KERTOKAA MINULLE

Anonyymi

Mistä löydän seurakunnan, jota johtaa tällainen, Jeesukselta Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut mies:

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle.
He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle.
He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus.

Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei sellasta ookkaan

    • Anonyymi

      Heitä on uskomattoman paljon, Mutta itse olen liikuntavammaisena täysin Tv7:n varassa. etsi sinäkin sieltä persoonallesi mieluisat julistajat, He kaikki ovat ihmeellisen Pyhän Hengen vallassa opettaessaan . Kuuntele heitä, Jumala antoi heidät meille sitä varten, että mahdollisimman moni pelastuisi.

      • Anonyymi

        Kyllä heitäkin vihattaisiin, jos olisivat Jeesukselta Hengen ja tehtävän saaneet.

        Saatanan profeetat osaavat ihmisten mielistelyn, kuten heidän Paavalinsakin.

        SAUL, Kristuksen palvelija

        "Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin?
        Tai kukaties Jumalaan?
        Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi?
        Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."

        PAAVALI, Saatanan palvelija

        "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.

        Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.

        Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.

        Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."

        Näillä Saatanan opeilla on suomalaisetkin voitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä heitäkin vihattaisiin, jos olisivat Jeesukselta Hengen ja tehtävän saaneet.

        Saatanan profeetat osaavat ihmisten mielistelyn, kuten heidän Paavalinsakin.

        SAUL, Kristuksen palvelija

        "Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin?
        Tai kukaties Jumalaan?
        Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi?
        Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."

        PAAVALI, Saatanan palvelija

        "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.

        Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.

        Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.

        Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."

        Näillä Saatanan opeilla on suomalaisetkin voitettu.

        Älä yritä, kirjoitustyylisi tunnetaan, väärä profeetta.


    • Anonyymi

      TV7:n profeetat ovat huijareita.

    • Anonyymi

      Entä Teuvo Suni, jota kaikki vihasivat ja sai monia tappouhkauksia, ja nyt on ylläpito estänyt häneltä kirjoittamiset.

    • Seurakuntia on monia suomessa,enemän tain vähemmän jossa on uudestisytyneitä uskovia ne ovatkin siteen harvemmassa.

      • VALEHTELET.

        Sillä kaltaisesi eivät ole Jumalan valittuja. Sillä kaikki omasan hän kutsuu pois näistä lopun ajan porttojen huoneista:

        Totuuden Henki käskee - Valheen henki kieltää
        Kumpaa tottelette?

        "Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.

        Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi:"Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.

        Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä  Jumala unohda hänen pahoja tekojaan.
        Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -
        Saatana on laskeutunut teidän luoksenne!
        Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."

        - - - 

        "Me emme saa lyödä laimin seurakuntamme yhteisiä kokouksia, niin kuin muutamilla on tapana, vaan meidän tulee rohkaista toisiamme, sitä enemmän mitä lähempänä näette Herran päivän olevan."


      • TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        VALEHTELET.

        Sillä kaltaisesi eivät ole Jumalan valittuja. Sillä kaikki omasan hän kutsuu pois näistä lopun ajan porttojen huoneista:

        Totuuden Henki käskee - Valheen henki kieltää
        Kumpaa tottelette?

        "Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.

        Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi:"Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.

        Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä  Jumala unohda hänen pahoja tekojaan.
        Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -
        Saatana on laskeutunut teidän luoksenne!
        Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."

        - - - 

        "Me emme saa lyödä laimin seurakuntamme yhteisiä kokouksia, niin kuin muutamilla on tapana, vaan meidän tulee rohkaista toisiamme, sitä enemmän mitä lähempänä näette Herran päivän olevan."

        Huomasin, että TeuvoMarttiSuni on päästetty pois jäähyaitiosta, jonne joutui ip-numeron tähden.

        Joka on sama kuin Teuvo Sunilla.


    • Anonyymi

      Pyhä Henki on mainitut hylännyt iäksi, ja Saatana heidät perinyt. Mitättömät ovat he.

      • NÄITÄKÖ TARKOITAT?


        "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
        Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

        Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle.
        He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle.
        He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

        Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus.

        Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."


    • Anonyymi

      Yksi paikka, jossa on paljon miesten korottajia ja kristittyjen tappajia ja naisten alistajia on moskeija. Sinne Kristus on lähettänyt tietyn osan ihmisistä ja tuonut osan pois sieltä.

      Eli kaikki itsensä korottajat pois Kristukselta paholaiselle.

      • VALEHTELET.

        Kristityt aloittivat ristiretket:

        "Paavi Urbanus II aloitti ristiretket kutsumalla Clermontin kaupunkiin Keski-Ranskaan kirkolliskokouksen keskustelemaan Jerusalemin vapauttamiseksi.

         Sinne ei tullut ainoastaan kirkon miehiä, vaan myös ritareita ja vasalleja, niin etteivät läheskään kaikki mahtuneet kaupunkiin, vaan monet asuivat ympärillä olevissa kylissä, teltoissa tai paljaantaivaan alla. 

        Siellä paavi selosti kristittyjen osaksi tulleita kärsimyksiä Palestiinassa ja kehoitti kaikkia lähtemänään sotaan Pyhän maan vapauttamiseksi: 

        Sellainen yritys olisi itse Jumalan tahto, ja itsekukin saisi syntien anteeksiantamuksen ja iankaikkisen autuuden.

         "Te, jotka olette surmanneet veljenne. niin paavi puhui, "te, jotka olette tarttuneet aseisiin isiänne vastaan, te, jotka olette tehneet salamurhan sekä ryöstäneet toisten omaisuutta, leskien ja orpojenkin, lähtekää nyt vapauttamaan Jerusalemia, jos sielunne on teille rakas, sillä se on Jumalan tahto..."

         "Se on Jumalan tahto, se on Jumalan tahto!" huusi yhteen ääneen monta tuhatta innostunutta henkeä, ja ritarit, vasallit, papit, ylhäiset ja alhaiset tunkeutuivat paavin ympärille saadakseen hänen vihkimänsä, punaisesta villakankaasta tehdyn ristin kiinnitettäväksi vasempaan olkapäähänsä merkiksi siitä, että he ottivat osa retkeen. 

        Tämän merkin johdosta sanottiin retken osanottajia ristiretkeläisiksi ja itse hanketta ristiretkeksi .Polvilleen langeten ristiretkeläiset lupasivat, etteivät laskisi aseitansa, ennen kuin olivat vapauttaneet Pyhän maan uskottomilta (1095)" (WSOY: Jokamiehen maailmanhistoria)." 

        30-vuotinen sota

        Tappajat eivät ole koskaan velttoilleet verta vuodattaessaan, kun ovat Raamatusta saaneet käskyn teoilleen: "Kirottu olkoon jokainen, joka suorittaa veltosti Herran antaman tehtävän. Kirottu olkoon se, joka ei miekallaan vuodata verta!"

        Tätä noudattivat myös ne esi-isämme, jotka Ruotsin kuninkaan Kustaa II Adolfin johdolla läksivät vuonna 1618 kolmeksikymmeneksi vuodeksi Eurooppaan tappamaan katolilaisia - Jumalan nimeen, tietenkin:

        "Kun kummatkin sotajoukot olivat paikoillaan, ratsasti Kustaa Aadolf keskelle taistelurintamaa. Siellä hän pysähtyi, otti toisella kädellään hatun päästään ja tarttui toisella miekkansa kahvaan, korotti äänensä ja sanoi:

        "Armollinen Jumala, joka pidät voiton ja tappion kädessäsi, käännä kasvosi, meidän, palvelijoittesi puoleen. Kaukaisesta maasta ja rauhallisista asunnoista olemme tulleet tänne taistelemaan vapauden, totuuden ja evankeliumin puolesta. Anna meille voitto pyhän nimesi tähden, amen!"
        (WSOY: Jokamiehen maailmanhistoria)

        Kun esi-isät olivat päässeet eroon ruotsalaisista ja venäläisistä, alettiin tappaa omia veljiä ja sisaria.
        Tämän takia Jeesuksen käsky on EHDOTON.

        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni. "


    • Anonyymi

      Hoitomies hoitaa totuuden pimeyden puskiin.

      Nostomies etsii ja nostaa takaisin valoon.

    • Anonyymi

      Älkää menkö väärien profeettojen ansaan. Kavahtakaa heitä.

      • Olet todella pahasti myöhässä, kun tämäkin kansa on jo yli 130 väärän profeetan hallinnassa.


    • Vieläkään ei ole sellaista seurakuntaa löytynyt.

    • Anonyymi

      Kukkahattututäti,
      tämän puskassa näki .
      Käteen otti
      ja esille nosti.
      Muistellen entistä rakasta,
      petturi Paakkosta.

    • Anonyymi

      Kiitos Teuvolle.
      Paljon kirjoitit.
      Paljon vihasit.
      Kohta on loppusi tullut.

    • Anonyymi

      Miksi kukaan ei tule hänelle kertomaan?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2753
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2340
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1854
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1656
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe