Välinpitämättömyys

Anonyymi

Olen niin shokkissa... Viisitoistavuotta yhdessä ja mietin että kenen kanssa oikein menin naimisiin? Puhunut hänelle aina että meidän pitää parantaa suhdetta (ehdottanut erilaisia keinoja myös) ja hän ei kuunnellut koskaan. Tuntuu siltä että hän on manipuloinut alusta alkaen kaikki ja olen ihan järkyttynyt. On kuin olisin ollut sokea koko ajan ja nyt saanut näköni takaisin. Kerron että minun voimavarat loppuivat ja pelkään että masennun koska samat riidanaiheet toistuvat ja toistuvat. Ja riidat aina niin loukkaavia. Kerron että nyt minun pitää ottaa avioero ja laitan vireille. Hänestä ei näy minkälaista todellista aikomusta päästä yhdessä eteenpäin. Hän ei puhu minulle. On kylmää ja ahdistava ilmapiiriä. Kai se todista siitä että tein oikea päätös... Miksi halutana olla liitossa kun ei toista rakastetaan? Hän tietää hyvin minkälainen ihminen olen ja satuttaa tahallaan omalla kylmällä käyttäytymisellään?

15

761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen pahoillani että noin on käynyt. Itsekin 19 vuoden jälkeen nyt hermoromahduksen partaalla, koska mies on muuttunut välinpitämättömäksi ja itsekkääksi. En tiedä välittääkö mies ollenkaan ollaanko yhdessä vai ei. Sanoo että rakastaa ja selkänsä takana on täysillä kiinnostunut vieraista naisista. Tää tilanne on raastava, kun itse antaa suhteelle ja kaikille yhteisille kokemuksille arvoa ja haaveilee tulevaisuudesta. Mutta nyt ihan kuin toinen olisi töysin vieras ihminen, huijari jopa.

      • Anonyymi

        Olenmyös pahoillani sun puolesta. Tyhjät sanat siis... Kunnioituksen puute molemissa parisuhteessa. Tämä on niin yleinen ongelma...


    • Anonyymi

      Ka7hea...

      Mutta eipä uusikaan varmasti ennee sen parempi.?

    • Anonyymi

      Vuosilla yhdessä ei ole väliä, vain onnellisuudella. Pysytään järkevinä.

      Täytyy vain kattoa tulevaisuuteen toiveikkaana eikä miettiä menetettyä menneisyyttä.

      • Anonyymi

        Kannattaa pysyä järkevänä. Nykypäivänä voi tulla yllätyksiä suhteissa nopeastikin. Noin pitkään yhdessä. Ei se ihan huono suhde ole ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa pysyä järkevänä. Nykypäivänä voi tulla yllätyksiä suhteissa nopeastikin. Noin pitkään yhdessä. Ei se ihan huono suhde ole ollut.

        Olen uskonut hänen sanoihin ja kestänyt jatkuva huono kohtelu (tietenkinollut myös hyviä jaksoja mutta ne on nyt aika vähissä). En uskaltanut lähteä aikaisemmin. Olen ollut läheisriippuvainen ja hänellä on jotain käyttäytymisongelma. Molemmat kärsinyt paljon lapsuudessa ja myöhemminkin elämässä.
        -ap-


    • Anonyymi

      💔 Se on pukumiesten osa vaatetusta

      • Anonyymi

        Pukumiesten? en ymmärrä...


    • Anonyymi

      Aloittajalle vielä täytyy vinkata mieli.fi sivustosta ja sieltä löytyvästä kriisinumerosta. Siellä on ihania auttajia jotka todella välittää soittajasta ja sieltä saa apua, rohkaisua omaan tilaanteen puimiseen. Itse soitin n.tunnin puhelun kun kriisi oli päällä.
      Suosittelen vahvasti soittamaan, koska joskus sekavaan ja vaikwaan tilanteeseen auttaa sen rehellinen purkaminen jonkun ulkopuolisen kanssa joka on valmis tukemaan sinua sinun vaikeassa tilanteessa.
      Eli mun miehellä oli suhde työkaveriinsa, jäi kiinni, riideltiin ja puitiin, päätettiin yrittää vielä, sanoi että teki virheen ja juttu on ohi. Sitten mulle paljastui että viestittely tämän naisen kanssa oli jatkunut siitä mihin jäikin ja oli kestänyt kuukausia ennen kuin taas jäi nyt taas samasta asiasta kiinni. Nyt puhuminen asiasta on niin vaikeaa, koska ei tiedä puhuuko mies totta vai ei ja miksi mulle ei voi olla rehellinen. Mulla riittäisi korvaa ja hiukkasen verran vielä sydäntäkin kuunnella, jos olisi avautuisi. Mutta ei se avaudu. (Toka)

      • Anonyymi

        Kiitos vinkauksesta...


    • Anonyymi

      erolla uhkailullasi ei näytä olevan enää mitään merkitystä. Mies tietää että sinä vain puhut taas turhia.
      Tuollaista elämää on vaikea ymmärtäv. Siinä kummallakaan ei ole arvostusta eikä kunnioitusta toista kohtaan. Miten kamalaa elämän, energian ja ajan tuhlausta.

      Miksi et kokoa tärkeimmät paperisi, tavarasi ja vain poistu tuosta sairaasta yhtälostä? et suikaan olisi ainut yksineläjä! Pärjäisit loistavasti kun ei tarvitsisi koko ajan olla allapäin. Elämänhalusi palaisisi ja voisit alkaa oppimaan uutta, tutustua parempiin ( tai jos huonompiin - sinun ei tarvitsis roikkua heissä!) ihmisiin.
      Maailmankuva avartuisi ja huomaisit että se on hyvä paikka elää!

      Mutta sitä ennnen sinun on poistuttava tuosta surkeasta pesästä. Mitä tahaansa se vaatiikin, laita jo toimeksi!

      • Anonyymi

        Näin on... Ennen kun rohkeus ja voimat petaa. Viimeisillä voimilla eteenpäin. Yritin kaikkeni ja nyt on jo huoli omasta henkisestä hyvinvoinnista. Siitä olen myös hänelle puhunut mutta ei näköjään kiinnosta miten minä voin. -ap-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on... Ennen kun rohkeus ja voimat petaa. Viimeisillä voimilla eteenpäin. Yritin kaikkeni ja nyt on jo huoli omasta henkisestä hyvinvoinnista. Siitä olen myös hänelle puhunut mutta ei näköjään kiinnosta miten minä voin. -ap-

        miksi enää "puhut"? Mikään ei tule kuitenkaan muuttumaan.

        Vain lähde! Hanki oma elämä. Sitä kukaan toinen ei voi tehdä sinun puolestasi. Sinun itse on toimittava.


    • Anonyymi

      Paljon jaksamista ap:lle! Löydät varmasti elämääsi ihmisiä, jotka välittävät sinusta. 💛

      • Anonyymi

        Kiitos! 💙


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11201
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3123
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2974
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1734
    9. 85
      1698
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe