Mitä sanoisit jos voisit?

Anonyymi

Jos voisit sanoa kaiken mitä haluaisit ihastuksesi kohteelle vailla pelkoa tai huolta niin mitä sanoisit?

161

5707

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvästi!

    • Anonyymi

      Olet niin upea, että saat sukat pyörimään jaloissani, sydämeni lyömään tuhatta kertaa minuutissa.
      Haluaisin tutustua sinuun ja oppia sinusta kaiken.
      Olet herättänyt minussa sellaisia tunteita, joiden olemassaoloa en muistanut, tässä on oltava jotain ihastusta suurempaa.

      • Anonyymi

        Tutustua mieheen?


      • Anonyymi

        Joku on hyvin opetellut poimimaan toisten kirjoituksista paloja..jännä juttu kun on kuin omasta kynästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku on hyvin opetellut poimimaan toisten kirjoituksista paloja..jännä juttu kun on kuin omasta kynästä

        Ihan omia tuntemuksia nämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutustua mieheen?

        Naiseen??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiseen??

        Sanoisin että Nyt olen muiden naisten kanssa ja sinun on vain hyväksyä se että en ole ikinä sulle uskollinen


      • Anonyymi

        Jotain tämän suuntaista sanoisin myös.
        Naiselta naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain tämän suuntaista sanoisin myös.
        Naiselta naiselle.

        Niinkö luulet 😂🤣😂🙋🤔🤔➡️⚰️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutustua mieheen?

        😆🖤😆🖤😆👊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku on hyvin opetellut poimimaan toisten kirjoituksista paloja..jännä juttu kun on kuin omasta kynästä

        Oma aloirukses ja omat vastaukset! Ei työpaikoilla tehä tollasta, siel tehdään töitä! Jasu/0


    • Anonyymi

      Et en mä aio sua enää ahdistella ja ymmärsin yskän.

      • Anonyymi

        Hyvä!! T. Mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä!! T. Mies

        En mä mihinkään tunteettomaan idioottiin ihastunut, ei hän mulle noin vastaisi. Ehkä näin:" Et ahdistellut. Nähdään!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä mihinkään tunteettomaan idioottiin ihastunut, ei hän mulle noin vastaisi. Ehkä näin:" Et ahdistellut. Nähdään!"

        Itselleen voi uskotella mitä haluaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselleen voi uskotella mitä haluaa!

        Sinä taidat tehdä sitä päivittäin. -sivusta


    • Anonyymi

      Olen pahoillani kaikesta ja taidan rakastaa sinua.

      • Anonyymi

        Hauska 🤣


    • Anonyymi

      Miksi haluat isot tissit?
      Entäpä Takamus?

    • Anonyymi

      Aikaa ruma pää?

    • Anonyymi

      Haluisin tutustua sinuun enemmän ja viettää kanssasi vaikka yhden yön ♥️
      N-->N

      • Anonyymi

        Tuhat yötä ainakin. .


        Sano jotain , että tiedän sun olevan samalla sivulla kanssani

        Ja totta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuhat yötä ainakin. .


        Sano jotain , että tiedän sun olevan samalla sivulla kanssani

        Ja totta

        Eli mitä tarkoitat? Minulle riittäisi edes tutustuminen paremmin ja hieman läheisyyttä.


      • Anonyymi

        Samoin N-->N ♥️


      • Anonyymi

        Mäkin haluaisin viettää sun kanssa edes yhden yön ❣️


      • Anonyymi

        Muuten hyvä, mutta yksi yö kuulostaa jotenkin, että tyytyy vähään yhtään vähättelemättä sen yön ihanuutta. Ei kuitenkaan mitään ohikiitävää vaan pysyvää.


    • Anonyymi

      Sanoisin hänelle, että olet yksi ja ainoa, ei ole muita eikä tule muita, usko jo. (n>m).

      • Anonyymi

        Niinkö? Entä miehesi sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö? Entä miehesi sitten?

        Ei kerrota mihelleni 😁


    • Anonyymi

      Pyytäisin miestä sanomaan minulle niin rumasti että nämä tunteeni viilenisivät lopullisesti!

      • Anonyymi

        Mietin just ihan samaa. Koska ne ei muuten näytä viilenevän niin jos mies sanois mulle tosi pahasti niin ehkä sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin just ihan samaa. Koska ne ei muuten näytä viilenevän niin jos mies sanois mulle tosi pahasti niin ehkä sitten.

        Jestas,sama täällä


    • Anonyymi

      Pyytäisin ehkä numeroa...tai kiinnostaisiko jutella vähän enemmän?En itse kehtaa :)

      • Anonyymi

        Miten voit

        Kulta

        Olet oljenkorteni

        Olethan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voit

        Kulta

        Olet oljenkorteni

        Olethan

        Hyvin voin.
        Entäs sinä?
        En tiedä olenko oljenkortesi niitä kun täällä on monta.


    • Anonyymi

      Kerroin tunteeni ja parhaat hetket ihastukselleni ja mistä hänessä pidän. Sen jälkeen ollut kiusallista vaikka sovittiin että ollaan kavereita niin kuin ennenkin. Kaipaan niitä hetkiä ennen kertomista. S mies.

    • Anonyymi

      Sanoisin, että olet varmaan huomannut, että katselen sua, mutta en yritä kuitenkaan iskeä koska en ole ns. tasoisesi. Saanhan silti katsella? No ok, voisin kyllä lopettaa koska en pidä itsekään tilanteesta että olen ihastunut mut samalla tajuan, että mulla ei ole mitään saumaa. Mut siitä ole onnellinen, että kuitenkin realismintajuni on tallella vaikka muuten olenkin kohtuu sekaisin 🤪

      • Anonyymi

        En tule koskaan tajuamaan tätä ihmeellistä taso-juttua. Jonkinlainen itselleen hyväksyttävä tekosyy silkalle uskalluksen puutteelle? Kerranhan täällä vain eletään. Kumma vain kun paljon näkee näitä "eritasoisia" pariskuntia, yleensä vielä viisveisaavat muiden mielipiteistä ja keskittyvät vain omaan elämäänsä ja olemaan onnellisia keskenään. Mahtaa kulissiliitossa eläviä napata.


    • Anonyymi

      Haittaako että ihastuin ihan liikaa? Osaan sentän painaa jarrua, vaikka tiukkaa se tekeekin tässä elämäntilanteessa. Silti, luultavasti kadun pakkeja sulle varmaan lopun elämääni.

      • Anonyymi

        Jos tää olis mulle, vastaisin:

        Mä oon surullinen niistä pakeista, mutta ymmärrän. Näin ei ole hyvä, mutta ehkä kuitenkin oikein. Mulla menee kytkin, jarru ja kaasu aina vähän sekaisin ja sä sekoitit ne vielä pahemmin. Mut nyt painan sitä oikeanpuoleista poljinta... Ei kun keskimmäistä, sun kohdalla. Skriik.


      • Anonyymi

        Millon annoit pakit?


      • Anonyymi

        Surullista 20.35. 😔 Surullista, että kohtaa sen suurin rakkauden ja antaa sen vaan mennä ohitse. Käytät sanoja ihastuit ihan likaa, mutta tekstisi antaa ymmärtää muutakin.

        Itse samassa tilanteessa erosin, vaikka ei ollut mitään tietoa saanko häntä koskaan. En saanut. Sain tunnustuksen, että jotain tunteita oli ollut joskus, mutta myös pakit, tuplana. Silti olen tyytyväinen että erosin. Liittoni oli rakkaudeton kontaktiton kulissi ja olin jo pari vuotta vaan odottanut vain lapsien kasvamista, jotta voin lähteä joku päivä. Voin nyt sinkkuna paljon paremmin. Lapsetkin voi paremmin ja ovat tasapainoisempia.

        Itse tajusin, että vaikka sovinnaisuudet ja elämäntilanteiden haasteet tekee asian vaikeammaksi, on minun ainakin yritettävä! Olisin varmaan katunut loppuelämän, etten olisi edes kysynyt. Minäkin osaan painaa jarrua ja osaan elää jarru päällä, mutta onko se elämisen arvoista elämää?

        Kun tajuaa miten harvoin tunteet kolahtaa isosti ja vielä arvomaailma ja aaltopituus osuus, ymmärtää miten poikkeuksellinen tilanne se on. Jos kyse on molemminpuolisesta rakkaudesta, toista on valmis odottamaan sen aikaa kun vanhat sotkut on selvitetty. Jos luulee, ettei toinen halua mitään, ei vaan osaa odottaa. Sinuna palaisin vielä asiaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millon annoit pakit?

        Tänä kesänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tää olis mulle, vastaisin:

        Mä oon surullinen niistä pakeista, mutta ymmärrän. Näin ei ole hyvä, mutta ehkä kuitenkin oikein. Mulla menee kytkin, jarru ja kaasu aina vähän sekaisin ja sä sekoitit ne vielä pahemmin. Mut nyt painan sitä oikeanpuoleista poljinta... Ei kun keskimmäistä, sun kohdalla. Skriik.

        Tajuatko mitä poljinta painoit, sekoittaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänä kesänä.

        Ihan selvät pakit? En halua mitään, ollaan vaan kavereita..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajuatko mitä poljinta painoit, sekoittaja?

        Jarrua. Sitähän sinäkin, eiks sen pitänyt mennä niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surullista 20.35. 😔 Surullista, että kohtaa sen suurin rakkauden ja antaa sen vaan mennä ohitse. Käytät sanoja ihastuit ihan likaa, mutta tekstisi antaa ymmärtää muutakin.

        Itse samassa tilanteessa erosin, vaikka ei ollut mitään tietoa saanko häntä koskaan. En saanut. Sain tunnustuksen, että jotain tunteita oli ollut joskus, mutta myös pakit, tuplana. Silti olen tyytyväinen että erosin. Liittoni oli rakkaudeton kontaktiton kulissi ja olin jo pari vuotta vaan odottanut vain lapsien kasvamista, jotta voin lähteä joku päivä. Voin nyt sinkkuna paljon paremmin. Lapsetkin voi paremmin ja ovat tasapainoisempia.

        Itse tajusin, että vaikka sovinnaisuudet ja elämäntilanteiden haasteet tekee asian vaikeammaksi, on minun ainakin yritettävä! Olisin varmaan katunut loppuelämän, etten olisi edes kysynyt. Minäkin osaan painaa jarrua ja osaan elää jarru päällä, mutta onko se elämisen arvoista elämää?

        Kun tajuaa miten harvoin tunteet kolahtaa isosti ja vielä arvomaailma ja aaltopituus osuus, ymmärtää miten poikkeuksellinen tilanne se on. Jos kyse on molemminpuolisesta rakkaudesta, toista on valmis odottamaan sen aikaa kun vanhat sotkut on selvitetty. Jos luulee, ettei toinen halua mitään, ei vaan osaa odottaa. Sinuna palaisin vielä asiaan!

        Monillakin on näin


      • Anonyymi

        Saman tarinan jaan osittain paitsi nuo pakit...ehkä hän ne koki pakkeina ja sitä kadun kyllä. Mutta tunteissa tekee kaikkee hölmöä muutenkin...


    • Anonyymi

      Kertoisin kaiken. Milloin ihastuin, miksi ihastuin, miksi en tehnyt mitään, miksi en toiminut toisin. Luultavasti hän tietää kuitenkin kaiken tämän, suurinpiirtein, koska on fiksu mies.

      • Anonyymi

        Mä olen fiksu, mutta hän on heikko kohtani ja olen ylitunteellinen hänen kohdallaan. Järki sumenee ja tahtoisin vain tietää, mitä hän minusta ajattelee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen fiksu, mutta hän on heikko kohtani ja olen ylitunteellinen hänen kohdallaan. Järki sumenee ja tahtoisin vain tietää, mitä hän minusta ajattelee!

        Entäs jos kysyisit häneltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen fiksu, mutta hän on heikko kohtani ja olen ylitunteellinen hänen kohdallaan. Järki sumenee ja tahtoisin vain tietää, mitä hän minusta ajattelee!

        En tiedä, mitä hän tuntee sua kohtaan, mutta sen tiedän, mitä tunnen häntä kohtaan.

        En kuvaisi tätä ihastumiseksi, koska se on ohimenevää. Enkä oikein voi puhua rakastamisestakaan. Tykkään hänestä tosi tosi tosi paljon.


    • Anonyymi

      En sanoisi mitään, koska hän on sanonut ei voi/ei halua, ja minun on vain kunnioitettava sitä.

      Jos hän ottaisi yhteyttä, ja kertoisi haluavansa tavata, tilanne olisi toinen. Voisin sanoa mitä haluan ilman, että pelkään ahdistelevani. Sanoisin Hänelle: vaikka tässä tilanteessa sitä ei voi järjellä perustella, on Hän on elämäni suuri rakkaus. Se rakkaus on noin vahva ettei edes aika eikä etäisyys sitä saa häviämään. Se ei kuole, vaikkei sitä edes ruokita. Sanoisin, että olen vaikuttunut hänen arvomaailmastaan ja ahkeruudestaan. Koen hänen kanssa sanatonta yhteyden tunnetta ja kukaan muu ei ole saanut pelkkää katsetta tuntumaan rakastelulta. Ja joskus pelkkä käsien/jalkojen kosketus on tuntunut taivaalta. Kenenkään kosketus ei ole koskaan tuntunut yhtä hyvältä.

      Sanoisin myös, että ikävä on ollut ja surutyöhön on kulunut paljon energiaa. Sanoisin, että silti pärjään, mutta tietysti mielummin olisin hänen kanssaan ja hänen lähellään. Siihen tarvitaan kahden tahto. Nyt näen vain yhden.

      • Anonyymi

        19.07.2021 00:08

        Missä tämä oli, milloin?


    • Anonyymi

      Suksi vittuu.

    • Anonyymi

      Että rakastan edelleen.

    • Anonyymi

      Sanoisin vain että en tiedä mitä hittoa mies, mutta olen hyvin ihastunut sinuun yhä edelleen jollain syvemmällä tasolla vaikka tiedän ettei näin todellakaan saisi olla. Kaikki sinussa vetää minua puoleensa ja samalla sekä pelkään sitä kuin että haluaisin pysytellä siinä. Enkä saa sinua pois ajatuksistani tai haaveistani millään yrityksistä huolimatta. Vaikka tiedän että tuskin voimme olla koskaan yhdessä niin tunnetko samoin, tunsitko missään vaiheessa samoin vai kuvittelinko kaiken? Olisi vain helpompi hyväksyä tosiasiat tietämällä sinun ajatuksesi, olinko yksin omieni kanssa koko ajan.

      • Anonyymi

        Tuon saman sanoisin eräälle nuoremmalle naisElle ❤, jos voisin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon saman sanoisin eräälle nuoremmalle naisElle ❤, jos voisin..

        Poistat vaan facesta niin sillä lähtee.


    • Anonyymi

      Rakastan sua.

    • Anonyymi

      Olet todella ihana ihminen ja olen ihastunut sinuun, vaikka tiedän ettei tässä ole mitään järkeä. Olet minua yli 10 vuotta nuorempi mies, olemme molemmat varattuja, minulla lapsiakin. Sinun kanssasi on niin ihanaa jutella töissä, ja helppoa jutella myös työelämän ulkopuolisista asioista. Olet komea ja lihaksikas, uppoudun aina silmiisi kun juttelemme. En tiedä mitä tunnet minua kohtaan, välillä hymyilemme toisillemme pitkään ja katseemme kohtaavat ohimennen. Haluaisin syleillä sinua ja suudella, ajattelen sinua vapaa-ajallakin ja näen unia sinusta. Kun olet lomalla, minulla on ikävä sinua. Haluaisin kertoa sinulle joskus tunteistani, mutta en tiedä miten ja missä sen kertoisin.

      • Anonyymi

        No nyt on kiimainen puuma liikkeellä, huutista! 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt on kiimainen puuma liikkeellä, huutista! 🤣🤣🤣

        Katkera huutelee 😊 Päästä irti ja anna positiivisuuden virrata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt on kiimainen puuma liikkeellä, huutista! 🤣🤣🤣

        Grrrrhhh murrrrhhh! Kuumapuuma


    • Anonyymi

      Että saako halata? Jos saa niin halaisin. Ei kai ihmeempää.

      • Anonyymi

        Onko teillä ongelmia ton seksuaalisuuden kaa, ku jatkuvasti tuota samaa kirjoittelette?


    • Anonyymi

      En tajua miten meninkään ihastumaan tuollaiseen aikaansaamattomaan vätykseen jonka naruja toiset vetelee.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mä en uskalla enää sanoo mitään tähän..kuka puhuu totta vai ei..mut en oo pitkiin aikaan ollu näin ihastunu.sulla pyörii kauniita naisia ympärillä ja en mä ikinä sua saa..turha toivo..kaikkee hyvää sulle..

    • Anonyymi

      Mies sä olit kaikessa mua nopeampi :
      Ihastuit nopeammin, ilmaisit sen nopeammin ja näköjään unohdit mut nopeammin .
      Mä jäin jumiin tähän tunteeseen ja ikävään enkä tiedä mitä mun pitäisi tehdä.

      • Anonyymi

        Itse unohdit.. et voi tietää jos et kysy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse unohdit.. et voi tietää jos et kysy

        Älä kirjoita toisena esiintyen!


    • Anonyymi

      Olen ihastunut sinuun enkä tiedä mitä tehdä sen asian kanssa. Meillä on samanlainen ajatusmaailma ja ymmärrys. Kunnioitan sinua suuresti. Ihannoin sinun kykyäsi olla oma itsesi. Kiertoilmaisuna olen ymmärtänyt että sinua harmittaa minun varattuna olo ja että olet yrittänyt, mutta en ole huomannut. Sinun pitäisi ymmärtää että minulle voit sanoa suoraan, en pahastu tai ota sitä ahdisteluna. Sinussa on jokin voima joka vetää puoleensa. Sitä vastaan taistelu on turhauttavaa ja raskasta. Odotan, odotan vaikka harmaan tappiin että tilanne muuttuu koska sinä olet se joka täyttää lasini sen ollessa tyhjä. Puhaltaa energiaa minuun kun olen allapäin. Hyväksyy minut kokonaisena. Minä haluan olla sinulle se liekki joka lämmittää. Silti haluan antaa lapsilleni ehyen kodin. On se sitten tylsä kompromissi elää ja olla omissa solmituissa liitossamme. Salainen kaiho sisällämme.

      • Anonyymi

        🥱🥱


      • Anonyymi

        Voisit ottaa yhteyttä. Siitä tietäisin sun ajattelevan mua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit ottaa yhteyttä. Siitä tietäisin sun ajattelevan mua.

        Voisin jos vain uskaltaisin, haluaisin kyllä. Ehkä joskus rohkaistuin, tarvitsen vain sen pienen hetken kanssasi ihan kahden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin jos vain uskaltaisin, haluaisin kyllä. Ehkä joskus rohkaistuin, tarvitsen vain sen pienen hetken kanssasi ihan kahden.

        Saat sen, kun otat yhteyttä. Sisällöllä ei niin väliä.


    • Anonyymi

      Sanoisin, että olen pahoillani, jos hän kokee pitkään jatkuneen ihastukseni ahditeluna. Ehkä myös että olisi kiva kuulla mitä hän aikoinaan tunsi minua kohtaan. Ja että koetan jättää hänet rauhaan IRL, vaikka joskus kirjoitan tunteistani anonyyminä palstalle.

      • Anonyymi

        Ehkä kerronkin kaikki tunteeni sitten kun olen jäämässä eläkkeelle. On siihen vielä aikaa, mutta en taida aiemmin uskaltaa. Jos/kun hän vain säälisi minua tunnustukseni jälkeen, en kestäisi enää olla töissä hänen kanssaan. Auts. Miten voi aikuinen nainen seota rakkaudesta näin? Monta vuotta jo olen hänestä uneksinut.


    • Anonyymi

      Että tykkään hänestä ja hän on minusta aika ihana. Ja että en ikinä tarkoituksella tekisi mitään, mistä hänelle tulisi paha mieli tai mikä pistäisi hänet hankalaan tilanteeseen.

      • Anonyymi

        Oletko kertonut sen hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kertonut sen hänelle?

        "Mitä sanoisit jos voisit"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mitä sanoisit jos voisit"

        Ehkä hän aistii tai aavistaa tämän.. Olet sitten vahingossa tehnyt jotain joka on asettanut hänet hankalaan tilanteeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä hän aistii tai aavistaa tämän.. Olet sitten vahingossa tehnyt jotain joka on asettanut hänet hankalaan tilanteeseen?

        Luultavasti, koska tunteeni sekoitti mun pään. Se ei tule toistumaan, olen luvannut sen itselleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti, koska tunteeni sekoitti mun pään. Se ei tule toistumaan, olen luvannut sen itselleni.

        Miten sen jälkeen olet kohdannut hänet? Kun lupasit noin itsellesi.. käyttäydyitkö huonosti vai olitko vaan "sekaisin marista /maurista"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sen jälkeen olet kohdannut hänet? Kun lupasit noin itsellesi.. käyttäydyitkö huonosti vai olitko vaan "sekaisin marista /maurista"?

        Yritän kohdata hänet neutraalisti ja ystävällisesti ja varon... no varon. En ehkä varsinaisesti käyttäytynyt huonosti, mutta omalla mittapuullani kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän kohdata hänet neutraalisti ja ystävällisesti ja varon... no varon. En ehkä varsinaisesti käyttäytynyt huonosti, mutta omalla mittapuullani kyllä.

        Millon olet viimeksi pelokkaasti nähnyt hänet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millon olet viimeksi pelokkaasti nähnyt hänet?

        Pelokas ja varovainen ovat eri asia. Olemme nähneet tammikuussa.


    • Anonyymi

      "Annoin sulle anteeksi, elämäni jatkuu, etenen, vaikka odotan joka päivä, että tulisit, ovi on yhä auki"

      • Anonyymi

        Ai ovi auki, toisen omistamaan taloon? Hyi hyi


    • Anonyymi

      Sanoisin, että hän on mielestäni maailman lämminsydämisin ja kaunein nainen, jolla on ihanimmat silmät, mitä olen ikinä nähnyt. 💙 Ja että minua ei haittaa ikäeromme, jos ei häntäkään.

      Tämä oli siis myös naiselta. 😌

      • Anonyymi

        Kuinka paljon ikäeroa? 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka paljon ikäeroa? 😌

        Aika paljon. Hän yli 60. 😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika paljon. Hän yli 60. 😬

        Miks tuollainen emoji... ei yli 60 vuotiaassa mitään vikaa ole, ainakaan iän vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks tuollainen emoji... ei yli 60 vuotiaassa mitään vikaa ole, ainakaan iän vuoksi.

        Tarkoitin tuolla lähinnä merkittävän isoa ikäeroa, olisi pitänyt varmaan sijoittaa emoji eri kohtaan. Mutta hän on ihana, ei 60-vuotiaissa tosiaankaan ole mitään vikaa. 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin tuolla lähinnä merkittävän isoa ikäeroa, olisi pitänyt varmaan sijoittaa emoji eri kohtaan. Mutta hän on ihana, ei 60-vuotiaissa tosiaankaan ole mitään vikaa. 💕

        Kuinka suuri teidän ikäero on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka suuri teidän ikäero on?

        Niin suuri, etten taida uskaltaa paljastaa. 🙊


    • Anonyymi

      Pyytäisin kahville vaikka en sitä halua.

      • Anonyymi

        Ihan hyvä vaan ettet sitten mene ja pyydä


    • Anonyymi

      Uskaltaisipa kysyä ihanaa M naista yhteiselle lounaalle

      • Anonyymi

        Kysyt, ei se vaikeampaa ole. T. H


      • Anonyymi

        Samaa ajattelen..terv. yksi M-nainen.. ja hän on myös M♥️


    • Anonyymi

      Mitä milloinkin.

    • Anonyymi

      En harrasta työpaikkaromansseja. Työ ja yksityiselämä eivät liity koskaan millään tavalla toisiinsa.

      • Anonyymi

        :( Jotain tuon suuntaista hän kerran sanoi.


    • Anonyymi

      Milloin puet sen silikonihameen :) *reps*

    • Anonyymi

      Välillä vaan panettaa haluttaa, kun sanot mitä sanot ja sun jutut saa mut tunteen, kuin olisit mun tyttöystävä 😁

    • Anonyymi

      Rakastan ikuisesti, kauniita unia.😴

    • Anonyymi

      Monia asioita on mielessä, mitä haluaisin sanoa jos voisin. Kahdenkeskisiä. Siitä voisi kuitenkin aloittaa, että kertoisin minulla olevan alati voimistuvia tunteita häntä kohtaan. Ja että mikäli tunteeni (todennäköisesti) ovat yksipuolisia, kunnioitan sitä, ja olen iloinen jos pysymme silti hyvissä väleissä.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu, tai ajateltu. Voitko kuvitella joskus sanovasi tuon hänelle?
        Itse voisin tai haluaisin sanoa myös jotenkin noin. Mutta kai siinä pelottaa tuo viimeisen virkkeen ehtolause JOS...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu, tai ajateltu. Voitko kuvitella joskus sanovasi tuon hänelle?
        Itse voisin tai haluaisin sanoa myös jotenkin noin. Mutta kai siinä pelottaa tuo viimeisen virkkeen ehtolause JOS...

        Ajattelen joka päivä asian kertomista. Siinä vaan on mutkia matkassa. Töissä olisi myös aika kiusallista varmaan tämän jälkeen. Hän on hyvätapainen mies, joten varmaan suhtautuisi ihan fiksusti. Itseäni vaan hävettää edes ihastua hänenlaiseensa, ei mitään mahdollisuuksia. Ehkä uskaltaisin tunnustaa asian, jos vaihdan työpaikkaa. Emme asu samassa kaupungissa, joten ei ole kovin todennäköistä, että sen jälkeen törmäisimme.


      • Anonyymi

        On sulla kamalat harhat, hoitoo on saatavilla! 112.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sulla kamalat harhat, hoitoo on saatavilla! 112.

        Harhat? Kyllä omat tunteeni ovat aivan todellisia. 😂 Ei tarvitse vastata, itse en ainakaan jaksa aikaa tuhlata trollien kanssa viestittelyyn.


    • Rehellisyys ei välttämättä tuo
      sinulle lukuisia ystäviä, mutta
      se tuo aina ne oikeat. -John Lennon-

    • Anonyymi

      Erästä itseäni vanhempaa miestä kysyisin kahville...

      • Anonyymi

        Mihin pyytäisit hänet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin pyytäisit hänet?

        Kahville. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin pyytäisit hänet?

        Mieluusti ihan vaikka kahvilaan tai jonnekkin missä voisi vaikka keilata ja juoda kahvia😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin pyytäisit hänet?

        Minä pyytäisin hänet kanssani pannukahville laavulle luonnon helmaan. Luulen että hänkin arvostaisi sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä pyytäisin hänet kanssani pannukahville laavulle luonnon helmaan. Luulen että hänkin arvostaisi sitä.

        ❤❤❤


    • Anonyymi

      Tänään olisin voinut sanoa että oletpa kaunis. ❤

    • Anonyymi

      Kävisikö yksi lause?

    • Anonyymi

      "Oletpa upea ja ihana mies. "

    • Anonyymi

      Sanoisin, että en koskaan uskonut rakkauteen ensisilmäyksellä ennen kuin tapasin sinut. En tajua, mitä tapahtui. En tuntenut sinua silloin vielä ollenkaan. Nyt ajattelen sinua koko ajan: aamulla olet ensimmäisenä mielessä ja illalla viimeisenä. Töissä onneksi ei ehdi ajatella muuta kuin töitä, mutta vapaa-ajalla en pysty enää keskittymään mihinkään, mistä ennen nautin. Ajatukset ovat jo suorastaan pakkomielteisiä. Emme ole edes enää nähneet moneen vuoteen. Uusissa paikoissa ja matkoillakin vain mietin, kuinka kurjaa on, kun et ole mukana jakamassa niitä kokemuksia. Mietin kuinka mukavaa olisi mennä nukkumaan ja herätä sinun vierestä ja töistä tullessa mietin, kuinka ihanaa olisi, jos olisit kotona vastassa. Silloin, kun vielä nähtiin teki aina mieli tarttua vain kiinni ja suudella. En ole koskaan tuntenut ketään kohtaan samoin. Tiedän, että sinullakin oli joitain tunteita tai ihastumista, mutta taisit olla varattu, joten se siitä. Näin jälkeenpäin mietin, että ehkä minun olisi kuitenkin pitänyt avata suuni niin olisin saanut edes selkeän torjunnan ja olisi helpompi päästää irti. Mutta en uskaltanut. n > m

      • Anonyymi

        Ja sen pituinen se!!!!!!!!!!! Satu!


    • Anonyymi

      Minulla on sinua nainen ihan hirveä ikävä. Eilenkin oli, tänään vielä pahempi.

      • Anonyymi

        Näitte torstaina?


      • Anonyymi

        Millainen hän on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen hän on?

        Torstaina nähtiin viimeeksi. Ihana aika monella tavalla ja kaiken lisäksi tosi kaunis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torstaina nähtiin viimeeksi. Ihana aika monella tavalla ja kaiken lisäksi tosi kaunis.

        Näittekö vielä sen jälkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näittekö vielä sen jälkeen?

        Kyllä me nähtiin


    • Anonyymi

      Mikä palstassa on sellaista joka ruokkii riippuvuutta kirjoittaa tänne?

      • Anonyymi

        En tiiä. Ei ehkä palstassa.. Juju on meissä ihmisissä itsessään. Todennäköisesti vaikeat mahdottomaksi luokitellut tilanteet, ujous jne?


    • Anonyymi

      Et sinä mitään ahdistelusyytettä saa, päin vastoin voisit saada jotain jos tekisit aloitteen, mutta nyt näyttää siltä että sille ei ole sijaa hetkeen. Olen vähän hölmönä sinuun jos et ole huomannut. In another life ... the on that got away.

      • Anonyymi

        Milloin seuraava mahdollisuus, jos ei hetkeen? Pitääkö kaivaa puhelinnumerosi jostain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin seuraava mahdollisuus, jos ei hetkeen? Pitääkö kaivaa puhelinnumerosi jostain?

        Kyllähän me kohta taas nähdään. Mulla on salainen numero, sen saa pyytämällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän me kohta taas nähdään. Mulla on salainen numero, sen saa pyytämällä.

        Okei. Ei se sitten ollut sinä, kun hänen nimellään tosiaan löysin erään numeron. Muita saman nimisiä tuskin on samalla alueella. Ja tosiaan täsmäsi kaikki.

        Toivottavasti kohta se pyytää sun numeron kuka lienetkään? :)

        N-->M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän me kohta taas nähdään. Mulla on salainen numero, sen saa pyytämällä.

        Paitsi jos se on ajoneuvorekisterin yhteydessä. 😅

        T. Sivusta vaan kommentoin ☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi jos se on ajoneuvorekisterin yhteydessä. 😅

        T. Sivusta vaan kommentoin ☺

        En ole kyllä koskaan ymmärtänyt toisen numeron tonkimista ja vaivalla. Kun nykyään on niin monta somekanavaa mistä voi ottaa yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kyllä koskaan ymmärtänyt toisen numeron tonkimista ja vaivalla. Kun nykyään on niin monta somekanavaa mistä voi ottaa yhteyttä.

        Kaikki ei löydy nykyäänkään somesta helposti tai omalla nimellään.


    • Anonyymi

      Minä oli suhun todella ihastunut, mutta ymmärrän, ettet sä ollut muhun. Ja onhan meidän parempi jättää tää tähän muutenkin. Hymyillään, kun nähdään. Minulla ei ole hampaankolossa mitään, toivon, ettei sullakaan ole.

      • Anonyymi

        Ei mulla harmita, jos se olet sinä niin olet ymmärtänyt väärin. Varmaan se on sitten parempi unohtaa koko homma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla harmita, jos se olet sinä niin olet ymmärtänyt väärin. Varmaan se on sitten parempi unohtaa koko homma.

        Läheisilleni on tärkeää onneni

        Onneni on heidänkin ilonsa


      • Anonyymi

        Mistä tiedät ettei ollut ihastunut sinuun😞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät ettei ollut ihastunut sinuun😞

        Saattoi toki olla ihastunutkin, mutta teki selväksi, ettei ole minusta kiinnostunut. Tavalla, joka ei jättänyt mitään arvailujen varaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattoi toki olla ihastunutkin, mutta teki selväksi, ettei ole minusta kiinnostunut. Tavalla, joka ei jättänyt mitään arvailujen varaan.

        Mikä teko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä teko?

        Se liittyy ihan meidän kahden väliseen viestintään.

        Ps. Hän on mies, minä nainen, enkä usko hänen täällä kirjoittelevan ainakaan päivällä.


    • Anonyymi

      Yhteistä reissua ehdotan viel myöhemmin. Ainakin ajomatkaa. Pitkä matka.

      • Anonyymi

        Tuleeko yö pysähdys välillä? Tulispa tämmösta ihanan M naisen kanssa.


      • Anonyymi

        Oletko käynyt hänen kanssaan reissussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko käynyt hänen kanssaan reissussa?

        En vielä.


      • Anonyymi

        Jos tuo myös takaisin, niin joo!! 😀💕


    • Anonyymi

      Sanoisin, että rakastuin, enkä ole vieläkään selvinnyt siitä. Vuodet vierivät, eikä edes nähdä, mutta silti olet ajatuksissani päivittäin. Tämä naiselta miehelle tärkeälle.

    • Anonyymi

      Mä en Sinuna olisi tehnyt vastaavasti! Ettäs kehtaat...

      • Anonyymi

        Mihin tää liittyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tää liittyy?

        Huijaukseen.


    • Anonyymi

      Pitkään olen empinyt tunteen jakamista tietoisuuteen.

      • Anonyymi

        Samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin.

        Jaatko siis ne tunteesi vai emmitkö vielä pitkäänkin?


    • Anonyymi

      Kysyisin mieheltä katselemmeko hänenkin mielestään toisiamme, onko hän vapaa ja kiinnostaisiko lähteä ulos. Haaveeksi jää.

    • Anonyymi

      Edelleenkin mielessä on ne salaiset kosketukset, hipaisut, nojaukset... käden kietominen hartioideni ympärille ja istuminen niin lähekkäin, että reidet tai polvet koskettavat toisiaan.

      Se tunne, kun seisoit selkäni takana koskettamatta ja silti tunsin sähkön välillämme. Hymyt, katseet, halaukset, joissa käteni livahtivat takkisi alle alaselkääsi.

      Se tunne kun keskityt salaa vain minuun, vaikka kukaan muu ei sitä huomaa.. minulla on ikävä sitä.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      182
      1971
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      274
      1489
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1295
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1097
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      72
      1072
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      76
      1011
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      172
      997
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      838
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      3
      838
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      63
      825
    Aihe