Nyt miehet jumalauta

Anonyymi

Olen nyt valmentanut naisia ja he kaikki nostavat maasta 200 kiloa. He ovat 65-80 kiloisia.
Miehet eivät tähän kykene vaikka JOKAISEN miehen joka käy salilla, pitäisi pystyä tähän helposti. Miehiltä se vaatii vuosien harjoittelun.

10

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Veikkaanpa kumminkin, että on sumo-tyylillä nostettu. En ole ikinä nähty naista, joka nostaa maasta 200 kiloa normaalilla tyylillä ja ilman vyötä. Mutta eipä siinä, sitten vain kisoihin ja tulosta tekemään!

• Anonyymi

Tulosluettelot esiin!

• Anonyymi

Mitä sitten? Olen nostanut maasta 1500Kg ja vieläpä kuljettanut sitä satoja metrejä. Eikä tuntunut missään, paljon pidemmästikin olisin voinut viedä.

• Anonyymi

200 kiloa nostettuna vyöllä sumotyylillä? No joo, ihan okei tulos, mutta ei millään tavalla vertailukelpoinen ilman vyötä normaalityylillä nostettuun 200 kilon nostoon. Sumotyylillä (jalat leveänä ja kädet kiinni kapealla otteella) nostomatka lyhenee melkein puolella. Mutta jos raakatulos (ilman vyötä) ja jalat normaalilla leveydellä, niin pistä ihmeessä nimiä ja videoita. Kyseessä voi olla maailman huippuja silloin ja sinä maailman huippuihin lukeutuva valmentaja!

• Anonyymi

Kyllä maailmassa on tuhansia ja taas tuhansia ja kymmeniätuhansia naisia jotka saavat 200 ylös eivätkä ole "huippuja".
        Se että ei itse viitsi harjoitella ei tarkoita sitä etteikö joku muu nostaisi tuota.

• Anonyymi

200 kiloa on 200 kiloa oli tyyli mikä tahansa. Taisi mennä ihon alle kun ei itse saada edes sataa ylös.

• Anonyymi

Miksi sumotyyliä näkee sitten enemmän, jos ei se kerran helpota nostoa? Et muuten edes vastannut kysymyksiini.

• Anonyymi

Geenit.

• Anonyymi

mitä vtun väliä kertasuoritteella jos kerran heppu ei jaksa muutaman tunnin työtä...

• Anonyymi

Fyysinen työ on orjille ja luusereille. Tosibodari on henkisen työn huippuosaaja, minimissään CEO, CTO tai CFO.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      45
      3433
    2. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      69
      3201
    3. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      30
      2955
    4. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      159
      2748
    5. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2249
    6. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      12
      2173
    7. Kirjotan ikävää ulos

Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run
      Ikävä
      14
      1688
    8. Sinä se vaan jaksat

Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et
      Ikävä
      23
      1537
    9. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      3
      1417
    10. iltalehden uutinen poistettiin?

Jämsässä koulussa rikosepäily avustaja juu
      Jämsä
      15
      1346
    Aihe