesta parodiasta mie tykkään. Ihan nauroin taas tikahtumisiin. 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sydänkohtaus on vain tekosyy maata sohvalla ja laiskotella senkin ajan kun voi juosta portaita ja POLTTAA RASVAA.Se ärsyttää minua.Olen tänä yönä juossut portaita jo 5den tunnin ajan ja polttanut RASVAA ja pihtimitta pieneni kello 1.25.04 jä 0.12ksi sentti metriä. Kello 2.45.31 oli pihtimitta pienentynyt jo 0.15iisi sentti metriä.Ja söin yöllä vain 587mäm krammaa hedelmätoffeeta ja join kahdet täytekakkukahvit.Herkkuja saa syödä vaikka LAIHDUTTAA,minä syön koko ajan halpaa TOFFEETA joka on klukoposisiirappia mutta en yhtään RASVAA.Rasva poistuu kun syö paljon hedelmätoffeeta ja LAIHTUU.Kannattaa juosta koko ajan portaita kun SYÖ.

        Ei saa olla sohvaperuna! Vain sohvaperunat käyttää sydänkohtauksia tekosyynä laiskotteluun ja ovat siksi läskejä.Toinen ryhmä on halvaantuneet.On vain tekosyy jättää 5 km lenkki aamulla väliin.voi porrasjuosta 3-4 tuntia jos ei voi mennä pyörälenkille.


    • Anonyymi

      Erittäin nopeasti näyttää laihtuvan.

    • Anonyymi

      Täytekakkukahvit korkeintaan 13 kertaa päivässä ettei mene herkutteluksi.

    • Anonyymi

      Mutta kaikkein tärkeintä on ettei HOTKI karkkeja.Karkit voi sulattaa ja laittaa kastikkeeksi KEDABIIN,niin on helpompi saada ENERKIAA.

      • Anonyymi

        Toivoisin että saisit joltain pojalta toffeeta.


    • Anonyymi

      Tämä OLIKIN huono laji sellaisenaan.Se toimii vain silloin kun tekee ensin 3 men tunnin pyörälenkin ja sitten sen päälle 20 min porrasnousua.

    • Anonyymi

      3 tuntia portaita? Huh. Ja sitten saa taas mättää herkkuja, kun on kulutettu energiaa. Unohtaisin sen 3 kilon laihdutuksen, olet jo normaalipainoinen muutenkin. Ja jotain harrastuksia ehkä, ettei ainoa ajanviete ole karkkien ahmiminen. Tai jotain apua, kun pitää syödä herkkuja kokoajan.

      Ja sanoit, ettet harrasta lihaskuntoa ollenkaan ennen kuin rasva on poissa, että lihakset näkyy veitsenterävästi? Kai se olisi hyvä siitä huolimatta käydä salilla. Tulee monipuolista liikuntaa.

      • Anonyymi

        Mutta se salitreeni tehokkaasti toteutettuna nostaa painoindeksiä! KAMALAA!


      • Anonyymi

        Voi sitä käydä kuntosalissakin kunhan jättää pois vaaralliset liikkeet maastanosto,jalkaprässi ja tekee vetoliikkeet käsille pienillä painoilla ja monipuolisesti.

        Pääasia on se että syö vähäkalorisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sitä käydä kuntosalissakin kunhan jättää pois vaaralliset liikkeet maastanosto,jalkaprässi ja tekee vetoliikkeet käsille pienillä painoilla ja monipuolisesti.

        Pääasia on se että syö vähäkalorisesti.

        Sulla on joku harhaluulo että kaikki on yhtä huonokuntoisia kuin olet itse. Sitä se teettää kun ravinto heikkolaatuista. Kaikki on vaarallista hauraalle luustolle ja lihaksittomalle keholle.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe