Järkyttävä kokemus. Jo itse magneettikuvaus on helvetillinen tapahtuma. Ahdas putki ja laite pitää erilaisia kovia ääniä, joihin meinaa seota.
Itse olen saanut kummatkin korona rokotteet. Kun olin laitteessa tunsin kuinka selkäni ja sisälmykseni lämpenivät. Onkohan normaalia?
Netissähän on videoita joissa magneetti jää koronarokotteen pistoskohtaan kiinni. Mitenhän kehossa joka on täynnä koronarokotetta?
Jouduin keskeyttämään kuvauksen.
Magneettikuvaus ja koronarokote huh huh
89
2367
Vastaukset
- Anonyymi
Ja taas ilman faktoja tietenkin.
Epäisänmaalliseen rokotevastaiseen salaliittotohtoriin ja sen keksittyihin faktattomiin väitöksiin kannattaa suhtautua samoin kuin pienten lapsien väitteisiin. Ymmärtäväisellä Hymyllä. 🙂😊🤗😄😃😆😌😀😁- Anonyymi
Koronarokotetuista magneettisia
Maskilampaat ei voi syyttää etten laittaisi kirjoituksiini luotettavaa lähdettä.
Tarkistapa magneetilla rokotettu, ootko muuttunut magneettiseksi? Ensin kannattaa kokeilla pistoskohta sen jälkeen katsoa, leviääkö tila koko kehoon. Se on erittäin vaarallinen tila. Aiheesta: https://tokentube.net/v/3072263049/mRNA-rokotteisiin-LIS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maskilampaat ei voi syyttää etten laittaisi kirjoituksiini luotettavaa lähdettä.
Tarkistapa magneetilla rokotettu, ootko muuttunut magneettiseksi? Ensin kannattaa kokeilla pistoskohta sen jälkeen katsoa, leviääkö tila koko kehoon. Se on erittäin vaarallinen tila. Aiheesta: https://tokentube.net/v/3072263049/mRNA-rokotteisiin-LISSe, että tuon äijän videossa pyörii tekstiä villinä kuin uutislähetyksessä, ei tee siitä oikeita uutisia tai totta.
Olen kahteen kertaan rokotettu enkä ole magneettinen. Olen testannut, magneetti ei pysynyt rokotuskohdassa eikä missään.
Paitsi jos kastelet magneetin, silloin se pysyy ihossa kiinni. - Anonyymi
Ilman mitä faktoja, henkilöhän kertoi omasta kokemuksestaan.
- Anonyymi
Kokopäivänkö sinä jaat noita samoja lapsellisia hymynaamaviestejä? Ei tuo ihan normaali ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silkkaa persusatuiluahan tuo oli. Tuo tampio ei ole käynyt magneettikuvauslaitteen lähelläkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä tuo sitten mielestäsi kertoi koronarokotteen vaarallisuudesta? Minuakin on koronarokotusten jälkeen välilä pierettänyt. Johtuuko sekin koronarokotteesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan niinkuin muut ei olisi olleet magneettikuvauksissa. Ei ole mikään ongelma, paitsi jos latva on laho.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan niinkuin muut ei olisi olleet magneettikuvauksissa. Ei ole mikään ongelma, paitsi jos latva on laho.
Aika hyvin nuo kuvauksen esteet kartoitetaan ennakolta. Rokkotteista ei aiheudu mitään.
Oikeasti. Minut on rokotettu ja kuvattu. Eihän se putki kiva ole. Jotkut saa paniikkikohtauksia.
Esteet:
Mikäli kehossasi on metallia, vierasesine tai implantti, olethan yhteydessä SYNLABin asiakaspalveluun. Turvallisuussyistä on tärkeää varmistaa, että SYNLAB saa riittävät tiedot metallista. Yhteydenottoa ei tarvita, mikäli metalli on jokin seuraavista:
nivelproteesi
hammaspaikka, hammasproteesi tai retentiokaari
luun tukirauta, naula tai ruuvi
tatuointi
vierasesineen tai implantin materiaali on kulta, titaani, alumiini tai lyijy - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, että tuon äijän videossa pyörii tekstiä villinä kuin uutislähetyksessä, ei tee siitä oikeita uutisia tai totta.
Olen kahteen kertaan rokotettu enkä ole magneettinen. Olen testannut, magneetti ei pysynyt rokotuskohdassa eikä missään.
Paitsi jos kastelet magneetin, silloin se pysyy ihossa kiinni.Minussa magneetti pysyy.
Mutta olenkin teräsmies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silkkaa persusatuiluahan tuo oli. Tuo tampio ei ole käynyt magneettikuvauslaitteen lähelläkään.
Marinisti näki persun - taas!
- Anonyymi
Ihan järki sanoo, että magneettikuvaus ja koronarokote ei ole kavereita keskenään.
- Anonyymi
Sama järki todennäköisesti sanoo että Teuvo Hakkarainen on paras mahdollinen ihminen hoitamaan maan asioita.
- Anonyymi
On aivan normaalia tuntea erilaisia 'kipuja' magneettikuvauksen aikana. Olen ollut noissa kuvauksissa useasti, ja vain yhden kerran jouduttu keskeyttämään noiden kipujen takia, joista sitten sanoivat että se on ihan normaalia. Uusintakuvauksessa kipuja esiintyi taas, mutta ei niin voimakkaana kuin edellisellä kerralla, ja ne sitten lopulta loppuivat kuvauksen aikana.
Ja kaikki tämä oli aikana kauan ennen koronarokotteita...
Melu on normaalia magneettikuvauksessa, ja minulle on aina riittänyt kaikki korvasuojat mitä ovat antaneet, ja 1 tai 2 kertaa on ollut sellaiset suojat että ei voinut kuunnella musiikkia.
Minusta magneettikuvaus on mukava kokemus; se peti tärisee mukavasti kuvaiksen aikana, ja se tärinä yhdistettynä siihen tasaisen rytmiseen 'meteliin' tuo minulle mieleen pikaveneet; se on itse asiassa ihan sama kokemus kuin olisit pikaveneessä kaasu tapissa; sama meteli ja tärinä molemmat ovat samaa intervallia kuin pikavene hakkaisi meren aaltoihin...- Anonyymi
Niin "aikana ennen koronarokotteita" Pahvi, kyse juuri siitä että nyt puhutaan rokotetuista
- Anonyymi
Ellei magneettia kestä niin sitten ei mitään.
Nimimerkki 8 kertaa tuubissa.- Anonyymi
Nykynuoret on uusavuttomia lähes joka asiassa, herkimmät eivät kestä edes koronatestiäkään
(nyyh, tuntuu ikävältä kun työnetään puikko nenään, nyyh)
- Anonyymi
Olen kahdesti ollut putkessa, toisesta kerrasta en muista mitään kun oli aivotärähdys , vaikka olinkin tajuissani.
Olen hermoilematon ihminen, siinähän makoilin.
Sisareni sai hysteerisen kohtauksen aikoinaan putkessa, sai kyllä monesta muustakin asiasta. - Anonyymi
Taitaa päästäsi viirata. Itse olin juuri magneettikuvauksessa eikä ollut mitään ongelmia vaikka olen saanut kummatkin koronarokotteet.
- Anonyymi
Samoin. Kaikki meni hyvin ja kaksi rokotetta myös.
- Anonyymi
Niin varmaan Juu....:)
Itse oikeasti kävin magneettikuvauksessa koronarokotteen jälkeen.
Ei tietenkään mitään eroa aikaisempiin kokemuksiini magneettikuvauksista.- Anonyymi
Magneetti tuhoaa rokotteessa olevat seurantaseerumit, siitä lämpeneminen johtuu kuvauksissa.
- Anonyymi
No se on tämä nykyinen netti/ kännykkäsukupolvi. Että voi olla typerää ja tylsämielistä sakkia
Token tube kertoo totuuden älypölyrokotteista. Rokotetut ovat saaneet salakuuntelu ja seurannan mahdollistavan mikrosirun. Viesti sisältää rokotemyönteisen maskilampaat vaativan luotettavan tieteellisesti arvostetun linkin.
Ainoastaan magneetilla voidaan helposti löytää istutetut mikrosirut. Nyt lastentarhan opettajat voisivat alkaa haravoimaan lapsia magneetilla, kuten ennen muinoon täitarkastukset.
https://www.sciencealert.com/an-invisible-quantum-dot-tattoo-is-being-suggested-to-id-vaccinated-kids
Näkymätön kvanttipistetatuointi rokotettujen lasten merkitsemiseksi ID:llä
Toteutunut Gatesin pyynnöstä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on tämä nykyinen netti/ kännykkäsukupolvi. Että voi olla typerää ja tylsämielistä sakkia
Token tube kertoo totuuden älypölyrokotteista. Rokotetut ovat saaneet salakuuntelu ja seurannan mahdollistavan mikrosirun. Viesti sisältää rokotemyönteisen maskilampaat vaativan luotettavan tieteellisesti arvostetun linkin.
Ainoastaan magneetilla voidaan helposti löytää istutetut mikrosirut. Nyt lastentarhan opettajat voisivat alkaa haravoimaan lapsia magneetilla, kuten ennen muinoon täitarkastukset.
https://www.sciencealert.com/an-invisible-quantum-dot-tattoo-is-being-suggested-to-id-vaccinated-kids
Toteutunut Gatesin pyynnöstäMiksi varastat ja lainaat toisten kirjoituksia, revit ne irti asiayhteydestä ja julkaiset ominasi?
- Anonyymi
Mulla meni tollanen kuvaus ilman ongelmia, kaksi piikkiä minäkin olen saanut, 20 minuuttia, ja se oli siinä, kiitos ja näkemiin.
- Anonyymi
"SE KESTÄÄ 2 TUNTIA"!!!
- Anonyymi
Saitko luvan keskeyttää ilman linkkiä ja lääkärinlausuntoa. Oma ajattelu kun on kielletty.
- Anonyymi
Sen saa aina keskeyttää jos "uhrista" siltä tuntuu. Loppuun se kuvaus silti täytyy suorittaa vaikka pienen tauon jälkeen.
- Anonyymi
"Ahdas putki ja laite pitää erilaisia kovia ääniä, joihin meinaa seota."
Ettet vaan olisi päästäsi seonnut jo ennen sinne putkeen menoa?
:D- Anonyymi
Jos onpi pitkä nesteytysputki ollut päällänsä ennen putkiloon menoa, saattaapi tuntua, että sekoaa. Saattaapi se tuntua niin ilman magneettiputkiloakin. Delirium Tremens siihen onpi syynä silloin ja magneettiputkilon ääntelyt onpi pieniä silloin, kun oma pää tuottaapi näkö- ja kuuloharhoja riittämiin ja ylikin. Sillloin saattaapi luulla, että magneetitkin tarttuupi kiinni ja muuta hullunkurista. Onko joku muuten itse tullut magneettiseksi niin, jotta kaikki rauta- sun muut murikat tarttuupi siihen rokottelukohtaan, tai jotta itse vallan tempautuupi joihinkin raskaampiin rautarakennelmiin kiinni siitä rokottelukohdastaan?
- Anonyymi
Entäs jos hanavedessä on rautaa? Sitä juo vuosikausia ja sitten menee magneettikuvaukseen...
- Anonyymi
Miten niin jos? Hanavedessä on aina rautaa enemmän tai vähemmän.
- Anonyymi
Isis terroristit sidottuina magneettikuvaukseen 4 tunniksi, silmiin väläytellään kirkkaita valoja tuo aika. Jos vielä pää pelaa, kertoo kaiken
- Anonyymi
Ihmisestä voidaan tehdä tosiaan hullu kovilla, stressaavilla äänillä yhdistettynä pahaa oloa tuottaviin erittäin kirkkaisiin valon välähtelyihin.
Aivot sekoaa - Anonyymi
Tuo on taas epilepsia testi.
- Anonyymi
Minulla olisi magneettikuvaus ensi viikolla. Ajattelin ottaa muutaman viskipaukun ennen sitä. Onkohan sallittua?
Tulisi sama olo kuin ennen lentokoneeseen menoa, ihan sama putooko ja olo on rento. - Anonyymi
Maskilampaat ei voi syyttää etten laittaisi kirjoituksiini luotettavaa lähdettä
Tarkistapa magneetilla rokotettu, ootko muuttunut magneettiseksi? Ensin kannattaa kokeilla pistoskohta sen jälkeen katsoa, leviääkö tila koko kehoon. Se on erittäin vaarallinen tila. Aiheesta: https://tokentube.net/v/3072263049/mRNA-rokotteisiin-LIS - Anonyymi
Toteutunut Gatesin pyynnöstä - Anonyymi
Rokotetut eivät ainoastaan kuole hyvin pian vaan magneettisuus tuhoaa vatsalaukun ja ruoka ei enään poistu luonnollista tietä.
Maskilampaat ei voi syyttää etten laittaisi kirjoituksiini luotettavaa lähdettä
Mistä näitä idiootteja löytyy? Vai oikein lämpenee kroppa magneetissa, jihuu!
- Anonyymi
Eipä niitä kovin montaa voi olla. Ahkera trolli kirjoittaa varmasti yli 200 rokotevastaista viestiä päivässä. Kuka niitä älypöly-, mikrosiru-, magneetti-, salakuuntelun ja seurannan mahdollistavat koronarokotteen tarinoita uskoo? Uskooko epäisänmaallinen rokotevastainen salaliittoteorikko edes itse? Vaikuttaa kyllä hyvinkin yksinkertaiselta joten voi vaikka itse uskoakkin omat itse sepitettyt valheensa.
- Anonyymi
Täyttä paskaa. Ottakaa rokote! Magneettikuvaan voi mennä. Mikään paikka ei halkea ja kuumene.
- Anonyymi
Kävin 2 rokotteen jälkeen magneetissa. Vaimo sanoo että säteilen kuumuutta.
- Anonyymi
Mulle tuli jatkuva stondis, en tiedä on magneettinen
- Anonyymi
Jos sperma muuttuu magneettiseksi, se ei lennä
- Anonyymi
Nysverö, itkee perustason tutkimuksia.
- Anonyymi
Tuli Hohto elokuva mieleen kun pääsin putkesta
- Anonyymi
Ajattelin laittaa jääkaappimagneetin anukseen huomisen kuvauksen kunniaksi
Siinähän doctorit sitten ihmettelee kuvia- Anonyymi
No se magneetti tuskin on ensimmäinen asia jota olet sinne tunkenut. Ja eivät ne ihmettele. Nauravat kyllä.
- Anonyymi
Olen ollut magneettikuvauksessa eikä se tunnu yhtään miltään kehossa. Laite möykkää ja päästelee kaikenmoisia ääniä. Klaustrofobiselle voi olla hankalaa.
Ei saa olla magneettisia esineitä mukana, koska ne lentää putkeen.
▪︎▪︎▪︎▪︎
Sairaalan pihalla oli magneettirekka, jonka sisällä tuo laite oli. Takana pienellä luki lapussa jotain. Menin lähemmäs katsomaan. No siellä luki varoitus, että sieltä kolosta saattaa singota jäätä ja pitää pysyä kaukana. - Anonyymi
Tässä osoitetaan rokotetun magneettisuutta:
https://youtu.be/qWI0YiSmTKs - Anonyymi
Kehotan kaikkia suhtautumaan sosiaalisessa mediassa leviävään tietoon kriittisesti.
Varsin jos faktana on jokin täysin tuntematon. Esim. "Uutissivustoksi" naamioitu bloki.
Epäisänmaalliseen rokotevastaiseen salaliittotohtoriin ja sen keksittyihin faktattomiin väitöksiin kannattaa suhtautua samoin kuin pienten lapsien väitteisiin. Ymmärtäväisellä Hymyllä. 🙂😊🤗😄😃😆😌😀😁😌😁🤗🤗😀😃😄😌🤗🤗😊😉😁😌😄😃😀🤗🤗🤗😃😄😀😁🤗🤗 - Anonyymi
mulle tuli rokotuskohtaan omituinen mustelma jossa oli ihan selvä pirun kuva sarvineen!
- Anonyymi
En jaksanut koko juttua lukea läpi: oli niin pitkä, mutta muutamia huom höh höh ioita:
- Anonyymi
Onko kororoketevastaiset järjissään?
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Rokotevastaiset salaliittoteorikot ovat himmeitä 😱😱😱😱
- Anonyymi
Golden Shower 🚿♥️
Ajatella, kaikki kymmenet sirut, grafeeniputkilot, 5g modeemit,auton renkaat yms mitä piikin mukana tuli.
Ihme ettet jäänyt vallan jumiin.- Anonyymi
Nautin melummin Ureaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nautin melummin Ureaa
Ja karjan matolääkettä, koska sitä ei myydä apteekissa.
- Anonyymi
Koeta nyt virtsata laiteessa, vetää vielä esarin väliin ja jää jumiin.
- Talkkari tulee katsomaan ja toteaa että käsikahvaa ei ainakaan kantsi katkaista kun se maksaa 13€
Sisäliitin vaiko lisäsiitin silloin tarvitaan?
- Anonyymi
minä magneettiputkessa nukahdin kun olin niin väsynyt kipuihini, ei vissiin pelottanut se putkeen meno😆
- Anonyymi
Urea 51, uusi PC peli
- Anonyymi
Olisit varmaan keskeyttänyt ilman koronarokotustakin. Läheinen kävi putkessa, eikä voinut syystä tai toisesta olla siellä täyttä aikaa, joten kesken se jäi. Oli pyytänyt "droppia", mutta eihän sitä sitten edes annettu.
Tämä oli aikaa ennen koronaa.- Anonyymi
Ai eikö saa enää edes mietoa rauhoittavaa ennen putkeen menoa? Jo on menny tiukaksi, bentsoja esim. ei ilmeisesti enää ole edes käytössä ja se näkyy katukaupassa, sinne se kauppa on siirtynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai eikö saa enää edes mietoa rauhoittavaa ennen putkeen menoa? Jo on menny tiukaksi, bentsoja esim. ei ilmeisesti enää ole edes käytössä ja se näkyy katukaupassa, sinne se kauppa on siirtynyt.
Tietty kaikki bentsot menee magneettiputkiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietty kaikki bentsot menee magneettiputkiin
Mitä tarkoitat, vai etkö ihan ymmärtänyt lukemaasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne putkimagneetithan repii piikkiprotskut solussa ja se rikkoo seinämät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Magneettisen piikitetyn kudoksethan venyy putkessa kohti niitä liikkuvia magneettikenttiä. Siinä naamakin muuttelee muotoaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Magneettisen piikitetyn kudoksethan venyy putkessa kohti niitä liikkuvia magneettikenttiä. Siinä naamakin muuttelee muotoaan.
Putkesta ulostullessa kapeanaamaisenkin posket on kuin vanhalla kissalla.
- Anonyymi
"MINÄ EI-ROKOTETTUNA LÄHINNÄ NAURESKELIN SILLE RYSKEELLE,VASARAN PAUKETTA,SIRKKELISAHAUSTA,NAULAPYSSYN PAUKETTA,KONEPAJAN ÄÄNIÄ 2 TUNTIA TUTTUJA ÄÄNIÄ,VIKAA EI LÖYDETTY"!!!
- Anonyymi
Magneettisen piikitetyn kudoksethan venyy putkessa..
Himmeillä valoilla kulkee rokotevastaiset.
- Anonyymi
Tarkistapa magneetilla rokotettu, ootko muuttunut magneettiseksi? Ensin kannattaa kokeilla pistoskohta sen jälkeen katsoa, leviääkö tila koko kehoon. Se on erittäin vaarallinen tila. Aiheesta: https://tokentube.net/v/3072263049/mRNA-rokotteisiin-LIS
- Anonyymi
Kannattaa miettiä myäs esim. tatuoinnin vrt. rokotuksen vaikutuksia. Muutaman tunnin ihon hakkaaminen neulalla vai kertapistos turvallisella aineella
Viimeisten 20 vuoden aikana neulatatuointi on saavuttanut suuren suosion länsimaissa. Ihon koristaminen pistelemällä ihoon väripigmenttiä tai väriaineita ei kuitenkaan ole vaaratonta. Paikallisina iho-ongelmina voi ilmetä tulehduksia, yliherkkyyttä väriaineille, hyvän- tai pahanlaatuisia kasvaimia ja kroonisten sairauksien puhkeamista tatuoiduille ihoalueille. Neulatatuointi altistaa myös veriteitse tarttuville infektioille kuten C-hepatiitille ja bakteerisepsikselle. Vakavaa perussairautta potevien ja immunosuppressiivista lääkitystä saavien tulisi olla tietoisia tatuoinnin aiheuttamista terveysriskeistä. - Anonyymi
Kävin vasta toisen kerran magneettikuvauksessa, mua pelotti vaan se ett mitä vikoja sieltä selän alueelta kuvauksesta löytyy. Kuvauksen järjestänyt lekuri ei ollut infonnut mua, ett miks selkä kuvataan ylempääkin, joten ei ihme, ett pelotti. Oli kapeampi kuvausputki ja pään ympärillä kotelo ja kuvaus kesti tunnin verran. Tulpat korvissa ei kauheasti peittänyt sitä kolinaa ja pauketta ja loppuvaiheessa valmiiksi kipeä selkä ärtyi entisestään, helpotus oli kun pääsi pois siitä putkesta. Onneks ei ollut mitään lisävikoja selässä aiemmin löytyneiden lisäksi. Olen saanut kaikkiaan kolme koronarokotetta. Kyllähän sellanen lämmin tunne tuli niille alueille joita kuvattiin, mutt se meni ohi. Mieluummin lämmin olo kuin kylmä, kun tunnin joutuu kapeassa putkessa makaamaan. Aloituksen kirjoittajan pitäis pikkuisen miettiä, ett monet pikkulapsetkin joutuu magneettikuvissa käymään sairastamisen takia, onneks on kehitetty laitteita joilla pystytään löytämään sairauksia hyvissä ajoin, hoidotkin on kehittyneet ja kehittyy koko ajan. Tsemppiä kaikille.
- Anonyymi
Kyllähän naamassa rätsähtelee TV:n kuvaputkea vasten kun pitää lähellä.
- Anonyymi
Hyvä että keskeytit kuvauksen, olisit hetken kuluttua liiskautunut laitteen seinään.
- Anonyymi
Kuten kaikki miljoonat koronarokotetut, joita on magneettikuvattu.
Ja hallitus estää kaikista miljoonista uutisoinnin, eikä kenelläkään heistä ollut ystäviä tai sukulaisia, jotka olisivat uskaltaneet paljastaa TOTUUDEN!
- Anonyymi
Minä joiduin lopettamaan suunnistusharrastuksen rokotuksen jälkeen kun kompassin neula osoittaa koko ajan vain vasempaan olkapäähän.
- Anonyymi
Nyt on tiukkaa pedaalii rokotevastaisilla Ureamiehillä ♥️🥃♥️
- Anonyymi
Magneettikuvauksen esteitä ovat:
sydämentahdistin
metallia sisältävä sisäkorvaproteesi
lääkepumppu, jota ei voi poistaa tutkimuksen ajaksi
ennen vuotta -80 tehty aivojen aneurysman leikkaus
magneettikuvaukseen sopimaton sydämen tekoläppä
metallisiru silmässä
pysyvästi asetettu hermostimulaattori
munuaistauti voi olla este tehosteaineen käytölle mutta ei estä kuvausta ilman tehosteainetta
jatkuva vapina tai pakkoliikkeitä
ette pysty olemaan makuuasennossa selällään liikkumatta
Ei siis rokote vaan paniikki. Siihenkin kyllä on lääkettä! - Anonyymi
Rokote sisältää magneettista älypölyä.
- Anonyymi
https://tekniikanmaailma.fi/koronarokotteella-on-merkittava-sydan-ja-verisuoniterveytta-edistava-vaikutus-tutkimus-paljastaa/
Mutta magneettikuvaus siinä "helvetinputkessa" kannattaa pyytää rauhoitettuna. Täytyy vain olla joku kuskaamassa kun autolla et siitä kotiin ajele. - Anonyymi
Putki on iso mutta kuvattava voi olla läski. Eikä ne uudet mallit mitään kauheaa ääntä pidä.
nim. Viimeiksi tämän viikon maanantaina käynyt
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077736
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1095971- 835167
- 1394536
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113220- 552967
- 582928
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102444- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562056