Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vaaleat naiset on kauniita ja

Anonyymi

Seksikkäitä. Naisellisempia kuin tummat naiset. Jotkut brunetet on miehekkäitä, itse sellaiseen joskus törmännyt. Kauniista kaukana. 😆

38

1495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ....Se männee vähän niin että ----tumma-vaalee----tumma- vaalee.

      Mun mielestä.

      Jotenniin tasapainottoo.

    • Anonyymi

      Kaunis nainen on kaunis.. sillä ei ole mitään tekemistä hiusten värin kanssa.

      • Anonyymi

        Sensuellit kaunottaret monesti on vaaleita. Tumma miesmäinen nainen ei sytytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sensuellit kaunottaret monesti on vaaleita. Tumma miesmäinen nainen ei sytytä.

        Tosi kaunottaret ovat tummahiuksisia, tiedettyhän se on kautta aikojen, ja kuninkaallisetkin valitsevat aina klassisen kauniin tummaverikön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi kaunottaret ovat tummahiuksisia, tiedettyhän se on kautta aikojen, ja kuninkaallisetkin valitsevat aina klassisen kauniin tummaverikön

        Salli mun nauraa 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salli mun nauraa 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Ole hyvä vain - nauraminen on terveellista ja saa monen omasta mielestä ikävän faktan tuntumaan edes vähän siedettävämmältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sensuellit kaunottaret monesti on vaaleita. Tumma miesmäinen nainen ei sytytä.

        Öhöhöm... Sensuellisuus on kyllä nimenomaan tummaan yhdistettävä ominaisuus. Aistillisuus, sensuellisuus, lämpö, mystisyys, kuuluvat tummuuteen. Vaaleat ovat viileitä, vetämättömiä, "tylsiä", kalpeita ja heistä puuttuu usein sellainen sielukkuus mitä löytyy tummista naisista. Myös vaaleista naisista löytyy hyvinkin karvaisia naisia, ne eivät vain erotu samalla lailla kuin tumma karva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sensuellit kaunottaret monesti on vaaleita. Tumma miesmäinen nainen ei sytytä.

        Taidat itse olla vaalea miesmäinen nainen. Vaaleat hiukset sopivatkin paremmin miehille, yhdistettynä sinisiin silmiin. Tummissa hiuksissa on naisellista lämpöä, ei tule jäinen kolkko vaikutelma kuten vaaleista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sensuellit kaunottaret monesti on vaaleita. Tumma miesmäinen nainen ei sytytä.

        Sensuellisuus kuuluu tummuuteen. Sensuellista naisesta tulee mieleen kaunis tumma nainen pitkine lainehtivine tummanruskeine hiuksineen ja lämpimän ruskeine silmineen. Tummuus on sensuellia koska se on salaperäisempää kuin vaaleus. Vain lämmin voi olla sensuellia ja sielukasta. Tummat näyttävät kohtalokkaammilta. Myös kasvonpiirteet ovat yleensä salaperäisemmät. Hienostuneesti kaartuva nenä, vahvat kulmat, paksut huulet, muodokas vartalo - tämä kaikki löytyy todennäköisimmin tummalta naiselta.


    • Anonyymi

      Verrataan vaikka naismeteorologeja tummaa Kerttu Kotakorpea ja nk. vaaleaa Anniina Valtosta. Kerttu vie voiton ylivoimaisesti naisellisuudessa ja muutenkin.

    • Anonyymi

      Seinäruusu 🤭

      • Anonyymi

        Dear Lord. Muistui mieleen eräs. (purjo tuli)


    • Anonyymi

      No onhan nyt blondit paljon naisellisempia ja viehättävämpiä.

      • Anonyymi

        Naisellisempia? Ohuet hiukset, ohut viivasuu, muodoton suora vartalo ja isokokoisuus ovat länsimaisen naisen tunnusmerkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisellisempia? Ohuet hiukset, ohut viivasuu, muodoton suora vartalo ja isokokoisuus ovat länsimaisen naisen tunnusmerkkejä.

        Hiustenpidennykset, täytettä huuliin, keinopeppu, silikonia rintoihin jne. Kyllä se siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisellisempia? Ohuet hiukset, ohut viivasuu, muodoton suora vartalo ja isokokoisuus ovat länsimaisen naisen tunnusmerkkejä.

        😂 Kateus on sairaus.


    • Anonyymi

      KARVOJA APUA

    • Anonyymi

      Makuasia, minä olen aina pitänyt vaaleita naisia jotenkin haaleina ja persoonattomina. Ei sytytä!

    • MUST OIS KIVA JOS OMA TYTTÖYSTÄVÄNI OLISI BLONDI TAI PUNAPÄÄ JA ELÄINRAKAS

    • OIS KIVA JOS OMA TYTTÖYSTÄVÄNI OIS BLONDI

    • Anonyymi

      Harva blondi on luonnostaan blondi. Joku voi olla brunette oikealtaan väriltään.

      • Anonyymi

        Sillähän ei nyt ole mitään väliä. Jos tissit on isot ja hiukset aivan blondit niin ihan sama millä keinolla ne on hankittu.


    • Anonyymi

      Siellä säälittävä yksinkertainen blondi kirjoittelee. Ripaus maskuliinisuutta naisessa ei ole todellakaan paha asia - päinvastoin. Missään nimessä ei pidä ajatella että maskuliinisuus on sama asia kuin epäviehättävä, sillä sitä se ei todellakaan ole. Monet naisetkin pitävät tunnetusti miehistä joissa on ripaus feminiinistä herkkyyttä - tälläinen vetoaa naisiin ja naiset tulevat parhaiten juttuun tälläisten miesten kanssa. Yksi maailman kauneimpana pidetyistä naisista, Adriana Lima, on ehkä hiukan maskuliininen kasvoiltaan, olematta silti kokonaisuutena millään tavalla miehekäs. Todella sensuelli ja kaunis nainen. Mutta tuo koko väite että tumma olisi automaattisesti sama kuin miehekäs, on täysin utopistinen ja naurettava. Siis kasvonpiirteethän sen ratkaisevat ja vartalo kuinka naisellinen on, ei hiustenväri. Vaikka toisilla naisilla tumma väri pelkästään lisää naisellista sensuellisuutta, esimerkkinä vaikka Keira Knightley julkisuuden henkilöistä. Tai Audrey Hepburn, Elizabeth Taylor ym. Täytyy olla harvinaisen yksinkertainen ja juntti ihminen joka näitä naisia pitää miehekkään näköisinä. Nämä naiset ovat naisellisuuden perikuvia. Vaaleammista naisista sitten voidaan ottaa esimerkiksi vaikka Tarja Halonen, kyllä siinä vasta on naisellinen nainen.

    • Anonyymi

      Näyttävä ei ole sama asia kuin miehekäs

    • Anonyymi

      Vaalea kaunotar tuo Pohjolan kuningatar.

      Nami nam nam nam !

      • Anonyymi

        Niitä löytyy Ruotsista, Tanskasta ja Norjasta.


    • Anonyymi

      Vaalea väri sopii paremmin miehille. Vaalea on sellainen viileä väri että siitä puuttuu kokonaan sellainen naisellinen lämpö, mitä tummahiuksisissa on. Vaaleat helpommin kolkon ja kylmän näköisiä, varsinkin jos on vielä siniset silmät niin vaikutelma korostuu entisestään

      • must ois kiva jos siippani ois blondi.punapää tai jotain muuta ja ois kiva olla sellanen mies joka sitten yllättäisi rakkaansa joskus tyyliin mitä heleä....


      • Anonyymi
        BANAANISOSE7392 kirjoitti:

        must ois kiva jos siippani ois blondi.punapää tai jotain muuta ja ois kiva olla sellanen mies joka sitten yllättäisi rakkaansa joskus tyyliin mitä heleä....

        Hiustenvärillä oo mitään väliä, jos ihmiseen oikeasti rakastuu. Ne joille hiustenväri on joku pakkomielle, eivät oikeasti välitä itse ihmisestä ollenkaan, vaan näkevät hänet ennemminkin jonain esineenä


    • Anonyymi

      vartalosta ja päästä se naisellisuus tulee ei väristä

      • Anonyymi

        Ja oikeista hormoneista! Miehellä testosteroni, naisella estrogeeni. 👋


    • Anonyymi

      😂 Nyt oli kyllä läppä. Itse oon värjännyt hiukseni tosin tummaksi. Oikeasti olen vaalea🙂 eli jos nyt vaalennan hiukset niin muutun keijuksi ☺ kiva tietää kiitos.

    • Anonyymi

      Blondit on yleensä paljon naisellisempia ja kauniimpia ja pukeutuu seksikkäämmin.

      • Anonyymi

        Jankutat sitten toistamiseen tätä samaa läppää? Ikävää että sinulla on huono itsetunto.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      92
      2412
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2164
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      1993
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1702
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1476
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      74
      1419
    10. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    Aihe