Et saa toiselta vastakaikua. Yksipuoliset tunteet on aina kurjia.
Voimia!
Varmasti kurjaa kun
24
1418
Vastaukset 24
- Anonyymi
Mielikuvitusta koko show!!
- Anonyymi
Naisia on nii helppo huijata puhumalla täyttä paskaa 🤷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisia on nii helppo huijata puhumalla täyttä paskaa 🤷
Tuliko sulle huono omatunto 😂
- Anonyymi
Sääliks käy semmosta joka ei ymmärrä ettei toista kiinnosta
- Anonyymi
Ainakin näin aikuisena voin kertoa, että kiinnostus on korkealla tasolla joka kerta kun suhteeseen alkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin näin aikuisena voin kertoa, että kiinnostus on korkealla tasolla joka kerta kun suhteeseen alkaa.
Kiinnostusta saattaa olla hyvinkin esim. tarjoutuvaan seksiin, mutta ei siihen rakkaudellisia tai edes välttämättä ihastumisen tunteita tarvita.
- Anonyymi
Ehkä sitäkään ei kiinnosta 😂 Luulet liikoja viehätysvoimastasi.
- Anonyymi
Kurjuuden jälkeen alkaa hurjuus ja sitä aikaa ei pitäisi kenenkään nähdä.
- Anonyymi
Miksi tuo pitäisi paikkaansa? Elämä yllättää. Tahtoa tulee kuitenkin olla.
- Anonyymi
Jokainen on arvokas ja ainutkertainen yksilö. Ei kannata arvottaa itseään muiden kautta. Kyllä jokaiselle löytyy sopiva pari, kunhan ensin arvostaa itseään. Ei kannata ottaa paineita. Tsempit!
- Anonyymi
Ei kaikkien tarvitse löytää paria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikkien tarvitse löytää paria.
Ei todellakaan.
- Anonyymi
Näin on. Viesteihin vastaaminen totaali-ignooraamaalla on selkeistä selkein ghostaus. Hyvää loppuelämää, jos satut fathead lukemaan!
- Anonyymi
En pysty, ei oo straponii eikä kyl naistakaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pysty, ei oo straponii eikä kyl naistakaa
Minä niin pidän straponeista koska vaivani on lerppuisuus :(
- Anonyymi
kaikkien ulkonäkö ei vain riitä saamaan ketään
- Anonyymi
Ei niin.. Mutta sillä ulkonäöllä ei pitkälle päästä.
Jos ihminen ei osaa, puhua / tuoda ajatuksiaan avoimesti julki muiden ihmisten seurassa..
Jos ihminen on sulkeutunut, liian ujo kaikkeen kanssakäymiseen.
Tai vihaa täynnä, koska ajatttelee ensisijaisesti vain omaa etuansa kaikessa.
Yksipuolinen tunne, ehkä tuntuu kokemuksena kurjalta kun sen lopulta ymmärtää..
Mutta kuka haluaisi rinnalleen ihmisen, jonka kanssa kemiat eivät kohtaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin.. Mutta sillä ulkonäöllä ei pitkälle päästä.
Jos ihminen ei osaa, puhua / tuoda ajatuksiaan avoimesti julki muiden ihmisten seurassa..
Jos ihminen on sulkeutunut, liian ujo kaikkeen kanssakäymiseen.
Tai vihaa täynnä, koska ajatttelee ensisijaisesti vain omaa etuansa kaikessa.
Yksipuolinen tunne, ehkä tuntuu kokemuksena kurjalta kun sen lopulta ymmärtää..
Mutta kuka haluaisi rinnalleen ihmisen, jonka kanssa kemiat eivät kohtaa?Jotkut vaan joutuvat elämään elämää jossa kemiat ei kohtaa.Sitä ei halua mutta onko se velvollisuuden tunne joka vie siihen kärsimyksen suuntaan ? Toisaalta saattaa huomata että on tiettyjä esim.kotitöitä jotka jäävät kokonaan tekemättä jos ei itse tee,koska kumppani on niin huoleton.
- Anonyymi
Miksi pitäisi tuoda ajatuksiaan avoimesti julki muiden ihmisten seurassa.
Mitä ulkonäköön tulee niin yksi lysti minulle ainakin aina ollut koska se on heidän kahden tahi kolmen välinen asia. - Anonyymi
Aloitus kuulostaa enemmän vahingonilolta kuin myötätunteelta 🤔
- Anonyymi
Onks tää taas se mustasukkainen huonoitsetuntoinen akanläppänä alotustehtailija?
- Anonyymi
Miksi huonoitsetuntoinen?! Saattaa aloitus olla ironiaa suhteen ulkopuoliselle, joka jäi lopulta nuolemaan näppejään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi huonoitsetuntoinen?! Saattaa aloitus olla ironiaa suhteen ulkopuoliselle, joka jäi lopulta nuolemaan näppejään.
...tai sitten mustasukkainen ja huonoitsetuntoinen, joka kokee suhteen ulkopuolisen (naisen?) uhkana omalle suhteelleen, joka jo rakoilee... Ikävää tuollainen. ;)
https://www.youtube.com/watch?v=54I3XvRKFyg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...tai sitten mustasukkainen ja huonoitsetuntoinen, joka kokee suhteen ulkopuolisen (naisen?) uhkana omalle suhteelleen, joka jo rakoilee... Ikävää tuollainen. ;)
https://www.youtube.com/watch?v=54I3XvRKFyg#Ei ole esteitä, on vain hidasteita.
#Paranee vaihtamalla - joskus.
#Vaihtaminen kannattaa - hyvästä syystä.
#Minä "haistan" pelon. ;)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa1052290Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as411564Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381114Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2321058- 1031058
- 82876
Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain48854- 81791
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53787Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215774- 54751
- 93739
- 40686
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79658Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.30583- 55527
- 39525
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14500Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28482Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S25473