Et saa toiselta vastakaikua. Yksipuoliset tunteet on aina kurjia.
Voimia!
Varmasti kurjaa kun
24
1417
Vastaukset
- Anonyymi
Mielikuvitusta koko show!!
- Anonyymi
Naisia on nii helppo huijata puhumalla täyttä paskaa 🤷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisia on nii helppo huijata puhumalla täyttä paskaa 🤷
Tuliko sulle huono omatunto 😂
- Anonyymi
Sääliks käy semmosta joka ei ymmärrä ettei toista kiinnosta
- Anonyymi
Ainakin näin aikuisena voin kertoa, että kiinnostus on korkealla tasolla joka kerta kun suhteeseen alkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin näin aikuisena voin kertoa, että kiinnostus on korkealla tasolla joka kerta kun suhteeseen alkaa.
Kiinnostusta saattaa olla hyvinkin esim. tarjoutuvaan seksiin, mutta ei siihen rakkaudellisia tai edes välttämättä ihastumisen tunteita tarvita.
- Anonyymi
Ehkä sitäkään ei kiinnosta 😂 Luulet liikoja viehätysvoimastasi.
- Anonyymi
Kurjuuden jälkeen alkaa hurjuus ja sitä aikaa ei pitäisi kenenkään nähdä.
- Anonyymi
Miksi tuo pitäisi paikkaansa? Elämä yllättää. Tahtoa tulee kuitenkin olla.
- Anonyymi
Jokainen on arvokas ja ainutkertainen yksilö. Ei kannata arvottaa itseään muiden kautta. Kyllä jokaiselle löytyy sopiva pari, kunhan ensin arvostaa itseään. Ei kannata ottaa paineita. Tsempit!
- Anonyymi
Ei kaikkien tarvitse löytää paria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikkien tarvitse löytää paria.
Ei todellakaan.
- Anonyymi
Näin on. Viesteihin vastaaminen totaali-ignooraamaalla on selkeistä selkein ghostaus. Hyvää loppuelämää, jos satut fathead lukemaan!
- Anonyymi
En pysty, ei oo straponii eikä kyl naistakaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pysty, ei oo straponii eikä kyl naistakaa
Minä niin pidän straponeista koska vaivani on lerppuisuus :(
- Anonyymi
kaikkien ulkonäkö ei vain riitä saamaan ketään
- Anonyymi
Ei niin.. Mutta sillä ulkonäöllä ei pitkälle päästä.
Jos ihminen ei osaa, puhua / tuoda ajatuksiaan avoimesti julki muiden ihmisten seurassa..
Jos ihminen on sulkeutunut, liian ujo kaikkeen kanssakäymiseen.
Tai vihaa täynnä, koska ajatttelee ensisijaisesti vain omaa etuansa kaikessa.
Yksipuolinen tunne, ehkä tuntuu kokemuksena kurjalta kun sen lopulta ymmärtää..
Mutta kuka haluaisi rinnalleen ihmisen, jonka kanssa kemiat eivät kohtaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin.. Mutta sillä ulkonäöllä ei pitkälle päästä.
Jos ihminen ei osaa, puhua / tuoda ajatuksiaan avoimesti julki muiden ihmisten seurassa..
Jos ihminen on sulkeutunut, liian ujo kaikkeen kanssakäymiseen.
Tai vihaa täynnä, koska ajatttelee ensisijaisesti vain omaa etuansa kaikessa.
Yksipuolinen tunne, ehkä tuntuu kokemuksena kurjalta kun sen lopulta ymmärtää..
Mutta kuka haluaisi rinnalleen ihmisen, jonka kanssa kemiat eivät kohtaa?Jotkut vaan joutuvat elämään elämää jossa kemiat ei kohtaa.Sitä ei halua mutta onko se velvollisuuden tunne joka vie siihen kärsimyksen suuntaan ? Toisaalta saattaa huomata että on tiettyjä esim.kotitöitä jotka jäävät kokonaan tekemättä jos ei itse tee,koska kumppani on niin huoleton.
- Anonyymi
Miksi pitäisi tuoda ajatuksiaan avoimesti julki muiden ihmisten seurassa.
Mitä ulkonäköön tulee niin yksi lysti minulle ainakin aina ollut koska se on heidän kahden tahi kolmen välinen asia. - Anonyymi
Aloitus kuulostaa enemmän vahingonilolta kuin myötätunteelta 🤔
- Anonyymi
Onks tää taas se mustasukkainen huonoitsetuntoinen akanläppänä alotustehtailija?
- Anonyymi
Miksi huonoitsetuntoinen?! Saattaa aloitus olla ironiaa suhteen ulkopuoliselle, joka jäi lopulta nuolemaan näppejään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi huonoitsetuntoinen?! Saattaa aloitus olla ironiaa suhteen ulkopuoliselle, joka jäi lopulta nuolemaan näppejään.
...tai sitten mustasukkainen ja huonoitsetuntoinen, joka kokee suhteen ulkopuolisen (naisen?) uhkana omalle suhteelleen, joka jo rakoilee... Ikävää tuollainen. ;)
https://www.youtube.com/watch?v=54I3XvRKFyg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...tai sitten mustasukkainen ja huonoitsetuntoinen, joka kokee suhteen ulkopuolisen (naisen?) uhkana omalle suhteelleen, joka jo rakoilee... Ikävää tuollainen. ;)
https://www.youtube.com/watch?v=54I3XvRKFyg#Ei ole esteitä, on vain hidasteita.
#Paranee vaihtamalla - joskus.
#Vaihtaminen kannattaa - hyvästä syystä.
#Minä "haistan" pelon. ;)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1321387
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402