Varmasti kurjaa kun

Anonyymi

Et saa toiselta vastakaikua. Yksipuoliset tunteet on aina kurjia.
Voimia!

24

1417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mielikuvitusta koko show!!

      • Anonyymi

        Naisia on nii helppo huijata puhumalla täyttä paskaa 🤷


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisia on nii helppo huijata puhumalla täyttä paskaa 🤷

        Tuliko sulle huono omatunto 😂


    • Anonyymi

      Sääliks käy semmosta joka ei ymmärrä ettei toista kiinnosta

      • Anonyymi

        Ainakin näin aikuisena voin kertoa, että kiinnostus on korkealla tasolla joka kerta kun suhteeseen alkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin näin aikuisena voin kertoa, että kiinnostus on korkealla tasolla joka kerta kun suhteeseen alkaa.

        Kiinnostusta saattaa olla hyvinkin esim. tarjoutuvaan seksiin, mutta ei siihen rakkaudellisia tai edes välttämättä ihastumisen tunteita tarvita.


      • Anonyymi

        Ehkä sitäkään ei kiinnosta 😂 Luulet liikoja viehätysvoimastasi.


    • Anonyymi

      Kurjuuden jälkeen alkaa hurjuus ja sitä aikaa ei pitäisi kenenkään nähdä.

      • Anonyymi

        Miksi tuo pitäisi paikkaansa? Elämä yllättää. Tahtoa tulee kuitenkin olla.


    • Anonyymi

      Jokainen on arvokas ja ainutkertainen yksilö. Ei kannata arvottaa itseään muiden kautta. Kyllä jokaiselle löytyy sopiva pari, kunhan ensin arvostaa itseään. Ei kannata ottaa paineita. Tsempit!

      • Anonyymi

        Ei kaikkien tarvitse löytää paria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikkien tarvitse löytää paria.

        Ei todellakaan.


    • Anonyymi

      Näin on. Viesteihin vastaaminen totaali-ignooraamaalla on selkeistä selkein ghostaus. Hyvää loppuelämää, jos satut fathead lukemaan!

      • Anonyymi

        En pysty, ei oo straponii eikä kyl naistakaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pysty, ei oo straponii eikä kyl naistakaa

        Minä niin pidän straponeista koska vaivani on lerppuisuus :(


    • Anonyymi

      kaikkien ulkonäkö ei vain riitä saamaan ketään

      • Anonyymi

        Ei niin.. Mutta sillä ulkonäöllä ei pitkälle päästä.
        Jos ihminen ei osaa, puhua / tuoda ajatuksiaan avoimesti julki muiden ihmisten seurassa..
        Jos ihminen on sulkeutunut, liian ujo kaikkeen kanssakäymiseen.
        Tai vihaa täynnä, koska ajatttelee ensisijaisesti vain omaa etuansa kaikessa.
        Yksipuolinen tunne, ehkä tuntuu kokemuksena kurjalta kun sen lopulta ymmärtää..
        Mutta kuka haluaisi rinnalleen ihmisen, jonka kanssa kemiat eivät kohtaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin.. Mutta sillä ulkonäöllä ei pitkälle päästä.
        Jos ihminen ei osaa, puhua / tuoda ajatuksiaan avoimesti julki muiden ihmisten seurassa..
        Jos ihminen on sulkeutunut, liian ujo kaikkeen kanssakäymiseen.
        Tai vihaa täynnä, koska ajatttelee ensisijaisesti vain omaa etuansa kaikessa.
        Yksipuolinen tunne, ehkä tuntuu kokemuksena kurjalta kun sen lopulta ymmärtää..
        Mutta kuka haluaisi rinnalleen ihmisen, jonka kanssa kemiat eivät kohtaa?

        Jotkut vaan joutuvat elämään elämää jossa kemiat ei kohtaa.Sitä ei halua mutta onko se velvollisuuden tunne joka vie siihen kärsimyksen suuntaan ? Toisaalta saattaa huomata että on tiettyjä esim.kotitöitä jotka jäävät kokonaan tekemättä jos ei itse tee,koska kumppani on niin huoleton.


    • Anonyymi

      Miksi pitäisi tuoda ajatuksiaan avoimesti julki muiden ihmisten seurassa.
      Mitä ulkonäköön tulee niin yksi lysti minulle ainakin aina ollut koska se on heidän kahden tahi kolmen välinen asia.

    • Anonyymi

      Aloitus kuulostaa enemmän vahingonilolta kuin myötätunteelta 🤔

    • Anonyymi

      Onks tää taas se mustasukkainen huonoitsetuntoinen akanläppänä alotustehtailija?

      • Anonyymi

        Miksi huonoitsetuntoinen?! Saattaa aloitus olla ironiaa suhteen ulkopuoliselle, joka jäi lopulta nuolemaan näppejään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi huonoitsetuntoinen?! Saattaa aloitus olla ironiaa suhteen ulkopuoliselle, joka jäi lopulta nuolemaan näppejään.

        ...tai sitten mustasukkainen ja huonoitsetuntoinen, joka kokee suhteen ulkopuolisen (naisen?) uhkana omalle suhteelleen, joka jo rakoilee... Ikävää tuollainen. ;)
        https://www.youtube.com/watch?v=54I3XvRKFyg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...tai sitten mustasukkainen ja huonoitsetuntoinen, joka kokee suhteen ulkopuolisen (naisen?) uhkana omalle suhteelleen, joka jo rakoilee... Ikävää tuollainen. ;)
        https://www.youtube.com/watch?v=54I3XvRKFyg

        #Ei ole esteitä, on vain hidasteita.
        #Paranee vaihtamalla - joskus.
        #Vaihtaminen kannattaa - hyvästä syystä.
        #Minä "haistan" pelon. ;)


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe