Kiinnostuuko 50-vuotiaat miehet 30-vuotiaista lapsettomista naisista vai ovatko jo liian vanhoja suhteelle? Usein kuulen, ettei 30-vuotias kelpaa kenellekään, edes niille vanhemmille lähes päihteettömille herrasmiehille.
50v mies ja 30v nainen?
19
1564
Vastaukset
- Anonyymi
Yli 30v nainen on selvästi liian vanha suhteelle. Oma naiskuvani on kehittynyt siten että kun teininä oli tyttöjä jotka olivat kelpoisia tyttöystäväksi, äidin kaltaisia naisia, ja isoäidin kaltasia mummoja, niin nyt kun olen jo 60 onkin tyttöjä jotka ovat kelpoisia tyttöystäväksi, äidin kaltaisia naisia, ja isoäidin kaltasia mummoja. Ikä kuitenkin on vain yksi kovista kriteereistä, vaikka muodokas saakin olla niin kurvit eivät saa kaartua väärinpäin.
- Anonyymi
Siis mitä??? 😂😂😂
- Anonyymi
Niih, jotkut 3-kybäiset ämmät muistuttaa bersereikiä. Ei kiitos!
- Anonyymi
Haista sinä bersevako vaikka niitä omia verse karvojasi ja kehity elämässä
- Anonyymi
Tuohon ei liene olemassa yksiselitteistä vastausta? Itse ajattelen, että jos ne kuuluisat kemiat kohtaa ja molempien on hyvä olla toisen seurassa, niin jokseenkin kaikki muu on toisarvoista sen rinnalla ja se kaikki muu saadaan sitten yhdessä hoidettua 🙂
- Anonyymi
Njaa, itse olen 50v ja 30-kymppiset eivät kyllä kiinnosta vähääkään seurustelu/seksi näkökannalta.
Omat tyttäret tuon ikäiset ja eikä heitäkään kiinnosta vanhemmat miehet paitsi tietysti oma isä.
Kaikki on siis hyvin! - Anonyymi
Ei ilmeisesti tarvitse haaveilla mistään vakavammasta erään vanhemman miehen kanssa.
- Anonyymi
Voisitteko mitenkään puhua asiasta vai oletteko jo niin tehneet? Jos ette, niin mikä sen estää? Puhumalla voisi selvitä, että löytyykö yhteistä säveltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitteko mitenkään puhua asiasta vai oletteko jo niin tehneet? Jos ette, niin mikä sen estää? Puhumalla voisi selvitä, että löytyykö yhteistä säveltä
Sanat takertuvat kurkkuun kiinni kun hän mainitsee iästään, ymmärrän sen siten että se olisi hänen puolestaan este. Tosin en muutoinkaan ole ollenkaan varma näkeekö hän edes minua minään tunnepuolella. Olen jo antanut olla, ystävätkin ovat sanoneet että kyllä hän olisi jo asian ottanut esille jos jotain haluaisi. Sellaisia miehet ovat kun jotain haluavat kovasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanat takertuvat kurkkuun kiinni kun hän mainitsee iästään, ymmärrän sen siten että se olisi hänen puolestaan este. Tosin en muutoinkaan ole ollenkaan varma näkeekö hän edes minua minään tunnepuolella. Olen jo antanut olla, ystävätkin ovat sanoneet että kyllä hän olisi jo asian ottanut esille jos jotain haluaisi. Sellaisia miehet ovat kun jotain haluavat kovasti.
Oletteko samassa työpaikassa vai miten tutustuitte? Mietin vaan, että vaikuttaako työkavereiden tai joidenkin toisten, vaikka sukulaisten tai ystävien taholta koettu paine niin, ettei asia etene? Oletan teidän olevan sinkkuja, ettei entisestä suhteesta irtautuminen ole ongelmana?
- Anonyymi
''Sanat takertuvat kurkkuun kiinni kun hän mainitsee iästään, ymmärrän sen siten että se olisi hänen puolestaan este. Tosin en muutoinkaan ole ollenkaan varma näkeekö hän edes minua minään tunnepuolella. Olen jo antanut olla, ystävätkin ovat sanoneet että kyllä hän olisi jo asian ottanut esille jos jotain haluaisi. Sellaisia miehet ovat kun jotain haluavat kovasti.''
KUKKUA!
Sano sille tälleen:
Kuules ukko minä tykkään sinusta pirusti ja vaikka olenkin lähes kakara sinuun verrattuna ikä on vaan numeroita eikös? Joten voitko kuvitella mitään vakavampaa mun kanssa?- Anonyymi
50 v ukko se on. Haaveilee nuoremmista
Viidenkympin villitys ja silloin ukot haluu taluttaa nuoria eukkoja käsipuolessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
50 v ukko se on. Haaveilee nuoremmista
Viidenkympin villitys ja silloin ukot haluu taluttaa nuoria eukkoja käsipuolessa.Villitystä tai ei ja jos olisi mahdollista, niin kiinnostaisi kyllä enemmänkin Eräs nuorempi ihanuus.. ❤🥰
- Anonyymi
Kyllä se on aika lähellä raja-aitaa tuo 30v . jos pysyvää suhdetta aikoo , vanhemmista ei ole juuri iloksi ole että viitsisi vaivoikseen ottaa.
- Anonyymi
Kyllä se on vaan tosiasia, että 30 v nainen ei halua isänsä ikäistä miestä kumppaniksi, älkää miehet hölmöjä kirjoittako.
- Anonyymi
No höh, minä 30v. olen ollut yhdessä nyt 60v. miehen kanssa pitkään. Ja menin ihastumaan tällä välin 50v. mieheen. Tietenkään kaikki eivät vanhempiensa ikäisistä viehäty 🤔
- Anonyymi
Kyllä nuori tietty kelpaa,mutta hän vaatii saada perheenlisäystä,ennemmin tai myöhemmin.. Ei ehkä ole omanikäisille kelvannut... ottaa ekan tarjokkaan että lycka till😁
- Anonyymi
Äläpäs yleistä kun kaikki eivät halua/voi saada lapsia. :) Toiset haluaa/voi mutta päättävät jonkun muun syyn takia että eivät kuten esimerkiksi puolison tai vaikka jopa vakaumuksen vuoksi.
- Anonyymi
Ootte te pimeitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733305
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272353Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681879Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311861Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja251286Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197