HIUKSET LÄHTEE PÄÄSTÄ

Anonyymi

Moi :)

Minun hiukseni ovat aika huonossa kunnossa... Ajattelin aluksi kertia vähän niiden elämän tarinaa ja kärsimystä. Elikkäs eräänä päivänä värjäsin hiukseni TUMMAN siniseksi, ja tämä upean yö taivaan sininen väri muuttui yhden pesun jälkeen VIHREÄKSI. En tiennyt silloin vielä yhtään mitään hiusten päälle, en varmaan nytkään näköjään. Joten, ostin Biozellin jotakin värinpoisto ainetta ja käytin sitä oikein reippaasti. Vähän sillä jotain saikin jopa aikaan, mutta vihreä väri oli kokonaan poissa vasta vuoden kuluttua. Tämän jälkeen sain loisto idean ja ostin oranssia henna kasviväriä. Lopputuloksesta jopa pidin tällä kertaa, ja oranssit hiukseni olikin minulla noin 2 ja puoli vuotta. Noh. Sitten eräs kaunis kesäinen aamu tuli ja halusin blondit hiukset :) Joten 4 pakettia vaalennus ainetta (marketista) ja muutama värinpoisto jälkeen minulla oli vaalea tukka. Erittäin vaalea tukka. Ei mennyt kuitenkaan kuin viikko, ja halusin harmahtavan icy tukan :33 joten ostin hopea shampoita ja käytin niitä, ja sainkin sitten sellaisen silver tukan. Samana päivänä kun sain sen niin värjäsin kuitenkin takaisin kellertävämmäksi/lämpimämmäksi blondiksi hiukseni. Ei mennyt kuin kaksi päivää, ja halusin harmaan tukkani takaisin, nyt olen jälleen käyttäny hopea tuotteita.

Tällä hetkellä tukkani on sekä että harmaa/icy blonde että lämpimän sävyinen blondi. Hiukseni ei kuitenkaan ole niiiiiin huono kuntoinen, että hiukseni katkeilisivat ja kaljuuntuisin. MUTTA ne on niiiin karheat kuin olla voi JA kuivat.

JOTEN. Olisko kenelläkään mitään vinkkejä minulle, kävin kampaajalla jo lyhentämässä pörröäni, mutta kun olen taas niitä hopea tuotteita käyttänyt, niin hiukseni ei ole enään kampaajan jälkeiset siloiset. Kenelläkään mitään vinkkejä??? Laitanko hunajaa hiuksiin vai mikä olisi avuksi?? Mieluusti sitten jotain marketista saatavia tuotteita, kun budgettikin hiipuu samalla :33

Kiitoksia, jos jollain olisi neuvoja! 😀

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

        Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
        Jyväskylä
        56
        1896
      2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

        Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
        Maailman menoa
        48
        1648
      3. Ei luottoa lakko maahan

        Patria menetti sovitun ksupan.
        Suomen Keskusta
        52
        1574
      4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

        Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
        Ikävä
        5
        1527
      5. Sinäkö se olit...

        Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
        Ikävä
        6
        1495
      6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

        Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
        Vaipat
        6
        1415
      7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

        Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
        Tunteet
        8
        1316
      8. Lepakot ja lepakkopönttö

        Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
        12
        1281
      9. Revi siitä ja revi siitä

        Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
        Varkaus
        4
        1163
      10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

        Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
        Hämeenlinna
        4
        1138
      Aihe