Mitä kokoa mekko

Anonyymi

77

888

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanna 39, hänen mekko 44 mahtuu mun päälle. Mutta mekkoa en pue, jollei joku maksa rahaa siitä tuskasta.

      • Nojuu sama ongelma, mutta tiukat litistävät liivit lyttää jonkin verran. Yleensä se just tissit mitkä vaatii isomman vaatekoon, jos joku kohta vaatii. Ja kun tykkää väljistä vaatteista, niin ostankin usein isomman koon.

        Kirjaimissa menee vaatteesta riippuen L/XL. Mielummin isompi XL taas, niin ei ole makkarankuori. Jää tilaa.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Nojuu sama ongelma, mutta tiukat litistävät liivit lyttää jonkin verran. Yleensä se just tissit mitkä vaatii isomman vaatekoon, jos joku kohta vaatii. Ja kun tykkää väljistä vaatteista, niin ostankin usein isomman koon.

        Kirjaimissa menee vaatteesta riippuen L/XL. Mielummin isompi XL taas, niin ei ole makkarankuori. Jää tilaa.

        Liivit on pahat. Kesällä ne salpaa hengitystä. Ja olen ihan varma, että liian tiukat liivit aiheuttavat närästystä (fysiologista) pitäjälleen.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Nojuu sama ongelma, mutta tiukat litistävät liivit lyttää jonkin verran. Yleensä se just tissit mitkä vaatii isomman vaatekoon, jos joku kohta vaatii. Ja kun tykkää väljistä vaatteista, niin ostankin usein isomman koon.

        Kirjaimissa menee vaatteesta riippuen L/XL. Mielummin isompi XL taas, niin ei ole makkarankuori. Jää tilaa.

        Miesten L ja XL saattaa olla isompia, kun naisten. Semmoinen huomio. Ainakin paidat on hartioista leveämpiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Liivit on pahat. Kesällä ne salpaa hengitystä. Ja olen ihan varma, että liian tiukat liivit aiheuttavat närästystä (fysiologista) pitäjälleen.

        Onhan ne, mutta ihmistenilmoilla ihan pakko pitää. En mä ainakaan pysty esim. kaupassa roikottelee vapaana, vaikka kotona pystyn.

        Häiritsee itseä liikaa.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Onhan ne, mutta ihmistenilmoilla ihan pakko pitää. En mä ainakaan pysty esim. kaupassa roikottelee vapaana, vaikka kotona pystyn.

        Häiritsee itseä liikaa.

        Tämäkin on jokin yhteiskunnan normi.

        Liivipakko.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin on jokin yhteiskunnan normi.

        Liivipakko.

        On se ja tissiahdistus.


      • Anonyymi

        Hmm...mitä varttuneepi nainen sitä väljemmät vetimet...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...mitä varttuneepi nainen sitä väljemmät vetimet...

        En ole varttunut, 38 v. ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole varttunut, 38 v. ...

        Aikuinen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuinen nainen.

        Aikuinen joo ☺️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aikuinen joo ☺️

        Aikuinen nainen mä oon. En enää eksy maailman tuuliin.. 🎶🎤😯🎶


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm...mitä varttuneepi nainen sitä väljemmät vetimet...

        Kiitos, 45 vuotta ja väljää ei ole kun leuoissa. No ehkä vähän parissa nivelessä. Ikä jäykistää looulta nekin.


    • Anonyymi

      XS

      -flowersreally-

      • Anonyymi

        Onko flower Xs kokoinen, loistavaa. Xs ja s naiset on parhaita. Linkin kaksi ensimmäistä kelpaisi.


    • Mun mekko vois olla 50 tai 52, mutta onkohan naisten koot samoja kun miesten? Vois kyllä vähän etuosa löpöttää? 🤔😬
      Mutta sinnehän vois puottaa vissypullot, ettei unohda juoda? 😀

      • Anonyymi

        Hahhah 😂 Hieno osallistumista aloitukseen D! 😂🤣


      • Miesten koko 50 vastaa naisten kokoja 42-44.



      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Miesten koko 50 vastaa naisten kokoja 42-44.

        No niin, sittenhän mä kompastelisin 50 kokoiseen mekkoon jo. 😂
        Ois kun Simpsonien Maggie. 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hahhah 😂 Hieno osallistumista aloitukseen D! 😂🤣

        No joku kun kysy... 😁


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No joku kun kysy... 😁

        😆😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        😆😁

        Mekkohan vois olla ilmava.... mutta toisaalta pelkät shotsit on myös ilmavat... eikä itsellä tarvetta suojsta yläkroppaa. 🤔

        Mutta tulisiko mekossa sellainen hormiefekti? 🤔 avoinainen kaulus ja jotain hörtsykkää mekon ja ihon välissä? 🤔


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Mekkohan vois olla ilmava.... mutta toisaalta pelkät shotsit on myös ilmavat... eikä itsellä tarvetta suojsta yläkroppaa. 🤔

        Mutta tulisiko mekossa sellainen hormiefekti? 🤔 avoinainen kaulus ja jotain hörtsykkää mekon ja ihon välissä? 🤔

        Heh, olisit hassu mekossa 😂😁😛


      • interlocutrice kirjoitti:

        No niin, sittenhän mä kompastelisin 50 kokoiseen mekkoon jo. 😂
        Ois kun Simpsonien Maggie. 😄

        Mulle se mekko olis kuule sie pieni. Sie oot sit pikku-ukko tiiät sie? 😜


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Mulle se mekko olis kuule sie pieni. Sie oot sit pikku-ukko tiiät sie? 😜

        No tälläinen tappihan mä. :o)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh, olisit hassu mekossa 😂😁😛

        Oon mä muutenkin. :oD


      • interlocutrice kirjoitti:

        No tälläinen tappihan mä. :o)

        No mut kompastua lyhyeen mekkoon. 😂

        Hassu. Oot mua pidempi.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        No mut kompastua lyhyeen mekkoon. 😂

        Hassu. Oot mua pidempi.

        Eikun siis, jos koko 52 on naisilla koko 42, niin 52 naisten koolla ois siis lainapeite. :oD


      • interlocutrice kirjoitti:

        Eikun siis, jos koko 52 on naisilla koko 42, niin 52 naisten koolla ois siis lainapeite. :oD

        Johan mä mietin, että nyt on Disse kutistunu helteillä. Jännä toi muuntotaulukko. En ole havainnut vaatteissa noin isoja heittoja miesten ja naisten vaatteissa.

        Nuo on työvaatteita, liekö erilaiset leikkaukset?


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Johan mä mietin, että nyt on Disse kutistunu helteillä. Jännä toi muuntotaulukko. En ole havainnut vaatteissa noin isoja heittoja miesten ja naisten vaatteissa.

        Nuo on työvaatteita, liekö erilaiset leikkaukset?

        No varmaan on tosiaan kaikenlaisia eroja naisten ja miesten vaatteissa... naisilla tilaa ryntäille ja lantiolle. Muuten ei hyvä heilu...


      • interlocutrice kirjoitti:

        No varmaan on tosiaan kaikenlaisia eroja naisten ja miesten vaatteissa... naisilla tilaa ryntäille ja lantiolle. Muuten ei hyvä heilu...

        Joo, työvaatteet on usein vielä jotain jämympää kangastakin.

        Itse löydän helpommin miestenvaatteista sopivia vaatteita, kun vartalonmalli on aika tasapaksu. Naistenvaatteet on leikattu ihan väärin mun kropalle.

        Usein just on hillitön lantio ja reidet housuissa, jos vyötärö on sopiva. Tai pillihousut mihin ei mahdu edes jalka.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Joo, työvaatteet on usein vielä jotain jämympää kangastakin.

        Itse löydän helpommin miestenvaatteista sopivia vaatteita, kun vartalonmalli on aika tasapaksu. Naistenvaatteet on leikattu ihan väärin mun kropalle.

        Usein just on hillitön lantio ja reidet housuissa, jos vyötärö on sopiva. Tai pillihousut mihin ei mahdu edes jalka.

        Tai paidat jos on rintakehästä sopivat, niin vyötärö tai hartiat ei ole. On kun säkki se vaate, muodoton.

        Sama moottoripyörävarusteissa. Naisten kirraa hartioista ja vyötäröstä. Housut jää perseestä pussiksi. Tai ei mahdu alkuunkaan edes jalkaan.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Tai paidat jos on rintakehästä sopivat, niin vyötärö tai hartiat ei ole. On kun säkki se vaate, muodoton.

        Sama moottoripyörävarusteissa. Naisten kirraa hartioista ja vyötäröstä. Housut jää perseestä pussiksi. Tai ei mahdu alkuunkaan edes jalkaan.

        Joo, se on ilkeää, jos ei meinaa löytyä sopivia rytkyjä. Mulle kyllä löytyy hyvin sopivia, ehkä lahkeet on aina pitkät, mut se ei ole ongelma.

        Sthill;in metsurihousut ei kyllä istu. Liian matala vyötärö...🤔


      • interlocutrice kirjoitti:

        Joo, se on ilkeää, jos ei meinaa löytyä sopivia rytkyjä. Mulle kyllä löytyy hyvin sopivia, ehkä lahkeet on aina pitkät, mut se ei ole ongelma.

        Sthill;in metsurihousut ei kyllä istu. Liian matala vyötärö...🤔

        No mullekin löytyy nykyään, kun ostan miestevaatteita. Aina löytyy just sopivia. Pitkiä tosin kans joissain lahkeet, mutta suosinkin housuja kuten verkkareita, reisitaskuhousuja joissa saa lahkeet säädettyä. Farkkuja resori puntein.

        Jotenkin vaan miesten perusvaatteet istuu parhaiten. Ja on muutenkin käytännöllisempiä. Sama homma takeissa ja jopa jalkineissa.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        No mullekin löytyy nykyään, kun ostan miestevaatteita. Aina löytyy just sopivia. Pitkiä tosin kans joissain lahkeet, mutta suosinkin housuja kuten verkkareita, reisitaskuhousuja joissa saa lahkeet säädettyä. Farkkuja resori puntein.

        Jotenkin vaan miesten perusvaatteet istuu parhaiten. Ja on muutenkin käytännöllisempiä. Sama homma takeissa ja jopa jalkineissa.

        Resori punteilla..

        https://cdn.def-shop.com/cdn-cgi/image/w=1060,q=80,f=auto/pic1300x1725/1/just-rhyse-antifit-farkut-sininen-199235.jpg




      • interlocutrice kirjoitti:

        Mä taas en tykkää resoreista edes verkkareissa... mut ei meinaa löytyä ilman.. :o/

        Adidakselta löytyy ilman. Ja sellainen halppis merkki, kun David. Molempia verskoja löysin ilman resoreita.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Adidakselta löytyy ilman. Ja sellainen halppis merkki, kun David. Molempia verskoja löysin ilman resoreita.

        Jaa, pitää käydä etsimässä joskus...


    • Anonyymi

      Minä käytän 58 kokoa olevaa kilttiä. Se on näin lämpimässä mukavaa. Pallit saa tuuletusta.

      • Anonyymi

        mene kalaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mene kalaan

        En minä mahdu Ahveneen. Isoon Haukikalaan voisin mahtua. Suurin haukeni oli 95cm haukimamma ja ihan merenrannan kaislikosta. Tosin se oli kudun jälkeen, joten paino jäi alle kuuteen kiloon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä mahdu Ahveneen. Isoon Haukikalaan voisin mahtua. Suurin haukeni oli 95cm haukimamma ja ihan merenrannan kaislikosta. Tosin se oli kudun jälkeen, joten paino jäi alle kuuteen kiloon.

        Hauen leuasta on tehty dokumentin mukaan koko kylän sauna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauen leuasta on tehty dokumentin mukaan koko kylän sauna.

        Muistaakseni sitä haukea syötiin 4 vuotta ja tarjottiin naapurikylällekin. Pyrstöstä tehtiin liikennejakaja, sekä ylimääräiset vietiin Pietarsaareen.


    • Anonyymi

      Kovin moni palstanainen ei tähän vastaa koska niitä hävettää myöntää että kokonsa on XXL.

    • Anonyymi

      Olen ongelmatapaus.
      Alaosat, housut ja hameet kokoa 36 ja S. Housuissa ongelmana usein liian lyhyet lahkeet, olen pitkäraajainen.
      Yläosa sitten täytyy olla 38 tai M, koska hartiat on leveät ja pienemmässä koossa hihat jää lyhyiksi.
      Eipä ole kuin viikon verran aikaa kun vihdoin löysin kesämekon, tuskallisen etsinnän jälkeen. Mikään ei näyttänyt hyvältä.
      Olen aika pitkä ja kapea, pitkäraajainen ja kuten sanoin hartiat melko leveät.

      • Anonyymi

        Aika monella naisella vaikuttaa olevan sama ongelma, että alaosa on pienempää kokoa kuin yläosa. Minullakin.


    • Anonyymi

      Italialais-tyylinen erittäin trendikäs mekko: tomaattien-kuorimis-mekkok, aivan yhtä ellei parempikin kuin perunankuori-mekko.

    • Anonyymi

      Siis tuota mekkoahan en pukisi päälleni. Ei todellakaan mun makuuni. Toisenlaisen mekon voin pukeakin. Koko 38, jos tisseille on tilaa tai antaa myöten (siis yleensähän ei ole tilaa). Muutoin koko 40 ja tarpeen mukaan kaventelen. Alaosa (siis käytännössä peppu) mulla on kokoa 38 ja yläosa (käytännössä tissit) on kokoa 40. En mä ikinä löydä rekistä mitään hyvin istuvaa.

    • Anonyymi

      En tykkää mekkoja käyttää, kun ei ole sellanen kroppa, joka näyttäis hyvältä mekossa. Pienenä tuli kokeiltua äidin mekkoja, jotka oli itse tehnyt joskus 50-60-luvulla, harmi, kun ne aikoinaan pistettiin pois kun muutettiin, olisi ollut jotain muistoja äidin nuoruusvuosilta. Parit kengät tuli säilytettyä, ne ei vaan sovi mulle, sellaset piikkikoroiset kengät kuten 50-luvun elokuvissakin on näkynyt. Jos olisinkin ollut sirorakenteinen, ehkä käyttäisin mekkojakin.

    • Anonyymi

      Oletko tyylitajuton kuin Tommi "hilsekarva" Hilfiger ellet peräti luulo-pomo kuin Hugo Boss?`

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Näyttää aika kittanalta mallilta taas. Nuoret nykynaiset alkaa olemaan muuten aivan eri mallisia, ku joskus muutama vuosikymmen sitten. Hartiat on leventyny, lanteet kapeat ja suora vartalomalli. Joku 70-luvun naisten nahkatakki on hartioista aivan järkyttävän kittana, miten ne maaseudun rotevat emännät nyt yhtäkkiä tyttäristään hernekeppejä saivat aikaiseksi.

    • Anonyymi

      Riippuu niin paljon mekon mallista. Haba ei meinaa mahtua hihoihin, ihmeellisiä narukäsi kaavoituksia. Sitten kinnaa latsien kohdalta. Tai rintojen, jos niin haluaa asian ilmaista. Tissit sais olla pienemmät, aina tiellä.. Seuraavaksi ahdistaa hanurista.

      Tilaa on aina vyötärön kohdalla, ja pyrstön päällä pussittaa. Ihmeellisiä pötkömalleja. No vyöllä saa ne kaavut kurottua johonkin malliin, joskus ihan kivastikin.

      Koko? 36-42. Eli ei kerro mun koostani juuri mitään. Valmistajilla on niin erilaiset kokotaulukot. Mallit ja materiaalit.

      xLiner

      • Anonyymi

        Mä etin vuosi sitten keväällä itselleni lyhyttä nahkatakkia. Nauroin lopulta ihan kippurassa niiden takkien kanssa. Kaikki meni nätisti koosta 36 alkaen vyötäsiltä kiinni ja kaikki otti isoimpaan kokoon (42-44) asti tisseistä kiinni ja oli hartioista kinttanoita. Sen nelinelosen sai just ja just makkarankuoreksi tissien kohalta kiinni. Sama lopputulos joka hemmetin kaupassa ja takissa. Kenelle nämä vaatteet oikein tehdään??? 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä etin vuosi sitten keväällä itselleni lyhyttä nahkatakkia. Nauroin lopulta ihan kippurassa niiden takkien kanssa. Kaikki meni nätisti koosta 36 alkaen vyötäsiltä kiinni ja kaikki otti isoimpaan kokoon (42-44) asti tisseistä kiinni ja oli hartioista kinttanoita. Sen nelinelosen sai just ja just makkarankuoreksi tissien kohalta kiinni. Sama lopputulos joka hemmetin kaupassa ja takissa. Kenelle nämä vaatteet oikein tehdään??? 😅

        Jätät takin auki rintojen kohdalta, alhaalta vain kiinni.

        https://www.dreamstime.com/stock-footage-sexy-disco-woman-dancing-jacket-outdoors-beautiful-latino-posing-open-red-leather-showing-part-her-body-video43035552


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä etin vuosi sitten keväällä itselleni lyhyttä nahkatakkia. Nauroin lopulta ihan kippurassa niiden takkien kanssa. Kaikki meni nätisti koosta 36 alkaen vyötäsiltä kiinni ja kaikki otti isoimpaan kokoon (42-44) asti tisseistä kiinni ja oli hartioista kinttanoita. Sen nelinelosen sai just ja just makkarankuoreksi tissien kohalta kiinni. Sama lopputulos joka hemmetin kaupassa ja takissa. Kenelle nämä vaatteet oikein tehdään??? 😅

        yhteen aikaan oli töllössä näitä stailausohjelmia, ne sullo päälle aina just tollasen takin, joka ei mee kiinni ollenkaan, siitä sanottiin aina ettei oo tarkotuskaan laittaa sitä vetskaria koskaan kiinni, että se kaventaa, kun tulee siihen eteen niitä pystysuoria linjoja.
        Nuoret nyt taas tykkää väljemmistä, kasikyt tai ysikyt tyyppisistä, esim farkkutakeissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yhteen aikaan oli töllössä näitä stailausohjelmia, ne sullo päälle aina just tollasen takin, joka ei mee kiinni ollenkaan, siitä sanottiin aina ettei oo tarkotuskaan laittaa sitä vetskaria koskaan kiinni, että se kaventaa, kun tulee siihen eteen niitä pystysuoria linjoja.
        Nuoret nyt taas tykkää väljemmistä, kasikyt tai ysikyt tyyppisistä, esim farkkutakeissa.

        Ei sellasesta takista takkina ole mitään hyötyä. Mitä olen ympärilleni katellut niin kyllä noita ihan kiinni tarvittaessa pidetään ja kyllä se myyjätär mun kanssani yhdessä sitä asiaa nauroi, että ei nyt kyllä mittasuhteet takissa mätsää lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yhteen aikaan oli töllössä näitä stailausohjelmia, ne sullo päälle aina just tollasen takin, joka ei mee kiinni ollenkaan, siitä sanottiin aina ettei oo tarkotuskaan laittaa sitä vetskaria koskaan kiinni, että se kaventaa, kun tulee siihen eteen niitä pystysuoria linjoja.
        Nuoret nyt taas tykkää väljemmistä, kasikyt tai ysikyt tyyppisistä, esim farkkutakeissa.

        Ja isorintanen jos tollasen väljän takin päälleen laittaa niin näyttää nopeesti 20 kiloa painavammalta.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noi molemmat kuvien takit menis tarvittaessa heittämällä myös kiinnikin.

        Mutta ei tarvi mennä kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei tarvi mennä kiinni.

        No ei tietenkään jossain promokuvissa. Vaan mitä ihmeen hyötyä on kevät/syystakista, jota ei saa lainkaan kiinni. Ne mitä kokeilin olivat ihan oikeita takkeja, jotka laitetaan esim. vesisateessa kiinni, eivät mitään asusteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tietenkään jossain promokuvissa. Vaan mitä ihmeen hyötyä on kevät/syystakista, jota ei saa lainkaan kiinni. Ne mitä kokeilin olivat ihan oikeita takkeja, jotka laitetaan esim. vesisateessa kiinni, eivät mitään asusteita.

        "Mä etin vuosi sitten keväällä itselleni lyhyttä nahkatakkia."

        "Ne mitä kokeilin olivat ihan oikeita takkeja, jotka laitetaan esim. vesisateessa kiinni,"

        Nahkatakki ei ole vesisadetakki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mä etin vuosi sitten keväällä itselleni lyhyttä nahkatakkia."

        "Ne mitä kokeilin olivat ihan oikeita takkeja, jotka laitetaan esim. vesisateessa kiinni,"

        Nahkatakki ei ole vesisadetakki.

        Ai niin unohdin. Täydellisessä maailmassa on vain päiviä, jolloin paistaa aurinko ja päiviä, jolloin sataa - koko päivän. Vesisade ja tuuli eivät koskaan pääse yllättämään.

        P.s. itselläni on ollut nahkatakkeja syys- ja kevättakkeina teinistä saakka. Kannattaa kokeilla, sillä toimii erinomaisesti kaikissa säissä - myös vesisateessa. Hyvin hoidettu nahketakki hylkii erinomaisesti vettä ja näyttää mun silmiini paremmalta kuin sadetakki, kuten myös hyvin hoidetut nahkakengät hylkivät vettä ja näyttävät peremmilta kuin kumisaappaat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin unohdin. Täydellisessä maailmassa on vain päiviä, jolloin paistaa aurinko ja päiviä, jolloin sataa - koko päivän. Vesisade ja tuuli eivät koskaan pääse yllättämään.

        P.s. itselläni on ollut nahkatakkeja syys- ja kevättakkeina teinistä saakka. Kannattaa kokeilla, sillä toimii erinomaisesti kaikissa säissä - myös vesisateessa. Hyvin hoidettu nahketakki hylkii erinomaisesti vettä ja näyttää mun silmiini paremmalta kuin sadetakki, kuten myös hyvin hoidetut nahkakengät hylkivät vettä ja näyttävät peremmilta kuin kumisaappaat.

        Höpöhöpö, kyllä mielestäni kivasti tyylitellyt kumisaapaat on paljon paremman näköiset, kun nahkakengät.. Ainakin syksyllä. 😉


    • Anonyymi

      Mekko-Klaani, joo mutta niin ovat varmasti kauniita jos on perunankin kuvioita mekossa ja viileileitä.

      Vähän kuin itsekin tykkään pitää kauluspaitoja enkä t-paitoja, koska viileitä, hyvin ilmastoituja.

    • Anonyymi

      68.

      -harmiseikirj-

    • Anonyymi

      Peruna-mekko siinä uusi pukeutumisrendi siten,

    • Anonyymi

      Ei olla tyhmiä kuin Juha Sipilä

    • Anonyymi

      Onko Lexus kuin lada, eli onko Lexus-autn omistaja mummeli jo synyessään?

    • Anonyymi

      Joku viileä eli vaaleanvärinen mekko voisi olla hyvä kun itsekin käytän mielelläni kauluspaitoja, ohuita, ilma läpäisee...

    • Anonyymi

      Noniin jenkkikauluspaitoja... mutta noh tyylinsä kullakin, mihin sen rahansa työntää toiset kaljaan ja viinaan...

    • Anonyymi

      Keksin hyvän lempinimen noille triathlon-tytöille: wonder womanit, aika voimakkaita, yritän seurailla kun näen mutta en pysy perässä,mutta niin harjoitusreittejä ja niistä ideoita mitä tekevät.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mekko on ruma, en pukisi päälleni ei minun tyyliäni yhtään.
      Mutta kokoni on 36 alaosasta ja usein joudun ostamaan yläosan kokoa 38 sillä olen pitkäraajainen ja hihat jää liian lyhyiksi.
      Pituutta on 168 cm.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1955
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      139
      1430
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe