Formula 1

haussa

Siis mahtaako olla mitää tietoo semmosesta biisistä jossa on jotai formuloista. Siis se on joku ihme jumputus biisi ja sanat menee jotenki: "Hä-hä-häkkinen, Shumacher lähestyy... " ja jotai siin on. En oikein enää muista mut siis koko ajan toistuu jotai pätkiä formulan selostuksesta ja autojen ääniä taustalla. Oisko mitää tietoo?

6

3120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

Luulen että tarkoitat DJ 2000. Etsi heidän levy. Minulla on levy jossa on eriesittäjiä (F1.99)
      Siinä biisissä höpötetään kaikenlaista. Höpöttäjä on Matti Kyllönen. Biisin nimi on Häkkinen on ykkönen. Tätä levyähän ei kyllä enään kaupoista saakkaan. En kyllä tajua miksi haluat juuri tämän cd n sillä se on täyttä roskaa.

• tihk

se vois olla myös Häkkisen Mika biisi. Sen esittäjää en muista

• Nanasdkf

jope ruonansuulla oli joku tuollainen biisi. joku shuummahherilta palo kumi, ja joku ralffi tuli ja erja paistaa pullia ja jotai kullia tms.. eti jope ruonansuu

• Alkuperäinen (?) versio on DJ Visage - Formula. Ja suomenkielinen versio kappaleesta on DJ Visage feat Matti Kyllönen - Formula.

• Anonyymi

Tietääkö kukaan sitä formula on ykkönen siinä sanotaan että FORMULA ON YKKÖNEN ja jotain myöhemmin kun kello käy niin on tarkoitus siis voittaa en oikein muista mutta onko jollain sen laulun sanoja

• Anonyymi

Jopen Keke Keke ruusperi ruusperi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7190
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2577
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      108
      2110
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1568
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1099
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      979
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      79
      899
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      739
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      738
    Aihe