Minulla on niskarangassa välilevyn pullistumia ja kax juurikanavan ahtaumaa. Ja tod.näkösesti niistä johtuen hartiaalueen hermopinne tila joka säteillyt kipua n 9v käsivarteen. Pikkurilli ja nimetön puutuvat ja kramppailevat halutessaan. Olen rampannut ties missä vaivojeni vuoksi. Ja toisena vaivana taistellut pääsääntöisesti tois puolisen poskiontelo vaivan kanssa. Aivan kuten olisi tulehdustila 24/7 ja vuoden jokaisenan päivänä. Minulle tehtiin nenän suoristusleikkaus, tehtiin ilmavuutta toisella operaatiolla, sain RF lämpöhoidon, söin allergialääkeitä, huuhtelin nokkakannulla ammeellisen, impasin nenäsumutteita erilaisia monesti ja vaiva senkuin jatkuu. Täällee 5v jälkeen ku niiskuttelee ja niistää n 100-200 kertaa päiväs alkaa oleen tunteet koholla. Olen itse tutkinut tämän kaularanka alueen hermopinteiden oire määritelmiä ja niissä on ollut mainintoja että jatkuva poskiontelon oireilu voi johtua kaularangan hermopinne tilasta. Yli ja ali lääkäreiltä udellut mahdollista yhteyttä mutta heidän näkemys on ettei yhteyttä Niinpä epätoivoisena toivoisin josko Suomesta löytyisi kohtalontoveri.
harteiden hermopinne ja poskiontelot
0
105
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup323811- 1522347
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121957Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko201499Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731386J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1101337Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881280- 671265
- 821191
- 631165