Suhde loppui, vai loppuiko?

Anonyymi

Tutustuin tinderissä ulkomaalaiseen afrikkalaiseen nelikymppiseen naiseen, jolla lapsia myös. Alku oli todella intensiivistä, seksiä käytännössä heti, jne. Hän oli alkuun todella ystävällinen ja avulias, sekä antelias. Osti minulle kaikenlaista, tiskiräteistä pyyheliinoihin. Itselleni jäi kuva että hänellä nousi kaupassa aina jonkinlainen ostosmania, hän halusi usein ostaa aivan kaikkea turhamaista. Ostin myös hänelle kaikenlaista, varmaan ostelut meni aikalailla tasan.

No, pari kuukautta meni sellaisissa merkeissä, että olin aivan varma että tässähän meikäläiselle tuli uusi kiva nainen, ja tunsin olevani jo jonkinlaisessa parisuhteessa. Erostani oli aikaa siis noin vuosi, ja sama hänellä. Yhtäkkiä hän vain muuttui todella passiiviseksi ja jollain tapaa vaikutti masentuneelta. Vaikka tätä ennen hän oli suhteestamme kuin hurmiossa, ja soitteli vähän väliä. Toki hän koko ajan puuttui asioihini, ja tarkisteli kännykkääni ja ripitti minua siitä että exän kanssa tulisi vaihtaa vain muutama viesti per viikko. Lasten takia joudun aika monta viestiä lähettää per viikko. Lisäksi hän koko ajan epäili exääni kaikesta, ja yritti saada minua riitelemään tämän kanssa.

Lopulta tätä passiivista ja masentunutta kautta jatkui noin kuukauden. Hänellä ei tuntunut olevan minulle oikein mitään asiaa, ei vastannut puheluihin, ei viesteihin. Lopulta syytti minua, ja käänsi asian toisinpäin, että minä en muka vastaile hänen yhteyden ottoihinsa, vaikka asia oli juurikin päinvastoin. Olin aivan äimänä. Menin välillä käymään yllättäen, hän vain makasi sohvalla eikä jaksanut jutella mitään.

Lopulta hän jätti minut, ja syytti minua liian vaikeaksi ihmiseksi, syytti yhteydenpidon puuttumisesta (vaikka itse yritin aina pitää yhteyttä), ja syytti että liikaa kieltäydyin ostamasta tavaroita joita tarvitsen hänen mielestään. Lisäksi hän sanoi että on yrittänyt joka ilta tavoitella minua, mutta en vastaa. Asia oli juuri päinvastoin. Hän sanoi ettei voi elää sellaisen ihmisen kanssa, joka jo alussa on näin vaikea. Vastasin että asia on minun puolestani ihan ookoo, että lopetetaan suhde sitten, ja toivotin hyvää loppuelämää. Hänkin toivotti minulle hyvää loppuelämää.

Meni reilu kuukausi, niin hän soitti ja kyseli kuulumisia. Olin aivan ihmeissäni, koska olin jo tavallaan unohtanut koko ihmisen. Hän sanoi että jos joskus haluan lapsien kanssa poiketa hänen luonaan, niin se on hänelle ookoo, että lapset voisi vaikka tutustua toisiinsa samalla.

Niin, mitä kohtaa mä en nyt arvon lukijat ymmärrä. Mä en vain tajua. Miten joku voi jättää minut ja syytää minua kaikesta jota on itse tehnyt. Ja sitten myöhemmin ottaa muina naisina yhteyttä, että olisi kiva jos nähtäisiinkin lapsien merkeissä. Mitä mä teen? Mulla menee järki....

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos naisella on jokin psyykkinen sairaus joka saa käytöksen vaihtelemaan.

      • Anonyymi

        😘🥱🤡🤡🤡 ei


    • Anonyymi

      Vain laske tuo jojo menemään.
      Roikkuessasi hänenlaistensa helmoissa sina täysin tietoisesti ja harkiten väännät rautalangasta itsellesi MEGA-ongelmia! Nyt ja pitkällä tähtäimellä.

      Vain anna olla. Deleetta hänet muistipankistasi, älä ota yhteyttä, älä vastaa soittoihin tai mihinkään some jankutuksiin.

    • Anonyymi

      Selvästi kyseessä epävakaa persoonallisuushäiriö.

      Parisuhteeseen ei koskaan kannata alkaa siitä kärsivän kanssa, mikäli ei halua elämästään hyvin hyvin vaikeaa.

    • Anonyymi

      Hän halusi vain Suomen kansalaisuuden.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe