Tissivako kesä 2021

Anonyymi

Voi hellanlettas sentään joitakin naisia, kun paikalle tuli kivassa kesämekossa isotissinen nainen, ja vako vähän esillä. Mekko sopi hyvin tuolle eikä hän itse ollut moksiskaan mistään . Sivusta seurasin vihaisia katseita naisilta (olen itsekin nainen).

Joten nyt naiset; mikä tää juttu on??

55

984

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oon miettinyt saako se näkyä? Mulla näkyy pakosti aina eikä sitä voi kesällä piilottaa. Itse koen luontevaksi, mutta onko se yleisesti ok? Niitä ei tyrkytetä, mutta kun ne ON. 🤔

• Anonyymi

On 😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On 😋

Kieli pois poskesta.

• No huh, hyvä että naisilta kysyttiin. Mä luultavasti pystyn elämään ihan normaalisti tissivaon kanssa, mutta jos nännipihaa on vähän liiaksi esillä, niin sitten olen jo ihan moksis. Kuitenkin henkisesti olen varautunut siihen, että lähitulevaisuudessa tissejä nänneineen joutuu katsomaan hyvin arkipäiväisissä tilanteissa, koska nännit ovat vapautumassa vuosisatojen orjuudesta ihan näinä päivinä.

• Jaa-a? Aina jos tissivakoja näkyy katson edes sivusilmällä, etenkin jos on nätin malliset tissit.

• Anonyymi

Jaa-a, en tiedä. Harvoin tollaseen ite törmään. Tai ehkä oon vaan sokee.

Itsenihän on siis edes yrittää tissejäni piilottaa. Vähänki tyköistuvampaa päällä niin heti ne näkyy ja säkkin en viitsi pukeutua. Isojen tissien kanssa ei todellakaan tarvitse olla edes mikään tyrkky kaula-aukko, niin heti näkyy tissivakoa. Vähän kärjistäen vain turttleneck ei paljasta mitään, paitsi tietysti ääriviivat. Mä olen niin tottunut siihen, että aina kun kumarran niin joku tuijottaa kaula-aukosta sisään. Ihan sama 🙂

• Anonyymi

Siis "turha yrittää tissejäni piilottaa".

• Anonyymi

Totta. Itselle se on ollut ok kun koko iän ne siinä on kulkenut, mutta joku katsoo. En vaan tiedä minäkään mihin ne nyt laittais? Korostamatta tulevat siinä missä ovat kiinni. Tai vaate kuin vaate. Oo ajatellu että naiset ite sen ehkä ymmärtää eikä se heitä haittais kun niinku sullakin, joillakin on ihan sama juttu. Miehien taas luulis tajuavan, että ollaan naisia ja tissit ei vaan kesäks kasva vaan kun toppatakki riisutaan huhtikuussa niin talven takaa paljastuu aina ja iänkaikkisesti eikä se ole silti mikään seksiin kutsu vaan naisen elämää.

• Anonyymi

Se on taas harmillista jos miehet puhuvat tisseillä kun naama on ylempänä. Voisko vaan olla. Tissin iho on samaa kuin kasvoissa.

• Anonyymi

Siitä syystä naisen rintoihin liittyy seksuaalisuus ja naisen tulee peittää rintavako, koska mieleen tulee siitä naisen takapuoli ja vako.
      Miehen rintoja on turha tähän sekoittaa, ei miehen rintojen väliin mitään rintavakoa tule, vaan väli on sielä rintakehä.

• Anonyymi

Ei niin. Miehen hyvät tissit on muuten vaan seksikkäät ja eroottiset. NAM

• Anonyymi

"Miehen rintoja on turha tähän sekoittaa," kuis on noiden Viljojen pers`vaon laita?
        Ihan liian usein se näkyy ja vielä karvoituksen myötä. Ei kaunista katseltavaa, yöks.

• Anonyymi

Hookooällän linjurissa tuli hiki yhtenä kuumana kesänä. Saanhan unohtaa

• Anonyymi

Se ihana nainen kesämekossaan, töissä taas katse naulaantui eikä voinut olla kommentoimatta. En tiedä mikä minuun iski mutta nainen ja kesämekko yhdistelmä todistetusti toimii joillakin naisilla. Tyhmintä kai on se ettei edes itse katsoja tiedä miksi, varmaan pitää alkaa raaputtamaan niitä syvällisiä tunteitaan kuten ässäarpaa ja katsoa mitä peiton alta paljastuu.

AsianVierestä

• Anonyymi

• Anonyymi

Toivottavasti piti kommenteistasi. Itseäni aina rassaa asiaton kommentointi (en siis sano, että sinä olisit kommentoinut asiattomasti). Ei tuijottaminen mua haittaa. Sehän on tavallaan ihan kohteliaisuuskin eikä reaktioille kukaan mitään voi. Vaan siis asiaton kommentointi rassaa. Sitä kun voi sanoa nätistikin, jos on pakko jotain sanoa. Kyllä miehet kivastikin osaavat halutessaan sanoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti piti kommenteistasi. Itseäni aina rassaa asiaton kommentointi (en siis sano, että sinä olisit kommentoinut asiattomasti). Ei tuijottaminen mua haittaa. Sehän on tavallaan ihan kohteliaisuuskin eikä reaktioille kukaan mitään voi. Vaan siis asiaton kommentointi rassaa. Sitä kun voi sanoa nätistikin, jos on pakko jotain sanoa. Kyllä miehet kivastikin osaavat halutessaan sanoa.

Hän varmasti ymmärsi hämmästyksestäni monta sanomatonta asiaa.
        Jotkut naiset vain ovat silmään jostain syystä todella kauniita.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän varmasti ymmärsi hämmästyksestäni monta sanomatonta asiaa.
        Jotkut naiset vain ovat silmään jostain syystä todella kauniita.

AsianVierestä

No siis ne äänettömät kehut ovat usein kaikkein parhaita kehuja. 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siis ne äänettömät kehut ovat usein kaikkein parhaita kehuja. 😀

Kiitos hänelle kun on olemassa, hän tekee maailmasta kauniimman paikan elää ja olla.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos hänelle kun on olemassa, hän tekee maailmasta kauniimman paikan elää ja olla.

AsianVierestä

Kauniisti sanottu.

• Anonyymi

Oliko ylipainoa?

• Anonyymi

Tuo rintavaon esittely ei välttämättä ole kovin viehättävän näköistä, pahimmassa tapauksessa näyttää halvalta. Varsinkin tyylin asiantuntijat käskevät isorintaisia peittelemään enemmän edellä mainitusta syystä.

• Anonyymi

Nainen oli tyylikäs, rintavakoa esillä vaan vähän niinkuin sanoin. Mekko kevensi hänen raskaita rintojaan, normaalipainoinen ja naisellinen nainen.
      Mutta ne muut naiset...vihaiset mulkaisut. Kai se kateus oli, tuo mekkonainen oli vaan jotenkin puoleensavetävä kaikin puolin. No,joskus näkee tälläistä. Yllätti kai pitkästä aikaa todistaa naisten välistä kateutta

• Anonyymi

No kaikkihan riippuu siitä miten tulkitsee ja miten maailman näkee. Ne joille maailma on kilpailua tai yhtä ulkonäköä ehkä näkevät pahat katseet kateutena. Toiseenkin kohdistuvat, jos henkilö on omasta mielestä hyvännäköinen. Huonoitsetuntoinen voisi nähdä pahat katseet niin että hän on ruma. Yms. yms.

• Anonyymi

Tähän pitää minun , miehen, heittää kommentti kesämekoista. Kyllä kesämekko näyttää naisen yllä vaan niin hyvältä oli sitten rintavakoa tai ei, tai oli hoikempi tai ei.

• Anonyymi

Päässä pyörinyt jotain huolia ja sattuneet katsomaan vihaisesti? Ihmisten elämässä on yleensä kuitenkin kaikkea meneillään, on ehkä vähän itseriittoista kuvitella että kaikki olisivat kateellisia tai kiinnittäisivät sen enempää huomiota toisiin. Lopulta nimittäin on niin että muut eivät juuri kiinnosta.

• Anonyymi

Etkö osaa lukea?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö osaa lukea?

Osaan, ja sanoisin edelleen saman kommentin.

• Anonyymi

Mikä teitä naisia oikein riepoo, jos naisella on hyvät rinnat tottakai niitä täytyy tuoda esille, Siepin flikkaakin mollataan kokoajan vaikka neito on niin ilo silmälle et voe poijaat

• Anonyymi

Mikäs teitä miehiä sitten riepoo komeissa, lihaksikkaissa nuorukaisissa? Vihaisia mulkaisuja heihin luotte.

• Anonyymi

Minä ainakin annan kehut kauniille naiselle ilman mitään sen kummempia tarkoitusperiä, jos mut siitä laitetaan kaltertangoo tansiin niin siellä sit ollaan !! Kauniit muodokkaat naiset, ne nyt vaan on ilo silmälle !!!

• Pakko panna tähän legendaarinen valokuva juhlapöydästä vuodelta 1957:

https://urly.fi/26Zh

Sophia Loren kertoi pelänneensä Jayne Mansfieldin tissien plumpsahtavan illallispöytään hetkellä millä hyvänsä! Ilmeensä on mainio, kertoi menneensä näystä aivan totaalisen lukkoon! :D

• Anonyymi

No jo löysit kauniita naisia, yllättikö Lorenin tissikateus?
        Ei kannattaisi koska olihan hän todella kaunis naiskokonaisuus.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Olikohan aloittajan näkemällä naisella Lorenin vako vai Mansfieldin rotko? ; )

Ei Sophia Lorenkaan mikään lauta ollut: muodokas, upea nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Siinä on sitten nainen jonka hehkutusta on vaikea ymmärtää.

• Anonyymi kirjoitti:

Siinä on sitten nainen jonka hehkutusta on vaikea ymmärtää.

Vanhaan hyvään aikaan kauniitkin naiset osasivat myös näytellä, vaikka toki poikkeuksiakin oli. Sophia Loren ei ollut. ; )

Jayne Mansfieldistä en muista nähneeni kuin hänen loppuaikojen tuotantoja, jotka olivat jo aika noloja. Mansfieldin ura oli jo pahassa syöksyssä ennen sitä kohtalokasta auto-onnettomuutta, joten ilmeisesti mitään jälkipolvia mullistavaa ei häneltä jäänyt tekemättä, jos koskaan tekikään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Ei kai tuossa tissikateudesta ole kyse. Pikemminkin myötähäpeästä, kun toisen tissit ovat kokonaan plumpsahtamassa esiin. Sehän olisi ollut sopimatonta.

• No siltähän ne just näyttää, että kohta plupsahtaa lautaselle.. olisin mäkin kattonu..

• Kollimaattori kirjoitti:

Vanhaan hyvään aikaan kauniitkin naiset osasivat myös näytellä, vaikka toki poikkeuksiakin oli. Sophia Loren ei ollut. ; )

Jayne Mansfieldistä en muista nähneeni kuin hänen loppuaikojen tuotantoja, jotka olivat jo aika noloja. Mansfieldin ura oli jo pahassa syöksyssä ennen sitä kohtalokasta auto-onnettomuutta, joten ilmeisesti mitään jälkipolvia mullistavaa ei häneltä jäänyt tekemättä, jos koskaan tekikään.

Mä en muista ainuttakaan Mansfieldin elokuvaa..nimenkin vain hämärästi, Marilyn kopio?

• Wwuwuw kirjoitti:

Mä en muista ainuttakaan Mansfieldin elokuvaa..nimenkin vain hämärästi, Marilyn kopio?

Ei Jayne Mansfield kai niin kehnokaan näyttelijä ollut, ja lauluäänikin oli aivan O.K., mutta eipä ohjaajat antaneet hänen oikein näytellä muuta kuin tissejään. Vähän surullinenkin tapaus oikeastaan.

Kasvoiltaan Mansfield ei ainakaan minun mielestäni ollut kummoinen, joten kai se oli sitten ne bosat. Maailmanlaajuista kuuluisuutta hän sai oikeastaan vasta kuoltuaan dramaattisessa auto-onnettomuudessa, josta kiersi villejä huhuja Suomessakin.

• Anonyymi

Näyttikö yhtään reisien väliä tämä nainen? Se on mahtava näky kun naine ymmärtää kesällä sitäkin esitellä

• Anonyymi

Itse en tykkää esitellä rintojani, mutt se on jokaisen oma asia miten pukeutuu. Mutt ei tarvi sitten voivotella, ett kuinka kaikki miehet tuijottelee hänen tissejään ja kuolaa perään. Toiset tykkää esitellä tissejään ja persettään, mä en, olen joskus saanut ei-toivottua huomiota muutenkin, pidetty jonain halpana horona vaikka en kroppaa ole esitellyt liikoja.

• Anonyymi

eikä vain miehet

• Anonyymi

Sä oletkin joku huppari muija. Toiset on naisellisia eikä itke huomiosta,päinvastoin

• Anonyymi

Rinnoista pitävänä heteromiehenä en sinänsä valita, mutta noihin on aika ajoin vaikea suhtautua. Tai siis kun mielellään katsoisi, mutta toisaalta ei tahtoisi olla epäkohtelias. Vaan kun moni toisaalta saattaa niistä katseista pitääkin ja haluta ihailevia silmäpareja puoleensa.

No, ei tämä oikeasti mikään ongelma ole. Ei tuijota ja jos katsoo niin katsoo arvostavasti ja mielellään myös silmiin. Jos katseet kohtaa niin hymyilee. Ei oo vaikeeta ja ystävällisyys on kivaa maailmassa.

• Anonyymi

Tietääkös naiset sitä, että nainen rintavako paljaana tai rinnat esillä, niin sadat miehet päivässä hivelevät rintojasi silmillään.

• Anonyymi

No sittenpä katsoo. Katsoo ne niitä jos vaan kuultavat vähänkin muodot vaatteen alta.

• Anonyymi

Muistakaapa seuraavan kerran kun katselette ettei nainen ole pyytänyt syntyessään rintoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistakaapa seuraavan kerran kun katselette ettei nainen ole pyytänyt syntyessään rintoja.

Enpähän tuota minäkään pyytänyt syntymistäni. Tai tummia hiuksiani tai vihreitä silmiäni. Mietippä sitä ennen kuin katsot ketä tahansa kadulla.

• Anonyymi

Ime tissiäsi ja mieti sitä. Varattuja ärsyttää siksi, koska oma mies alkaa heti tuijottaa niitä ja eikä halua miehen huomion kiinnittyvän muihin naisiin. Siksihän niitä esitellään, että miehet katsoisivat, eikä siksi, että tulee tisseille kuuma.

• Anonyymi

Paljon ihania tissejä näkyi rannalla.. Nuorten naisten tissit on kauniit.

• Anonyymi

On se vittua et muijien pitää rintavakoa esittää.Elkää yhtään ihmetellään jos tyttömme huoraa.Näyttäkää älyllisyyttänne..Ja annatte niin h....nmaineen..90 pros esittää tätä ryhmää rintavakoa ja nänniään.Elkää ihmisellä jos naisia raiskataan ja näitä todella saa raiskata.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      107
      7736
    2. Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata

Manneja, vaiko matuja?
      Mikkeli
      109
      5971
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5167
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4536
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3220
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      55
      2967
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      58
      2928
    8. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2444
    9. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2437
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2056
    Aihe