Musiikkia, huumoria ja kaikenlaista höpinää

Tässä tällainen sekameteliketju =D Saa laittaa musiikkia, huumorijuttuja (esim. vaikka kertoa jonkun vitsin, laitta linkin johonkin sketsiin) ja turista niitä näitä. Sana ja mieltymykset ovat siis vapaita.

Tosin:
A) Ei härskejä vitsejä eikä sellaisia, jotka tietoisesti ouiden loukkamistarkoituksessa
B)Ei vihamielistä juttelua eikä kauheannegatiivista

Tässä aloituksesksi vähän popimpaa Rushia:
https://www.youtube.com/watch?v=f1BJITyRQ8s

66

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mul ois yx hyvä,, naisella ei saa olla karvoja missään muodossa!

      • Anonyymi

        Mulla ois vitsi, palstanaisilla niitä ei ole!

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi

        Yes! Karvapelkääjä on tehnyt paluun.


    • No mä mietin, että ihminen kadottaa yhteyden toiseen ihmiseen. Sen muistaa vasta kuin sitä toista ei ole...

      https://youtu.be/88w1lMXM1Uc

      Lukeudun tuohon sakkiin, enkä ole ainoa...

      Jos vaan heräis aiemmin...

      • Hups. Kaijahan keksi...

        https://youtu.be/6aVPVlKh0KA

        Enpä mä suostu pystyyn kuolemaan tosiaan! 😀

        Etiäpäin vaikka hankais joku takaraivossa...😬


      • interlocutrice kirjoitti:

        Hups. Kaijahan keksi...

        https://youtu.be/6aVPVlKh0KA

        Enpä mä suostu pystyyn kuolemaan tosiaan! 😀

        Etiäpäin vaikka hankais joku takaraivossa...😬

        Oisko tään biisin sanoma vähän sama?

        https://youtu.be/aFkcAH-m9W0

        Maskuliinisempi mut kuitenkin?

        Öitä sinne jonnekin js kaikille. 😊


    • Anonyymi

      Kerran sodan jälkeen isällä olin kylässä. Ihmettelin kun käsikranaatti oli vajassa. Heitinhän sen sitten ulkohuusia päin.

      Mokoma räjähdys tuli ja kauhea lautasotku. Isävainaan sieltä lautakasan alta mousi, ja tuumasi: "Onneksi en pieraissut pirtissä."

    • Millaisia korvakoruja käytät? :)

      • Jos oli mulle tuo kysymys, niin yleensä roikkuvia silloin kun käytän, mulla ei oos ees ku yhet sellaset ei-roikkuvat tällä hetkellä. Tykkään aika paljon sellaisista jännistä jonkun käsityöläisen tai pienen merkin korukuista (en osaa oikein kunnolla selittää) sekä vaikka joistain vanhemmista Aarikan korvakoruista (vaikka 1960-90 -lukujen Aarikka). Kalevalakoruistakin tykkään jonkun verran (yhet kalevalakorvakorut löytyy). Eniten mulla on kai puusta tehtyjä korvakoruja. Värillisiä käytän eniten, korviksissa suosin eniten väreinä punaista ja oranssia, mutta myös tummemman keltainen on hyvä sekä pinkki ja vaaleanpunainen (yhet tummemman keltaiset korvakorut löytyy ja yhet pinkit).


      • Mutta kauhean isoja en suosi, mutta en myöskään tosi pieniä (siis roikkuvista).


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jos oli mulle tuo kysymys, niin yleensä roikkuvia silloin kun käytän, mulla ei oos ees ku yhet sellaset ei-roikkuvat tällä hetkellä. Tykkään aika paljon sellaisista jännistä jonkun käsityöläisen tai pienen merkin korukuista (en osaa oikein kunnolla selittää) sekä vaikka joistain vanhemmista Aarikan korvakoruista (vaikka 1960-90 -lukujen Aarikka). Kalevalakoruistakin tykkään jonkun verran (yhet kalevalakorvakorut löytyy). Eniten mulla on kai puusta tehtyjä korvakoruja. Värillisiä käytän eniten, korviksissa suosin eniten väreinä punaista ja oranssia, mutta myös tummemman keltainen on hyvä sekä pinkki ja vaaleanpunainen (yhet tummemman keltaiset korvakorut löytyy ja yhet pinkit).

        Sulle se kysymys oli, joo. :)

        Värit löytyy koruissakin. Pidätkö puisia koruja, eikö ne Aarikan ole puisia?

        Käytätkö kaulakoruja?


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Sulle se kysymys oli, joo. :)

        Värit löytyy koruissakin. Pidätkö puisia koruja, eikö ne Aarikan ole puisia?

        Käytätkö kaulakoruja?

        Jep. puisia eniten on korvakorut, mutta on metallistakin ja yhet oranssit on, joissa huopaa ja kahet tai kolmet ihan huovutetutkin.

        Joskus pidän kaulakorujakin, esim. yhtä kalevalariipusta (tosin lupasin sen antaa joskus mun siskon tytölle, sitten kun on kasvanut hieman enemmän, nyt vielä aika pieni, marraskuussa täyttää vasta kolme).

        Yksi riipus on, jossa oranssi lakkamarja, se on yks suosikeista ja pidän joskus ja toinen on punanen Aarikan kaulakoru, jossa roikkuu sydänkuvio. Olis mulla myös kaikenlaisia riipuksia, mutta mulla ei ole niihin ketjua.

        Sitten yhteen aikaan pidin paljon yhtä kultaista kaulakorua (yksinkertainen), joka oli äidillä (RIP), mutta se meni kerran poikki ja pitäis joskus korjata.

        Yleensä pidän vähän yksinkertaisemmista koruista ja useasti olen myös ilamn mitään koruja. Näin koronan aikaa en ole aina edes laittanut koruja (nyt kesällä joitain korvakoruja olen muutaman kerran käyttänyt). Silloin jos koruja käytän, niin ehkä eniten kesällä ja syksyllä. Pitäis ehkä ruveta läyttämään vähän enemmän joskus.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Sulle se kysymys oli, joo. :)

        Värit löytyy koruissakin. Pidätkö puisia koruja, eikö ne Aarikan ole puisia?

        Käytätkö kaulakoruja?

        Juu, Aarikan korut yleensä puusta, mutta joissakin myös mukana metallia.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Sulle se kysymys oli, joo. :)

        Värit löytyy koruissakin. Pidätkö puisia koruja, eikö ne Aarikan ole puisia?

        Käytätkö kaulakoruja?

        Maanantaina on hiustenleikkuuaika. Ajattellin, jospa laittais sellaisen ananastukan. Nytkin ollu vähän siihen suuntaan, ei ihan, mutta hieman. Tosin tästä otsan kohalta on tukka leikattu hieman lyhemmäks (ettei roiku silmillä), että pystyykö tästä tekeen varsinaista ananasmallia. Myöskään kauheen lyhyeks ei voi mulla päällitukkaa leikata tai muuten hiukset sojottaa miten sattuu, kun on melko jäykät. Muuten sitten taas leikkautan sivuilta ja takaa 6mm ja päältä pitkä, mutta miietin vielä onko sama kuin yleensä aina ennenkin tai se ananas.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. puisia eniten on korvakorut, mutta on metallistakin ja yhet oranssit on, joissa huopaa ja kahet tai kolmet ihan huovutetutkin.

        Joskus pidän kaulakorujakin, esim. yhtä kalevalariipusta (tosin lupasin sen antaa joskus mun siskon tytölle, sitten kun on kasvanut hieman enemmän, nyt vielä aika pieni, marraskuussa täyttää vasta kolme).

        Yksi riipus on, jossa oranssi lakkamarja, se on yks suosikeista ja pidän joskus ja toinen on punanen Aarikan kaulakoru, jossa roikkuu sydänkuvio. Olis mulla myös kaikenlaisia riipuksia, mutta mulla ei ole niihin ketjua.

        Sitten yhteen aikaan pidin paljon yhtä kultaista kaulakorua (yksinkertainen), joka oli äidillä (RIP), mutta se meni kerran poikki ja pitäis joskus korjata.

        Yleensä pidän vähän yksinkertaisemmista koruista ja useasti olen myös ilamn mitään koruja. Näin koronan aikaa en ole aina edes laittanut koruja (nyt kesällä joitain korvakoruja olen muutaman kerran käyttänyt). Silloin jos koruja käytän, niin ehkä eniten kesällä ja syksyllä. Pitäis ehkä ruveta läyttämään vähän enemmän joskus.

        Uteliaana kyselen, kun olen suunnitellut ruveta näpräämään taas itse koruja. Kierrätysmateriaalia mietin. Astioistakin saisi kivoja koruja, kun vaan hioo terävyydet pois.

        https://www.designkaje.fi/wp-content/uploads/2017/11/Arabia_Leikko_korusarja2.jpg

        Jonkun verran olen tehnyt riipuksia epoksihartsista. Linkissä vaan esimerkkejä mitä niistä saa.

        https://homemaster.desigusxpro.com/wp-content/uploads/2018/07/3-9.jpg

        Joskus nuorempana tein itselleni kaikki korvakorut, lähestulkoon. Kaulakorutkin. Jollen sitten joltain saanut lahjaksi jotain. :)

        Emalikoruja tein yläasteella, mutten kuollaksenikaan tiedä mihin olen ne laittanut. Mistään ei löydy. Hukkunut ajan saatossa. Tai antanut jollekin enkä muista.

        Mä käytän jonkun verran korvakoruja. Lähinnä erilaisia korvarenkaita. Hopeaa, kultaa tai kirurginteräksestä tehtyjä. Isoimmat on halkaisijaltaan sormuksen kokoluokkaa. :)


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Sulle se kysymys oli, joo. :)

        Värit löytyy koruissakin. Pidätkö puisia koruja, eikö ne Aarikan ole puisia?

        Käytätkö kaulakoruja?

        Joskus kampaamossa kysyttiin, että laitetaanko ananas tai jotain sinne päin) ja sanoin, että ihan vain samanlainen kuin ennenkin. Jospa nyt hieman muutosta =)


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Uteliaana kyselen, kun olen suunnitellut ruveta näpräämään taas itse koruja. Kierrätysmateriaalia mietin. Astioistakin saisi kivoja koruja, kun vaan hioo terävyydet pois.

        https://www.designkaje.fi/wp-content/uploads/2017/11/Arabia_Leikko_korusarja2.jpg

        Jonkun verran olen tehnyt riipuksia epoksihartsista. Linkissä vaan esimerkkejä mitä niistä saa.

        https://homemaster.desigusxpro.com/wp-content/uploads/2018/07/3-9.jpg

        Joskus nuorempana tein itselleni kaikki korvakorut, lähestulkoon. Kaulakorutkin. Jollen sitten joltain saanut lahjaksi jotain. :)

        Emalikoruja tein yläasteella, mutten kuollaksenikaan tiedä mihin olen ne laittanut. Mistään ei löydy. Hukkunut ajan saatossa. Tai antanut jollekin enkä muista.

        Mä käytän jonkun verran korvakoruja. Lähinnä erilaisia korvarenkaita. Hopeaa, kultaa tai kirurginteräksestä tehtyjä. Isoimmat on halkaisijaltaan sormuksen kokoluokkaa. :)

        Niistä renkaista joitakin.

        https://www.kultajousi.fi/fi/tuotteet/steel4u-teraskorvakorut-musta-tribaali/18133/dp?openGroup=4156

        https://www.kultajousi.fi/fi/tuotteet/steel4u-teraskorvakorut/18142/dp?openGroup=4156

        https://kultatukku.fi/verkkokauppa/tuotekuvat/18342_58c1618e46215314712154.jpg
        https://cdn.shopify.com/s/files/1/0309/5291/5083/products/kr-3135181_1_400x.jpg?v=1581614667


      • Anonyymi

        Tietenkin 40mm kettinkiä muutama metri/korva. Miksi hölmöjä kyselet? Lisäksi minulla on vanha Lada napakoruna.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Maanantaina on hiustenleikkuuaika. Ajattellin, jospa laittais sellaisen ananastukan. Nytkin ollu vähän siihen suuntaan, ei ihan, mutta hieman. Tosin tästä otsan kohalta on tukka leikattu hieman lyhemmäks (ettei roiku silmillä), että pystyykö tästä tekeen varsinaista ananasmallia. Myöskään kauheen lyhyeks ei voi mulla päällitukkaa leikata tai muuten hiukset sojottaa miten sattuu, kun on melko jäykät. Muuten sitten taas leikkautan sivuilta ja takaa 6mm ja päältä pitkä, mutta miietin vielä onko sama kuin yleensä aina ennenkin tai se ananas.

        Heh, ollaanko me sitten samikset, kaksi ananastukkaa? :D

        🍍

        Kiva kesätukka, hengittää päänahka eikä ole paljon pestävää. Pikkusen joutuu kyllä kans muotoilutuotteita käyttämään pitempään osuuteen, ettei ihan töyhtöhyyppänä liiku. :)

        Vaikka eipä mua itseä haittaa olla töyhtöhyyppänäkään, en paljon ota stressiä tuollaisista asioista.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Uteliaana kyselen, kun olen suunnitellut ruveta näpräämään taas itse koruja. Kierrätysmateriaalia mietin. Astioistakin saisi kivoja koruja, kun vaan hioo terävyydet pois.

        https://www.designkaje.fi/wp-content/uploads/2017/11/Arabia_Leikko_korusarja2.jpg

        Jonkun verran olen tehnyt riipuksia epoksihartsista. Linkissä vaan esimerkkejä mitä niistä saa.

        https://homemaster.desigusxpro.com/wp-content/uploads/2018/07/3-9.jpg

        Joskus nuorempana tein itselleni kaikki korvakorut, lähestulkoon. Kaulakorutkin. Jollen sitten joltain saanut lahjaksi jotain. :)

        Emalikoruja tein yläasteella, mutten kuollaksenikaan tiedä mihin olen ne laittanut. Mistään ei löydy. Hukkunut ajan saatossa. Tai antanut jollekin enkä muista.

        Mä käytän jonkun verran korvakoruja. Lähinnä erilaisia korvarenkaita. Hopeaa, kultaa tai kirurginteräksestä tehtyjä. Isoimmat on halkaisijaltaan sormuksen kokoluokkaa. :)

        Mulla oli joskus aikoinaan (olikohan 1990-luvun loppupuolta) sellaiset emaliset korvakorut, joihin oli maalattu violetteja orvokkeja. Olin ostanut ne Tallinnasta jostain antiikki-tai koruliikkeestä. Ne vaan oli sen verran painavat, että mun toisesta korvkorun reiästä alkoi vuotaa verta. Samalta reissulta ostin myös äidille pisaranmuotoiset meripihkakorvakorut ja mun siskolle sydämenmuotoiset (nekin meripihkaa), mihin lienee ajan saatossa hävinneet tai ainakin äidin, olisin voinut ottaa ne muistoksi sen jälkeen, kun äiti kuoli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin 40mm kettinkiä muutama metri/korva. Miksi hölmöjä kyselet? Lisäksi minulla on vanha Lada napakoruna.

        Kyselin Norpalta. :)

        Mutta on sulla vahvaa tekoa korvalehdet. Oikea teräspeikko.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mulla oli joskus aikoinaan (olikohan 1990-luvun loppupuolta) sellaiset emaliset korvakorut, joihin oli maalattu violetteja orvokkeja. Olin ostanut ne Tallinnasta jostain antiikki-tai koruliikkeestä. Ne vaan oli sen verran painavat, että mun toisesta korvkorun reiästä alkoi vuotaa verta. Samalta reissulta ostin myös äidille pisaranmuotoiset meripihkakorvakorut ja mun siskolle sydämenmuotoiset (nekin meripihkaa), mihin lienee ajan saatossa hävinneet tai ainakin äidin, olisin voinut ottaa ne muistoksi sen jälkeen, kun äiti kuoli.

        Korviksina saattaa olla aika keljut nuo emalikorut. Mutta riipuksena menee kyllä. Riipuksia tein.

        Kaikenlaisia helmikoruja on tullut tehtyä korviksiksi. On ollut niin pitkä tauko näpertelyssä, että osaankohan edes eneää. Työvälineitäkin pitää päivittää. :)


        Meripihka on jees.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Heh, ollaanko me sitten samikset, kaksi ananastukkaa? :D

        🍍

        Kiva kesätukka, hengittää päänahka eikä ole paljon pestävää. Pikkusen joutuu kyllä kans muotoilutuotteita käyttämään pitempään osuuteen, ettei ihan töyhtöhyyppänä liiku. :)

        Vaikka eipä mua itseä haittaa olla töyhtöhyyppänäkään, en paljon ota stressiä tuollaisista asioista.

        Jep. Katotaan nyt saako tästä ananaksen. Oon määkin töyhtöhyyppänä eräitäkin kertoja tuolla ulkonakin menny, kun hiukset ei ole asettunu =D

        Ite en pahemmin mutoilutuotteita käytä, kun ihan kaikki ei pidä mun hiuksia kuosissa ja pysy mun tukassa muutenkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin 40mm kettinkiä muutama metri/korva. Miksi hölmöjä kyselet? Lisäksi minulla on vanha Lada napakoruna.

        Kylläpä sulla on vahvat korvat ja napa =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Katotaan nyt saako tästä ananaksen. Oon määkin töyhtöhyyppänä eräitäkin kertoja tuolla ulkonakin menny, kun hiukset ei ole asettunu =D

        Ite en pahemmin mutoilutuotteita käytä, kun ihan kaikki ei pidä mun hiuksia kuosissa ja pysy mun tukassa muutenkaan.

        Jotain sinne päin. :)

        Onko hiuksissa oma väri vai värjätty? Kauhea utelu. :)


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Heh, ollaanko me sitten samikset, kaksi ananastukkaa? :D

        🍍

        Kiva kesätukka, hengittää päänahka eikä ole paljon pestävää. Pikkusen joutuu kyllä kans muotoilutuotteita käyttämään pitempään osuuteen, ettei ihan töyhtöhyyppänä liiku. :)

        Vaikka eipä mua itseä haittaa olla töyhtöhyyppänäkään, en paljon ota stressiä tuollaisista asioista.

        Se hengittävyys on mun päänahalle kaikkein tärkein asia, mutta kyllä haluan myös, että hiukset näyttä ihan kivalle. En halua kampaamosta lähtiessäni olla mikään ihan nutipää tai Uuno Turhapuro tai jotain.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Jotain sinne päin. :)

        Onko hiuksissa oma väri vai värjätty? Kauhea utelu. :)

        Oma väri ihan on. Siitä on kauan, kun viimeksi oli kokovärjäys ja siitäkin on vierähtänyt aikaa, kun oli raitoja. Tällainen perus maantienvärinen eli tummanvaalea mulla.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Se hengittävyys on mun päänahalle kaikkein tärkein asia, mutta kyllä haluan myös, että hiukset näyttä ihan kivalle. En halua kampaamosta lähtiessäni olla mikään ihan nutipää tai Uuno Turhapuro tai jotain.

        Heh. :D


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Elvis meni hankkimaan kalastuslupaa. Tiskin takana oli vanha äijänkäppänä, jolloin Elvis löi rahat ja henkkarit pöytään, pyörähti kantapäällään ympäri, ja sanoi: "Paa pappa lupaa!"

      Iron Maidenin Bruce Dickinson ja Stevie Harris istuivat ongella. Brucen vapaan tarttui särki, ei siis hai.
      (Aces High ääntyy ei siis hai)

      Tää on vähän vanha, mutta menköön jonkun 80-luvun aikalaiskuvausvitsinä:
      Kaksi suomalaista olivat Puolassa automatkalla, kunnes auto hyytyi tien varteen. Paikallinen poliisi pysähtyi katsomaan mikä tilanne, kunnes toinen miehistä sanoi: "Puolan johto pitää vaihtaa". Toistaiseksi ei ole tietoa, milloin miehet pääsevät Siperiasta.

      • Hauskoja vitsejä =)


      • Anonyymi

        Olipa hyvää huumoria.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hauskoja vitsejä =)

        Heh, kiitos molemmille 😃 En nyt äkkiseltään parempiakaan keksinyt, eikä ainakaan mua naurata sellaset ihan selkeät alapää tai pieruvitsit juurikaan. Noi on tollasia aika harmittomia, ei liian pitkiä, ja kuitenkin niissä on mielestäni suht nokkela ns. punainen lanka.

        Tosin yksi aika rasistinen, jos sen sellaiseksi välttämättä haluaa tulkita, vitsi on myös aika hyvä, sikäli kun sen suurinpiirtein muistan oikein, tai onhan tostakin varmaan montaa variaatiota:
        Mikä on pimeyden huippu?
        -Hampaaton n-keri syömässä salmiakkia hiilikaivoksessa, jossa on sähkökatkos 😂


      • p234racing kirjoitti:

        Heh, kiitos molemmille 😃 En nyt äkkiseltään parempiakaan keksinyt, eikä ainakaan mua naurata sellaset ihan selkeät alapää tai pieruvitsit juurikaan. Noi on tollasia aika harmittomia, ei liian pitkiä, ja kuitenkin niissä on mielestäni suht nokkela ns. punainen lanka.

        Tosin yksi aika rasistinen, jos sen sellaiseksi välttämättä haluaa tulkita, vitsi on myös aika hyvä, sikäli kun sen suurinpiirtein muistan oikein, tai onhan tostakin varmaan montaa variaatiota:
        Mikä on pimeyden huippu?
        -Hampaaton n-keri syömässä salmiakkia hiilikaivoksessa, jossa on sähkökatkos 😂

        Hauska vitsi tuokin (tosin saakohan niin sanoa nykyään), mutta en voi sille mitään, että naurattaa.

        Juu, härskit vitsit ei ole mustakaan hyviä eikä sellaiset mitkä loukkaa toisia.


      • Mitä yhteistä on vauvalla ja vangilla?

        – Molemmat nukkuvat kalterien takana.


        Mitä Elastinen sanoi kun oli kokkina?

        -Anna se soija!


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Mitä yhteistä on vauvalla ja vangilla?

        – Molemmat nukkuvat kalterien takana.


        Mitä Elastinen sanoi kun oli kokkina?

        -Anna se soija!

        Tosi hauskuja =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tosi hauskuja =D

        Miksi kutsutaan tyyppiä joka hengaa muusikoiden kanssa?


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Miksi kutsutaan tyyppiä joka hengaa muusikoiden kanssa?

        Oisko basistiksi?


      • p234racing kirjoitti:

        Oisko basistiksi?

        Rumpaliksi.


        Kaksi ihmistä käveli kadulla. Toinen oli basisti ja sillä toisellakaan ei ollut rahaa.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Rumpaliksi.


        Kaksi ihmistä käveli kadulla. Toinen oli basisti ja sillä toisellakaan ei ollut rahaa.

        Basistivitsi.

        Mitä yhteistä on trooppisella hirmumyrskyllä ja bassosoololla?

        Kummankin tulon voi ennustaa, mutta mitään ei ole tehtävissä. :)


      • Mitä ikkuna sanoi toiselle?
        -Antaa vetää.

        Millaiset sälekaihtimet on presidentin linnan ikkunoissa?
        -Salekaihtimet.

        Millaisia tiiliä käytetään Floridassa talojen seinissä?
        -Krokotiiliä.

        Mistä tietää, että Tarzan on kotona?
        -Lannevaate roikkuu narulla.

        Kaksi tomaattia käveli kadulla. Toinen jäi auton alle. Mitä toinen sanoi sille auton alle jäänneelle?
        -Tulehan nyt ketsuppini.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Basistivitsi.

        Mitä yhteistä on trooppisella hirmumyrskyllä ja bassosoololla?

        Kummankin tulon voi ennustaa, mutta mitään ei ole tehtävissä. :)

        Olen seurustellut aikoinaan basistin kanssa ja täytyy sanoa, että muutama vinoileva vitsi on tullut siitä hyvästä kuultua. Yksi hauska. :D

        Basisti intti osaavansa soittaa 32-osanuotteja.

        No muut ei uskoneet sitä, niinpä basisti todisti soittamalla yhden.


      • Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

        Heh, kiitos molemmille 😃 En nyt äkkiseltään parempiakaan keksinyt, eikä ainakaan mua naurata sellaset ihan selkeät alapää tai pieruvitsit juurikaan. Noi on tollasia aika harmittomia, ei liian pitkiä, ja kuitenkin niissä on mielestäni suht nokkela ns. punainen lanka.

        Tosin yksi aika rasistinen, jos sen sellaiseksi välttämättä haluaa tulkita, vitsi on myös aika hyvä, sikäli kun sen suurinpiirtein muistan oikein, tai onhan tostakin varmaan montaa variaatiota:
        Mikä on pimeyden huippu?
        -Hampaaton n-keri syömässä salmiakkia hiilikaivoksessa, jossa on sähkökatkos 😂

        No tämä! Aiemmat vitsit saivat minut hymähtämään, mutta pieru-kakka-rasismi-huumori on ihan Suomalaista takuuta.

        Miksi meillä muuten katsottaisiin Monty Pythonia?


    • Anonyymi

      kaikenlaista hassunhauskaa höpinää.

      • Molemmat kyllä hyviä ja moelmmat, sekä Paul Rodgers että David Coverdale laulavat tosi hyvin.


    • Free "Walk in my shadow"

    • Anonyymi

      Savua vedessä ja tulta taivaalla: Deeo Purple - Smoke on the water: https://www.youtube.com/watch?v=zUwEIt9ez7M

      Oikeastikin niin jos ja kun näet ukkospilvien heijastuvan veden pinnasta näyttäisi siltä että olisi savua taivallla ja tulipalo taivaalla kun salamat iskevät päähäsi :D

      Savua vedessä.

    • Lisätään vielä tämä hieno sivusto: https://pilapiirtäjä.com 😃 Ymmärtääkseni toi sivusto on jonkun ihan ulkopuolisen palstalaisen perustama, eli ei tosiaankaan mun, eikä käsittääkseni varsinaisen pilapiirtäjänkään, joka en myöskään ole. Pilapiirtäjä vain kuvitti mun trollihahmojen dialogia ja niiden viesteissä kuvailtuja tapahtumia, ja joku päätti arkistoida niitä tuolle sivustolle. Nuo JyystaXit on mun tekemiä Forza 7 pelissä, mutta muut piirrokset sen verran taitavasti tehtyjä ettei omat lahjani riittäisi lähellekään.

      Sitten tässä jälleen nämä novellini tai pienoisromaanini https://www.scribd.com/document/511455259/Unelmia-ja-keittiohommia
      https://www.scribd.com/document/512360397/Meidan-pitais-varmaan-vahan-puhuu

      Ja tässä mun tekemistä kuvista kenties onnistunein, eli Daytona voittajista Bickystä, Micahista ja Porarin Makesta: https://aijaa.com/qVD6d9 Huomiokaa viihdyttävä kommenttiosio tuossa kuvassa.

      • Ton kuvan Daytona-voittajista oon nähny aiemmin.


    • Anonyymi

      Onkohan koneellinen ilmaistointi jo pakollista moottiripyörien kyprien sisällä... tällä pätkällä missä asun niin on joo death valley, ei kannata pysähtyä paistumaan auringon kuoleman katseessa :D

      Jotkut ajelevat, on joku normireitti, hoitavat hommiaan, mutta jooh.

    • Anonyymi

      Jooh joskus kun olin noissa pyörä hommeleissa huoltamassa, joku emäntä tuli kysymään: myyttekö polkupyörän kypäriä? Vastasin sitten että haluatko sellaisen koneellisella ilmastoinnilla`?

      Sitten joku toinenkin nainen tuli kysymään että: onko teillä sateenvarjoa, vastasin: minkä värisen haluaisit?

    • Anonyymi

      Kerrassaan huvittavaa tulla ostamaan tai kyselemään sateenvarjoa jostain paikasta joka pelkästään korjailee armeijan juttuja, ja myy joitain kunnostettuja...

      Mister herra herttuas Dukey vastaa että: minkä värisen sateenvarjon rouva nyt haluaisi, vähän kuin vitsinä: https://www.youtube.com/watch?v=JMIA0wQIJ9w

    • Anonyymi

      Sitten niin tuo tyttö porukansa kanssa itsekin naurahti ja työkaverit että hyväpä paikka kysyä sitten sateenvarjoa, vähän kuin menisit mersua ostamaan sandaali rikkinäisenä.

      Työkaverit sanoivat, aika hyvin heitit.

    • Taas poistettu yks viesti muka sääntöjenvastaisena, nimittäin yks mun viesti. No, ei voi mitään, mutta kun siinä ei ollu mitään sääntöjen vastaista. Oli vain lisäkommentti ja korjaus tuohon viestiin, jossa lukee "Tässä hyvä kappale Rory Gallagherilta "Mississsippi sheiks" (tai jotain sinne päin) ja linkki kappaleeseen. Sitten poistetussa osiossa oli korjattu tuon kappaleen nimi asuun "Mississippi sheiks" (kun ylemmässä oli liikaa s-kirjaimia tullu vahingossa sanaa Mississippi ja sit luki, etä tää kappale on erittäin hyvä niin kuin monet Roryn kappaleey yleensä ja sydän-merkki.

    • Ehkä oli liikaa ylistetty Rory Gallagheria ja hänen musiikkiaan =D

    • Johan pompahti! Legenda laulaa toisen legenda kappaletta. Tässä Paul Rodgers esiintyy Queenin Brian Mayn ja Rodgers Taylorin kanssa joskus 2000-luvun alussa ja kappale on "Show must go on". Paulilla on ehkä matalampi ääni kuin Freddiellä, mutta samalla tunteen palolla mennään ja satasella.
      https://www.youtube.com/watch?v=uJfvMRREeD0
      Adam Lambertkin on hyvä esiintyessään Brian Mayn ja Rodger Taylorin kanssa ja laulaa tämänkin kappaleen tosi hyvin, mutta Paul Rodgers on Paul Rodgers ja Freddie Mercury oli Freddie Mercury.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe