Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

50v mies ja 30v nainen?

Anonyymi

Kiinnostuuko 50-vuotiaat miehet 30-vuotiaista lapsettomista naisista vai ovatko jo liian vanhoja suhteelle? Usein kuulen, ettei 30-vuotias kelpaa kenellekään, edes niille vanhemmille lähes päihteettömille herrasmiehille.

19

1303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yli 30v nainen on selvästi liian vanha suhteelle. Oma naiskuvani on kehittynyt siten että kun teininä oli tyttöjä jotka olivat kelpoisia tyttöystäväksi, äidin kaltaisia naisia, ja isoäidin kaltasia mummoja, niin nyt kun olen jo 60 onkin tyttöjä jotka ovat kelpoisia tyttöystäväksi, äidin kaltaisia naisia, ja isoäidin kaltasia mummoja. Ikä kuitenkin on vain yksi kovista kriteereistä, vaikka muodokas saakin olla niin kurvit eivät saa kaartua väärinpäin.

      • Anonyymi

        Siis mitä??? 😂😂😂


    • Anonyymi

      Niih, jotkut 3-kybäiset ämmät muistuttaa bersereikiä. Ei kiitos!

      • Anonyymi

        Haista sinä bersevako vaikka niitä omia verse karvojasi ja kehity elämässä


    • Anonyymi

      Tuohon ei liene olemassa yksiselitteistä vastausta? Itse ajattelen, että jos ne kuuluisat kemiat kohtaa ja molempien on hyvä olla toisen seurassa, niin jokseenkin kaikki muu on toisarvoista sen rinnalla ja se kaikki muu saadaan sitten yhdessä hoidettua 🙂

    • Anonyymi

      Njaa, itse olen 50v ja 30-kymppiset eivät kyllä kiinnosta vähääkään seurustelu/seksi näkökannalta.
      Omat tyttäret tuon ikäiset ja eikä heitäkään kiinnosta vanhemmat miehet paitsi tietysti oma isä.
      Kaikki on siis hyvin!

    • Anonyymi

      Ei ilmeisesti tarvitse haaveilla mistään vakavammasta erään vanhemman miehen kanssa.

      • Anonyymi

        Voisitteko mitenkään puhua asiasta vai oletteko jo niin tehneet? Jos ette, niin mikä sen estää? Puhumalla voisi selvitä, että löytyykö yhteistä säveltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitteko mitenkään puhua asiasta vai oletteko jo niin tehneet? Jos ette, niin mikä sen estää? Puhumalla voisi selvitä, että löytyykö yhteistä säveltä

        Sanat takertuvat kurkkuun kiinni kun hän mainitsee iästään, ymmärrän sen siten että se olisi hänen puolestaan este. Tosin en muutoinkaan ole ollenkaan varma näkeekö hän edes minua minään tunnepuolella. Olen jo antanut olla, ystävätkin ovat sanoneet että kyllä hän olisi jo asian ottanut esille jos jotain haluaisi. Sellaisia miehet ovat kun jotain haluavat kovasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanat takertuvat kurkkuun kiinni kun hän mainitsee iästään, ymmärrän sen siten että se olisi hänen puolestaan este. Tosin en muutoinkaan ole ollenkaan varma näkeekö hän edes minua minään tunnepuolella. Olen jo antanut olla, ystävätkin ovat sanoneet että kyllä hän olisi jo asian ottanut esille jos jotain haluaisi. Sellaisia miehet ovat kun jotain haluavat kovasti.

        Oletteko samassa työpaikassa vai miten tutustuitte? Mietin vaan, että vaikuttaako työkavereiden tai joidenkin toisten, vaikka sukulaisten tai ystävien taholta koettu paine niin, ettei asia etene? Oletan teidän olevan sinkkuja, ettei entisestä suhteesta irtautuminen ole ongelmana?


    • Anonyymi

      ''Sanat takertuvat kurkkuun kiinni kun hän mainitsee iästään, ymmärrän sen siten että se olisi hänen puolestaan este. Tosin en muutoinkaan ole ollenkaan varma näkeekö hän edes minua minään tunnepuolella. Olen jo antanut olla, ystävätkin ovat sanoneet että kyllä hän olisi jo asian ottanut esille jos jotain haluaisi. Sellaisia miehet ovat kun jotain haluavat kovasti.''

      KUKKUA!

      Sano sille tälleen:

      Kuules ukko minä tykkään sinusta pirusti ja vaikka olenkin lähes kakara sinuun verrattuna ikä on vaan numeroita eikös? Joten voitko kuvitella mitään vakavampaa mun kanssa?

      • Anonyymi

        50 v ukko se on. Haaveilee nuoremmista

        Viidenkympin villitys ja silloin ukot haluu taluttaa nuoria eukkoja käsipuolessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        50 v ukko se on. Haaveilee nuoremmista

        Viidenkympin villitys ja silloin ukot haluu taluttaa nuoria eukkoja käsipuolessa.

        Villitystä tai ei ja jos olisi mahdollista, niin kiinnostaisi kyllä enemmänkin Eräs nuorempi ihanuus.. ❤🥰


    • Anonyymi

      Kyllä se on aika lähellä raja-aitaa tuo 30v . jos pysyvää suhdetta aikoo , vanhemmista ei ole juuri iloksi ole että viitsisi vaivoikseen ottaa.

    • Anonyymi

      Kyllä se on vaan tosiasia, että 30 v nainen ei halua isänsä ikäistä miestä kumppaniksi, älkää miehet hölmöjä kirjoittako.

      • Anonyymi

        No höh, minä 30v. olen ollut yhdessä nyt 60v. miehen kanssa pitkään. Ja menin ihastumaan tällä välin 50v. mieheen. Tietenkään kaikki eivät vanhempiensa ikäisistä viehäty 🤔


    • Anonyymi

      Kyllä nuori tietty kelpaa,mutta hän vaatii saada perheenlisäystä,ennemmin tai myöhemmin.. Ei ehkä ole omanikäisille kelvannut... ottaa ekan tarjokkaan että lycka till😁

      • Anonyymi

        Äläpäs yleistä kun kaikki eivät halua/voi saada lapsia. :) Toiset haluaa/voi mutta päättävät jonkun muun syyn takia että eivät kuten esimerkiksi puolison tai vaikka jopa vakaumuksen vuoksi.


    • Anonyymi

      Ootte te pimeitä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe