Opettele syömään oikein,eikä laihtumaan nopasti

Anonyymi

Opetelkaa syömään niin että ette liho.Nopeasti ei tarvitse laihtua.Se riittää että osaa syödä niin että ei liho.

18

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hankkikaa myös ystäviksenne ikätovereita. Etsikää jatko-opiskelupaikka. Jos teillä ei ole virikkeitä, hankkikaa virikkeitä; yhteiskunta ei niitä tuo teille lautasella.

• Anonyymi

Niin se on.EI nopeasta laihtumisesta OLE mitään hyötyä.VAIKKA laihtuisit VAIN 100g kuukaudessa NIIN sekin ON parempi laihdutustapa KUIN laihtua nopeasti.

KOSKA jos opettelet syömään OIKEIN ET LIHO ja SAAT syödä siltikin erittäin hyvin.

SIIS OPETTELE SYÖMÄÄN JOS OLET LIHAVA

• Anonyymi

Jättäisit Pilailija jo vanhat ukot rauhaan. Miksei sinulla ole ikätovereita? Ihosi kaipaa kosketusta, nuoren pojan kosketusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jättäisit Pilailija jo vanhat ukot rauhaan. Miksei sinulla ole ikätovereita? Ihosi kaipaa kosketusta, nuoren pojan kosketusta.

Pihtimittaaja 60 vee taitaakin itse kaivata nuoren pojan kosketusta. Koko ajan mielessä - laihdutuspalstalla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pihtimittaaja 60 vee taitaakin itse kaivata nuoren pojan kosketusta. Koko ajan mielessä - laihdutuspalstalla!

Joo haisukulli ukkeli kirjoittelee tänne jatkuvasti. 🤣 Päästäispä eroon noista.

• Anonyymi

TÄMÄ ON VAIN PAINONHALLINTAAN (ei laihdutukseen )

• Anonyymi

Syökää munakkaita, niin laihdutte. Ei rasva ole paha, kohtuudella. Sokeri ja valkoiset jauhot pois. Tai kaikkea saa syödä KOHTUUDELLA!
      Vaikka pari suklaakonvehtia joka päivä, jos jätät esim leivän silloin pois...

• Anonyymi

Ei kananmunia saa syödä,ne nostaa kolestroolia.Itse lopetin ne ja kolestrooli parantui.

Kolestroolista tulee sydäntauti,ja kuolee nuorena KOSKA kolestrooli tukkii veroisuonet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kananmunia saa syödä,ne nostaa kolestroolia.Itse lopetin ne ja kolestrooli parantui.

Kolestroolista tulee sydäntauti,ja kuolee nuorena KOSKA kolestrooli tukkii veroisuonet.

"Ei kananmunia saa syödä,ne nostaa kolestroolia.Itse lopetin ne ja kolestrooli parantui."

Onko sinulla muitakin luuloja???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ei kananmunia saa syödä,ne nostaa kolestroolia.Itse lopetin ne ja kolestrooli parantui."

Onko sinulla muitakin luuloja???

Joillakin kamanmunat nostavat kolesteroliarvoja, toisilla kiristävät hermoja.

• Anonyymi

Tikkulaihan tarinat.

Kanannahkamiehen tarinat.

Veijon tarinat.

Veijolla menetelmä on paras.

• Anonyymi

"Veijolla menetelmä on paras."

Perustuu korkealuokkaiseen tutkimukseen ja vahvaan käytännön kokemukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Veijolla menetelmä on paras."

Perustuu korkealuokkaiseen tutkimukseen ja vahvaan käytännön kokemukseen.

Pelkkää puppua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkkää puppua.

"Pelkkää puppua."

kirjoittaa kylähullu kioskilta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      62
      3772
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      88
      3149
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      80
      2378
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      14
      1620
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      68
      1375
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      89
      1223
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      40
      1151
    8. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1011
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      55
      995
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      47
      972
    Aihe