Voiko olla niin

Anonyymi

Että et osaa tehdä alotteita naisille ja siksi luulet ettet kelpaa naisille?

26

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luulen, että se on oleellinen syy monilla. Pakkien pelko tai epävarmuus mitä voi sanoa, puhua.

      Ei ainakaan enn tarvinut mitään ihmeellistä juhlapuhetta pitää, kun vaan moikkas ja rupes puhumaan arkisia aivan.

      • Valmiiksi mietityt aloitusrepliikit ne on tosi noloja järjestäin.
        Kyllä nekin kuulemma joihinkin uppoaaa, kumma kyllä.


      • JustJust kirjoitti:

        Valmiiksi mietityt aloitusrepliikit ne on tosi noloja järjestäin.
        Kyllä nekin kuulemma joihinkin uppoaaa, kumma kyllä.

        Ne on kliseisiä ja mauttomiakin, toki toimii jos huumorilla sanoo ja huumorit kohtaa heti kättelyssä.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Ne on kliseisiä ja mauttomiakin, toki toimii jos huumorilla sanoo ja huumorit kohtaa heti kättelyssä.

        Itellä toimii parhaiten, kun juttelee ihan mitä mieleen tulee, kunhan se ei heti mene seksijuttuihin. Sellaset ja sovinistiset jutut on ei jatkoon.

        En tiedä mahtaako niistä kukaan ilahtua?

        Yleensä jokainen ymmärtää ettei vieraan ihmisen kanssa heti suju puhuminen, kuin harvoin kuin vanhoilla tuttavilla. Alkuun voi takellella, jänskättää ja hakea pitkän hiljaisuuden vallitessa juttua mistä jatkaa.


    • Anonyymi

      Näin on.

    • Anonyymi

      En tee aloitteita, enkä käy treffeillä joten pitää paikkansa.

    • Anonyymi

      oliko että ensi vaikutelma ihmisestä tehdään noin 20 sekunnissa,

    • Anonyymi

      Tiesitkö että sulla on uskomaton takamus, siinä hyvä aloite.

    • Tuskin se mistään osaamisesta on kiinni silloin jos ei vaan ole kiinnostava.

    • Anonyymi

      Näkemyserot ja ymmärryksen puute yleensä vaikuttaa, ettei löydy niitä yhteisiä aistimuksia? Ja tilanteet tuntuvat siksi mahdottomilta toteutus?

    • Anonyymi

      Kyllä voi mielestäni alkaa nukuttamaan 20 mega-ampeeriakin kun iskee päähän amme pikosekunnissa.

    • Anonyymi

      Voi hyvis ja pahis sentään, näin joo todella suuren salaman välähdyksen ja niin, alkoi nukuttamaat ja otin nokoset, siis todella suuren salaman iskun jossain lähistöllä.

    • Anonyymi

      Naisiin ei pidä heti tutustua niin että näytät sille että haluat siitä tyttöystävän. Vaan ihan kaverimielessä juttelet sille kaikesta etkä yritä iskeä sitä. Voi toki kahville pyytää mutta treffit sanaa ei pidä käyttää. En minäkään pyytänyt vaimoa treffeille vaan sanoin sille että lähtisitkö asuntomessuja katsomaan. Siinä siinä messuilla voi jutella kaikenlaista ja tutustua samalla. Jos nainen rentoutuu ja nauraa sun jutuille niin on se kiinnostunut ja jos lähtee uudestaan vaikka johonkin tapahtumaan niin voi olla kiinnostunut. Tutustuminen tapahtuu pikku hiljaa eikä pidä heti sänkyyn vonkata.

      • Anonyymi

        Erittäin hyvä neuvo.


      • Juu, silleen kaverillisesti alkuun. Sitten jos seura tuntuu toistuvasti hyvälle ja juttua riittää voi kysästä oikeen, lähretkö treffeille.

        Tai niinkin oon kysynyt, kun on muutaman kerran käyty yhdessä syömässä tai kahvilla, että ei sua kiinnostas tutustua enemmän kun kaveri mielellä. Ihan on sekin toiminut. Ja mikä jottei on vastattu.


      • Anonyymi

        Olet täysin oikeassa tästä asiasta, koska ainakin minä olen sellainen, että jos mies on heti höpisemässä treffeisfä ja yhteen muutosta ni lähden pois.

        Ekalla kerralla kun näet naisen tai juttelet netissä ni ei heti ekana päivänä aleta puhumaan että nähdään livenä vaan juttelet jonkin aikaa, jotta nainen oppii tietää sinusta jotain.

        Mies joka leuhkii että on töissä ja ennen on saanut naisia paljon ni saa minun tuntosarvet pystyyn.

        Hyvä sitä olla töissä, mutta jos sinä eka 3 tunnin aikana mainostat sitä monta kertaa ni tulee tunne, että sinulle on raha kaikista tärkein ja että nainen on sellainen missi, joka saa sinut seurapiiri kerhoon mukaan.

        Monetkaan naiset eivät tykkää, että meitä verrataan misseihin, koska kuvat jotka somessa ovat on jotkut muokattuja.

        Toinen asia me naiset monetkaan meistä ei halua miestä, joka kehuu että on kaatanut kuumaa juomaa naisen päälle tai kaatanut naisen kun tämä ei ole ollut kiinnostunut.

        Virheitä saa tehdä ja suuttua saa, mutta väkivallalla leuhkiminen on tyhmää.

        Olet varmasti fiksu mies ja se että olet lapsellinen ei haittaa, mutta lapsellisuus ei saa aiheuttaa sitä, ettet suuttuneena pysty rauhoittumaan ja nukkumaan yön yli ja sitten vasta sanot mitä mieltä olet.


    • Anonyymi

      Mitähän joo ihmettä joku tv-ohjaimen kaukosäädin on piilolutunut takapuolen alle nukkuessa.

    • Anonyymi

      Tupllsainren ri rhkä ole aivan henngenvaarallista, mutta jos jo huonekaluja pitää alkaa siirtelmään kun joku kaukosääädin yipahtanut...

    • Anonyymi

      Voihan se olla. Mutta joskus luulisi olevan naistenkin vuoro aloitteen teossa. Paitsi eihän ne mulle niitä tee, koska en ole mitenkään kiinnostava.

      • Anonyymi

        Ei naisten tarvitse tehdä aloitetta jos kymmenen miestä päivässä tekee aloitteen naisille


    • Anonyymi

      Suurin osa sinkkumiehistä ei uskalla lähestyä naisia eikä puhua naisilla saatikka pyytää treffeille. Siitä se sinkkuus johtuu. Monet naiset sanoo ettei miehet uskalla lähestyä. Huono itsetunto ja luulevat itseään liian rumaksi ettei miehen edes kannata yrittää puhua naisille.

    • Anonyymi

      Minä uskalllan, mutta nyt on ollut mielessä hassut seikkailu-unet: jos itse seikkailet kovin jännittävissä esim. tappamassa ninja-ihmisiä, niin: voi tipahtaa tavaroita potkiessasi.

      • Joo tuttua. Mulla on kanssa seikkailu-unia, jossa välillä hyviksenä jahtaan pahista, tai oon se pahis jota hyvis jahtaa. Mutta toiminnantäytteisiä, tapahtumarikkaita, ja välillä aivan skitsoja unia, joista hereillä ajattelisi et ne on ihan outoja juttuja, mutta siinä unessa ollessa itsestäänselvyyksiä, nään joka yö. Tosin aika harvoin muistan aamulla herättyä millaista unta olen sinä yönä nähnyt.


    • Anonyymi

      Itselleni tuli sellainen fiilis että kun joku nainen sitte kiinnostuu ni tuli jännitys tunne ja alkoi pelkää, jos olisikin yht'äkkiä onnellinen. Ni mitäs sitte ku ei voisi enää surkutella kun ei kelpaa.

    • Anonyymi

      Voi olla ettei miehet käy missään missä voisi naisia tavata kuten baareissa.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Muutenkin miehet haluaa naisia niin ettei itse tarviis tehdä mitään että saisi naisen. Suomessa se ei vaan ole mahdollista paitsi jos olet todella rikas ja kuuluisa niin sitten naiset pyytää treffeille mutta tavisten on syytä käydä baareissa jos naisia haluaa tavata.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      181
      4038
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      375
      1800
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      86
      1777
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      49
      1557
    5. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      48
      1505
    6. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      205
      1245
    7. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1205
    8. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      151
      1087
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1026
    10. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      949
    Aihe